Tässä Typyn oikea henkilökohtainen mielipide.
Nainen tarvitsee miestä ja mies naista. Suotta siitä on kiistellä. Mulla tais olla huono aihe. Mutta minä kun joskus haluaisin jotain äksöniä tänne huuhaalle :=))))
Mutta eipäs tuo taistelu aloituskaan oikein tuottanut tulosta :=((( Ei tullut kunnon taistelua siitäkään asiasta. Nyt on jonkun muun vuoro yrittää :=))))
Totuus
30
1136
Vastaukset
- valerian.s
sen viestiketjun kuitenkin vetästä 201:een,kuten itse olet ehdottanut.Tehtiinhän me aikoinaan Sinä,kippari ja Doe kolmekin sellaista.Ja parissa päivässä:=)))
- ykstypy
enää palaa. Vai palaisko? Olihan se aikaa *muistelee kaiholla*. Mutta minäkin olin aika uusi huuhaalla silloin. Sitä jaksoi olla niin energinen :=)))
- valerian.s
ykstypy kirjoitti:
enää palaa. Vai palaisko? Olihan se aikaa *muistelee kaiholla*. Mutta minäkin olin aika uusi huuhaalla silloin. Sitä jaksoi olla niin energinen :=)))
nikkisi ei ollut silloin vielä ykstypy,vaan t.....i ;=))
- ykstypy
valerian.s kirjoitti:
nikkisi ei ollut silloin vielä ykstypy,vaan t.....i ;=))
taisi olla :=))
Mun nikkiä alkoi joku muu käyttämään, niin piti vaihtaa. Tässähän me muistellaan entisiä aikoja kuten vanhukset konsanaan :=))))
Mun täytyy nyt alkaa lahteen yökylään. Menen pörönsyötiks yhdelle läheiselle henkilölle, joka ei voi oikein hyvin eikä uskalla olla yötä yksin kotona.
Mutta palaillaan taas asiaan. Hyvät illanjatkot ja älä ota enää niitä kapseleita :=)))) - valerian.s
ykstypy kirjoitti:
taisi olla :=))
Mun nikkiä alkoi joku muu käyttämään, niin piti vaihtaa. Tässähän me muistellaan entisiä aikoja kuten vanhukset konsanaan :=))))
Mun täytyy nyt alkaa lahteen yökylään. Menen pörönsyötiks yhdelle läheiselle henkilölle, joka ei voi oikein hyvin eikä uskalla olla yötä yksin kotona.
Mutta palaillaan taas asiaan. Hyvät illanjatkot ja älä ota enää niitä kapseleita :=))))on pörönsyötti?Taitaa olla jotain paikallista murretta:=)))Joo,allergialääke tehosi,eikä tarvitse enää ottaa:)
Heippa. - 201?
saako siitä jotain kiksejä?
- Sitäminäkii
201? kirjoitti:
saako siitä jotain kiksejä?
....just.
- Ben_Sjatkel
Jos mies ei ole oppinut naisentarpeeseen, esim. katolinen pappi, niin hän ei tarvitse naista.
Ja nunnat jotka elämänsä luostarissa asuvat ilman miestä. Hekin pärjäävät aivan hyvin.
Totta, lapsettomiksihan jäävät mutta se on toinen asia.
Ben- ykstypy
siellä luostarissa sitten tekeekään ne nunnat ja munkit keskenään :=)))
Kaikenlaisia juttuja on silloin tällöin kuulunut.
Ja onhan ne omat kädet, mutta eihän se sellainen toisen läheisyyttä korvaa. Eikä "se" ole läheskään niin iihanaa :=)))) - kuplamoottori
ykstypy kirjoitti:
Ja onhan ne omat kädet, mutta eihän se sellainen toisen läheisyyttä korvaa. Eikä "se" ole läheskään niin iihanaa :=))))Onko ne muka keskenään siellä.
Eikös niillä oo omat luostarinsa. - Marion.T
ykstypy kirjoitti:
Ja onhan ne omat kädet, mutta eihän se sellainen toisen läheisyyttä korvaa. Eikä "se" ole läheskään niin iihanaa :=))))meinaat että "omin käsin onneen" nii noi nunnat ja munkitkin :))))))
- niksi-pirkko
minä en ainakaan tarvitse yhtään mitään miestä.
- ykstypy
että olet vielä niin nuori :=)))
Ootas kun alat olemaan typyn ikäinen, niin huomaat että miestä tarvitkin :=))
- quistis
miehen,joka on Mies..Heh..Siis miehen,joka ei pelkää näyttää tunteitaan,on luotettava,hellä,vaativa ja kova Heh!!Mä haluun siis oikean luolamiehen:o))))Eikun oikeesti sellaisen miehen,jonka kosketus ja katse saa sukat pyörimään jalassa ja jonka ajatteleminen saa sekopäiseksi onnesta ja epätoivosta:o))) Skitsoa vai mitä:o)
- kuplamoottori
...haluan semmosen sulosen naisen.Semmosen ihanan,että kun sitä kattoo kaikki pikkumurheet unohtuu ja....no semmosen .....enkelin.
Mut nyt meen kyllä vaikka tonne sateeseen
kävelemään. - ykstypy
kuplamoottori kirjoitti:
...haluan semmosen sulosen naisen.Semmosen ihanan,että kun sitä kattoo kaikki pikkumurheet unohtuu ja....no semmosen .....enkelin.
Mut nyt meen kyllä vaikka tonne sateeseen
kävelemään.onkohan heitä. Vähän epäilyttää :=))))
- Antero .K
ykstypy kirjoitti:
onkohan heitä. Vähän epäilyttää :=))))
Tunnustan tämän kaikkien kuullen suloinen Typyseni! Mukavaa viikonalkua Sinulle , olet aatoksissani päivittäin.
- antza
ykstypy kirjoitti:
...sota on loppu...*kurkkii korsusta varovasti*
- ykstypy
Antero .K kirjoitti:
Tunnustan tämän kaikkien kuullen suloinen Typyseni! Mukavaa viikonalkua Sinulle , olet aatoksissani päivittäin.
sulle Antero K. Noihin sun ihaniin sanoihin on hyvä lopettaa tälle iltaa. Hyvät viikonalut sullekin :=))))
- ykstypy
antza kirjoitti:
Mä laitan sateenpitävää päälleni ja lähden kohta käveleen. Hyvät illanjatkot Antza sulle :=)))
- Hantti-Jalmari
antza kirjoitti:
Nauratti oikeesti.Hehehehehehehe.......heh.
- kuplamoottori
ykstypy kirjoitti:
Sinäkin voit olla enkeli jollekin.
Mä uskon,että vielä se munkin enkeli jostain löytyy.
Vähempi ei kelpaa.
- nylkkäri
kaappi seisoo. erossa akka vie kaiken
- ykstypy
on sellasiakin naisia jotka ei vie. Itse olen ainakin sen verran inhimillinen toisia kohtaan etten sellaista pystyis tekeen. Mitä yhdessä ollessa hankittu, se puolitetaan jos ero tulis.
Nyt lähden tuonne sateeseen kävelemään viiden kilsan lenkin yökylään. Hyvät illanjatkot sullekin :=)))) - nylkkäri
ykstypy kirjoitti:
on sellasiakin naisia jotka ei vie. Itse olen ainakin sen verran inhimillinen toisia kohtaan etten sellaista pystyis tekeen. Mitä yhdessä ollessa hankittu, se puolitetaan jos ero tulis.
Nyt lähden tuonne sateeseen kävelemään viiden kilsan lenkin yökylään. Hyvät illanjatkot sullekin :=))))Tämä ei sovi oikein nylkyn suuhun mutta sanon sen silti. Jos miehellä on vaimo niin kyllä hänen pitää pystyä sopimaan se ns kaapinpaikka. Elämänkumppani on tärkein asia miehelle.
Pitää antaa rakkautta ja olla uskollinen huolehtia kaikella tavoin rakkaansa hyvinvoinnista
Nämä kun muistaa niin kaappia ei tarvi siirtää.
Maailma on rakastavaisten miesten&naisten
olenko väärässä
- amaryllie
se taitaa olla, että tarvitaan kummatkin sukupuolet toisiamme...
- Otso
naisia saa alistettua ku satunnaisesti ja hetkellisesti sängyssä!Muu on kuvittelua!
- Otso
Akku tyhjä läppäristä!
..totuus löytyy liiterin takaa.. perunakellarin pimennosta..
- kippari
oikeassa kyllä me toisiamme tarvitaan vaikka joskus pikku sanomista puolin ja toisin voi tullakin;=)Sorry etten päässyt mukaan rientoihin oli käytävä lekurissa:=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617