Olen ostamassa autoa Mäntsälän KAMUXilta . Voiko etäkauppaan luottaa ?
Onko kokemuksia KAMUX liikkeestä.
24
360
Vastaukset
- Anonyymi
Mihinkään ei kannata luottaa. Luotettava kuin Neuvostoliitto.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18222881
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Asiaa ei juurikaan kannata kysyä täältä!
Pidän kuitenkin omituisena, että että varsin kalliita autoja ostetaan vain valokuvien perusteella.
Mikä on sitten vaihtoehto, ellei kotipaikkakunnalta sopivaa löydy?
Pitää näin toimiessaan muistaa, ettei mikään näistä autoista ole uusi, sillä muutaman käyttöpäivän jälkeen huomataan, että autossa on joku toiminnallinen vika, pokaus /naarmu siellä tai täällä - renkaat ja sen sellaiset.
Aina on tietenkin se palautusoikeus, mutta monet autokaupat näkevät asian niin, että harva ostaja lähtee riitelemään, sillä usein sille ostetulle autolle on ostajan taloudessa tarvetta, eikä pilkkuja kannata halkoa.
Pitäisi vain saada hinta paikalleen - siis niin, että kohtuuhinnalla kykenee auton viat korjaamaan, sillä virheetön se erittäin harvoin on.
En tunne tämän kauppatavan käytäntöjä, mutta kotiportille tuotava auto olisi voitava vastaanoton yhteydessä koeajaa ja perusteellisesti läpikäydä.
Annetaanko tähän tarkastukseen mahdollisuus, vai vedotaanko kenties toimitusosapuolen kiireeseen, että nimi nopeasti lappuun!
Mikäli myyjäliike on Kamux, on se sentään pörssiyhtiö, joten odotusarvo on, että vähänkin arvokkaampi kauppa hoidettaneen asianmukaisesti.
Eri asia on sitten nämä monivikaiset taipaleensa loppumetreillä olevat "kulkineet",
jotka kaupan myyntirivissä, kuvissa ja myyntipuheissa ovat kuin uusia, joista täällä lähes jokaisessa kirjoituksessa puhutaan.- Anonyymi
ahaa sanoo myyjä?
- Anonyymi
Tämän aloituksen täytyy olla vitsi .....luulosairaus on paha tauti.
- Anonyymi
kamuxin liike on paha Virtalan hommassa
kts. moottori.fi- Anonyymi
oho saamari
- Anonyymi
uskaltaako osaketta ostaa?
moottori.fi kertoo huonoa asiaa - Anonyymi
Kyllä uskaltaa. Vaihtoauto kauppa lisääntyy aina. Ja aina tarvitaan uudempia autoja koska autokanta vain vanhenee.
- Anonyymi
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=177#3
hyvin se porskuttaa-kohta 20e osake? - Anonyymi
Kamuxhan tuo auton sun luoksesi ja jos ei olekaan puheiden ja annettujen tietojen mukainen, et sitten osta sitä. Itsellä ko. konsepti toiminut hyvin. Jos haluaa varmuutta voihan auton käyttää Kuntotohtorilla tai vastaavassa palvelussa ennen ostoa.
- Anonyymi
Yksi tapaus joka meni hyvin.
Auto tuli pihaan ja oli hiukan nuhruinen.
Sanoottiin ettei käy.
Kiltisti lähti kuski takaisin ja ei tullut kuluja.
Ilmeisesti jos olisi pitänyt päivät ja sitten ilmoittanut olisi tullut kuluja?- Anonyymi
aha
- Anonyymi
perseestä käy tuuli joskus
Pekka Haavistop
oom - Anonyymi
Minkälainen merkki on kiikarissa sulla?🤭
- Anonyymi
moottori .fi kertoo
- Anonyymi
Mitä moottori.fi kertoo. Senkö että ford öljykylpy hihna on surkea.
- Anonyymi
täitäetää?
- Anonyymi
Voi, ja pitääkin luottaa.
(Tai menet paikanpäälle häpeämään silmät päästäsi.) - Anonyymi
googlaa= kamux virtalan ransetti
- Anonyymi
Ei kamuxin vika vaan fordin romu moottorin.
- Anonyymi
No lopettaako kamux siis fordien myynnin?
vastuu liikkeellä
- Anonyymi
Ei ole vastuussa liikkeellä vaan ford maahantuojalla.
Jos on yksikin huolto mennyt pitkäksi niin vastuu on omistajalla.
Ei kamuxin vika jos huollot on laiminlyöty tai autossa on tehtaan suunnittelu virhe. Näitä hihnoja menee kokoajan.
https://luiginpaja.fi/ecoboost/ - Anonyymi
uutiset laittaa ajamaan ohi....Virtalan ransetti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579