Rehn loisti

Anonyymi-ap

ylen presidenttitentissä. Nyt viimeistään hän vakuutti kansalaiset ylivoimaisella valmiudellaan koko kansan presidentiksi. Toimittajankin leuka loksahti alas kun Rehn latoi hyvin selvästi asiansa kuuluville. Vankka kuin kallio- slogan teki kunniaa presidentti Kalliolle.

17

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian pitkä teksti ei jaksa lukea. Voitko laittaa tiktokkina

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18214795

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Rehn on kuin luotu presidentiksi. Pellet ei sovi presidentiksi. Olen sataprosenttisen varma, että Sauli Niinistö toivoo työnsä jatkajaksi Olli Rehniä, koska hän ei arvosta taskuliinamiestä.

    • Anonyymi

      Rehn oli hyvä, nosti osakkeitaan. Onnistui tentissä parhaiten tähän mennessä.

    • Anonyymi

      Huomenna numero 3 lappuun ja jämäkkä 6-vuotiskausi suomalaisilla. Olli Rehn.

    • Anonyymi

      Su 28.1. kolmosta ( koko kori ).

    • Anonyymi

      Jopa vitsin heitit. Rehn on unettava, hidas pohdiskelija, joka ei katso edes keskustelijaa eli haastateltavaa silmiin.

    • Anonyymi

      Jos Rehn on toisella kierroksella vastaan Haavisto, Halla-aho tai Stubb, saa ääneni Rehn. Mutta voi olla ettei ole. Silloin jää ensimmäisen kerran käymättä äänestyskopissa. Olisi ollut ensimmäinen kerta kun äänestäisi kepua valtakunnallisissa/EU-vaaleissa. Rehnillä oli hyvä esiintyminen vaalitentissä Ylellä. Kohta alkaa Ilta-Sanomien tentti. Kiinnostavaa seurata, jatkuuko Rehnin vahva linja esiintymisessään.

    • Anonyymi

      Rehn oli kyllä huippu. Minulle varmistui ketä äänestän. Se on Olli

    • Anonyymi

      Oli kyllä pitkästyttävä setä. Mutta vetosi näköjään kepulialaisiin.

    • Anonyymi

      Aloittiko Rehn kirin liian myöhään. Oli paras IS-vaalitentissä. Ei haahuile, on realisti ja rauhallinen. Olisi paras Suomelle. Ei tätä maata johdeta todellakaan rikki repimällä. Kansaa kahtia jakamalla. Enkä muuten ole kepulainen minäkään.

    • Anonyymi

      Liin nalkutusta ei jaksa kuunnella. Sehän polttaisi sillat joka suuntaan paitsi Pohjois- Koreaan.

    • Anonyymi

      Kiitos mutta ei kiitos .

    • Anonyymi

      Vakuutuin,oikea henkilö presidentiksi,vähän Niinistön tyylinen.

    • Anonyymi

      Rehniä ei voi äänestää, on kertonut puhuvansa Jesus Nasaretilaisen kanssa aina iltaisin, on siis sekopää uskovainen.

      • Anonyymi

        Parempi sekin kuin Tom of Finlandin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe