Me julistamme Jeesusta

Anonyymi-ap

Me siis julistamme Jeesusta herjoista ja vääristelyistä ja valheista ja väärinkäsityksistä huolimatta!
Miksi?
Koska Jeesus Kristus on iankaikkinen elämä, eikä hän tahdo, että kukaan joutuisi kadotukseen.

28

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
      Joh 3:16

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18225485

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti siitä ajasta kun vaan julistetaan Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään.

      Ensin annetaan ymmärtää, että lait ja profeetat on historiaa, eikä ne ole enää voimassa.

      • Anonyymi

        Törkeätä opetusta ja harhaoppia, että pelkkä julistuksilla ja käännyttämisellä aikaansaatu usko ihmisen synnit pesee pois ja synnyttää ihmisen uudesti vedestä ja Hengestä.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeätä opetusta ja harhaoppia, että pelkkä julistuksilla ja käännyttämisellä aikaansaatu usko ihmisen synnit pesee pois ja synnyttää ihmisen uudesti vedestä ja Hengestä.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Usko on hyödytön tai paremminkin ihmiselle haitallinen.
        Tieto rules, enkä tarkoita nyt kansansatuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeätä opetusta ja harhaoppia, että pelkkä julistuksilla ja käännyttämisellä aikaansaatu usko ihmisen synnit pesee pois ja synnyttää ihmisen uudesti vedestä ja Hengestä.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Etkö sinä ymmärrä, mitä Jeesus teki Golgatalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeätä opetusta ja harhaoppia, että pelkkä julistuksilla ja käännyttämisellä aikaansaatu usko ihmisen synnit pesee pois ja synnyttää ihmisen uudesti vedestä ja Hengestä.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Niin ettäkö vettä vaan pirskotetaan kaikkien päälle asunto asunnolta kulkien ja sanotaan, että nyt olet autuas ja Jumalan lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeätä opetusta ja harhaoppia, että pelkkä julistuksilla ja käännyttämisellä aikaansaatu usko ihmisen synnit pesee pois ja synnyttää ihmisen uudesti vedestä ja Hengestä.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Ei ihmistä voi käännyttää. Kyllä sinun se pitäisi jo tietää. Ihminen pelastuu, kun Isä häntä vetää pelastukseen Pyhän Hengen kautta.

        ”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        Joh 6:44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä ymmärrä, mitä Jeesus teki Golgatalla?

        Mitä teki Kristus ristillä? / Ylisti tvistin ylivomaa.
        Juise Leskinen


    • Anonyymi

      Julista Joulupukkia. Sen on sentään jokainen nähnyt ja siltä on jotain luvassakin. Suklaakarkkikin on äärettömän paljon arvokkaampi kuin tyhjä lupaus jatkoajan pelaamisesta, mikä on puhdasta kusetusta. Sorit siitä, jos muuta luulit.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani puolestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi.

        Älä turhaan, hän ei pety. Tosin et sinäkään tiedä tulleesi petetyksi, ellei epätodennäköinen oikea jumala ole olemassa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Älä turhaan, hän ei pety. Tosin et sinäkään tiedä tulleesi petetyksi, ellei epätodennäköinen oikea jumala ole olemassa.

        Voi sinua poloista! Sinä et edes anna itsellesi mahdollisuutta pelastua. Et uskalla rukoilla: ” Jumala, jos olet olemassa, ilmaise itsesi minulle!”
        Ihmispelko estää sinua!


    • Anonyymi

      Se O semmone juttu, jotta nii se O!

    • Anonyymi

      Julistamalla ei kukaan tule autuaaksi ja vanhurskaaksi.

      1.Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

      • Anonyymi

        "TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE" 1.Pt.3:21

        Jeesus antoi Pietarille ja muille oikeille apostoleille taivaan avaimet kastekäskyssä, Matt.28:18-20

        Kasteessa avataan taivaan portit ja pieni lapsi siitä parhaiten sisälle mahtuu. Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa kuten sen tekee pieni lapsi, ei pääse sinne sisälle ollenkaan. Monet koittavat, mutta eivät voi.

        Matt. 16:19

        Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu."

        Joh. 10:1

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE" 1.Pt.3:21

        Jeesus antoi Pietarille ja muille oikeille apostoleille taivaan avaimet kastekäskyssä, Matt.28:18-20

        Kasteessa avataan taivaan portit ja pieni lapsi siitä parhaiten sisälle mahtuu. Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa kuten sen tekee pieni lapsi, ei pääse sinne sisälle ollenkaan. Monet koittavat, mutta eivät voi.

        Matt. 16:19

        Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu."

        Joh. 10:1

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

        Heh. Ostan lammasta lihatiskistä, ja karitsaa myös. Grillattuna oikein hyvää.

        Ja ne pölijät on ilmeisesti jo avaimensa hukanneet... tai paremminkin koko oven


    • Anonyymi

      Jos ihminen etsii Jeesusta väärästä paikasta, niin ei voi koskaan löytää.

      On parempi kun antaa Jeesuksen löytää itsensä.

      "Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet."

      Jumalan lakien ja käskyjen noudattaminen johtaa siihen, että Jeesus ilmestyy sellaisen ihmisen elämään, koska hän kunnioittaa Jumalan lakia ja käskyjä.

      Joh. 14:21

      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Luuk. 16:17

      Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

      • Anonyymi

        Ainakin Etelä-Amerikoissa on paljon jeesuksia. Yleinen nimi- helppo etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Etelä-Amerikoissa on paljon jeesuksia. Yleinen nimi- helppo etsiä.

        Jeesus-nimi oli vain maan päällistä elämää varten valittu yleinen miehen nimi. Kyllä niitä Jeesuksia oli Israelissa muitakin.

        Jeesuksen kuollessa Saatana meni temppeliin ja otti nimekseen "Jeesus" eli teki identiteettivarkauden. Siitä Jeesus varoittaa, että ei pidä uskoa kaikkia "Jeesuksia".

        Jeesus ei ole enää Jeesus -niminen, vaan hänellä on uusi nimi, mikä selviää vasta ajastaan.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI.


    • Anonyymi

      Vaikea oiketa Jeesusta on löytää. Parempi kun Jeesus löytää ihmisen.

      Joh. 8:21

      Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse." [Joh. 7:34, 13:33]

      • Anonyymi

        Paavali kertoi käyneensä taivaassa, vastoin Jeesuksen omaa ilmoitusta.

        Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."


    • Anonyymi

      Se on oikeata puhetta!

    • Anonyymi

      Jos olisit aito Jeesuksen seuraaja, niin menisit sapatinpäivänä Juutalaiseen synagoogaan.

      Luuk. 4:16

      Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

      • Anonyymi

        Ei Jeesus ollut mikään lahkoissa hurmospäissään kaatuileva hihhuli-helluntailainen.


    • Anonyymi

      Älkää syöko lammasta joka on ollut jonkun uskovaisen omistama.
      Voi olla ällöttävä sivumaku lihassa.

    • Anonyymi

      Aivan. Jatkamme missiosta. Toiset pelastuvat, toiset paaduttavat itsensä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe