mökkiunelmia

..niin se joka kesäinen mökkikuume iski jälleen.. ois niin jees löytää kunnon vaarinmökki jota kunnostaa.. taitojen mukaan..

perunamaa, perunakellari jonne pervokin voi lukita jos alkaa liikaa riehuu.. siellä pervolassa metsän siimeksessä sitten tekisin näitä "projektejani" kuuntelisin plondii ja niin edelleen..

mutta oon vaan köyhä mies... blaahhh

9

430

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valerian.s

Kai jollain tuttavallasi mökki on?Viet pari mäyristä tuliaisiksi.Uitte,saunotte,nautitte luonnosta..ja sinä saat rauhassa tehdä niitä "projektejasi":))

• ..mutta toisessa ei oo rantaa ja toisessa on ranta mutta se on mökkikylä.. siellä ei pervokki voi rauhassa toteuttaa projekteja.. naapurit vaan kyyläisivät mitä ihmettä mä siellä puuhaan..

sitä paitsi oma on aina oma..

• valerian.s
        pervokki kirjoitti:

..mutta toisessa ei oo rantaa ja toisessa on ranta mutta se on mökkikylä.. siellä ei pervokki voi rauhassa toteuttaa projekteja.. naapurit vaan kyyläisivät mitä ihmettä mä siellä puuhaan..

sitä paitsi oma on aina oma..

Oma on aina oma..olen itekin ajatellut jotain mummonmökkiä kohtuuhintaan..muttei viitsi ottaa lainaa lainan päälle.

Osani on:Vuokramökkiin sinun on tyytyminen,valerian:))

• quistis

on ihania...Joskus ne toteutuu:o)))Pelkurit ei haluu unelmiensa toteutuvan:o) Sun unelma mökistä on ihan Jees:o)))

• ..jonain päivänä saan sen oman mökin.. ihan aidon vanhan hirsimökin..

• ¤/\¤

Kyllähän nyt jokainen jolla unelmia on haluaa unelmiensa toteutuvan.
        Eihän ne muuten mitään unelmia oo.
        Vai jos ne pelkurit ei vaan usko,että niiden unelmilla on mitään mahdollisuutta toteutua.
        Mä en usko,että pelkuritkaan ei haluais.
        Mut eihänne sit oikeestaan oo mitään pelkureita.
        Ja tää meni nyt mun kohalta liian vakavaks.
        Ei tää enää mitää huuhaata oo.
        LOPETA HETI!....käskee itseään.

• ykstypy
        pervokki kirjoitti:

..jonain päivänä saan sen oman mökin.. ihan aidon vanhan hirsimökin..

saa niitä mökkejä kohtuuhintaan. Tuolta kairalta kun sen ostaa , niin ei naapureita lähellä ja kun itikoita huitoo, niin ei koskaan käy aika pitkäks. Kesällä sääsket ja syksyllä mäkäräiset. :=))))

• perskuti

Meinasin kirjoittaa,että takaisin sänkyyn ja katsot kummalla jalalla nouset sieltä:=))

Elämä on niin kallista, että vaikka kuinka päättää toteuttaa unelmansa niin se tuntuu karkaavan käsistä, ja jää usein vain unelmaksi?

Kyllä kai elämän pitäisi olla kokonaisvaltaista? Eikä pelkkää näkkileipää!

Huomenta-päivää quistis!;=))

• ykstypy kirjoitti:

saa niitä mökkejä kohtuuhintaan. Tuolta kairalta kun sen ostaa , niin ei naapureita lähellä ja kun itikoita huitoo, niin ei koskaan käy aika pitkäks. Kesällä sääsket ja syksyllä mäkäräiset. :=))))

..täältä etelästä se paikka pitäisi löytää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      130
      1186
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1051
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      788
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      50
      588
    5. Mistä arvasit,että kaivattusi on täällä?

😊
      Ikävä
      48
      572
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      521
    7. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      28
      483
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      467
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      467
    Aihe