Hakee tuoreita Ersreikiä ilman suosituksia nyt kerhonsa jäseniksi TÄNÄÄN alkaen klo 15:00 Kahvitusten kera mukavassa seurassa.
Sinulle tilaisuus joka eilen harmahtavalla maasturillasi Yritit kerhon suosituksia kalastella tilaisuutesi on koittanut.
Odd Fellow lossi Porvoo
11
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan turha jäänne menneisyydestä koko juttu. Keskittyy syömiseen ja varsinkin juomiseen.
- Anonyymi
kkk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kkk
Kiimaiset homot perässä kurikanahteeseen.. Sain valko sinisen ww pakun perääni Rahikkatieltä. Autooni on laitettu Järjestäytyneen rikollisuuden toimesta seuranta laite. Lisäksi puheluitani kuunellaan ja nettini paikantuu nyt Porvooseen. Oli tarkoitus laittaa toinen kärry perään mutta Katsastus oli loppunut vuodenvaihteessa. Puheluitani ja nettini kuuntelun sekä autooni laitetun laittoman paikannilaitteen ansiosta WW paku "sattu samaan aikaan Rahikkatieltä kun ajoin Kt 67. No homookkaita nuo WW miehet on oleet aina tappoivat jopa asia-ajani kun lavastivat rikoksen jota ei ollut vaasan hovissa mitä sitä ei tekisi PERSREIJÄN ja osuutensa 100 000€ palkkiosa joka vuosittain myönnetään isänmaallista kohden Nyky suomessa enne oli asia toisinpäin. yli 20 olen kysynyt vastaavassa tilanteessa tietääkö kuka on ja missä asuu YKSIKÄÄN EI OLE TIENNYT MISSÄ ASUU. Kolmesti ovat lavastaneet syyttömänä mutta herrat ohjaavt oikeustointa ja tutkivat vielä tekosensakkin. Olisi video tilanteesta mutta missä olisi hyvä julkaista kun tuo Tokentubekin vainottiin alas. ?
- Anonyymi
Kyllä se on hyvä tiedottaa Kauhajoella valkoisella masturilla on NIITÄ poikia jotka käy Krouvissa lounaalla.. Kun tarjolla on "parasta" olaan valmiita kyttäämään kaikkei parhaimman toivossa. Onhan nyt Kevättä..P
- Anonyymi
Työnnä kynttilä pyllyys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnnä kynttilä pyllyys
Eikö se ole neliskanttinen pylväs joka työnnetään uudelle jäsenelle kerhon jäsenyyden jollain asteella EI KYNTTILÄ.
- Anonyymi
Helsingissä tarjotaan jopa alkoholia liittymistä jouduttamaan. Alas on vajonnut tämäkin seura
- Anonyymi
Hienointa mitä loossista voit saada on ilmainen diagnoosi, eikä tarvitse itse edes olla paikalla. Näin kertoo tuttavani, joka on jäsen.
- Anonyymi
Näin olen minäkin kuullut. Juoruilevien setätätien ompeluseura.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen minäkin kuullut. Juoruilevien setätätien ompeluseura.
Saako siellä perä reikää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako siellä perä reikää
Tuo sinun pitää itse selvittää. Mutuna suosittelen jotakin muuta foorumia, jos tuollainen kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851987- 431580
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621261- 741118
- 761110
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261044- 591021
- 35987
- 37883
- 39834