Onko evankeliumi näkyvissä?

Anonyymi-ap

”Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,”
2 Kor 4:3

35

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menisitkö kuuntelemaan sellaista pastoria, jossa olisi Saatanan enkeli eli demoni asuvaisena?

      2. Kor. 12:7

      Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      • Anonyymi

        Miksi horiset samoja höpötyksiäsi?
        Etkö tajua, että väännät Paavalin kirjoituksia OMAKSI KADOTUKSEKSI?


      • Anonyymi

        ”niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”
        2 Piet 3:16


      • Tulkoon sinuun täydellä teholla nuo demonit, että opit olemaan valehtelematta saatanan kyykäärme.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tulkoon sinuun täydellä teholla nuo demonit, että opit olemaan valehtelematta saatanan kyykäärme.

        Kas siinäpä tyypillinen näyte hartaan uskovaisen kielenkäytöstä. Nämä samaiset räyhääjät sitten itkee, että heitä herjataan.


    • Anonyymi

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      1. Kor. 14:9

      Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin.

      • Anonyymi

        Etkö sitäkään tiedä, mitä 1. helluntaina tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitäkään tiedä, mitä 1. helluntaina tapahtui?

        toinen helluntai - toinen henki -toinen kaste - toinen herra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinen helluntai - toinen henki -toinen kaste - toinen herra

        Et siis tiedä, mitä 1. helluntaina tapahtui?


      • Anonyymi

        Vauvakasteen ihanuutta:

        Jaa
        Joka kerta pappina työskentelevällä Sonjalla käy mielessä, millainen porukka häntä odottaa yleisössä.

        – Junnaan vuodesta toiseen hautajaisia, kasteita ja avioliittoon vihkimisiä, joissa ketään ei oikeasti kiinnosta, mitä puhun. Tärkeintä on saada asia nopeasti hoidettua, jotta he pääsevät kahville.

        Sonja huomaa tämän ihmisten eleistä ja ilmeistä. He saattavat vilkuilla kelloaan tai puhelintaan. Ihmisten katse siirtyy seinille tai he liikehtivät hermostuneesti. Silmissä ei näy iloa.

        Tällaisia tilaisuuksia on valtaosa.

        Välillä Sonja kertoo näkevänsä kummeista, ketkä ovat olleet viihteellä ristiäisiä edeltävänä iltana. He huohottavat, hiki valuu ja he eivät haluaisi pidellä enää vauvaa sylissä.

        Lisäksi osa vanhemmista supattaa keskenään, kun Sonja puhuu. Hänen on vaikeaa sulattaa sitä.

        – Vanhemmat vaivautuvat kastamaan lapsensa, mutta se ei kuitenkaan merkitse heille mitään.

        Sonja kokee työssään merkityksettömyyden tunnetta viikoittain.

        Hän ei ole kertonut ajatuksiaan kellekään. Papin työssä merkityksettömyyden tunne on hänestä tabu, josta ei saa puhua ääneen.

        – Se liittyy ennen kaikkea kutsumukseen, että tässä pitäisi pysyä ja olla onnellinen, kun saa työtä tehdä.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole evankeliumia vaan valtakunnan evankeliumi on pantu säkkeihin lopun aikoja varten.

      • Anonyymi

        Niinpä, jätesäkkeihin ja kaatopaikalle!


    • Anonyymi

      Matt. 6:1

      "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.

      Matt. 23:5

      Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi

      • Anonyymi

        Kammiotukous on Herrsn Jeesuksen Kristuksen tahto. Sitä olen noudattanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kammiotukous on Herrsn Jeesuksen Kristuksen tahto. Sitä olen noudattanut.

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 6:6

        Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Kiertävät pareittain vanhustentaloilla salkussaan valmiit testamenttilomakkeet.


    • Anonyymi

      Ilm. 2:17

      Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'

    • Anonyymi

      Enkeli julisti evankeliumin Jeesuksen syntymästä. Ja minä ilmoitan teille suuren ilon.

      Evankeliumi alkoi konkretian tasolla Johanneksen kastetoiminnasta, mikä oli täysin konkreettista toimintaa.

      Mark.1
      1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, EVANKELIUMIN ALKU
      2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
      3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
      4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen KASTETTA SYNTIEN ANTEEKSISAAMISEKSI
      5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, KUN HE TUNNUSTIVAT SYNTINSÄ.

      Raamatussa "parannus/kääntyminen, engl. Repent" tarkoittaa syntisyyden tunnustamista ennen kastetta.

      Paavali piilotteli oikeita apostoleita monta vuotta Damaskontien tapahtumien jälkeen, ettei olisi paljastunut.. Paavalilla ei ollut mitään kiirettä evankeliumin asialle.

      • Anonyymi

        Jordanilla kasteita tehtiin turvallisesti joen matalasa ylityspaikassa, jossa joki voitiin kävellen ylittää molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen katsomaan Johanneksen kastetoimintaa joen toiselta puolelta. Jordanissa oli useita matalia ns. kahluupaikkoja, joissa joki voitiin ylittää kävellen.

        Vanhimmat säilyneet argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle. Pyhä Henki tuli Kyyhkysen hahmossa Jeesuksen pään päälle. Jeesus voideltiin kasteessa Ylimmäisen papin julkiseen virkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jordanilla kasteita tehtiin turvallisesti joen matalasa ylityspaikassa, jossa joki voitiin kävellen ylittää molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen katsomaan Johanneksen kastetoimintaa joen toiselta puolelta. Jordanissa oli useita matalia ns. kahluupaikkoja, joissa joki voitiin ylittää kävellen.

        Vanhimmat säilyneet argeologiset piirrokset kuvaavat Jeesuksen kastetta Jordanilla.

        Jeesus seisoo matalassa vedessä kumartuneena eteenpäin kun Johannes valaa käsistään vettä Jeesuksen pään päälle. Pyhä Henki tuli Kyyhkysen hahmossa Jeesuksen pään päälle. Jeesus voideltiin kasteessa Ylimmäisen papin julkiseen virkaan.

        Ei Johannes rajannut toimintaansa pelkästään Juutalaisiin, ei kysynyt Kela-korttia.

        Kyllä Jerusalemissa asui paljon pakanakansojen ihmisiä, jotka tunnustivat syntisyytensä ja saivat synnit kasteessa anteeksi.

        " Ja koko Juudean maa ja KAIKKI jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, KUN HE TUNNUSTIVAT SYNTINSÄ."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Johannes rajannut toimintaansa pelkästään Juutalaisiin, ei kysynyt Kela-korttia.

        Kyllä Jerusalemissa asui paljon pakanakansojen ihmisiä, jotka tunnustivat syntisyytensä ja saivat synnit kasteessa anteeksi.

        " Ja koko Juudean maa ja KAIKKI jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, KUN HE TUNNUSTIVAT SYNTINSÄ."

        Lahkolaiset olivat omasta mielestään niitä pelastusvarmoja tosiuskovaisia, jotka menivät Johaneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

        Tarjolla oli vain katuvien syntisten valelukaste syntien anteeksisaamseksi.
        Se kaste ei lahkolaisille kelvannut.

        Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaiset olivat omasta mielestään niitä pelastusvarmoja tosiuskovaisia, jotka menivät Johaneksen luokse saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

        Tarjolla oli vain katuvien syntisten valelukaste syntien anteeksisaamseksi.
        Se kaste ei lahkolaisille kelvannut.

        Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.

        Sinä olet selvästi kiinni syvässä katkeruudessa.
        Katso omia syntejäsi ja tee niistä parannus!
        Puheesi on valhetta ja vääristelyä.

        Muuten, ei kasteen pidä olla näyttävää, mutta raamatullinen sen pitää olla. Upotuskaste eli baptismo on raamatullinen.
        Valelukaste ja pirskottaminen tuli paljon myöhemmin ja ”vesitti” Raamatun kasteen.
        Jeesuksen uskovia on aina paljon vainottu ja sinä olet itse vainooja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet selvästi kiinni syvässä katkeruudessa.
        Katso omia syntejäsi ja tee niistä parannus!
        Puheesi on valhetta ja vääristelyä.

        Muuten, ei kasteen pidä olla näyttävää, mutta raamatullinen sen pitää olla. Upotuskaste eli baptismo on raamatullinen.
        Valelukaste ja pirskottaminen tuli paljon myöhemmin ja ”vesitti” Raamatun kasteen.
        Jeesuksen uskovia on aina paljon vainottu ja sinä olet itse vainooja.

        Jes. 12:3

        Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

        2. Moos. 40:7

        Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

        Peso tarkoittaa kastetta, jossa käytetään vettä. Ei sinne pesoastiaan ketään kokonaan paineta sitä pyhitettyä vettä likaamaan.

        Alkuseurakunta kokoontui ihmisten kodeissa, missä niitä kasteita tehtiin. Koko perhe kastettiin perheenpään määräyksestä sillä vedellä valelemalla , mitä oli käytössä.

        Haavat oli puhdistettu ja sidottu, karkumatkalla vankilasta, ei sieltä lähdetty yöllä pimeässä minnekään Jordanille koko perhettä viemään.

        Ap. t. 16:33

        Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

        Juutalaisten pyhille lammikoille menon vuoksi olisi kivitetty kuoliaaksi vääräuskoiset
        Kaste on Jumalan armoteko syntiselle ihmiselle.

        Kaste ja upottaminen on täysin eri sanat ja eri merkitys.

        Raamatussa ei ketään kasteta kristityksi upottamalla kokonaan veden alle kuten Hindut tekevät Gagnes-virran kasteissaan.

        Upotus liittyy aina johonkin pahaan.

        Egyptin sotajoukot upotettiin Punaisen meren pohjaan, kun he yrittivät matkia Israelin pelastusta vesi/kasteihmeen kautta Punaisen meren yli turvaan.

        Lapsien uskon kieltäjiä, heiltä kasteen ja Hengen lahjan estäviä lahkolaisia upotetaan meren pohjaan, jossa niitä jenkkilahkojen johtajia odottelee jo seuraajiaan.

        Matt. 18:6

        Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. [Mark. 9:42-48; Luuk. 17:1,2]


    • Anonyymi

      1.Joh.5
      5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
      7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
      8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
      9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että sekä kuningas Saul, että Paavali olivat molemmat yhteydessä vainajahenkiin, kuten Elian kanssa, mikä oli ehdottomasti kiellettyä.

      2.Kor.12:7
      Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

      1. Sam. 16:14
      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      2. Kor. 12:8
      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      • Anonyymi

        Saulia ja Saulusta yhdisti Saatanan enkelin saamisen seurauksena ilmestynyt hurmoshengen toiminta. Saulissa kotona ja Sauluksessa Korintossa.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulia ja Saulusta yhdisti Saatanan enkelin saamisen seurauksena ilmestynyt hurmoshengen toiminta. Saulissa kotona ja Sauluksessa Korintossa.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.

        Paha hurmoshenki levisi Paavalista Korintossa seurakuntalaisiinkin.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


    • Anonyymi

      Evankeliumi näkyy kun työntää päänsa ulkohuussin aukosta ja katselee ympärilleen.

    • Anonyymi

      "evankeliumi ensin"...hokee eksyttäjät valheineen ja eksytyksineen.

      "Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette. "

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli ja varoitti lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

      • Anonyymi

        Samassa lehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin.

        Ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, kun nautti suurta arvostusta kohtauksiensa vuoksi siinä uskonyhteisössä, mihin kuului.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa lehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin.

        Ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, kun nautti suurta arvostusta kohtauksiensa vuoksi siinä uskonyhteisössä, mihin kuului.

        Matt.7: 21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, JOKA TEKEE minun taivaallisen Isäni tahdon."

        Jumalan lait ovat Jumalan tahdon ilmaisu ihmiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt.7: 21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, JOKA TEKEE minun taivaallisen Isäni tahdon."

        Jumalan lait ovat Jumalan tahdon ilmaisu ihmiskunnalle.

        Ensimmäiseksi ei oteta vastaan Jeesusta, kuten usein hoetaan. Ensin otetaan vastaan Jumalan käskyt ja lait ja niitä totellaan, vasta sen jälkeen Jeesus ilmestyy ihmiselle.

        Joh. 14:21

        "Joka on ottanut vastaan MINUN KÄSKYNI JA NOUDATTAA NIITÄ , se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ILMAISEN HÄNELLE ITSENI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiseksi ei oteta vastaan Jeesusta, kuten usein hoetaan. Ensin otetaan vastaan Jumalan käskyt ja lait ja niitä totellaan, vasta sen jälkeen Jeesus ilmestyy ihmiselle.

        Joh. 14:21

        "Joka on ottanut vastaan MINUN KÄSKYNI JA NOUDATTAA NIITÄ , se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ILMAISEN HÄNELLE ITSENI.

        Sama asia hieman toisella tavalla ilmaistuna.

        Ap. t. 5:32

        Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka JUMALA on antanut niille JOTKA HÄNTÄ TOTTELEVAT."


    • Anonyymi

      Matt.7
      21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, JOKA TEKEE taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, laittomuuden tekijät!'

      Kaksi rakentajaa
      "Jokainen, joka kuulee nämä sanani TEKEE niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle

    • Anonyymi

      Matt. 6:1

      "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.

      Matt. 23:5

      Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3085
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2452
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2237
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2015
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1092
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe