Kiljupöntön sijoitus

Anonyymi-ap

Mihin on liikenneturvallisuus, helppo huolto ja näppärä taskumatin täyttäminen huomioiden parasta sijoittaa kiljupönttö? Varmaan merkki ja mallikohtaisia eroja, mutta onko jotain yleispäteviä nyrkkisääntöjä vaunuun ja autoon?

16

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mulla meni kiljupönttö ja vessanpönttö kännipäissään sekaisin ja oli siinä juhannuksena muilla karavaanareilla ihmettelemistä, kun olin löytänyt uuden aromaattisen reseptin kiljuuni. ei ole koskaan ennen kilju käynyt niin hyvin kaupaksi edes toveri karavaanareille.

      • Anonyymi

        voisitko mitenkään jakaa reseptiä?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18216663

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kannattaa sijoittaa siten, että ajaessa pystyy kauhomaan lisää janojuomaa ilman pysähdystä. Myös pitkä pilli tai paineistettu hana ohjauspyörän vieteen on toimivia ratkaisuja.

    • Anonyymi

      Piiloon kannattaa laittaa, ettei akkaaa salaa köyrimässä käytät pallomahat ryyppää samalla pönttöä tyhjäksi. Itse kyllä yleensä sammun kiljupöntön päälle, niin ei siitä pysty kukaan luvatta juomaan, ellei saa kammettua ruhoani hallitunkilla sivummalle. Niin ja toki se akkakin välillä siihen sammuu, ehkä jopa useammin kuin minä itse.

    • Anonyymi

      Mulla on katolla suksiboksiksi naamioitu kiljupönttö. Vetoisuus on mahtava ja on kyllä muuten tosi hyvä piilo! Ei ole vallesmannikaan sitä vielä äkännyt, eikä naapuripaikan loppasuut.

      • Anonyymi

        Loistava keksintö kun juomat tulee huulille ihan painovoimalla vaan.


      • Anonyymi

        Mulla on kiljupöntöksi naamioitu suksipoksi aisan päällä pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kiljupöntöksi naamioitu suksipoksi aisan päällä pystyssä.

        Sulla ei tasan ole yhtään mitään pystyssä.


    • Anonyymi

      Tislaako porukat enää pontikkaa ollenkaan vai onko kaikki siirtyneet ihan vallan kiljuun?

      • Anonyymi

        Turhaa hifistelyä toi tislaaminen ja niin hiton matemaattistakin.


    • Anonyymi

      Olen tehnyt vaunun vesisäiliöstä kiljupöntön niin saan laskettua kiljua tuoppiin suoraan kraanasta. Melko näppärää ja ei ole pelkoa, että kompuroisi kännipäissään kiljupönttöön.

      • Anonyymi

        Muistathan varoventtiili, tuollainen kiljusäiliö kun räjähtää niin on styroxit pitkin mäkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistathan varoventtiili, tuollainen kiljusäiliö kun räjähtää niin on styroxit pitkin mäkeä.

        Kiitos varoituksesta, mutta toki asensin vesilukon. En ole ensi kertaa pappia kyydissä kiljun valmistuksessa 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos varoituksesta, mutta toki asensin vesilukon. En ole ensi kertaa pappia kyydissä kiljun valmistuksessa 😀

        Tuosta rulikkn mieleeni, kun eräällä camping alueella oli aikanaan pikkanen kappeli, jossa oli ehtoollisviinin sijaan ehtoolliskiljua. Pappi oli pitkän linjan karavaanari ja teki jumalaisen hyvää ja vieläpä siunattua kiljua. Monesti meni pikkutunneille jumalan humalan parissa.


    • Anonyymi

      Kyllä minä sen dijoittaisin mahdollisimman keskeiselle paikalle. Sen on ensinnäkin hyvä olla aina käden ulottuvilla ja toisekseen onhan se näyttävä sisustusesine, koko vaunun tai auton sielu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe