Eilen testasin kunnolla . Alkoi mieletön yskä ja henki vinkumaan jopa yölläkin . Ehkä tuo on ollut syynä että minulla ei astmatutkimuksessa löytynyt syytä oireiluuni
Onko tuo kaura allergia yleistä ?
6
793
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18231543
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Minulla on on ollut samanlaisia oireita ja astmaa ei löytynyt minultakaan! Lisäksi olen käyttänyt monta tuhatta euroa kaiken maailman verikokeisiin ja tutkimuksiin, mutta mitään ei ole löytynyt.. olen aina syönyt aamulla kaurapuuroa, voisikohan syy olla kaura tosiaan? Luulin, että tämä johtuisi ruisleivästä ja vaihdoin sen kauraleipään, jolloin oireet ovat ehkä pahentuneet. Pitääpä kokeilla kauratonta ruokavalioa seuraavaksi. Kiitos sinulle ap!
- Anonyymi
Kauramaito onkin epäterveellistä.
- Anonyymi
Kaura on viljalaji. Sen jyvät ovat akanapeitteiset. Ne akanat pitää poistaa ennen jyvien syöntiä.
Eläimet kuten pikku linnut osaavat ne poistaa tehokkaasti muutamalla nokan iskulla. - Anonyymi
Kauralle allergisia löytyy. Outoa, kun on ainoa suomalainen vilja jota moni keliaakikko voi syödä.
- Anonyymi
Harmi että kunnon ruisleipiä on kaupoista vaikea nykyään löytää .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997