ELISA huiputtaa täysin avoimest kuluttajia.

Anonyymi-ap

Tulin hölmöyttäni hommanneeksi Elisan nettiliittymän. Liittymälle sovittiin hinta, jonka hyväksyin. Sitten ystävällinen Elisan myyntineuvottelija tarjosi siihen kylkeen 9 €/kk oman viihdealvelun ja sille kuukauden kokeiluajan. Testattiin Viihdepalvelu ja havaittiin kovin heppoiseksi. Lisäksi tuo kyseinen viihdepaketin mokkula lopetti toimintansa. Päätettiin sitten peruuttaa koko viihdepaketti. Peruutuksen yhteydessä kohtelias miesääni sanoi, että ei minun kannata peruuttaa sitä viihdepakettia, koskapa tuo pelkkä nettiliitymä on nyt yhtäkkiä paljon kalliimpi kuin tuon viihdepalvelun kanssa. Näin ne sopimukset muuttuvat Elisalla ja näköjään asiakkaan vahingoksi. En jaksa alkaa riitelemään huijareiden kanssa vaan laitoin
vaihtoon kaikki huushollin Elisa-liittymät ja lisäksi myyntiin kaikki Elisan osakkeemme. Pitäkööt tunkkinsa.

29

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toiminta taitaa olla kuin Gigantissa

• Anonyymi

Kyllä se siltä vaikuttaa.

• Anonyymi

Tuolta pohjalta on vaikea pärjätä markkinoilla pidemmän päälle.
      Elisa on pörssiviisaiden mukaan iltaruskon vaiheessa, eli se voi selittää osaltaan tällaisen rikollisen markkinointikulttuurin.

• Anonyymi

kannattaa prepaid käyttää, laskutus liittymät on vanhan aikaisia ja niissä dna myös ksettaa tosi armottomasti, vanhoille myydään gsm puhelimiin netti kk liittymät ja erittäin vaikea perua ym

• Anonyymi

minun käytössä elisa prepaid netti ollut valtavasti nopeampi mitä dna prepaid

ehkä se riippuu alueestakin mutta kyllä eri alueellakin melko nihkeän hitaasti dna lataa jotain päivitystä

elisa paras kaikkialla ja laajin 5g

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä se riippuu alueestakin mutta kyllä eri alueellakin melko nihkeän hitaasti dna lataa jotain päivitystä

"..nopeampi mitä dna." Po. nopeampi KUIN dna..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Prepaid on hiukan hitaanlainen, 100 megaa ja sillai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Prepaid on hiukan hitaanlainen, 100 megaa ja sillai?

...ja mainitse yks asia maailmassa, mihin se ei riitä?

• Meikä tiputti kaikki viihteet yms krumeluurit pois ja ainoastaan puhelimen 4g liittymä. Sillä sitten jaetaan hotspotin kautta ja hyvin pelaa. Tämä siis maaseudulla, jossa yhteydet toimii ruuhkan puutteen vuoksi.

Toivon että kaikki suomalaiset minimoi liittymänsä ja sillä koetetaan saada operaattorit laskemaan hintoja.

Osamaksu kaupat seis kaikesta

• Anonyymi

No noin minäkin teen, jaan 4g-yhteyden puhelimen hotspotista läppärilleni ja joskus toiselle pöytäkoneelle.

No eiköhän tähän eräs dipl.inssi opettamaan , ettei siinä ole "järjen häivää"...voi voi :P

• Anonyymi

Miksi et ottanut DNA:ta, toimii kuin junan vessa.

• Anonyymi

DNA:n 4G-400 oli kovasti ruuhkainen ja usein heitti pihalle. Joskus hyvinä aikoina kaapelin kanssa pääsin 150 megaan.

• Anonyymi

DNA:n mainospelle siellä yrittää kussettaa porukkaa, vaan ei mene läpi.

• Anonyymi

Minulle ja suvulle ei koskaan tule Elisaa ei yrityksellekään jossa 12 liittymää ja kaikki muut toiminnot.

• Anonyymi

No entä sitten, niin että mitä sitten.

HÄH

• Anonyymi

mulla toimii kaikki netit aina kaikissa laitteissa

• Anonyymi

Elisan virkailija lupasi selvittää asian ja soittaa minulle tunnin sisällä. Kolme päivää mennyt eikä mitään ole kuulunut. Vahingot ja epäselvyydet kuuluvat asiakkaalle ja rahat Elisalle.

• Anonyymi

Elisa on heittäytynyt röyhkeästi TELIAn linjalle, joka n. 10 v sitten oli totaalinen rosvo, siitä ei päässyt edes eroon noin vaan, kuten avaaja kuvaa vaan tarvittiin kuluttaja-viranomainen avuksi. Aikaa ja vaivaa vaati, muttei koskaan enää TELIAa.

""En jaksa alkaa riitelemään huijareiden kanssa vaan laitoin
        vaihtoon"""

Hyvä jos pääsit noin vaan eroon. Elisassakin tunnelma alkaa lämmetä, osakkeet tippuessa pikkuhiljaa ja on jo 20 % reilussa vuodessa pudonnutkin.
        Samalla kun päälliköiden PALKAT on hilattu tolkuttomiksi, on kusetus luonnollisesti dumpattava hintoihin. Sama koskee koko suomen muutakin elittitiä,

SIKSI HINNAT NOUSEVAT, rosvojen on "palkkansa" teillä maksatettava
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18144944/shokki-uutinen--100-tuh-rikkainta-kahmi-itselleen-yli--puolet-palkka-potista-!

t. haans

• Anonyymi

Elisa verkko kaikissa on vikansa.
        Pitää muistaa kun S marketin ulkopuolella on kohta nainen aina syyllinen, naispoliisi sanat meillä ei ole kuin naisia.
        Armi Ilmari.
        Elisan netti toimii joku kommentoi kun uhkaa itsarilla leikkaus onnistuu.
        Tätä Kärsämäki kunta puhuu, ei Kärsämäki hautausmaa.
        Netin hallinta ei Elisa myynti poliisi kanssa vielä täysin suju.

Kumpi lue tehokkaampi captcha rikkoja Elisa, Telia vai Saunalahti, moi?

• Anonyymi

Minut Elisa yritti huiputtaa ottamaan kalliin liittymän superedullisella tarjouksella gigasesta liittymästä ja viihteestä. Puhelimessa sovittiin kaupat, mutta muutaman päivän päästä sama myyjä soitti ja pahoitteli, että tuli tarjottua liian halvalla, että oikea hinta on "X" euroa, että pistetäänkö pakettiin kalliimmalla hinnalla. No enpä tietenkään sellaiseen suostunyt. Suututtihan moinen, mutta jätin asian siihen.

Jonkin ajan kuluttua toinen Elisan myyjä soitti ja toimi täsmälleen samalla kaavalla. Superedulliseen hintaan giganen liittymä ja viihde, ja sitten muutaman päivän päästä soitti ja pahoitteli, että antoi liian halvan hinnan ja sama kysymys, että pistetäänkö kalliimmalla hinnalla pakettiin. Silloin en jättänyt asiaa siihen, vaan sanoin, että jo toisen kerran yritätte myydä kalliin liittymän samalla taktikaalla. Sanoin myyjälle, että tehdä kauppoja kalliilla hinnalla, vaan sillä tarjoushinnalla, koska sovitut kaupat sitoo molempia osapuolia. Tähän Elisan myyjä ei suostunut ja alkoi jaarittelemaan mitä ihmeellisimpiä selityksiä. Sitten päätin puhelun ja otin yhteyttä Elisaan kirjeitse ja vaadin kauppoja tarjottuun hintaan, koska se oli lakien mukaan sitova.

Ei kuulunut mitään reiluun viikkoon ja otin uudelleen yhteyttä puhelimitse. Elisan aspa sanoi, ettei heidän kanssaan ole tällaisia kauppoja sovittu, eikä tapahtumasta löydy mitään jälkeä Elisan rekistereissä, ja että sellaisella hinnalla ei ole olemassakaan mitään tarjouskampanjaa. Aspa pahoitteli "sekaannusta" ja kysyi, "voinko olla jotenkin muuten avuksi?" No tietenkin hän voi, koska sanoin, että hänen kanssaan pistetään nyt kaupat klousaten tarjotulla hinnalla. Hänkään ei siihen suostunut, koska minun kanssani ei ole väitetysti kauppaa tehty ja vielä uudelleen korosti, ettei kyseiseen hintaan liittyvää tarjousta ole olemassakaan, koska se on aivan liian halpa. Sitten meni myyjä hetkeksi hiljaiseksi, kun sanoin, että minulla on kirjalliset vahvistukset kaupasta ja heillä lisäksi puhelut tallennetaan, ja kysyin, että ovatko menneet puhelutallenteetkin pyyhkimään pois.. Lähetin todisteet laillisesti sitovasta kaupasta ja niin kävi, että joutuivat antamaan minulle gigasen liittymän ja viihteen kahdeksi vuodeksi n. 45% alennuksella. Ja mikä huvittavinta, tämän keissin jälkeen Elisan myyjät ei ole enää koskaan soitelleet minulle kampanja-asioissa :D

Että olkaa tarkkana ja tiukkana Elisan kanssa.

• Anonyymi

Voisko vähän lyhentää..en ainakaa jaksanu lukea mutta uskon että osaat asian..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisko vähän lyhentää..en ainakaa jaksanu lukea mutta uskon että osaat asian..

Onko sinulla korvien välissä jotain heikkoa toimintaa, tai vaikkapa ADHD
        jos et kerran pysty keskittymään.

🤣🤣😅😂😅

• Anonyymi

Oho. Pitääpä myydä osakkeet pikaisesti.

• Anonyymi

Oikein toimittu!
      Palautteet tekoina niin menee perille.

10 vuotta sitten luovuin elisoista enkä mene takaisin ikinä.
      Surullista että firmat palkkaa nuorisohuijareita pilaamaan kaikki asiakassuhteensa.

• Anonyymi

Sama kävi meillä. Ei enää koskaan Elisaa.

• Anonyymi

No voi voi, ensin olit Telian asiakas ja sitten oli vuorossa Elisa.
        Mitä sitten seuraavaksi?
        Äläkä vain munaa itseäsi kertomalla, että DNA tai MOI.

• Anonyymi

Keskustelin asiat halki sen puhelinmyyjän kanssa, joka oli minulle nettiyhteyden ja viihdepaketin saanut myytyä. Kupletti saatiinkin sitten soviteltua siihen alkuperäiseen muottiin, josta kauppaa käytäessä puhuttiin.Kiitokset siitä tälle myyjälle.

PS. Siinä asiaa selvitellessä ehdin keskustelemaan kahden muun virkailijan kanssa, jotka kehottivat vaan löysäämään pussiin suuta ja maksamaan.

Elisalla on selkeästi peiliin katsomisen paikka yrityksenä.

• Anonyymi

ei kannata puhua niitten puhelinmyyjien kanssa heti vaan poikki puhelu. monelle on tullut tilattua jotain yllättäen puhelun jälkeen

• Anonyymi

Ei se taida enää muuttua operaattoria vaihtamalla.
      Niillä on kaikilla sama yhteinen toimintatapa, yksipuolisesti sopimalla laskutetaan lisää vaikka siitä laskuttamisesta.
      Ainoa päämäärä operaattoreilla on ottaa rahat pois asiakkailta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe