Niin haittaako se että Jeesus tekee Sinut synnitön, vanhurskas , nuhteeton ja Puhdas, aivan Kristuksen kaltainen tässä ajassa ja pääset perille??
Mehän tiedetään rakkaat että syntiset eivät peri Jumalan valtakunta eikä pääsevät Taivaaseen.
70
342
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä pääse muutkaan.
Ainakin pyrkijän kannattaa pysyä Muskin kanssa väleissä niin pääsee ehkä puoliväliin.... - Anonyymi
Ollakko sinä Savis täysin synnitön?
Jos sinä ei sitä olla niin eikö sinä parasta ensin huolehtia oma synti ja sitte vasta muide synti? Kyllä vai ei?Siis tuon olen niin monesti ihmetellyt että sitten kun istutaan helvetissä , jos sattuis olla molemmat synnissä. Niin mistä sitten syytät minua tai hyökkäät
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Siis tuon olen niin monesti ihmetellyt että sitten kun istutaan helvetissä , jos sattuis olla molemmat synnissä. Niin mistä sitten syytät minua tai hyökkäät
Enhän minä ole sinua mistään syyttänyt!
Sinä SYYTÄT meitä muita syntisiksi!
Minä KYSYIN että oletko sinä synnitön!
Mistä SINÄ SYYTÄT meitä muita?
Ja MIKSI SYYTÄT meitä muita?
Unohda meidät muut ja sekin aika jonka pistät meidän muiden syyttelyihin, käytä johonkin muuhun hauskempaan ja tärkeämpään?
NAUTI OMASTA SYNNITTÖMYYDESTÄSI!
OPETTELE ANTAMAAN ITSELLESI PISTEITÄ SYNNITTÖMYYDESTÄSI!
Iloitsemme Savis kanssasi synnittömyydestäsi!
Raamatun kirjoittajat olivat väärässä väittäessään että kaikki olisivat syntisiä!
Eivät osanneet edes uneksiakaan siitä, että Suomeen syntyisi Synnitön Savis!
Maailman historian ainut täysin synnitön ihminen!
HallePistäppäsRaviksi!
HalleLujaaLujaaEipäsHidastella! Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä ole sinua mistään syyttänyt!
Sinä SYYTÄT meitä muita syntisiksi!
Minä KYSYIN että oletko sinä synnitön!
Mistä SINÄ SYYTÄT meitä muita?
Ja MIKSI SYYTÄT meitä muita?
Unohda meidät muut ja sekin aika jonka pistät meidän muiden syyttelyihin, käytä johonkin muuhun hauskempaan ja tärkeämpään?
NAUTI OMASTA SYNNITTÖMYYDESTÄSI!
OPETTELE ANTAMAAN ITSELLESI PISTEITÄ SYNNITTÖMYYDESTÄSI!
Iloitsemme Savis kanssasi synnittömyydestäsi!
Raamatun kirjoittajat olivat väärässä väittäessään että kaikki olisivat syntisiä!
Eivät osanneet edes uneksiakaan siitä, että Suomeen syntyisi Synnitön Savis!
Maailman historian ainut täysin synnitön ihminen!
HallePistäppäsRaviksi!
HalleLujaaLujaaEipäsHidastella!No osuippas mun texti , kun noin paljon taas texti yuli joka puolustaa synnissä oleminen. Saatana iloitsee sinusta..
Miten meinaat päästä synneistä ja päästä Taivaaseen ??- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No osuippas mun texti , kun noin paljon taas texti yuli joka puolustaa synnissä oleminen. Saatana iloitsee sinusta..
Miten meinaat päästä synneistä ja päästä Taivaaseen ??Sehän on helppoa - mene ehtoolliselle, syö Jeesuksen ruumis ja juo tämän veri tosi Jumalana (Kristus) kuvitellen niiden olevan todellisesti läsnä Herran kuoleman julistamiseksi (1.Kor.11:23), niin pääset taivaaseen.
Löytyy 1.Korintolaiskirje 3:13 - Anonyymi
Savis kirjoitti:
No osuippas mun texti , kun noin paljon taas texti yuli joka puolustaa synnissä oleminen. Saatana iloitsee sinusta..
Miten meinaat päästä synneistä ja päästä Taivaaseen ??Oikein ymmärretty - Saatana ja synti liittyvät yhteen, ei Jumala ja synti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein ymmärretty - Saatana ja synti liittyvät yhteen, ei Jumala ja synti.
Sanot, Saatana iloitsee - niinhän kuuluukin, koska Paavalin Roomalaiskirjeen 7 luvun mukaan syntiopilla ei ainoastaan pelastu palvelemaan lihalla synnin lakia, vaan tekemään jopa sitä pahaa mitä vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot, Saatana iloitsee - niinhän kuuluukin, koska Paavalin Roomalaiskirjeen 7 luvun mukaan syntiopilla ei ainoastaan pelastu palvelemaan lihalla synnin lakia, vaan tekemään jopa sitä pahaa mitä vihaa.
Kummallista - ensin peukuttaa Paavalin syntioppia - Savikselle suorastaan jumalhahmo - ja sitten sanoo 'hyi, hyi kun olet syntinen'. Niin kuuluu ollakin - sehän on koko opin idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista - ensin peukuttaa Paavalin syntioppia - Savikselle suorastaan jumalhahmo - ja sitten sanoo 'hyi, hyi kun olet syntinen'. Niin kuuluu ollakin - sehän on koko opin idea.
Olen ennenkin huomannut, että yksinkertaiset asiat ovat maailmassa kaikista vaikeimpia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ennenkin huomannut, että yksinkertaiset asiat ovat maailmassa kaikista vaikeimpia.
Uhraa elukoita eikä tiedä miksi yhtä tyhmiä.
Anonyymi kirjoitti:
Oikein ymmärretty - Saatana ja synti liittyvät yhteen, ei Jumala ja synti.
Miten meinaat päästä synneistä?
Anonyymi kirjoitti:
Uhraa elukoita eikä tiedä miksi yhtä tyhmiä.
Kuka uskonnollinen uhraa elukoita+ musliimit ehkäpä ?
Anonyymi kirjoitti:
Niin maailmalle Ristinkuolema on maailman vaikein asia ja sille kuin punainen vaate , koska Jeesuksen Veri on punainen..
Anonyymi kirjoitti:
Vai saatana sano sulle että sun tulis olla syntinen. No ole sitten , jos ei Jeesus ja Hänen Puhdistava Voima sulle kelpaa..
Anonyymi kirjoitti:
No jos haluat pysyä skitsofreenisessa tilassa niin siitä vaan . Saatana iloitsee sinusta..
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.. Eipäs kuuluu olla.. Eikä pelastuu sillä lailla mitä sinä selität...
Vaan Ristinkuoleman kautta pelastuu..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Miten meinaat päästä synneistä?
Siten etten aio niihin edes sotkeutua, niin että perkaan pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan ja vaihdan sen Paavalin olin juutalaiseen syntien valtakuntaan ryhtymällä palvomaan Jeesusta itseni puolesta teurastettuna tosi Jumalana ja uhrilampaana Baal-jumalalle, jonka Jumalan Jeesus sanoo Joh. 8 olevan Saatana ja kaiken valheen isä.
Löytyy Jeesus Matt.13:33 ja Paavali 1.Kor.5:7 - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kuka uskonnollinen uhraa elukoita musliimit ehkäpä ?
Etkö osaa lukea 1.Korintolaiskirje 5:7, Jeesus on pääsiäisen teurastettu uhrilammas! - Kahta karmeampaa, että viaton ihminen teurastetaan teidän opissanna uhrilampaana!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Höpö höpö.. Eipäs kuuluu olla.. Eikä pelastuu sillä lailla mitä sinä selität...
Vaan Ristinkuoleman kautta pelastuu..Osaatko sinä, ihminen, edes lukea Paavalin Roomalaiskirjeen 7. luvun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sinä, ihminen, edes lukea Paavalin Roomalaiskirjeen 7. luvun?
PELASTUU PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA JA TEKEMÄÅN VAIKKA SITÄ PAHAA MITÄ VIHAA.
Paavalin opin Jumala on Saatana ja tosi Jumala Jeesuksen nimeen on teurastettu uhrilammas.
SE ON SAATANAN OPIN PELASTUS.
Ja kaikki lukee Raamatussa, en käsitä mikä sai teidät edes luulemaan, että kyseessä on jokin hyvä ja kaunis oppi?! Anonyymi kirjoitti:
PELASTUU PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA JA TEKEMÄÅN VAIKKA SITÄ PAHAA MITÄ VIHAA.
Paavalin opin Jumala on Saatana ja tosi Jumala Jeesuksen nimeen on teurastettu uhrilammas.
SE ON SAATANAN OPIN PELASTUS.
Ja kaikki lukee Raamatussa, en käsitä mikä sai teidät edes luulemaan, että kyseessä on jokin hyvä ja kaunis oppi?!Jumala sai meidå tuskomaan että se ON hyvä ja kaunis oppi !!!!!
Ei saatana joka sinua opettaa..Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sinä, ihminen, edes lukea Paavalin Roomalaiskirjeen 7. luvun?
Lihallisen uskovan vaeltaminen joka tulis siirtyä Hengelliseen vaellukseen.
Osan lukea >>
1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
4 Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
7 Mitä siis sanomme? Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä en minä olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse".
8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.
13 Onko siis hyvä tullut minulle kuolemaksi? Pois se! Vaan synti, että se synniksi nähtäisiin, on hyvän kautta tuottanut minulle kuoleman, että synti tulisi ylenmäärin synnilliseksi käskysanan kautta.
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea 1.Korintolaiskirje 5:7, Jeesus on pääsiäisen teurastettu uhrilammas! - Kahta karmeampaa, että viaton ihminen teurastetaan teidän opissanna uhrilampaana!
Osaan lukea että Jumala Rakkkaudessa uhras itsesi meidän puolesta ettei me tarvimme uhrata itsemme vaan meitä armahdetaan Jeesuksen takia.Siitä käy Ristinkuoleman kautta jossa vuodatetaan Karitsaan,, siis Jeesuksen Veri kaikkien päälle jotka tahtovat ottaa vastaan ja jopa juoda Hänen Pyhä Veri ja muutta Hänen kaltaiseksi tässä ajassa !! Juokamme ja syökämme Jeesuksen liha.. Joka pääsiäislammas on valtava vertauskuva mitä kohta syömme Pääsisäisenä taas ja Juhlimme Karitsa teurastettuna Pelastukseksi meille jotka uskovat..
Anonyymi kirjoitti:
Siten etten aio niihin edes sotkeutua, niin että perkaan pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan ja vaihdan sen Paavalin olin juutalaiseen syntien valtakuntaan ryhtymällä palvomaan Jeesusta itseni puolesta teurastettuna tosi Jumalana ja uhrilampaana Baal-jumalalle, jonka Jumalan Jeesus sanoo Joh. 8 olevan Saatana ja kaiken valheen isä.
Löytyy Jeesus Matt.13:33 ja Paavali 1.Kor.5:7Hienosti kikkailtu ja seli seli kanssa ,, muuttat Pyhä Sanoma ,, saatanan saasrtaiseksi sanomaksi saatananpalvojille. Saat varmaan ylistyshuutoja satanisteilta myös.
- Anonyymi
Kukaan ei ole tullut taivaastasi takasin kertomaan pääsikö taivas vai jäikö mua kuoppaan mätänemmään.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kukaan ei päästetään syntisenä , Pyhä Raamatun muka , Taivaaseen..
Kyllä, vain JEesuksessa voidaan pelastua
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kukaan ei päästetään syntisenä , Pyhä Raamatun muka , Taivaaseen..
Sinun taivaassasi palaa tuli. Löytyy 1.Kor.3:13.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, vain JEesuksessa voidaan pelastua
Näin se Rakas on että me pelastutaan kun pääsemme eroon synneistä ja Kristuksessa ei ole syntiä eikä tule. Siis et pääsee Kristukseen jos olet syntinen .. Yksinkertainen asia salatuista asiasta..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Näin se Rakas on että me pelastutaan kun pääsemme eroon synneistä ja Kristuksessa ei ole syntiä eikä tule. Siis et pääsee Kristukseen jos olet syntinen .. Yksinkertainen asia salatuista asiasta..
Kristus on Paavalin luoma hahmo KIROUKSEKSI, kirottu tosi Jumala, jota seuraamalla päädyt helvettiin 1.Kor.3:13, kyse ei ole Jeesuksesta.
Löytyy Galatalaiskirje 3:13 - Paavali liittää siihen Jeesuksen nimen vain, että menet harhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristus on Paavalin luoma hahmo KIROUKSEKSI, kirottu tosi Jumala, jota seuraamalla päädyt helvettiin 1.Kor.3:13, kyse ei ole Jeesuksesta.
Löytyy Galatalaiskirje 3:13 - Paavali liittää siihen Jeesuksen nimen vain, että menet harhaan.Kuten lukee Gal.3:13. KIROTTU KIROUKSEKSI. Saatanan voiman avulla luetasn kirouksia.
Anonyymi kirjoitti:
Kuten lukee Gal.3:13. KIROTTU KIROUKSEKSI. Saatanan voiman avulla luetasn kirouksia.
Sinä kun vääristät Pyhä Raamatun textiä olet jo tullut kirotuksi ,, että tiedät. Varokaa seurata tämän ihmisen koska uskovaiseksi ei voi hänet sanoa tämän Paavalin ja Pyhä Raamatun vihollinen..
Ilm. 22
18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
SIIS VOI VOI SITÄ IHMISTÄ !!Anonyymi kirjoitti:
Löytyy Galatalaiskirje 3:13 - Paavali liittää siihen Jeesuksen nimen vain, että menet harhaan.MINÄ SEURAAN PAAVALI RISTINKUOLEMAN KAUTTA TAIVAASEEN !!
OLETKO Sinä se joka lähti Petri Paavallista polleen että minä, minä otan selvä , ja menit ottamaan vastaan kirouksen hengen uuskarismaattisista kun selvitit ja nyt julistat Paavalista ja selvität Paavalin juttuja aivan kirottuna siin saatanan hengessä ?? Niin vaarallista on toimia omassa ylpeydessä ja voimissa . Siinä putoaa saatanan haavissa ja saa häneltä tehtävän kiroa Paavalia huh huh ja hui..Anonyymi kirjoitti:
Sinun taivaassasi palaa tuli. Löytyy 1.Kor.3:13.
Niin saatananpalvojat väittää ,, mutta älä usko heitä ja saatana..
Kaikki pääsevät Thaimaaseen!
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan HERÄTYS, niin että suuri joukko tulee synnistä ulos. Ja että heidän ympäristönsä on vapaa viettelyksistä.
Ja raamattu kiroaa joitakin: Mitä te pelkäätte se teille juuri tapahtuu. Sellaiset pelkurit myös Jumala parantakoon Herätyksen yhteydessä.
Ei riitä että sinä ja minä pääsemme valoon, vaan meidän monien on käännyttävä ja saatava ympäristö puhtaaksi viettelevistä elementeistä.
Se on vaikeaa pukeutua säädylliseen asuun kun luottaa ettei säädyttömyys ketään haittaa muka.
Se on vaikea luopua internetin sadoista houkutuksista kertakaikkisesti.
Kun vielä islamkin jonka pitäisi alkaa hallita on pahoin ryvettynyt ehkä Talibaneja lukuun ottamatta. Mitä voi tehdä yksinäinen tullakseen synnistä ulos. Sillä satojen samalla seudulla pitäisi löytää toisensa, saada henkeä ja kääntyä pahuudesta yhdessä käsi kädessä.
Vain väkivaltainen pakotusko on ainoa tie enää kääntyä?- Anonyymi
Mitä, helkjaria, te menitte sinne syntien valtakuntaan perkaamalla Jeesuksen taivasten valtakunnan pois ja palvomalla häntä tosi Jumalana teuradtettina uhrina!Teitte valinnan - pysykää siellä, ja olkaa, idiootit, vinkomatta. Jeesus Raamatussa jo sanoi, että juutaaisten Jumala on Saatana (Joh.8) ja kaiken valheen isä - mitäs uskoitte Paavalia, mutta ette Jeesusta. Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7. Oma vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, helkjaria, te menitte sinne syntien valtakuntaan perkaamalla Jeesuksen taivasten valtakunnan pois ja palvomalla häntä tosi Jumalana teuradtettina uhrina!Teitte valinnan - pysykää siellä, ja olkaa, idiootit, vinkomatta. Jeesus Raamatussa jo sanoi, että juutaaisten Jumala on Saatana (Joh.8) ja kaiken valheen isä - mitäs uskoitte Paavalia, mutta ette Jeesusta. Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7. Oma vika.
Ja siksi toiseksi se valo on tulenliekeistä, koska Jumalakin on Saatana.
Löytyy 1.Kor.3:13 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin sanoikin, mutta kirkko jolla on SOVITUKSEN VIRKA opettaa että Jeesuksessa Kristuksessa yhdistetään kaikki mikä on TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ.
Ja jo varhain kirkko alkoi julistaa USKOA VIITEEN LUOJAANSA:
1. ISÄÄN
2. Jumalaan
3. Kaikkivaltiaaseen
4. Taivaan ja maan Luojaan
5. Kaiken näkyvän ja näkymättömän Luojaan
Sekä tietenkin Jeesukseen Kristukseen hänen monissa vaiheissaan ja muodoissaan kun hän sanoo MINÄ OLEN..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy 1.Kor.3:13Ei mikään jaksa ärsyttää enempää, kuin tuo tyhmien syntivinkuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään jaksa ärsyttää enempää, kuin tuo tyhmien syntivinkuminen.
Kun ei ole erotettu edes Saatanaa Jumalasta eikä taivasta helvetistä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään jaksa ärsyttää enempää, kuin tuo tyhmien syntivinkuminen.
Kyllä olet nyt kertonut kenen jumala sä palvot ja saatana opettaa kyllä sua erinomaisesti..
- Anonyymi
Niin pitäisi - mutta olet perannut taivasten valtakunnan pois, ja vaihtanut sen jo Saatanan synnin valtakuntaan.
Kaksi Jumalaa ja kaksi valtakuntaa ja kaksi eri opettajaa, joilla päin vastaiset opit.
Jeesus - taivasten valtakunta - Jumala
Paavali - syntien valtakunta - Saatana
Vaikka molempia kutsutaankin Jumalaksi. Piti osata erottaa ne hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta. Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi - mutta olet perannut taivasten valtakunnan pois, ja vaihtanut sen jo Saatanan synnin valtakuntaan.
Kaksi Jumalaa ja kaksi valtakuntaa ja kaksi eri opettajaa, joilla päin vastaiset opit.
Jeesus - taivasten valtakunta - Jumala
Paavali - syntien valtakunta - Saatana
Vaikka molempia kutsutaankin Jumalaksi. Piti osata erottaa ne hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta.Niin sinä julistat perceleestä nykyisin rakas vihollinen.
Siis ole Isistä perceleestä ja kyykäärmen sikiö.. !!
Joh. 8
Sinä olet >>
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."- Anonyymi
”Ei riitä että sinä ja minä pääsemme valoon, vaan meidän monien on käännyttävä ja saatava ympäristö puhtaaksi viettelevistä elementeistä.”
Siinäpä on lausahdus kuin suoraan Talebanin manifestosta! Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että niin selvästi näytät että olet täys sekopää joka haluat pysyä synnissä. Mene menoasi kohti helvettiin kirottuna kun olet , ja parannusta et halua tehdärakas vihollinen..
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy 1.Kor.3:13Niin saatananpalvojat julistavat juu !!
>> Se on vaikea luopua internetin sadoista houkutuksista kertakaikkisesti. <<
Lihalle mahdotonta sanoi Jeesus ja sentakia sen on kuoltava
. Siis Jumalalle on kaikki mahdollista !!!!!
- Anonyymi
Pääsetkö sinä Savis taivaaseen?
- Anonyymi
Pääsetkö Savis Taivaaseen?
Sitä ei savis tiedä . Juoksen hyvän juoksun ja olen jo pitkän yli puolivälin saavuttanut ? mutta kestänkö loppuun asti Paavalin lailla == hmm sanoi savis..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sitä ei savis tiedä . Juoksen hyvän juoksun ja olen jo pitkän yli puolivälin saavuttanut ? mutta kestänkö loppuun asti Paavalin lailla == hmm sanoi savis..
Kun olet matkalla Paavalin tulen liekkeihin 1.Kor.3:13, ei sinulla ole mitään kiirettä, ehdit kyllä.
Mutta jos haluaisit tehdä mielenmuutoksen, joka on se oikea sana, eikä parannuksen tekeminen, joutuisit palaamaan taikaisin alkuun, vaihtaaksesi paratiisiin menevälle tielle - kadotukseen menevältä Paavalin tieltä ei ole oikotietä tuolle tielle. - Anonyymi
Jos sinulle ei kelpaa taivaaksi paikka mihin Paavalin tiellä olet matkalla, ja missä palaa tuli, niin et, koska olet perannut sen pois jo Paavalin opilla.
Ainoa Raamatun taivasten valtakunta on Jeesuksen sanoin meissä ja meidän ympärillämme jo eläessämme, Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä.
Siksi ne oli perattava pois, että sinuun mahtui Paavalin sanoin se syntien valtakunta. Ne eivät voi olla yhtäaikaa. Anonyymi kirjoitti:
Kun olet matkalla Paavalin tulen liekkeihin 1.Kor.3:13, ei sinulla ole mitään kiirettä, ehdit kyllä.
Mutta jos haluaisit tehdä mielenmuutoksen, joka on se oikea sana, eikä parannuksen tekeminen, joutuisit palaamaan taikaisin alkuun, vaihtaaksesi paratiisiin menevälle tielle - kadotukseen menevältä Paavalin tieltä ei ole oikotietä tuolle tielle.oikotietä ??? Ei ole . Koska ainoa Tie Totuuden kautta Taivaaseen on Ristinkuoleman Tie jonka Paavali opetti !!!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
oikotietä ??? Ei ole . Koska ainoa Tie Totuuden kautta Taivaaseen on Ristinkuoleman Tie jonka Paavali opetti !!!
Miksi jatkuvasti syytät ja tuomitset muita syntisiksi jos itsesikin tunnet syntiseksi, nautitko siitä?
Jokainen jobbaa ensin oman syntisyydensä kanssa ennen kuin alkaa muiden kuvittelemistaan synneistä huolehtimaan ja mrehtimaan, jookos?
Nuo sinun aloituksesi haiskahtavat pelkältä vittuilulta muille 'rakas savis'! Anonyymi kirjoitti:
Miksi jatkuvasti syytät ja tuomitset muita syntisiksi jos itsesikin tunnet syntiseksi, nautitko siitä?
Jokainen jobbaa ensin oman syntisyydensä kanssa ennen kuin alkaa muiden kuvittelemistaan synneistä huolehtimaan ja mrehtimaan, jookos?
Nuo sinun aloituksesi haiskahtavat pelkältä vittuilulta muille 'rakas savis'!Koska jatkuvasti saan kuulla ja lukea että me uskovaiset pysymme synnissä loppuun asti.
Vaikka kaikki tietää että synnin palkka on kuolema ja iankaikkinen tuomio helvetissä. Niin miten laitat suu jA sydän sitten tuomiopäivänä kun sulle synnissä luetaan ikuinen kuolema helvetissä.,
Siis jatkaan julistusta ,, te parannusta synnistä ettei sulle käy vielä huoommin kuin asiat nyt ovat..
Ja on jopa sellaista valheoppia julistettu täällä että se on mukamas vaarallista puhdistua ,, koska mukamas silloin ei tarvi Jeesusta enää.. huh huh teidän kansanne..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
oikotietä ??? Ei ole . Koska ainoa Tie Totuuden kautta Taivaaseen on Ristinkuoleman Tie jonka Paavali opetti !!!
Palaako sinun mielestäsi taivaassa tuli?
Paavalin 1.Korintolaiskirje 3:13
Lopetapas valehtelemasta. Anonyymi kirjoitti:
Palaako sinun mielestäsi taivaassa tuli?
Paavalin 1.Korintolaiskirje 3:13
Lopetapas valehtelemasta.Aivan !! Lopeta valehteleminen . Taivaassa ei palaa tuli !! En ole niin sanonut !! Vaan Jeesus sanoi että >Minä Olen tullut heittämään maan päällä ja voi kun toivon että se jo olis syttynyt. Toivon että se syttyy sun sydämeen , että se polttaa sun valehteleminen Pois..
- Anonyymi
Huolehdi sinä vain siitä että miten itse sen suusi silloin laitat.
Minua huolestuttaa että oletko aamuisin muistanut syödä aamupuurosi.
Pesetkö iltaisin hampaasi?
Oletko tyydyttänyt vaimosi seksuaaliset tarpeet?
Jos sinulla on siinä vaikeuksia niin lääkäriltä saat viagra reseptin.
Oletko siivonnut asuntosi kunnolla, tiskannut heti syönnin jälkeen tiskit?
Minua kuule huolestuttaa ne villakoirat siellä asunnossasi.
Minua huolestuttaa myös se, että toimiiko vastasi, onko virtsaamisvaikeusia, laskut maksettu ajoissa ja vaikka mikä.
Sinusta saa koko ajan olla huolehtimassa, että yöunethan tässä menevät ja omat asiat hoitamatta.
Ovatko synnit sinulla jääneet tekemättä, toivottavasti ovat, sillä mitenkäs sitä suu sitten rakas savis laitetaan siellä viimeisellä tuomiolla, mieti rakkaat Savis sitä.Sulta jäi tuosta listasta monen asia jotka ovat paljon tärkempiä , kuin tuo ja nuo ulkokullatut asiat jotka oli listassa. Toki oli muutamat . jotka jokainen uskova tulis huolehtia ettei ihan menee myrskyksi ja synnin puolelle.
Mutta sisäiset asiat ja muuttua Kristuksenkaltiseksi olis syytä ottaa oikein vakavasti. Sinusta rukoilisin paljon enemmän Kuin Paavali teki ja toivoa että Jeeus kastaa sinut Ristiinkuolemaan , niin että pelastut. Ole oikein siunattu rakas syntinen..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sulta jäi tuosta listasta monen asia jotka ovat paljon tärkempiä , kuin tuo ja nuo ulkokullatut asiat jotka oli listassa. Toki oli muutamat . jotka jokainen uskova tulis huolehtia ettei ihan menee myrskyksi ja synnin puolelle.
Mutta sisäiset asiat ja muuttua Kristuksenkaltiseksi olis syytä ottaa oikein vakavasti. Sinusta rukoilisin paljon enemmän Kuin Paavali teki ja toivoa että Jeeus kastaa sinut Ristiinkuolemaan , niin että pelastut. Ole oikein siunattu rakas syntinen..Matteus 7, on kaksi tietä - toinen vie takaisin paratiisiin ja toinen kadotukseen. On selvää, että kadotukseen vievä tie on se, jonka taivaassa palaa tuli. Edellee Paavalin tien päätepiste 1.Kor.3:13.
Tämän hoksaamiseen ei tarvitse olla Einstein, mutta ehkä Jeesuksen sanomaan Matt.7, kun hän varoittaa, että väärä profeetta on rastelevainen susi.
Kun laitat tuon raatelevainen susi raamattuhakuun, saat tuloksen Benjamin on raatelevainen susi, joka syö saalista aamulla ja jakaa saaliin illalla.
Sitten ei tarvitse kuin ottaa wikisivu Paavali, niin näkee - hän on BENJAMININ HEIMOSTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteus 7, on kaksi tietä - toinen vie takaisin paratiisiin ja toinen kadotukseen. On selvää, että kadotukseen vievä tie on se, jonka taivaassa palaa tuli. Edellee Paavalin tien päätepiste 1.Kor.3:13.
Tämän hoksaamiseen ei tarvitse olla Einstein, mutta ehkä Jeesuksen sanomaan Matt.7, kun hän varoittaa, että väärä profeetta on rastelevainen susi.
Kun laitat tuon raatelevainen susi raamattuhakuun, saat tuloksen Benjamin on raatelevainen susi, joka syö saalista aamulla ja jakaa saaliin illalla.
Sitten ei tarvitse kuin ottaa wikisivu Paavali, niin näkee - hän on BENJAMININ HEIMOSTA.Uskovaisten ja kaikenmaailman savisten luulot ja kuvitelmat haluavat jatkuvasti kumota ja mitätöidä Raamatun Jumalan sanan tiedon.
Ei onnistu.
Te olette vain surkeita valehtelijoita ja Jeesuksen sanoin kyykäärmeen sikiöitä, jotka palvotte hänen murhaajansa opilla Jeesusta teurastettuna uhrilampaana omien pahojen tekojenne puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten ja kaikenmaailman savisten luulot ja kuvitelmat haluavat jatkuvasti kumota ja mitätöidä Raamatun Jumalan sanan tiedon.
Ei onnistu.
Te olette vain surkeita valehtelijoita ja Jeesuksen sanoin kyykäärmeen sikiöitä, jotka palvotte hänen murhaajansa opilla Jeesusta teurastettuna uhrilampaana omien pahojen tekojenne puolesta.Tähän JeesuscRaamatussa vielä lisää, että luuletteko te tosiaan pääsevänne helvetin tuomiotanne pakoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän JeesuscRaamatussa vielä lisää, että luuletteko te tosiaan pääsevänne helvetin tuomiotanne pakoon?
Ette pääse - se on myös uskontoon kirjoitettuna FYYSISENÄ YLÖSNOUSEMUKSENA koko maailman viimmeisenä päivänä, kun KAIKKI FYYSINEN PALAA masilmanlopun liekeissä.
Näin pääsette Jumalanne luo helvettiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette pääse - se on myös uskontoon kirjoitettuna FYYSISENÄ YLÖSNOUSEMUKSENA koko maailman viimmeisenä päivänä, kun KAIKKI FYYSINEN PALAA masilmanlopun liekeissä.
Näin pääsette Jumalanne luo helvettiinOli lupa myös ajatella, eikä vain uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli lupa myös ajatella, eikä vain uskoa.
ei ne sulje pois t osiaan
Anonyymi kirjoitti:
ei ne sulje pois t osiaan
Suljeppas. Lihallinen toiminta suljee Hengellinen toiminta Pois..
Anonyymi kirjoitti:
Matteus 7, on kaksi tietä - toinen vie takaisin paratiisiin ja toinen kadotukseen. On selvää, että kadotukseen vievä tie on se, jonka taivaassa palaa tuli. Edellee Paavalin tien päätepiste 1.Kor.3:13.
Sitten ei tarvitse kuin ottaa wikisivu Paavali, niin näkee - hän on BENJAMININ HEIMOSTA.No ilman muuta on että percele tekee itselle taivas johon hän houkuttele uskovaisia ja sano että siellä pala tuli.. Ja juu ,, kyllä se tie vie helvettiin jos valitsee syntisenä sen tien. Niinkuin ne jotka vihaavat Jeesusta ja Paavalia.. Ja niin myös koko Pyhä Raamattu. Koska joko Rakastat koko Pyhä Raamattu tai sitten vihaat sen niinkuin sinä..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841622
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80715Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41710Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680