Odd Fellow lossi Porvoo

Anonyymi-ap

Hakee tuoreita Ersreikiä ilman suosituksia nyt kerhonsa jäseniksi TÄNÄÄN alkaen klo 15:00 Kahvitusten kera mukavassa seurassa.
Sinulle tilaisuus joka eilen harmahtavalla maasturillasi Yritit kerhon suosituksia kalastella tilaisuutesi on koittanut.

11

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan turha jäänne menneisyydestä koko juttu. Keskittyy syömiseen ja varsinkin juomiseen.

• Anonyymi

kkk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kkk

Kiimaiset homot perässä kurikanahteeseen.. Sain valko sinisen ww pakun perääni Rahikkatieltä. Autooni on laitettu Järjestäytyneen rikollisuuden toimesta seuranta laite. Lisäksi puheluitani kuunellaan ja nettini paikantuu nyt Porvooseen. Oli tarkoitus laittaa toinen kärry perään mutta Katsastus oli loppunut vuodenvaihteessa. Puheluitani ja nettini kuuntelun sekä autooni laitetun laittoman paikannilaitteen ansiosta WW paku "sattu samaan aikaan Rahikkatieltä kun ajoin Kt 67. No homookkaita nuo WW miehet on oleet aina tappoivat jopa asia-ajani kun lavastivat rikoksen jota ei ollut vaasan hovissa mitä sitä ei tekisi PERSREIJÄN ja osuutensa 100 000€ palkkiosa joka vuosittain myönnetään isänmaallista kohden Nyky suomessa enne oli asia toisinpäin. yli 20 olen kysynyt vastaavassa tilanteessa tietääkö kuka on ja missä asuu YKSIKÄÄN EI OLE TIENNYT MISSÄ ASUU. Kolmesti ovat lavastaneet syyttömänä mutta herrat ohjaavt oikeustointa ja tutkivat vielä tekosensakkin. Olisi video tilanteesta mutta missä olisi hyvä julkaista kun tuo Tokentubekin vainottiin alas. ?

• Anonyymi

Kyllä se on hyvä tiedottaa Kauhajoella valkoisella masturilla on NIITÄ poikia jotka käy Krouvissa lounaalla.. Kun tarjolla on "parasta" olaan valmiita kyttäämään kaikkei parhaimman toivossa. Onhan nyt Kevättä..P

• Anonyymi

Työnnä kynttilä pyllyys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä kynttilä pyllyys

Eikö se ole neliskanttinen pylväs joka työnnetään uudelle jäsenelle kerhon jäsenyyden jollain asteella EI KYNTTILÄ.

• Anonyymi

Helsingissä tarjotaan jopa alkoholia liittymistä jouduttamaan. Alas on vajonnut tämäkin seura

• Anonyymi

Hienointa mitä loossista voit saada on ilmainen diagnoosi, eikä tarvitse itse edes olla paikalla. Näin kertoo tuttavani, joka on jäsen.

• Anonyymi

Näin olen minäkin kuullut. Juoruilevien setätätien ompeluseura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen minäkin kuullut. Juoruilevien setätätien ompeluseura.

Saako siellä perä reikää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako siellä perä reikää

Tuo sinun pitää itse selvittää. Mutuna suosittelen jotakin muuta foorumia, jos tuollainen kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1987
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1580
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      62
      1261
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1118
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1110
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1044
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1021
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      35
      987
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      883
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      834
    Aihe