Eilen testasin kunnolla . Alkoi mieletön yskä ja henki vinkumaan jopa yölläkin . Ehkä tuo on ollut syynä että minulla ei astmatutkimuksessa löytynyt syytä oireiluuni
Onko tuo kaura allergia yleistä ?
5
1316
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on on ollut samanlaisia oireita ja astmaa ei löytynyt minultakaan! Lisäksi olen käyttänyt monta tuhatta euroa kaiken maailman verikokeisiin ja tutkimuksiin, mutta mitään ei ole löytynyt.. olen aina syönyt aamulla kaurapuuroa, voisikohan syy olla kaura tosiaan? Luulin, että tämä johtuisi ruisleivästä ja vaihdoin sen kauraleipään, jolloin oireet ovat ehkä pahentuneet. Pitääpä kokeilla kauratonta ruokavalioa seuraavaksi. Kiitos sinulle ap!
- Anonyymi
Kauramaito onkin epäterveellistä.
- Anonyymi
Kaura on viljalaji. Sen jyvät ovat akanapeitteiset. Ne akanat pitää poistaa ennen jyvien syöntiä.
Eläimet kuten pikku linnut osaavat ne poistaa tehokkaasti muutamalla nokan iskulla. - Anonyymi
Kauralle allergisia löytyy. Outoa, kun on ainoa suomalainen vilja jota moni keliaakikko voi syödä.
- Anonyymi
Harmi että kunnon ruisleipiä on kaupoista vaikea nykyään löytää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6382433Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291197- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101036- 93945
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?94810Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229693