Stadilaiset superjuntteja

Anonyymi-ap

Missä muualla maailmassa jossain kylässä korostetaan itseä ja halveksutaan muita? Ei vtu missään muussa maapallolla.

Helsin.... hesan junttiääliöt luulee itsestään liikoja. Samaa paskaa te olette, kuin muutkin suomalaiset.

Pääkaupunkiseudun junttipellet ovat itse asiassa Suomen heikoimmalla varustetulla ÄO:lla

Olette kerjäläisiä, kuten zele. Samalla haluatte varastaa muiden rahat, kuten zele.

38

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on tuota kummallista Helsinki-vihaa. En tiedä mistä se kumpuaa, epävarmuudesta kateudesta vai mistä.

      • Eikun teennäisestä Ä-kirjaimen pahoinpitelystä 😂, vieläkö niitä uunoja löytyy jotka sitä tekevät?


    • Anonyymi

      Katsopa peiliisi ja löydät sieltä sellaisen henkilön millaiseksi muita kuvailit.

    • Anonyymi

      Kokkola on zadiakin perslävempi.

      • Anonyymi

        Sinä juntti olet paavo prsusientäkin pehmeämpi kakaralooseri.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juntti olet paavo prsusientäkin pehmeämpi kakaralooseri.

        >simiti<

        Paljastuitko, vaikket allekirjoittanut?


    • Anonyymi

      Hm... valitettavasti sain tästä kokea maistiaisen eilen. Kysyin toisella keskustelupalstalla täysin asiallisen kysymyksen, johon helsinkiläiset varmasti osaisivat heti vastata. Vastauksia kyllä sain, haukkumasanojen saattelemana ym. Myös joiltain muilta kuin helsinkiläisiltä oli tullut vastauksia ja ne olivat asiallisia. Mikä tekee helsinkiäisistä kovin ylpeän ja ilkeän oloisia? 🤔 Ja itse oon se tyypi joka ei halua tehdä yleistyksiä, mut eiliset vastaukset ihmetytti.
      N31

      • Anonyymi

        Olivatko vastaukset hesalaisilta vain stadilaisilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko vastaukset hesalaisilta vain stadilaisilta?

        70-luvun finanssivasurit vauhdissa. Ajattele kuin kommunisti, merenkäynnin pullonkaulassa. Taattua eläkeläistenryöstöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-luvun finanssivasurit vauhdissa. Ajattele kuin kommunisti, merenkäynnin pullonkaulassa. Taattua eläkeläistenryöstöä.

        Tarkoitat varmaankin oikeiston tuhoomusta ja vennamon persu smp:tä?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko vastaukset hesalaisilta vain stadilaisilta?

        En tiedä 😃 Mitem vaikuttaa?
        N31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-luvun finanssivasurit vauhdissa. Ajattele kuin kommunisti, merenkäynnin pullonkaulassa. Taattua eläkeläistenryöstöä.

        ...toi SDP:n slogan, "Jotta ketään ei jätetä (ryöstämättä)." Noi vetää sloganit sotaleffasta suoraan, kuluttaja saa isänmaallisen kiksin ja kolminkertaisen kasan laskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä 😃 Mitem vaikuttaa?
        N31

        Hesalaiset on niitä, jotka on muuttaneet Stadiin muualta. Stadilaiset on syntyperäisiä helsinkiläisiä. Itse olen huomannut, että muualta muuttaneet osaavat olla melko...tympeitäkin...mutta ei syntyperäiset, he on aina olleet todella ystävällisiä ja avuliaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...toi SDP:n slogan, "Jotta ketään ei jätetä (ryöstämättä)." Noi vetää sloganit sotaleffasta suoraan, kuluttaja saa isänmaallisen kiksin ja kolminkertaisen kasan laskuja.

        Mikä vittu tossa ei helsinkiläisellä mene ikinä jakeluun, kun kerran toistetaan. Sen verran pitäisi matemaattisia taitoja olla, että otsikoinnissa päivän sivulla kiertosuunta on tämä, ad infinitum:

        1. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4e68f097-d06d-4cd8-92b0-622dcffd7977
        2. https://www.iltalehti.fi/talous/a/9545437a-8cf8-4b8d-80b6-4974ee204c76

        Tiettekö, syy-seuraus EI seuraus-syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesalaiset on niitä, jotka on muuttaneet Stadiin muualta. Stadilaiset on syntyperäisiä helsinkiläisiä. Itse olen huomannut, että muualta muuttaneet osaavat olla melko...tympeitäkin...mutta ei syntyperäiset, he on aina olleet todella ystävällisiä ja avuliaita.

        Mielenkiintoinen teoria 🤔 En osaa tuohon sanoa juuta enkä jaata. Tutkimukset jatkukoon :D
        N31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...toi SDP:n slogan, "Jotta ketään ei jätetä (ryöstämättä)." Noi vetää sloganit sotaleffasta suoraan, kuluttaja saa isänmaallisen kiksin ja kolminkertaisen kasan laskuja.

        Persu ulisee ja keksii omasta päästään taas täyttä pskaa.


    • Anonyymi

      "Missä muualla maailmassa jossain kylässä korostetaan itseä ja halveksutaan muita? Ei vtu missään muussa maapallolla."

      Kaikkialla.

    • Anonyymi

      Mitäs sinä teet? Aivan. Suu suppuun.

    • Anonyymi

      Stadiin alkoi tulla juntteja landepaukkuja 60-luvulla, ei täällä aitoja stadilaisia ole enää juuri ollenkaan. Stadin slangiakaan ei osata juurikaan enää pamlata. Juntit leikkii stadilaista, Miksi pitää koko Suomen muuttaa Stadiin, joka on muuten nykyään enemmänkin Tsadi,

      • Anonyymi

        Shhh. Täällä ei saa puhua Stadin slangia. Saa nähdä pysyykö sinun kommenttisi, kun sisältää tätä vain yhden väärin kirjoitetun sanan, mikä laittaa kyllä vahvasti epäilemään syntyperääsi.


      • Anonyymi

        Vaikka asun pohjanmaalla, niin naurattaa tuo keskustan palstalla yleisesti kirjoitettu tsadi.

        Miksi ei voisi kirjoittaa ihan Helsinkiläisistä, pääksupunkiseutulaisista tai junttimurteella stadìsta.

        Kyllä. Te pellet pienessä kaupungissa luulette olevanne jotain metropolin sykkivää sydäntä.
        Ette ole olette eskimoita tundralla muun maailman mielestä.

        Hyväksy se tai kävele mereen luullassesasi olevasi Jesus.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shhh. Täällä ei saa puhua Stadin slangia. Saa nähdä pysyykö sinun kommenttisi, kun sisältää tätä vain yhden väärin kirjoitetun sanan, mikä laittaa kyllä vahvasti epäilemään syntyperääsi.

        Sukuni on asunut täällä ainakin 300 vuotta, jos ei kauemminkin, en ole perehtynyt asiaan niin kovin perusteellisesti.

        Enkä mäkään ole asunut, kuin Stadin eri kaupunginosissa. Periferioitahan nekin vaan on.

        Toinen isoisistäni on tosin syntynyt Turussa, mikä on tietenkin kiusallinen asia kannaltani, muutti kyllä tänne Stadiin 30-luvulla, en ole täydellinen stadilainen minäkään, valitettavasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuni on asunut täällä ainakin 300 vuotta, jos ei kauemminkin, en ole perehtynyt asiaan niin kovin perusteellisesti.

        Enkä mäkään ole asunut, kuin Stadin eri kaupunginosissa. Periferioitahan nekin vaan on.

        Toinen isoisistäni on tosin syntynyt Turussa, mikä on tietenkin kiusallinen asia kannaltani, muutti kyllä tänne Stadiin 30-luvulla, en ole täydellinen stadilainen minäkään, valitettavasti...

        Eli et ole paljasjalkasta stadilaista nähnytkään :) Harvapa on. Stadin slangi alkaa hiipua pois. Jos sitä vahingossakin puhuu, niin moni ei ymmärrä sanaakaan ja monesti saa vain vihaisia katseita osakseen.


      • Anonyymi

        Kaatopaikka se dun junttistadi on. Junttipaikka oli jo enssimmäisten olympiakisojen aikaan. Mullin mölinänne ja junttimaisuutenne ei ole kadonnut mihinkään

        Jos olette eri mieltä olette jotain muuta kuin Suomslaisia..voin kuolla helsinkiläisen toverin puolesta. Tekeekö Helsinkiläinen samman pohjanmaalaisen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole paljasjalkasta stadilaista nähnytkään :) Harvapa on. Stadin slangi alkaa hiipua pois. Jos sitä vahingossakin puhuu, niin moni ei ymmärrä sanaakaan ja monesti saa vain vihaisia katseita osakseen.

        En tietenkään ole, koskaan edes ihmistä nähnytkään...

        Missä sitä slangia edes tulisi puhuttua?

        Nykyään onkin tätä "uussuomalaista" kieltä, hei bro, salaam, chillaa hei, camoon, vitujoo, homoo, joujou...


    • Anonyymi

      Enpä ole Helsingissä törmännyt tuollaiseen yhtään enempää kuin muuallakaan Suomessa.

    • Anonyymi

      Ei stadilaiset ole juntteja. Ne on ne pöndeltä muuttaneet hesalaiset. 😂

      • Anonyymi

        Täällä on puhekulttuuri ihan perseestä. Odotetaan että luetaan rivien välistä asiat ja ääni nousee vaan kun ryssitään huolella. Nää käyttää häpeilemättä hyväksi jos ei osaa lukea näitä valheita täällä.

        Sit joku Supo, (vai mitä?) toimii kirstunvartijana, että paljonko Putinin vuotuinen ryöstösaalis on. Turvallisuuden tunteen luonti perustuu avoimelle hyväksikäytölle.


    • Anonyymi

      Hyvä muistaa, et PKS alueella asuu reilu miljoona ihmistä, jotka kaikki mielletään pöndellä stadilaisiksi. Ajattele, jos heistä yksi prosentti on mielenvikaisia tarkoittaa se silloin jo reilua 10.000 ihmistä. S24 houkuttelee pääasiassa näitä tänne vähän sotkemaan kaikkea mahdollista.

      Välillä meno on todella sairasta ja promille viesteistä ovat luokkaa asiallisia. Siihen ku lisätään pks kehyskunnat, tulee sieltä 1.000 mielenvikaista lisää. Silloin on jo aikamoinen show synnytettävissä? Ja kaikki koetaan stadilaisten syyksi, kun syyllisyys on se jolla on merkitystä toisille enemmän ja stadilaisille vähemmän?

      Tämä minusta lähempänä totuutta kuin aloitus👀

      • Anonyymi

        Pointtisi siis on, että suurin osa trollauksista ja rikoksista saa alkunsa pääkaupunkiseudulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtisi siis on, että suurin osa trollauksista ja rikoksista saa alkunsa pääkaupunkiseudulta?

        Ei vaan se, että mitä landemmaksi mennään, sitä suurempi on prosenttiluku mielenvikaisissa.


    • Anonyymi

      Kun olin skidi, 70-luvulla, niin muistan millaisia juntteja silloin täällä oli, koulussa oli yksikin nuori naisopettaja, maalta tullut, ei se pystynyt opettamaan meitä, kuin puoli vuotta, koska olimme sen verran villejä skidejä, vaikka olimme aika enkeleitä siihen verrattuna mitä skidit nykyään ovat. Hänen jälkeensä opettajaksi tuli sitten toinen nuori naisopettaja, jolla ei ollut mitään ongelmaa kanssamme.

      Ja sitten oli näitä vanhoja akkoja, maalta tulleita, jotka inhosi meitä kaupunkilaiskakaroita, olimme ylpeitä ja kurittomia, varsinkin meikäläinen sai usein vihat päälleni, olin vanhin meistä pihan pennuista ja johdin muita usein leikeissä, Ei sellaista touhua ole ollut enää pitkään aikaan varmaan täällä Stadissa. Ei nykyään ole enää sellaisia uskonnollisia tiukkapipoja ja vanhoillisia landelta kotoisin olevia ihmisiä. Ajat on muuttuneet, lapsuus silloin 70-luvulla oli kyllä kivaa aikaa, aina oli hauskaa, keksittiin kaikenlaista hassua, joskus vähän kepposteltiinkin, mutta aika viattomasti kuitenkin.

    • Anonyymi

      Voitte kouluttaa vaikka miljoonan paperinpyörittäjää Helsinkiin, koska puhekulttuurista johtuen täällä ei yksikään fyysistä työtä tekevä ainakaan viihdy, siksi itäblokin jätkät tekee teille, koska ne ei ymmärrä teitä niin jaksaa jatkaa.

      Mutta.

      Ne taseiden kiinnitykset Saksa on ominut jo aikoja sitten, joita vyyhtäilette täällä kuin uutta raamattua. Turhaan te persettä pyyhitte Putinin nähden toisiltanne.

    • Anonyymi

      Ihme valitusta taas. Monessa paikassa on Suomessa tullut asuttu, eikä pk-seutu tai Helsinkin todellisuudessa yhtään eroa lopusta Suomesta. Samanlaisia superjuntteja, aloittajaa lainaten, on kaikkialla.

    • Mitähän ne stadilaiset nyt sinulle ovat tehneet.

      Pääkaupunkiseutuhan on muuttoliikkeen seurauksena sellainen suomalaisuuden sulatusuuni. Vaikkapa 200 vuotta sitten seudulla asuneiden uusmaalaisten osuus lienee aika pieni. Joten jos eri puolilla maata on erilaista paskaa, niin ne voivat erota toisistaan, mutta hesan paska eroaa sekoitus muusta paskasta.

    • Vuosia sitten, maikkarin toimittaja haastatteli Esko Valtaojaa. Esko kertoi, että aurinko laajenee koko ajan ja tulevaisuudessa sen ulkokehä saavuttaa maapallon.

      Toimittaja kumartui Eskoa kohti ja kysyi:
      "Miten me tavalliset helsinkiläiset voimme tuolloin suojautua auringolta?"

      Tarina on tosi. Kun kerroin tämän Vauva-palstalla, suututin helsinkiläiset. Eivät uskoneet.

    • Anonyymi

      No ei ne missään kylässä tai kaupungissa ole kukaan kuolevaista ihmistä kummempia, luulkoon ihan mitä hyvänsä itsestään, ihan missä tahansa.

      Nokkavat ja koppavat on niitä joilla järki loppuu kesken, kaikkialla maailmassa.

      Jasu

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole Uudenmaan ulkopuolella niin vihattu kuin helsinkiläinen. Venäläisetkin siellä toivottavat tervetulleiksi dollarin kuvat silmissä kiiluen, mutta esimerkiksi koronan ajan palstallakin uhkailivat olla helsinkiläisiä haulikon kanssa vastassa jos mökilleen tai kotikonnuilleen uskaltavat tulla pistäytymään. Ja edellinen on tosi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe