Kaikki tavarat pistää talteen jos vaikka sota syttyisi ,tuota tarvitaan ja tuota ,tuota kesämökki täynnä tavaraa kaapit,lattialla,lisäsängyt täynnä tavaraa kaapin oven aukaisee tippuu tavaraa silmille nauloja,ruuveja,ruuvimeiseleitä,vasaroita ,kirveitä,,pihtejä,ihan täyteen ahdettu tavaraa jos niitä sattuisi tarvitsemaa jos sota syttyisi .Minäkin taidan olla hamstraaja super huone täynnä tavaraa vaatteita joka päivä ostan jokin vaatekappaleen jotakin vaatetta pitää koko talven miksen kesälläkin se vain että meinaa tulla kuuma🥵 vaatesarja pärjää 10°-C asti,35°-C jäi vielä käyttämättä huomiotyövaatetus 45°-C pakkaskestävyys alupaitoja 100kpl ennen oli 300kpl alupaitoja 15 talvitakkia ainakin kesä löytyy 20 kpl housuja 20kpl talvi+ kesä sukkia 200kpl pipoja 50 kpl karvaisia 10 kpl käsineitä talvi 20 kpl säkissä kellarissa 200kpl komerot täynnä tavaraa ihan täynnä pursuavat ulos ratkeavat liitoksistaan ilmastointeippi ei kestä 2000kg liinalla kiiinni ja kettigillä ,auton varaosakomerossa jarrupaloja monta sarjaa ,vetonivelen suojakumi, virtalukkoja,jarrusylintereitä, virityssarjaa 4 lastu,lehtijousen kiinnitystappia ,puslaa,tietokone käytetty ,turvakengät sievin ,hautajaiskengät ,huomiovaatteet,hautajaisvaatteet, 1vanha pelikonsoli ,lavapressua ,ja joitakin muuta ei muista kaikkia ,latialla 50cm rako että pääsee kävelemään .Äiti käy minun huoneessa aika ajoin tarkastamassa ja hirveilee voi kauhia ,voi hirviä aivan hullu sekopää ,jompi kumpi meistä kuolee minä tai isäsi hoitolaitokseen joudat .Vaikka olen sinun patjan nostan ylös sänkyyn se on aina latialla joka päivä sitonut sen liinoilla kiinni aina latialla on ,itse olen suunnitellut pakkopaitaa patjalle ommella koneella sitä ei saa käyttää särkyy pian ,tukikaiteita ja niihin kiinnike 3kpl 2000kg vetoliinalla kiinni viimeinen kohta nukkuja panna kiinni lepositeillä sängyyn erittäin vahvalla lääkityksellä ,koska olen hullu olen hullunkirjoilla😵🤪🤪🤔😵.
Äitini taitaa olla hamstraaja kun katselee nuita amerikkalaisia hamstraa ohjelmia
Anonyymi-ap
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18216697
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346