Rauhan tervehdys.
Ennätysmäärä pastoreita joutuu burnouttiin, luopuu virastaan ja lankeaa syntiin.
Mitä Raamattu sanoo lankeavista pastoreista? Kuinka välttää lankeamukset? Ja mikä Raamatun esikuva Jumalan miehestä on paras varoitusta tästä?
Kuuntele tämä herättelevä raamattutunti.
https://www.youtube.com/watch?v=bwYpR38vQyo
Siunauksin, MM.
Pastorien Synnit
29
484
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä Raamattu sanoo lankeavista pastoreista?"
Mauno Mattila, sinä paraskin puhuja. Lankesit itse vääriin profetioihin ja laittomuuteen. Sinä luulet, että päässäsi kuuluva ääni olisi Jeesus. Ei muuten ole.
Tuot esille lankeavat pastorit vain sen takia, että lahkosi saisi päivän annoksen juoruista. Näin syötät heille sensaatioita, jotta seuraajasi jaksaisivat tulla perässä.
Kaivellaakon sinun menneisyyttäsi seuraavaksi? Otetaan esille Teemu Selänne koodi, joka on kabbalistista opetusta. Otetaan esimerkiksi Trumpin vaalitappio, vaikka hänet piti päästä suoraan jatkokaudelle, mutta Biden voitti vaalit.
Mauno Mattilan rimanalitus: Selännekoodi 8+13
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15595661/mauno-mattilan-rimanalitus-selannekoodi-8+13- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18232411
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Maunon ennustus toteutuu aina. Trump tulee nyt ja Tukholman profetia alkamassa.
- Anonyymi
Maunon ennustus meni pieleen. Trump ei saanut jatkokautta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15508520/mauno-mattila-jakaa-profetiaa-etta-donald-trump-olisi-jumalan-pasuuna
- Anonyymi
Jeesus varoitti pastoreista.
Ei ne ilmaiseksi puhu. - Anonyymi
Pastori ei auta lähimmäisiä vaan kulkee ohitse
31 Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse. - Anonyymi
Armeija ja poliisi myös. Näillä eläteillä on vajavainen ymmärrys kun ne kuukausipalkalla jauhavat paskaa ihmisistä ja analysoivat joutavaa paskaa. Suurimmala osalla ei ole koskaan tullut hiki töissä.
Elättejä täynnä koko paska. - Anonyymi
Jeesus ei huolinut yhtään pappia apostolista tehtävää varten ja viemään evankeliumia.
Ne ovat susia lampaan vaatteissa (Jeesus). - Anonyymi
Osui silmään yksi päivä hyvä ohje elämään: "En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä" (Joh. 5:41). Näin toimi Jeesus. Pastoreille se on vaikeampaa.
- Anonyymi
Kai Ano Turtiainenkin on pastori omassa srk ssaan? Kertoo Pyhän Hengen ja Jumalan sanelevat ohjeet. Venäjä on kin pyhä maa. Israel ei. Tukholman profetia tullut. Maa lätty jne. Kyllä on sekavaa teillä pastoreilla.
- Anonyymi
Ja Mauno vielä keittää puuroa. Ryhtiä hänellä ei ole.
- Anonyymi
Kiitos aloituksesta. Olen yrittänyt päivittäin parannuksen tekoa jo 11 vuoden ajan. En pelkää syntistä elämääni kun 2010 sain hengessäni kehotuksen lopettaa säännöllinen raamatun lukeminen ja alkaa ELÄMÄÄN. Sillä pitäähän ihmisen elääkin. Kuitenkin kun eilen jälleen tein päätöksen parannuksesta niin ajatellesani 11 vuotta kestänyttä aikaa maailmassa itkettää ajatus siitä että jospa vihdoin onnistun kääntämään elämän suunnan henkisempään .
Olen helpottunut jos onnistun.
Jotkut ovat lankeemaisillaan
Jotkut elää synnissä
Jotkut yrittää parannusta
Jotkut onnistuu parannuksessa
On eri elämänvaiheita. Jokaisesta synnistä seuraa rangaistus ja saa sairauksia ja kovia kolhuja tässä elämässä ja vielä tulevassakin.
Kuitenkin piti kokea mitä elämä on.
Siitä saadut haavat ja ristit on pakko kantaa paljoa valittamatta. Ja on kiitettävä elämää vaikka kaipaa yhä enemmän kuoleman unta. Ja ymmärtää olleensa kaikessa väärässä ja muille oikea sontaläjä. - Anonyymi
Mauno hoi. Kertaa ensiksi kielioppisi. Sinäkö Mauno olet täydellinen ? Aina olet ollut hyvä vikoilemaan muita !!!! Tässäkään kirjoituksessasi sinulla ei ole mitään hätää hukkuvista sieluista. Jota helluntailaisilla on. Sitä sinulla ei ole. En tunne sinua, mutta uskon että sinut on potkaistu ulos helluntaiseurakunnasta. Tuossa tilassa et pääse jäseneksi. Etkä sitä hakuakaan. Mitään kilvoittelua sinulla ei ole. On suuri vaara että sinäkin arvostelet uskovia vielä Antikristuksen ajassa. Edes uskomattomat teraupeutit eivät käyttäydy kuten sinä. Joten varokaa jätkää.
- Anonyymi
Mauno herätys. Helluntaiseurakuntien työntekijöitä ei ole loppuunpalaneita yhtään sen enempää kuin muillakaan aloilla. Aloituksesi kertoo vaan sinun syvästä katkeruudesta helluntailaisia kohtaan. Olet ollut jo kauan suolla. Tee heti parannus. Muualle et saakaan levittää epäuskoasi kuin täällä. Et todella ole sairaiden parantaja.
Rauhan tervehdys.
Ensiksi, en todellakaan ole sairasten parantaja vaan Jeesus Kristus. Joka luulee olevansa, on eksynyt.
Toiseksi, en maininnut helluntaiseurakuntaa, mutta kun sen nyt nostat esille, niin varmasti se on myös näin, kun sisällytetään siihen kaikki karismaattisen piirit. Esimerkkinä loppuun palamisesta voi ottaa entisen torontolaisen "supersaarnaaja" Veikko Pekin.
Ja kolmanneksi, olen paljon enemmän helluntailainen kuin moni uushelluntailainen Ison Kirjan kasvatti, joka lähestyy kalvinismia että ovet paukkuvat.
Mutta mikä on se usko, jonka kaataa totuus? Eikö se ole uskoa valheeseen?
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Ensiksi, en todellakaan ole sairasten parantaja vaan Jeesus Kristus. Joka luulee olevansa, on eksynyt.
Toiseksi, en maininnut helluntaiseurakuntaa, mutta kun sen nyt nostat esille, niin varmasti se on myös näin, kun sisällytetään siihen kaikki karismaattisen piirit. Esimerkkinä loppuun palamisesta voi ottaa entisen torontolaisen "supersaarnaaja" Veikko Pekin.
Ja kolmanneksi, olen paljon enemmän helluntailainen kuin moni uushelluntailainen Ison Kirjan kasvatti, joka lähestyy kalvinismia että ovet paukkuvat.
Siunauksin, MM.Miten sinä Mauno Mattila voisit olla sairaiden parantaja samaan aikaan kun yhä tänäkin päivänä tuet Suomalaisten kansanmurharokotetta ja vertaat sitä joko Joulukinkun tai kalkkunan syömiseen?
https://mega.nz/file/RRIFzAjb#_RgW3TO2PR2kS7ec8a4U3XHNxAu_63WGddZozxlvjJI
Siis ihmislihaa verille repivät piikkiproteiinin!
https://mega.nz/file/pEoVnJiS#UrLC7UtI-AtJBUm05miUHxn5xiPSsNNPhJeXLETl4sc
Todisteita ja todistajan lausuntona tästä todellakin löytyy!
https://mega.nz/file/VBZTXZaA#GoXx1l1zuZ8y4JXhqMtxhrhTOuujBkayhR3Gl4NOXRg
https://mega.nz/file/5FYDhLbS#uRXiSyulSbDIEZw7QLGC323pdnfZJ2fiUSGgj1whKt4
https://mega.nz/file/YYgmXAZA#d5lSBRvjbXI3VfBYra7Z8YN9RjQPoUnI9tuA6f-SKdU
Esim viimeisin kuolinuhri vain 25-vuoden iässä!
https://tomialatalo.files.wordpress.com/2024/02/image.png
Lisää aiheesta vielä täällä mikäli se sinua sattuu kiinnostamaan.
https://paakallo.fi/2024/01/muistokirjoitus-niklas-laurila-oli-joukkuepelaaja-isolla-jlla/
Joten Mauno olet todella oikeassa siinä että et sinä todellakaan ole mikään parantaja!!! - Anonyymi
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Siunauksin, MM.Terve Mauno. Jeesus käski seuraajiaan. Parantakaa sairaat. Olet väärässä. Sinä lyöt sairaita. Olet eksyksissä. Mikä tai kuka on uushelluntailainen ? Itse edustat tätä suuntaa kun et tiedä siulujen voittamisesta yhtään mitään. Etkä ole tiennyt pitkään aikaan. Antikristus sinuakin kiinnostaa. Tyypillistä täällä.
- Anonyymi
Mitä miestä olet kollegasi siis nettiapolyptiikon Anon uusimmista Tukholman ohjeista? Ne on pelottavia ja outoja.
- Anonyymi
Profetioiden mukaan 55-vuoden aikana Suomi olisi pitänyt valloittaa kymmeniä kertoja. On piirretty tarkkoja karttoja, on tuotu esiin tarkkoja päivämääriä. Ihmettelen vaan, miksi samat ihmiset eivät tuo esille mitä Googin sota pitää sisällään. Mikä on Googin loppu ? Se on sentään raamatussa Hes.39. Koko Googin sota on Hesekielin kirjassa. Selvää selvempi asia kokonaisuudessaan. Oliko 1960-luvun lopussa Oulun profetioissa jotain oikeaakin. Mutta asiat tuotiin esille aivan väärällä tavalla. Ei noin.
Rauhan tervehdys.
Tunnet huonosti profetioita, koska näitä profetioita ei ole ensiksi tuotu edes 50-vuotta, vaan viimeisen 40 vuoden aikana, mutta lisäksi niiden mukaan Suomea ei valloiteta monesti vaan kerran.
Raamatussa on samanlainen tilanne kuvattu Jeremian kirjassa, kun Israel valloitetaan Babylonian toimesta ja se joutuu pakkosiirtolaisuuteen. Tätä edelsi, että Jeremia profetioita asiasta 30 vuotta ja sitä ennen Jesaja oli asian profetoinut.
Raamatussa Googin sodaksi kutsutusta Venäjän invaasioista (Hes. 38-39 luvuissa) kerrotaan samaa tarinaa, että kun se lopulta tapahtuu, sitä ennen Jumalan miehet olivat profetoineet asiasta vuosivuodelta, mutta tietenkään jumalattomat eivät ota vaaria punaisesta liikennevaloista eikä mistään Jumalan neuvoista.
"Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä. Näin sanoo Herra, Herra: Etkö se ole sinä, josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini, Israelin profeettain, kautta, jotka niinä päivinä ennustivat, vuodesta vuoteen, että minä annan sinun karata heidän kimppuunsa?" - Hesekielin kirja 38:16-17
Mutta osaatko sinä mister besserwisser selittää, että kun puhuin tästä asiasta kahdeksan vuotta sitten, silloin syytettiin Venäjä vastaisuudesta, mutta nyt syytetään samojen profetioiden tähden Venäjä mielisyydestä?!
Eikö niin, että periaatteesta vihataan kristittyä, vaikka hän on oikeassa.
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Tunnet huonosti profetioita, koska näitä profetioita ei ole ensiksi tuotu edes 50-vuotta, vaan viimeisen 40 vuoden aikana, mutta lisäksi niiden mukaan Suomea ei valloiteta monesti vaan kerran.
Raamatussa on samanlainen tilanne kuvattu Jeremian kirjassa, kun Israel valloitetaan Babylonian toimesta ja se joutuu pakkosiirtolaisuuteen. Tätä edelsi, että Jeremia profetioita asiasta 30 vuotta ja sitä ennen Jesaja oli asian profetoinut.
Raamatussa Googin sodaksi kutsutusta Venäjän invaasioista (Hes. 38-39 luvuissa) kerrotaan samaa tarinaa, että kun se lopulta tapahtuu, sitä ennen Jumalan miehet olivat profetoineet asiasta vuosivuodelta, mutta tietenkään jumalattomat eivät ota vaaria punaisesta liikennevaloista eikä mistään Jumalan neuvoista.
"Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä. Näin sanoo Herra, Herra: Etkö se ole sinä, josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini, Israelin profeettain, kautta, jotka niinä päivinä ennustivat, vuodesta vuoteen, että minä annan sinun karata heidän kimppuunsa?" - Hesekielin kirja 38:16-17
Mutta osaatko sinä mister besserwisser selittää, että kun puhuin tästä asiasta kahdeksan vuotta sitten, silloin syytettiin Venäjä vastaisuudesta, mutta nyt syytetään samojen profetioiden tähden Venäjä mielisyydestä?!
Eikö niin, että periaatteesta vihataan kristittyä, vaikka hän on oikeassa.
Siunauksin, MM.Meller ja Klimenko varmasti vakavissaan kymmeniä vuosia sitten ennustivat Neuvostoliiton hyökkäystä moneen kertaan kartoin. Samoin muut. Nyt on asialla taas monet Ano Turtiainen ja Jari Pasanen ja monet saarnaajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meller ja Klimenko varmasti vakavissaan kymmeniä vuosia sitten ennustivat Neuvostoliiton hyökkäystä moneen kertaan kartoin. Samoin muut. Nyt on asialla taas monet Ano Turtiainen ja Jari Pasanen ja monet saarnaajat.
Anne Lindell näko unessaan ISn julkaiseman kartan poikkaistusta Suomesta 2006. Samoin monet mut. 1000 v aikana itä on tuhonnut meidät monesti.
On nyt kumma jos Mauno ottaa kunnian ainoana kartan ennustajana. Anonyymi kirjoitti:
Anne Lindell näko unessaan ISn julkaiseman kartan poikkaistusta Suomesta 2006. Samoin monet mut. 1000 v aikana itä on tuhonnut meidät monesti.
On nyt kumma jos Mauno ottaa kunnian ainoana kartan ennustajana.Rauhan tervehdys.
Mikä ihmeen kunnia se on? Ja samainen kartta on ollut niin monissa muodoissa aina 2€ kolikkoa myöten, että se on hämmästyttävää.
Mutta näille ivaillaan, niinkuin puheille Venäjän sotaan noususta ennen, ja toistelkaa vain ääneen: "Venäjä ei koskaan valloita Suomea", niin sitä ankaramman ajan Jumala antaa teille kun se tapahtuu ja se tapahtuu.
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Mikä ihmeen kunnia se on? Ja samainen kartta on ollut niin monissa muodoissa aina 2€ kolikkoa myöten, että se on hämmästyttävää.
Mutta näille ivaillaan, niinkuin puheille Venäjän sotaan noususta ennen, ja toistelkaa vain ääneen: "Venäjä ei koskaan valloita Suomea", niin sitä ankaramman ajan Jumala antaa teille kun se tapahtuu ja se tapahtuu.
Siunauksin, MM.Venäjä on jo ilmoittanut, että Suomen Natojäsenyys ja USA:n asevarastojen tuominen Suomeen ovat vakava uhka Venäjän Kuolan nimimaan tukikohdille, joissa on paljon ydinaseita. Ukrainan armeija on kakeamispisteessä lännen aseavun tyrehdyttyä. Kun Venäjä sen sodan voittaa, sillä on sotateollisuus käymässä täyttä höyryä ja EU:n asevarastot ovat tyhjät.
- Anonyymi
Oulun profetiat olivat ainakin jo v. 1968. Ja varmaan jatkui seuraavanakin vuonna. Voisin sanoa nimiä ja paikkojakin kuka on profetoinut NL:n Suomen valloituksesta vuosikymmeniä sitten. Enpä sitä tee. On yllätäviäkin evankelistoja. On tuotu esille esim. v. 1323 Pähkinäsaaren rauha. Jopa päivän tarkkuudella on ennustettu asioita. Paljon oli ja on vieläkin mukana inhimmillisyyttä. Ei ollut helppoa aikaa sodan jälkeen. Jos tarkoitat minua besserwisserinä Googin sodan pääpiirteet ovat olleet minulle selviä jo kauan. Siis jo Hesekiel profetoi ne. Tästä asiasta kristityt ovat olleet satoja vuosia yhtä mieltä. Mutta Dan: 27 on paljon vaikeampi jae. Toiset sanovat suom. raamatussa on käännösvirhe. Jos se käännetään toisin merkitys on aivan toinen. Jag vet inte sanningen. En tiedä totuutta.
- Anonyymi
Mitä tuota nyt edes ihmettelee. Vai kuvitteletteko että papit ja pastorit ovat itsensä Jumalan jälkeen hierarkiassa seuraavina pyhyydessään? Aivan yhtä vajavaisia sekä syntisiä ja ehkä vielä enemmänkin surkuteltavia he ovat.
Raamatussa ei käsketä suutelemaan paavin tai papin käsiä tai kutsuttavan tätä pyhäksi isäksi. Se kaikki on ihmisten itse keksimää hypetystä ja ällöä sellaista.
Samanlailla papit ja pastorit horjuvat uskossaan, käyvät vieraissa naisissa, käyttävät poikia hyväkseen esimerkiksi katolisessa kirkossa, joista on muuten runsaasti todisteita ja kirjoituksia, pettävät jne. Kirkko historia on hurjaa luettavaa, kyllä siinä pyhyys todella karisee. Ilmeisesti suurin osa ei tiedä tuon taivaallista oman kirkkonsa, Luterilaisen tai katolilaisen historiasta ja yleensä kirkkohistoriassa.- Anonyymi
Joopa-joo. Te ootta niin kihkomielisiä, notta että osaa kirjoitelmianne tarkistaa ja kirjootusvirheitä. Lopuksi se kihkomielisyys voi jopa kääntyä itteään vastaan.
"Ei pirua kannata hännästä mennä vetämään." Niin se on poijaat! (Eikä sillä saa yhtään mitään itselleen). Häviää vaan.
- Anonyymi
Ei ole aina kysymys kiihkomielisyydestä vaan realismista. Papit ja pastorit eivät ole millään tavalla parempia ihmisinä kuin me tavikset. Samalla viivalla olemme jokainen kun tuomiopäivä saapuu. Jokainen yksilö joutuu vastuuseen teoistaan joita elämänsä aikana on tehnyt salassa tai julkisesti.
Tätä totuutta kukaan ei pääse pakoon. Poliisia ja verokarhua pääsee tiettyyn pisteeseen pakoon mutta Jumalaa ei. - Anonyymi
Turha noista kuka profetoi mitäkin on kinastella. Mut on miesten aika laittaa itsensä kuntoon kuten 1939 vaaran uhatessa. Mies suojelee Suomea.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974