Vesilahteen oma taksi

Anonyymi-ap

19

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko nyt aivan varma.

      • Anonyymi

        Olen. Kokeiles kuinka vaikeaa on saada paikallinen taksi illalla tai yöllä ja päivällä niillä on "kalenteri tukossa ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Kokeiles kuinka vaikeaa on saada paikallinen taksi illalla tai yöllä ja päivällä niillä on "kalenteri tukossa ".

        Höpö hopö kyl minä oon päässy aina taksilla kun olen tarvinnut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö hopö kyl minä oon päässy aina taksilla kun olen tarvinnut .

        Kuinka moni autoilija vastaa puhelimeen illasta aamuun kokeile vaikka, on virka aikana vaan ajossa tuntuu siltä. Taitaa olla harrastus monelle koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni autoilija vastaa puhelimeen illasta aamuun kokeile vaikka, on virka aikana vaan ajossa tuntuu siltä. Taitaa olla harrastus monelle koko homma.

        Käykkö itte töissä 24/7
        Kaippa heillekkin vapaapäivät kuuluu.
        Ihme itkemistä et sa taksia kyl luulisin et koku aina päivystäs jos siitä olis taloudellista hyötyä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Taas kokeilin 18.20taksin suoraan numeroon ja olisin sopinut aikataulutetun kyydin lomareissuun lähtöpäiväksi, ei vastata. Neuvokaas viisaammat ajaako kukaan pimeetä taksia kunnassa jos sellaiselle kelpaisi raha.

      • Anonyymi

        Soitas päivällä, niin vastataan tai ainakin minulle on vastattu. Miks pitäs illalla vastata, kai sääkin päivällä tiedät lomareissusi. Turhaa kitinää turhasta asiasta.


      • Anonyymi

        Pimeetä ei kukaan aja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitas päivällä, niin vastataan tai ainakin minulle on vastattu. Miks pitäs illalla vastata, kai sääkin päivällä tiedät lomareissusi. Turhaa kitinää turhasta asiasta.

        Miten taksin tilaus on sinun mielestäsi turha asia ? Ilman meitä taksintilaajia ei takseilla olisi töitä. Taas joku tietämätön antanut kommentin kun ei asia kuitenkaan hetkauta sinua jos et käy lentokentillä asti taksilla missä pitää olla ajoissa. En olekaan kerjäämässä kyytiä yöllä, vaan alkuillasta ja silloin on puhelimeen vastaaminen jo tosi vaikeaa näiltä "ammattilaisilta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten taksin tilaus on sinun mielestäsi turha asia ? Ilman meitä taksintilaajia ei takseilla olisi töitä. Taas joku tietämätön antanut kommentin kun ei asia kuitenkaan hetkauta sinua jos et käy lentokentillä asti taksilla missä pitää olla ajoissa. En olekaan kerjäämässä kyytiä yöllä, vaan alkuillasta ja silloin on puhelimeen vastaaminen jo tosi vaikeaa näiltä "ammattilaisilta".

        Soita päivällä niinkuin tuolla kerrottiin. Varmaankin tiedät lentoaikasi pikkusen aikaisemminkin kun ilalla. Oon saanu ihan hyvin vesilahdella taksin kun olen tarvinnut jopa lentokentälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitas päivällä, niin vastataan tai ainakin minulle on vastattu. Miks pitäs illalla vastata, kai sääkin päivällä tiedät lomareissusi. Turhaa kitinää turhasta asiasta.

        Päivällä ihmiset on töissä eikä työaikana voi soitella tai tulee potkut. Täytyyhän niitä takseja kyetä varaamaan muulloinkin kuin työaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivällä ihmiset on töissä eikä työaikana voi soitella tai tulee potkut. Täytyyhän niitä takseja kyetä varaamaan muulloinkin kuin työaikana.

        Meinaakko et taksityöntekijä on töissä 24/7?
        Ne ajat on onnex ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivällä ihmiset on töissä eikä työaikana voi soitella tai tulee potkut. Täytyyhän niitä takseja kyetä varaamaan muulloinkin kuin työaikana.

        Olen itse menestyvä yrittäjä ja firma on auki 24/7 eikä kukaan ole valittanut kaikki sovitut työt on hoidettu aikataulussa ja yleensä päiväsaikaan vaikka tilaus tulisi jouluaattona tai juhannuksena. Silloin kun yhteyttä voi ottaa milloin vain se madaltaa asiakkaan kynnystä tehdä tilaus kuntoon silloin kun heille sopii parhaiten. Ja jos en jostain syystä pysty vastaamaan , niin soitan takaisin heti kun se on mahdollista. Helppoa kuin heinän teko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse menestyvä yrittäjä ja firma on auki 24/7 eikä kukaan ole valittanut kaikki sovitut työt on hoidettu aikataulussa ja yleensä päiväsaikaan vaikka tilaus tulisi jouluaattona tai juhannuksena. Silloin kun yhteyttä voi ottaa milloin vain se madaltaa asiakkaan kynnystä tehdä tilaus kuntoon silloin kun heille sopii parhaiten. Ja jos en jostain syystä pysty vastaamaan , niin soitan takaisin heti kun se on mahdollista. Helppoa kuin heinän teko..

        Hyvä sua


    • Anonyymi

      Kun palvelua ei käytetä tarpeeksi,
      syy yhteys on juuri sitten tuo.

      Ei kukaan näillä kuluilla tänä päivänä,
      odota yhtä kyytiä päivystäen 24/7.

      Käsitä tämä.

      • Anonyymi

        Väärällä alalla sitten jos ei edes alkuillasta oteta enää tilauksia kalenteriin. Pää tyynyyn kyllä se taksi siinä pihassa seisoo ja odottaa virkaikaa.


    • Anonyymi

      Voi että kun tänne sais ravintolan, krillin, baarin, hypermarketin, taksin ja alkon jotka toimii kun napsutan sormia. Kyllä muualla vaan niin toimii ja täällä ei mitenkää

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin yrittää kaikkia on myynissä tai voihan sitä perustaa ihan oman .
        Se ei vaan kannata .
        Muutaman vuoden päätä seinään hakannut vesilahdella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe