Presidenttiehdokkaiden sotilasarvot???

Presidenttiehdokkailtamme on kysytty mm lempipullia. Miesehdokkailta median tulisi kysyä myös sotilasarvot ja missä asepalvelun suorittivat!

Kehotan tämän lukijoita vaatimaan medioita esittämään tämän kysymyksen.

75

572

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käsittääkseni siellä on myös sivareita. Ei mediamme uskalla moista kysyä.

• Anonyymi

Rehn ei tiedä edes mikö on inflaatio mtv luokan kanssa ohjelma ssa väitti yksityäsen limsan hinnan nousun oleban inflaatio

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Vois kysyä arvomerkkien perään.

Yksi tunnistais ainaki sateenkaarikapteenin merkin.

• Anonyymi

PERSUJEN HALLAAHO TAITAA OLLA SIVARI!

ONHAN PRESIDENTTI YLIPÄÄLLIKKÖ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PERSUJEN HALLAAHO TAITAA OLLA SIVARI!

ONHAN PRESIDENTTI YLIPÄÄLLIKKÖ!

Niin taitaa olla myöskin vihreiden HAAVISTO.

• Anonyymi

Olen varareservin ihminen, ent. nostoväki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varareservin ihminen, ent. nostoväki.

Mikäs Sinun nimesi on!

• Anonyymi

Kaikilla noilla ehdokkailla on yhtä huono tietämys suomen sotilaallisista kyvyistä. Luulevat että tiukassa paikassa suomen asevoimista tai sotilaista muuhunkin olisi kuin kuolemaan.

• Anonyymi

Vaikka yksin jäisimmekin, ja tulemme toki jäämäänkin - kuten tukholman profetia kertookin - niin siitä huolimatta on aina Luoja sekä tämä:

Samanaikainen kansallistason yhteisrukous.

• Anonyymi

Jutalla on verkkosukat ja Nato- vastainen mieli.

• Anonyymi

Verkkosukille on pian tarvetta, jos kannatusluvut eivät muuten nouse.

Nato-vastaisuudesta ei kannata nyt pitää älämölyä.

• Anonyymi

Suomessa varusmiespalvelus miespuolisilla perustuu pakkoon, siksi armeijassa käytetään paljon aikaa siihen, että mieheltä saadaan riistettyä oma tahto ja itsenäinen ajattelu pois. Tahtoisitko sinä sellaisen presidentin? Putin ehkä haluaisi sellaisen nöyristelijän Suomen presidentiksi.

• Anonyymi

Rehn ja Stubb ovat juuri tuollaisia lipeviä nöyristelijöitä.

• Asepalvelus kuuluu miesten kansalaisvelvollisuuksiin. Ei voi vain ottaa. Jos miespuolinen presidenttiehdokas on sivari, niin se kertoo hänen sitoutumisestaan Suomeen. Tämmöinen ajattelee vain oikeuksiaan, ei velvollisuuksiaan! Sopimaton pressaksi.

Vaatii itte muilta, mutta itte menee mistä aita on matalin.

• Anonyymi
        JussiHaukioja kirjoitti:

Asepalvelus kuuluu miesten kansalaisvelvollisuuksiin. Ei voi vain ottaa. Jos miespuolinen presidenttiehdokas on sivari, niin se kertoo hänen sitoutumisestaan Suomeen. Tämmöinen ajattelee vain oikeuksiaan, ei velvollisuuksiaan! Sopimaton pressaksi.

Vaatii itte muilta, mutta itte menee mistä aita on matalin.

Hitlerkin oli vain korpraali, mutta komenteli marsalkkojakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitlerkin oli vain korpraali, mutta komenteli marsalkkojakin.

Ja lopputulos oli pramein? Valloitti napoleonin tavoin metsän puilta ja puut metsältä?

• Anonyymi

Hakeudu hoitoon Putinin kaveri.

• Ainakin halla-aho taitaa olla sivari.

• Anonyymi

Minunkin oletuksen mukaan niin on.

Vaan jos vaihtoehdot ovat äärirajalliset, niin kyllä järjenjuoksultaan - vrt näihin muihin - ylivoimaisesti terävin on. Eli VERRATTAEN vähiten huono ko. asemaan.

• Anonyymi

Haavisto: luutnantti
      Halla-aho: Kapteeni
      Harkimo: sotamies
      Rehn: ylikersantti
      Stubb: korpraali
      Urpilainen: vääpeli
      Andersson: sivari
      Aaltola: sotamies

• Anonyymi

Halla- Aho kapteeni!! 🤣 Johan sinä nyt vitsin murjaisit. Hallahousu on sivaripelle. Palveli pitämällä kerhoja lapsille.

• Anonyymi

Halla-aho on sivari!

• Anonyymi

Anderson sivari? Miten nainen voisi edes olla sivari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anderson sivari? Miten nainen voisi edes olla sivari?

vapaaehtoinen siviilipalvelus. ei sitä ole

• Anonyymi

Aaltola lintsannut koko asepalveluksen, eikä ole edes sivari. Haavisto ja halla-aho ovat sivareita. Stupido lahja korpraali.

• Anonyymi

Aatukin oli korpraali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatukin oli korpraali.

Ei kuunnellut kenraaleita ja kävi kuten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuunnellut kenraaleita ja kävi kuten kävi.

Kun asiantuntijoita eivät ylpeät kuule, maa palaa. Poikkeuksetta.

Kenut ovat kaukana mistään turhakkeista. Sitä ei vaan osata arvostaa, kuten kuuluisi. Ja noin on, koskei ole sotaa, koska nimenomaan heidän TAITONSA on pitänyt hyökkäämiskynnyksen vähintäänkin tarpeeksi korkeana; dildogaatithan ovat pääsääntöisesti ainoastaan ratsastaneet ko. KIINTEÄN perustan päällä sipsuttelemassa mieskorkkareillaan juomaan pikkurillipystyssä helppoja suhteita JATKAEN.

Ilman kovaa PVtä (ynnä siviilitiedusteluakin toki) väestöllisesti vrt. pikkumaahan olisi ollut entinen jo aikapäiviä sitten.

Itse en ymmärrä miksei kenuja ole ollut enemmänkin EKssa. Sopisivat sinne oikein mukavasti eläkepäivilleen johtamaan maata. Valitin siitä täällä, ja rukoilin tuota Luojalta ja näemmä ihmeenä saimme sinne edes pari kappaleita heitä. Mutta on siltikin liian vähän.

No joo. Pitää opiskella kiitollisuutta minunkin lisää.

Huokaus

• Anonyymi

Rehn luutnantti.

• Anonyymi

Olisi kaikin puolin sopiva maan isäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kaikin puolin sopiva maan isäksi.

Kolme sukupuolta.. oikeasti?

Miksei tuhat samantein.
        CRINGE

• Anonyymi

Voihan sitä kysyä vaikka isoisän kengännumeroa mutta helkkarinko väliä jollain 50 vuotta sitten käydyllä sotaväellä on enää mihinkään? Etenkään kun ukot ei ikänsä puolesta ole enää edes reservissä.

• Anonyymi

Nii'in. Halla-ahokin on todennut, että sivarius oli virhevalinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii'in. Halla-ahokin on todennut, että sivarius oli virhevalinta.

Melkoinen tuuliviiri se Hallis

• Presidentti taitaa olla ylipäällikkö!

• Anonyymi
        JussiHaukioja kirjoitti:

Presidentti taitaa olla ylipäällikkö!

Kyllä. Ja mikään ei ole maallisesti arvokkaampaa tuossa asemassa kuin tämä minkä jk tuolla tokaisikin:

"Halla-ahokin on todennut, että sivarius oli virhevalinta".

Mies jk sanoo noin, KANNUSTAA maanpalvelukseen.
        Mies jk myös ajattelee noin on jo noussut tälle seuraavalle tasolle;

Tosiasioiden myöntäminen on KAIKEN viisauden alku.

Oliko sinulla muuta?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Ja mikään ei ole maallisesti arvokkaampaa tuossa asemassa kuin tämä minkä jk tuolla tokaisikin:

"Halla-ahokin on todennut, että sivarius oli virhevalinta".

Mies jk sanoo noin, KANNUSTAA maanpalvelukseen.
        Mies jk myös ajattelee noin on jo noussut tälle seuraavalle tasolle;

Tosiasioiden myöntäminen on KAIKEN viisauden alku.

Oliko sinulla muuta?

Sivari kannustsa maanpuolustukseen! Kaikkea nuo persut kehtaa sanoa. Onko ne oikeasti nuin tolloja.!

• Anonyymi

Stubb, sattuman korpraali, Halla sivaripelle.

• Anonyymi

Tärkein unohtu aloituksesta mikä on jussi haukiojan sotilasarvo?

• Lapin raja käyty. En laistanu. Natsoja ei ole. Ei huolta en alota kolmatta maailmansotaa muualla ku tässä persuja vastaan. Taitaa mennä myös vihreät samalla.

• Anonyymi
        JussiHaukioja kirjoitti:

Lapin raja käyty. En laistanu. Natsoja ei ole. Ei huolta en alota kolmatta maailmansotaa muualla ku tässä persuja vastaan. Taitaa mennä myös vihreät samalla.

Älä huoli natsoistasi. Jos strategista pelisilmää ja taktista taitoa on, rintamalla ylenee kyllä nopeastikin.

Millä on väliä; ainut asia millä on väliä tulevassa sodassa on sillä, rakastaako yksilö tätä Suomen väkeä - vaiko rakastaako yksilö pelkästään itseään.

Siinä se raja laadun ja niitten halpojen stupidojen välillä tosiasiallisesti vedetään.

• Anonyymi

Halla-ahon kertonut äänestäneensä joskus nuoruudessa vihreää ehdokasta vaaleissa. Jussi oli hairahtunut viherpropagandaan ja piti luontoihmisenä vihreitä ympäristöpuolueena. Vihreisiin arvoihin kuuluu tietenkin, että armeijaa ei käydä, kuten Haavistosta tiedetään.

• Anonyymi

Vihreän liikkeen juuret ovat terrorismissa. Liike syntyi DDR:ssä kommunistien ja ex-natsien toimesta. Tarkoitus oli kaataa kapitalistinen talousjärjestelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreän liikkeen juuret ovat terrorismissa. Liike syntyi DDR:ssä kommunistien ja ex-natsien toimesta. Tarkoitus oli kaataa kapitalistinen talousjärjestelmä.

Vihreiden mielestä vihreä ideologia ja arvot ovat niitä eurooppalaisia arvoja joita kaikkien pitää noudattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreiden mielestä vihreä ideologia ja arvot ovat niitä eurooppalaisia arvoja joita kaikkien pitää noudattaa.

Satu Hassi oli ennen kivikova stalinisti. Kun aate romahti alta, hänkin siirtyi vihreisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Tarkoitus oli kaataa kapitalistinen talousjärjestelmä.”

DDR:ssä? 😳
        Siellähän oli kapitalistinen talousjärjestelmä jo kaadettu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi varmaan tarkoitti että kaataa lännessä.

• Valehtelija.

• Anonyymi kirjoitti:

PUHE SOTILASARVOISTA. PERSUPELLET KOETTAA VAIHTAA EPÄTOIVOISSAAN PUHEENAIHEITA HEILLE KRIITTISILLÄ PAIKOILLA. NIIDEN EHDOKAS ON SIVARI! VAPAAMATKUSTAJA.

• Anonyymi
        JussiHaukioja kirjoitti:

PUHE SOTILASARVOISTA. PERSUPELLET KOETTAA VAIHTAA EPÄTOIVOISSAAN PUHEENAIHEITA HEILLE KRIITTISILLÄ PAIKOILLA. NIIDEN EHDOKAS ON SIVARI! VAPAAMATKUSTAJA.

Itse tykkään keskustalaisesta otteesta. Varttunut kokoomusperheessä. Jussi on persuja jotka ovat tuhatprosenttisesti liian epärafinoituja makuuni. Jussi on sivari ja minulla taas on 3.5vuoden kokonaissaldo PMCpuolella sekä HQs stratmate puolelta sittemmin. Tiedän miltä tuntuu repiä taisteluveitsellä/lethermanilla polttavia luoteja ulos kehosta. Tiedän miten vakava vastustaja ven on, kun ne tulee vielä päälle. Minua ovat kenraalit kunnioittaneet tulosteni tähden, ja alaisiani olen rakastanut kuin omaa perhettäni oisivat olleet. Vertaiseni ovat ihaillee kadehtimiseen asti. Kun ven tulee päälle, jussin sotilasarvo ei voisi minua SIINÄ kohtaa vähempää enää kiinnostaa. Vaan ainoastaan se, että Suomella on ylipäällikkönä henkilö jk on vähintään yleisnero mieluusti luova ja ehdottomasti oman epätäydellisyytensä itse itsessään oivaltava. Koska se on nimenomaan nöyryys jk vie ihmisen kuulemaan kenuja tosissaan josta sittemmin seuraa se aito menestys.

Jussilla se visiointikykynsä on ainoastaan bonus -tekijä, jolla noustaan tavanomaisesta edunluonnista maksimistrategisen edunluotiin. Mutta eipä siitä sen enempää klo 0030 yöllä neteissä.

Sitäpaitsi eikös se stupido on nyt jo ennakkoonvalittu pakkopullaksi "demokratiaSuomelle". Turhaanpa me tässä halla-ahoja kummastelemaan jäämme kun on ulkoasaneltu stupido on todettu jo ties kuinka pitkän aikaa sitten suomalaisen seuraavaksi jumalaksi. Ainakin siltä se imelän mairea ilmeensä näyttää.

Tulee tulemaan pahaa kitkaa urvon ja stupidon välillä tulevassa.. ei sitä urpo vielä oivallakaan mikä spesimeeni tuo stupido onkaan. Mutta menne kuten on pakkopullana saneltu ulkoa, eikös vaan?

Ihan vitun sama. Murphyn putkessa kinskiässettistupidolla wef-jonestownituksen el un-grande-finale sit.

huoh

• Anonyymi kirjoitti:

Itse tykkään keskustalaisesta otteesta. Varttunut kokoomusperheessä. Jussi on persuja jotka ovat tuhatprosenttisesti liian epärafinoituja makuuni. Jussi on sivari ja minulla taas on 3.5vuoden kokonaissaldo PMCpuolella sekä HQs stratmate puolelta sittemmin. Tiedän miltä tuntuu repiä taisteluveitsellä/lethermanilla polttavia luoteja ulos kehosta. Tiedän miten vakava vastustaja ven on, kun ne tulee vielä päälle. Minua ovat kenraalit kunnioittaneet tulosteni tähden, ja alaisiani olen rakastanut kuin omaa perhettäni oisivat olleet. Vertaiseni ovat ihaillee kadehtimiseen asti. Kun ven tulee päälle, jussin sotilasarvo ei voisi minua SIINÄ kohtaa vähempää enää kiinnostaa. Vaan ainoastaan se, että Suomella on ylipäällikkönä henkilö jk on vähintään yleisnero mieluusti luova ja ehdottomasti oman epätäydellisyytensä itse itsessään oivaltava. Koska se on nimenomaan nöyryys jk vie ihmisen kuulemaan kenuja tosissaan josta sittemmin seuraa se aito menestys.

Jussilla se visiointikykynsä on ainoastaan bonus -tekijä, jolla noustaan tavanomaisesta edunluonnista maksimistrategisen edunluotiin. Mutta eipä siitä sen enempää klo 0030 yöllä neteissä.

Sitäpaitsi eikös se stupido on nyt jo ennakkoonvalittu pakkopullaksi "demokratiaSuomelle". Turhaanpa me tässä halla-ahoja kummastelemaan jäämme kun on ulkoasaneltu stupido on todettu jo ties kuinka pitkän aikaa sitten suomalaisen seuraavaksi jumalaksi. Ainakin siltä se imelän mairea ilmeensä näyttää.

Tulee tulemaan pahaa kitkaa urvon ja stupidon välillä tulevassa.. ei sitä urpo vielä oivallakaan mikä spesimeeni tuo stupido onkaan. Mutta menne kuten on pakkopullana saneltu ulkoa, eikös vaan?

Ihan vitun sama. Murphyn putkessa kinskiässettistupidolla wef-jonestownituksen el un-grande-finale sit.

huoh

MINUSTA REHN OIS PARAS. KEPU EI OLE SANTSANNU SIIHEN. TV ON TÄYNNÄ STUPIDON JA NATSI-SIVARIN MAINOKSIA, EI REHNIÄ.

NY PITÄÄ ÄÄNESTÄÄ HOMOA.

• Päivän paras! Wittu persut syyttää hallaahon sivariudesta vihreää puoluetta! Ei kai nuin tyhmiä voi olla!

• Anonyymi kirjoitti:

huoh

Niin ja vapaamatkustajasta on presidentiksi. Viis siitä ettei se edes käy armeijaa joka on harvoja velvollisuuksia. Kuka siihen voi luottaa ku tyyppi on täynnä itteään ja oikeuksiaan. Teki ne naurettavat rikosilmoituksensaki! Itte on täys rakkikoira ja hamekangasta vailla.

• Anonyymi

Sotilasarvo kertoo henkilön maanpuolustusasenteesta. Turha selitellä jälkeenpäin.

• Anonyymi

Näin on siksi tämän kertaiset nais ehdokaat eivät ole kelvollisia edes ehdolle.

• Anonyymi

Mikäs asenne se Tawjalla oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Essayahin nuoruudessa ei naisilla ollut vielä mahdollisuutta armeijan käymiseen. Urpilainen olisi jo voinut ensimmäisten joukossa sen käydä ja Anderssonille se olisi jo hyvinkin ollut mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs asenne se Tawjalla oli?

Tarjan arvo on seta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Essayahin nuoruudessa ei naisilla ollut vielä mahdollisuutta armeijan käymiseen. Urpilainen olisi jo voinut ensimmäisten joukossa sen käydä ja Anderssonille se olisi jo hyvinkin ollut mahdollista.

Mutta sillä ei ole väliä oliko mahdollista vai ei kun se armeija on se kriteeri millä voi hakae presidentiksi ilman sitä ei kriteerit täyty siksi myöskään sari ei tule olemaan koskaan kevollinen edes ehdolle ei täytä näitä meidän vaatimuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kova kommentti. Mutta todellisuudessa, jos ihminen on elämänkokemuksen puolesta jo viisastunut.. niin kyllä intinkäymätön nainenkin voi olla kovan luokan ajattelija. Jopa nöyrä kuullakseen muitakin - mikä on harvinaisuus molempien sukupolvien (joita on siis tasan kaksi, jtk määrittelee kromosomit) kohdalla.

Minulle on jo aivan täysin sama pikkuhiljaa jo koko maailman meno.

jk vitun valkovenäjä alkaa jo uhata täystuholla mistä itsen olen tehnyt parhaani valaistakseni kesällä jo neljäkin vuotta - kauan ennenku putleri&v-venäläiset (ja pian kinuskitkin aikka läheltä pitikin sen ankkurikuvion kans, kaissi) horroksestaan täs heräs.

Ei kuultu. Ei uskottu.

Kauneita on syvämasennus. Muu on kaikki valetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kova kommentti. Mutta todellisuudessa, jos ihminen on elämänkokemuksen puolesta jo viisastunut.. niin kyllä intinkäymätön nainenkin voi olla kovan luokan ajattelija. Jopa nöyrä kuullakseen muitakin - mikä on harvinaisuus molempien sukupolvien (joita on siis tasan kaksi, jtk määrittelee kromosomit) kohdalla.

Minulle on jo aivan täysin sama pikkuhiljaa jo koko maailman meno.

jk vitun valkovenäjä alkaa jo uhata täystuholla mistä itsen olen tehnyt parhaani valaistakseni kesällä jo neljäkin vuotta - kauan ennenku putleri&v-venäläiset (ja pian kinuskitkin aikka läheltä pitikin sen ankkurikuvion kans, kaissi) horroksestaan täs heräs.

Ei kuultu. Ei uskottu.

Kauneita on syvämasennus. Muu on kaikki valetta.

Kaikki maallinen on pelkkää valheellista paskaa.

:(

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki maallinen on pelkkää valheellista paskaa.

:(

Samaa mieltä. Valitettavasti. Toivottavasti edes tänne kirjoitat muutenkin mielipiteitäsi ja avaat keskusteluja. Sulls on annettavas.

• Anonyymi

Ehdokkaiden sotilasarvot

Rehn: luutnantti
      Harkimo: vänrikki
      Stubb: korpraali
      Halla-aho: sivari
      Haavisto: sivari
      Aaltola: vapautettu terveyssyistä

Urpilainen, Andersson, Essayah: ei sotilasarvoa

• Anonyymi

Näitä nappikauloja EI kysellä edes vaatimuslistalla Presidentin tehtävään.
        Sama jakauma se on äänestäjilläkin, yliopistokoulutus pyyhkii lattiaa jollain 11 kk vänrikin/luutnantin napeilla:)
        Armeijassa on omat tavat ja siviilissä / politiikassa vaaditaan jo parempaa koulutusta ja pätevyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä nappikauloja EI kysellä edes vaatimuslistalla Presidentin tehtävään.
        Sama jakauma se on äänestäjilläkin, yliopistokoulutus pyyhkii lattiaa jollain 11 kk vänrikin/luutnantin napeilla:)
        Armeijassa on omat tavat ja siviilissä / politiikassa vaaditaan jo parempaa koulutusta ja pätevyttä.

Ylipäällikkö. Ja kertoo se jotain sitoutumisesta suomalaisen miehen velvollisuuksiin. Jokku ottaa vain oikeudet ja viis veisaa velvollisuuksista. Velvollisuuksista ne jauhaa muille, mutta itte eivät, ku eivät edes asepalvelua suorita! Mitä se kertoo ihmisestä?

• On meillä ehokkat kuudesta ukosta puolet ei ole käyny inttiä! Tuo jo naurattaa. Wittu ei ole ihme että maa on sekasin.

• Anonyymi
        JussiHaukioja kirjoitti:

On meillä ehokkat kuudesta ukosta puolet ei ole käyny inttiä! Tuo jo naurattaa. Wittu ei ole ihme että maa on sekasin.

Minä ehdotin ari puheloista velvoitettavaksi perustuslailla ylipäälliköksemme. Ei kuultu.

• Anonyymi

Armeijassa opetetaan pois omien aivojen käytöstä. Hyvä sotilas on huono johtaja. Äänestän sivaria. En kaipaa presidentiksi aivopestyä robottia.

• Anonyymi

Halla on sivari avionrikkoja

• Anonyymi

Jos Halla-aho olisi ainoa sivari, niin sitten sitä kysyttäisiin. Haaviston vuoksi ei kysytä.

• Anonyymi

Ja Stubbikin sai korpin natsat siviilissä, kun vartavasten järkättiin. Ei ole ollut kertausharjoituksissa.

• Anonyymi

LoL. Intellektuaalinen integriteettinsä = 0.

• Anonyymi

Halla-aho on mestari eli sotilasmestari !

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      189
      5108
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4482
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3147
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3060
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      155
      2977
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27