Suositelkaa romanttisia/koskettavia/hauskoja kirjoja... Pidän esim. Nicholas Sparksin ja Anna-Leena Härkösen kirjoista, joten jotakin sentapaista kaipailisin luettavaksi. Kirjat saisi olla n. 20-40 vuotiaille suunnattuja.
Kesälukemista kaipailisin
7
1438
Vastaukset
- kesäkepeää
Hämeen-Anttila: Suden vuosi
Snellman: Äiti ja koira
Gabaldon: Muukalainen
Tuominen: Mies metsätiellä
Vuoristo: Matkatoveri
Steel: Yksinäinen kotka - näitä
Kaikki Tuija Lehtisen kirjat. Itse olen lukenut kaikki Lehtisen kirjat, jotka olen löytänyt kirjastosta, ne ovat todella hyviä!!
- jaffat
Enni Mustonen, Johanna Marttila, Liisa Tammio ja Nora Roberts. Voisi ehkä noiden kirjailijoiden kirjoista jotakin sopivaa löytyä.
En tiedä pidätkö dekkari/tosi tarinoista mutta tässä ois mun vinkit:
1.Deborah Spungen:Nancy
2.Anna-Leena Härkönen:akvaario rakkautta tai häräntappo ase
3.Kaari Utrio:Ruma Kreivitär
4.Leena Lehtolainen:Kuparisydän
Ehkä ois fiksua jos menisit kirjastoon ja lainaisit sieltä kirjoja niin ei tartteis maksaa!- suosittelen
Jennifer Weiner, Cathy Kelly, Marian Keyes, Sophie Kinsella. Hauskoja ja rentoa luettavaa!
- lodely
Ehdottomasti suosittelen AnnaKareninaa!
Ihanan romanttinen, okei TOSI pakus, ns: halko. Mutta rakastan sitä, olen lukenut jo yli puolet ja olen sen pauloissa! - liisukka
ystävyys yllättää ,en muista kirjoittaa hyviä ja marttilan helkala sarjaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814