Paavali keksi "armolahjaopit", joista Jeesus ei puhu yhtää mitään.
2. Tim. 1: 6:
"Siitä syystä minä sinua muistutan virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, joka sinussa on MINUN kätteni päällepanemisen kautta."
Paavali keksi opit ihmisissä olevista eriarvoisista armolahjoista johtamisen helpottamiseksi luomalla hierarkiaa ja erilaisia rooleja ihmisten kesken seurakuntaan.
Jumala ei jaa Henkeä mitalla. Kellä on kasteessa saatu Pyhä Henki, hänellä on kaikki Pyhän Hengen lahjat, hedelmät ja ominaisuudet.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
Jeesus ei puhu eriarvoisista armolahjoista
62
236
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhä Henki ei tule koskaan ihmisen käsistä. Lihan käsivarren kautta ei saada Pyhää Henkeä, vaikka käsiä ojennellaan.
Ihminen ei edes tiedä, mistä Pyhä Henki tulee ja kuhunka menee.
Joh.3:8 "Tuuli puhaltaa, kussa hän tahtoo, ja sinä kuulet hänen humunsa, ja et tiedä, kusta hän tulee taikka kuhunka hän menee: näin on jokainen, joka Hengestä syntynyt on."
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.- Anonyymi
Vaikka kädessä olisi vähän vettäkin.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Älä vaan synagogan äpäriä ala siunaamaan
- Anonyymi
Apt🤜 9:11 Niin Herra sanoi hänelle: "Nouse ja mene sille kadulle, jota sanotaan Suoraksi kaduksi, ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä. Sillä katso, hän rukoilee; ja hän on nähnyt näyssä miehen, Ananias nimisen, tulevan sisälle ja panevan kätensä hänen päällensä, että hän saisi näkönsä jälleen." Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa; ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat". Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen. Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden." Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit - että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä". Ja heti putosivat hänen silmistään ikäänkuin suomukset, ja hän sai näkönsä ja nousi ja otti kasteen. Ja kun hän nautti ruokaa, niin hän vahvistui. Ja hän oli opetuslasten seurassa Damaskossa jonkun aikaa. Ja kohta hän saarnasi synagoogissa Jeesusta, julistaen, että hän on Jumalan Poika. Ja kaikki, jotka kuulivat, hämmästyivät ja sanoivat: "Eikö tämä ole se, joka Jerusalemissa tuhosi ne, jotka tätä nimeä avuksi huutavat? Ja eikö hän ole tullut tänne viedäksensä ne vangittuina ylipappien käsiin?" 🤛
- Anonyymi
Paavalin kertomukset ja muiden matkalaisten kertomukset Damaskontien tapahtumista ovat kovin ristiriitaisia. Kuka mitäkin kuuli ja näki.
Voimakas valonvälähdys ja hevosten säikästäminen liittyy paremminkin Saatanan tulemiseen paikalle, koska Saatanan olemusta verrataan salamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin kertomukset ja muiden matkalaisten kertomukset Damaskontien tapahtumista ovat kovin ristiriitaisia. Kuka mitäkin kuuli ja näki.
Voimakas valonvälähdys ja hevosten säikästäminen liittyy paremminkin Saatanan tulemiseen paikalle, koska Saatanan olemusta verrataan salamaan.Äitis oli saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimakas valonvälähdys ja hevosten säikästäminen liittyy paremminkin Saatanan tulemiseen paikalle, koska Saatanan olemusta verrataan salamaan.Luuk. 10:18
Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 10:18
Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. "Ap. t. 22:11
Ja kun minä sen valon kirkkaudesta tulin näkemättömäksi, taluttivat seuralaiseni minua kädestä, ja niin minä tulin Damaskoon.
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 22:11
Ja kun minä sen valon kirkkaudesta tulin näkemättömäksi, taluttivat seuralaiseni minua kädestä, ja niin minä tulin Damaskoon.
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.Molemmat salamoivat. Jumala ja Saatana.
Ota heistä selvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. "Juutalaisille syntynyt äpäriä
- Anonyymi
Julistaen että JEESUS ON JUMALAN POIKA
- Anonyymi
Saarnasi synagogissa että Jeesus on Messias Jumalan poika kuningasten kuningas YMMÄRRÄTKÖ YHTÄÄN MITÄ LUET TAI KIRJOITAT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. "Pyhien rukoukset nousee taivaaseen kuin salaman iskut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 22:11
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.Valon enkeli ei pelasta eikä tehnyt Paulusta sokeaksi
- Anonyymi
Thats The Way it is
-repent-- Anonyymi
John 3:16 god give jos only begotten son.
- Anonyymi
On se mielenkiintoinen käsitys armolahja. Kyllä se on jo tuo kirkollinen aivopesu taidetta.
- Anonyymi
Armo tarkoittaa ettei sitä voi ansaita lahja on aina maksuton lahja. Älä varasta toisten tavaroita Mooses käsky !
- Anonyymi
Aika outoa sekin, että Jeesus ei eläissään puhunut oikeille apostoleille yhtään mitään, että hänen kuolemansa jälkeen tulee Tarsolainen murhamies hänen apostolikseen. Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen palvelijoilleen.
Päinvastoin
Jeesus varoitti niistä hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien jeesuksista, jotka esiintyy ja kutsuu itseänsä Jeesukseksi.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]
Paavali piilotteli oikeita apostoleita monta vuotta Damaskontien tapahtumien jälkeen. Miehellä oli jotain salattavaa. - Anonyymi
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Paavali ei ole Karitsan apostoli.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi
No ei siinä enää ollut JUUDASKAAN APOSTOLINA JUUDAS OLI EDELTÄ ENNUSTETTU.
- Anonyymi
Paavali piilotteli Jeesuksen seurassa kulkeneita oikeita apostoleita ensin kolme vuotta Arabiassa talibaanien alueella ja Syyriassa Damaskossa kymmenisen vuotta.
- Anonyymi
Paavali ei ollut paikalla kun Jeesus antoi kastekäskyn ja valtakirjan oikeille apostoleilleen viimeisenä päiväkäskynään helatorstaina ennen taivaaseen nousemista. Matt.28:18-20
Paavali ei ollut paikalla Jerusalemissa helluntaina, kun oikea kielten puhumisen armolahja tapahtui oikeilla vierailla kielillä. Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei puhunut Paavalin tavoin sekavilla hurmoskielillä "glossolaliaa", mitä hän teki Korintossa.
Delfoin oraakkeli puhui samalla tavalla glossolaliaa kuin Paavalikin teki.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei ollut paikalla kun Jeesus antoi kastekäskyn ja valtakirjan oikeille apostoleilleen viimeisenä päiväkäskynään helatorstaina ennen taivaaseen nousemista. Matt.28:18-20
Paavali ei ollut paikalla Jerusalemissa helluntaina, kun oikea kielten puhumisen armolahja tapahtui oikeilla vierailla kielillä. Helluntaina Jerusalemissa kukaan ei puhunut Paavalin tavoin sekavilla hurmoskielillä "glossolaliaa", mitä hän teki Korintossa.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.Paavali ei kaihtanut valehtelua tarvittaessa. Tarkoitus pyhittää keinot. Room.3:7
" Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln 1917
" Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
min lögnaktighet=valheellinen ja epärehellinen luonne - Anonyymi
Paulus oli kasvamassa Arabiassa Aasiassa uskonveljien kanssa perusti siellä seurakuntia ja julisti Jeesuksen olevan Jumalan poika. Messias kristityt voideltu. Ette ole lukenut kaikkia muistiin panoja sitten selvästi kerrotaan Aasian ensihedelmistä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.Helluntaina kaikki ymmärsi omilla kielillään puhuttua evankeliumia ja ihmetteli.
- Anonyymi
Paavali taisi olla kaksoisagentti.
Hänellä oli kaksoiskansalaisuuskin. Juutalainen ja Rooman hirmuvallan kansalaisuus.
Ei ihme ollenkaan, että Jumala lähetti mieheen Saatanan henkiolennon, eikä ottanut sitä pois ollenkaan.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi
Juutalaisilla ei ollut omaa maata kun Jahve heitti heidät muihin maihin ja temppelin paikalle tuli moskeija.
- Anonyymi
On siinä virka monellakin.
- Anonyymi
Harhaoppisilla on kova työ mitätöidä Raamatun sana.
Sehän juuri on Raamatussa ennustettu että sitä vastaan hyökätään ja tulee niitä julmia susia, jotka eivät laumaa säästä.
Voiko julmempaa tapaa olla hyökätä Jumalan valtakuntaa vastaan kuin mitätöidä Raamatun sana.- Anonyymi
Ei kaikki tekstit Raamatussa ole sitä puhdasta "Jumalan sanaa", kuten usein hoetaan.
Raamatussa saa puheenvuron kaikki osapuolet. Käärme pitää oman herätyskokouksen jo paratiisissa: mitään perisyntiä ei ole, syökää vapaasti kaikista puista, Jumala valehtelee teille.
Jobin väärämieliset ystävät saavat palstatilaa sivukaupalla jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki tekstit Raamatussa ole sitä puhdasta "Jumalan sanaa", kuten usein hoetaan.
Raamatussa saa puheenvuron kaikki osapuolet. Käärme pitää oman herätyskokouksen jo paratiisissa: mitään perisyntiä ei ole, syökää vapaasti kaikista puista, Jumala valehtelee teille.
Jobin väärämieliset ystävät saavat palstatilaa sivukaupalla jne.Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Ilman Raamatun perusteellista tutkimista totuus ei sieltä ihmiselle selviä. Siihen tarvitaan lisäksi Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Henki. Eli Jeesuksen oma kärsimykset läpikäynyt Henki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Ilman Raamatun perusteellista tutkimista totuus ei sieltä ihmiselle selviä. Siihen tarvitaan lisäksi Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Henki. Eli Jeesuksen oma kärsimykset läpikäynyt Henki.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin. - Anonyymi
Synagogalla käy suhina taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jobin väärämieliset ystävät saavat palstatilaa sivukaupalla jne.Juutalainen Job sai paiseet kuitenkin ei ne ystävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jobin väärämieliset ystävät saavat palstatilaa sivukaupalla jne.Saatana on ylistyksen johtaja timantti joka halusi itse olla Jumala Jahve. Sen ylistysjoikut kehuu itseään häntä jumalana. Kuin Kain toi omia uhrejaan saatana ylistää itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Ilman Raamatun perusteellista tutkimista totuus ei sieltä ihmiselle selviä. Siihen tarvitaan lisäksi Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Henki. Eli Jeesuksen oma kärsimykset läpikäynyt Henki.
Lestadiolainen versio ei ole totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.Kreikan juutalaisista osa kääntyi Jeesuksen uskoon tutkimalla ennustukset.
- Anonyymi
Johannes ei koskaan hyväksynyt Paavalia oikeaksi apostoliksi. Johannes opetti eri tavalla asioista kuin Paavali.
Johannes julisti totuuksia. Siksi Ilmestyskirja voitiin antaa vain hänelle, ei kenellekään muulle.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Erimielisten apostolien vetämä alkuseurakunta oli nopeasti eksyttäjien ja antikristuksen hallussa. Yksi pariskuntakin tapettiin rahojen saamiseksi. Kommunismiin perustunut seurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa jo n. 70 jKr. Temppelin hajottamisen yhteydessä. Kun Paimenta lyötiin niin lauma hajosi, se alkuperäinen piskuinen lauma, johon Paavali ei kuulunut.
Samoin haihtui Ilmestyskirjassa mainitut seurakunnat kuin taivaan tuuliin, kun tuomio alkoi sieltä.
Siitä lähtien asioita on hoitanut Katolinen eli yleinen kirkko, jonka Jeesus perusti.
On vain yksi lauma ja yksi Painen. Ei useita.
Jumala ei jaa Henkeä mitalla.
Kellä on Pyhä Henki, hällä on kaikki se mitä Pyhä Henki edustaa ja on.
Ei vain jotain siivuja tai murusia.- Anonyymi
TEMPPELIN PAIKALLA ON KALLIO MOSKEIJA SIIONIN VUORELLA MOORIAN VUORELLA. ( yksisarviset on arabian mesopotaniasta)
- Anonyymi
Jos Raamatun sana mitätöidään, niin sitten on aivan sama mitä tarjotaan tilalle. Se on kaikissa tapauksissa jotain väärää.
- Anonyymi
Budhan kirjoitukset on monetkin viisaita kuin Jeesuskin neuvoi etsimään rauhaa
- Anonyymi
Joka hokee, että kaikki kohdat ja puheet Raamatussa ovat puhdasta Jumalan sanaa, eivät ymmärrä sen kirjan luonnetta ollenkaan. He hokevat vain ulkoa jakeita tyyliin "hauki on kala, hauki on kala"...
Jes. 29:11
Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",- Anonyymi
Mooses käsky älä tee huorin rikottu
- Anonyymi
Koko Raamattu on Jumalan Hengen henkäyttämä. Pyhän Hengen johtamina ihmiset kirjoittivat sen, minkä saivat Jumalalta
- Anonyymi
Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se, mikä on oikein ja totta.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Johannes sanoo, että ne antikristukset on jo sisällä siellä alkuseurakunnassa, siksi sen alkuseurakunnan loppu on lähellä.
Toiset karkottivat Johanneksen sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.- Anonyymi
Antikristukset on Jumalan ja pysyvien lakien vastavoima, joka on kapinassa Jumalaa vastaan ja yrittää kumota Jumalan lait ja asetukset tuomalla niiden tilalle epämääräisten henkien valtakunnan. Jumalan lait ja asetukset yritetään korvata henkimaailman voimilla ja hurmosilmiöillä, joita aletaan pitää autuuden takeena ja perustana.
Ihmiset luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Raamatussa uskominen tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen tottelemista, uskon kuuliaisuutta, mitä ei enää ihmisille kelpaa. Pitää olla kovempaa kamaa ja siihen tulee addiktio, se haihtuu aina pois ja sitä pitää käydä tankkaamassa lisää. - Anonyymi
Viimeinen aika oli Jeesuksen syntymän aikana
- Anonyymi
Paavali väitti Juutalaisille, että ympärileikkauksella ei ole enää mitään merkitystä ja heidän tulisi vastoin Jumalan käskyä lopettaa Juutalaisten poikien ympärileikkaus.
Jumalan sanan totuuden mukaan ympärileikkauksen liitto on ikuisesti voimassa aina maailman loppuun asti.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Saulus (suuri) nimi muutettiin Paulukseksi (pieni), koska Paavali yritti kumota Jumalan ja lait ja asetukset opetuksellaan.
Vain Jumala itse voi omat lakinsa kumota, mutta niin ei ole tapatunut.
Matt. 5:19
Sitä, joka jättää LAISTA pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
Jumalan tekemiä liittoja on yhtä aika voimassa useita erilaisia. Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.- Anonyymi
Jeesus varoitti juuri Juutalaisten eli Valittujen kimppuun hyökkäävista eksyttäjistä.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, VALITUTKIN harhaan."
Juutalaiset on Jumalan valittu kansa, silmäteräkansa, jonka kimppuun ei pidä käydä millään tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoitti juuri Juutalaisten eli Valittujen kimppuun hyökkäävista eksyttäjistä.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, VALITUTKIN harhaan."
Juutalaiset on Jumalan valittu kansa, silmäteräkansa, jonka kimppuun ei pidä käydä millään tavalla.Sak. 2:12
Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.
[5. Moos. 32:10; Ps. 17:8] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sak. 2:12
Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.
[5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]Hän löysi sen autiosta maasta, karulta seudulta, joka huusi tyhjyyttään. Hän otti sen hoiviinsa ja huolehti siitä, hän varjeli sitä kuin silmäteräänsä.
Varjele minua niin kuin silmäterääsi, peitä minut siipiesi suojaan. - Anonyymi
SYNAGOGALLA UHRATAAN ELUKOITA VIILLETÄÄN LIHAA mutta Kristityt ei viiltele ketään vaan julistaa sovitusta rauhaa ja armoa
David sai armoa Jeesuksessa on suurempi armo avuksi oikeaan aikaan. !!! Valitse elämä ! - Anonyymi
KUKA RIKKOO MOOSES KÄSKYN 8
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset on Jumalan valittu kansa, silmäteräkansa, jonka kimppuun ei pidä käydä millään tavalla.Tässä uuden testamentin kohdassa VALITUT OVAT JO APOSTOLEJA KRISTITTYJÄ eikä juutalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sak. 2:12
[5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]MOOSES KÄSKY ÄLÄ HUORAA VARASTA VÄÄRENNÄ RIKOTTU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUKA RIKKOO MOOSES KÄSKYN 8
Mooses 8
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä uuden testamentin kohdassa VALITUT OVAT JO APOSTOLEJA KRISTITTYJÄ eikä juutalaisia.
Uuden liiton valitut apostolit
- Anonyymi
Paulus opetti tässä timoteukselle kirjeessä mitä hänen piti opettaa ei tämä kirje sinulle olekaan vaan timoteukselle.
- Anonyymi
Timoteusta opetettiin siitä että vähän tulee katsoa ketä ihmistä käsillään siunaa. Jos vaikka panee kätensä herjaajan päälle ja siunaa hänet, osallistuu hänen herjaamisen syntiinsä.
Siinä Paavali neuvoo Timoteusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418