Jeesus varoittaa eksyttäjistä

Anonyymi-ap

Eivät vain ennustele väärin, vaan tekevät ihmeitä ja tunnustekoja "Jeesuksen nimessä".

Matt.24:24

" Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Johannes sanoi, että alkuseurakunnassa oli "antikristuksia" apostoleiden joukossa.

1. Joh. 2:18

"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika."

15

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus varoitti paljon hänen kuolemansa jälkeen tulevista eksyttäjistä, jotka käyttävät Jeesus-nimeä eksyksessään.

Eksyttäjistä varoittaminen kuuluukin terveeseen uskoon ja evankeliumiin.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­y­­m­­­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18215018

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Johannes tiesi, että alkuseurakunta hajoaa. Kuten kävikin v. 70 jKr. Yksi pariskuntakin tapettiin alkuseuraunnassa rahojen takia ja syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin.

Todella törkeätä Pyhän Hengen pilkkaa syyttää Pyhää Henkeä murhamieheksi.

Johannes sanoi, että alkuseurakunnassa oli "antikristuksia" apostoleiden joukossa.

Siksi muu alkuseurakunta karkotti hänet sietä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika."

• Anonyymi

Vaalithan on vasta marraskuussa.

• Anonyymi

Se aika ei ole vielä koittanut, kun niitä ihmeiden ja tunnustekojen tekijöitä ei ole vielä tullut.

Ei siinä sanota, että ovat tekevinään, vaan että todella tekevät.

• Anonyymi

Eksyttäviä Ihmeitä ja tunnustekoja tehdään Jeesuksen nimeä ja verta hokemalla. Porukka huutaa aameniaan ja halleeluujaa -huutojaan päälle ihan villisti. Ei ihme ollenkaan, että monet eksytetään lahkoihin. Perinteinen kristinusko ei enää riitä, pitää olla kovempaa kamaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Kyllä Saatana lahkoapureineen aloitti eksyttämisen heti kun tuli maan päälle jo Jeesuksen eläissä. Ei se ole vielä sidottu, vaan vapaana Valon enkelinä, lahkoapureineen.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Saatana lahkoapureineen aloitti eksyttämisen heti kun tuli maan päälle jo Jeesuksen eläissä. Ei se ole vielä sidottu, vaan vapaana Valon enkelinä, lahkoapureineen.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, NIIN ONKIN NYT MONTA ANTIKRISTUSTA ON ILMAANTUNUT; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika."

• Anonyymi

Aina silloin kun joku opettaa, että Jumalan käskyt on kumottu, eikä niistä tarvi enää välittää, pitäisi hälytyskellojen soida.

Matt. 5:18

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

• Anonyymi

Yhtäkään oikeaa ihmeidentekijää ei ole ilmaantunut, joten aika ei ole vielä kypsä. Ei sanassa sanota, että ovat tekevinään ihmeitä, vaan että tosiaan tekevät. Pitää siis vielä odottaa ja turha on höyrytä asioita mitä ei vielä ole tapahtunut. Jeesuksenkin piti tulla jo 1844, mutta ei tullut, joten ei kannata intoilla vielä liian aikaisin. Joutuu vain taasen keksimään valheita omalle eksytykselleen.

• Anonyymi

Antikristuksia on monta, he tulivat mukaan sen evakeliumin levittäjiksi jo silloin. Eräs Tarsolainen murhamies lienee heistä tunnetuin.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, NIIN ONKIN NYT MONTA ANTIKRISTUSTA ON ILMAANTUNUT; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika."

Eksyttäminen alkoi tietenkin jo Jeesuksen eläissä, ei vain jossain hamassa tulevaisuudessa.

Jeesus varoitti omia apostoleitaan eksyttäjistä, joista tulivat seurakuntaan uusina "apostoleina" ja "profeettoina" ja "ihmeiden tekijöinä" esiintyen.

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni ja he eksyttävät monia.

Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka tahtovat johtaa teitä harhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antikristuksia on monta, he tulivat mukaan sen evakeliumin levittäjiksi jo silloin. Eräs Tarsolainen murhamies lienee heistä tunnetuin.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Eksyttäminen alkoi tietenkin jo Jeesuksen eläissä, ei vain jossain hamassa tulevaisuudessa.

Jeesus varoitti omia apostoleitaan eksyttäjistä, joista tulivat seurakuntaan uusina "apostoleina" ja "profeettoina" ja "ihmeiden tekijöinä" esiintyen.

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni ja he eksyttävät monia.

Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka tahtovat johtaa teitä harhaan.

Kyllä Saatanalla ja sen apureilla riittää voimia tehdä niitä ihmeitä ja tunnustekoja, joilla ihmisiä eksytetään.

Ne eksyttävät voimat toimivat jo Faaraon hovissa.

2.Kor.11
        13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

Saatana on korkein luotu olento ja on vapaana ja täysin voimissaan. Oli taivaan ex-ylienkeli. Osaa niitä enkelien kieliä ja oli ylistyskuoron johtaja. Virittelee nytkin niitä ylistyslauluja, tosin omaksi ylistyksekseen.

• Anonyymi

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Kristityksi kerran kastetun ei pidä mennä lahkolaisten uudestikasteille saamaan mitään uusia henkiä ja henkikasteita ja hurmoskokemuksia.

Helluntaina 3000 kastettiin kristityksi vedestä ja Hengestä syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saajiksi.

Ei ketään silloin kastettua enää sen jälkeen millään erillisellä henkikasteella kastettu, koska he olivat kristillisessä yhdessä kasteessa saaneet Pyhän Hengen lahjan.

Ef.4:5 Yksi kaste, hen baptisma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityksi kerran kastetun ei pidä mennä lahkolaisten uudestikasteille saamaan mitään uusia henkiä ja henkikasteita ja hurmoskokemuksia.

Helluntaina 3000 kastettiin kristityksi vedestä ja Hengestä syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saajiksi.

Ei ketään silloin kastettua enää sen jälkeen millään erillisellä henkikasteella kastettu, koska he olivat kristillisessä yhdessä kasteessa saaneet Pyhän Hengen lahjan.

Ef.4:5 Yksi kaste, hen baptisma.

toinen kaste - toinen henki - toinen herra

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe