Kenestä seuraava Suomen presidentti?

Niin, kuka on seuraava Suomen presidentti? Yhdeksästä ehdokkaasta tein oman mieleni mukaisen luettelon ja merkkasin kullekin kouluarvosanan.

1. Olli Rehn 9,7
2, Mika Aaltola 9,5
3. Jutta Urpilainen 9,3

4. Li Andersson ..... 9,0
5. Jussi Halla-aho ..... 8,8
6. Pekka Haavisto ..... 8,7
7. Alexander Stubb ..... 8,6
8. Sari Essayah ..... 8,5
9. Harry Harkimo ..... 8,3

Perusteluja: Poliittiset mielipiteet, pätevyyden ja luotettavuuden vaikutelma, luonnollinen ja uskottava esiintyminen, sopivuus Suomen presidentiksi. Arviointi kouluarvosanalla.

Olli Rehn oli esittelyssään minulle suuri yllätys. Olin hänen kanssaan lähes kaikissa kohdissa aivan samaa mieltä. Se oli minulle yllätys! Hän vaikutti hyvin pätevän oloiselta ja viisaalta ja kokeneelta mieheltä! Rehn oli hyvin pätevän oloinen joka suhteessa. Äänestänen numeroa 1 tai 2.

1

247

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
        Maailman menoa
        111
        727
      2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
        Ikävä
        42
        519
      3. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
        Ikävä
        36
        482
      4. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
        Ikävä
        50
        470
      5. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
        Ikävä
        17
        429
      6. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
        Tuusniemi
        95
        398
      7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
        Ikävä
        33
        391
      8. Mies kyllä lähestyy naista

jos on oikeasti kiinnostunut. Tämä muistutuksena.
        Ikävä
        46
        363
      9. Haluat siis irl

Ettemme ole missään väleissä?
        Ikävä
        43
        355
      10. Martina ja Muhis vaan ystäviä

Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        130
        352
      Aihe