"Vapautuksen" realismia keväällä 1945:
http://www.pappa.20m.com/Roessel_28_01_1945.htm
Voitonpäivää,Tarja!
7
591
Vastaukset 7
- Ari
...ja ansaitsisi enemmän huomiota!!
Halosen temppu oli todella törkeä, ja oman demokratiamme tila on säälittävän ja ällöttävän välimaastosta. - skokd
oikein, että meni Moskovaan. Menihän sinne Usa:n ja jopa Saksankin johtajat...Kyllä natsien luhistumista on todellakin syytä juhlia! Ja siitähän oli kyse siellä Moskovassa, eikö?
- Kansankyynikko
Etkös ole ymmärtänyt "voitonpäivän"-2005 todellista sanomaa?
Klikkaapa tästä, niin uskosi vahvistuu??
http://pappa.20m.com/roessel3.gif - realisti
"Kyllä natsien luhistumista on todellakin syytä juhlia!"
Ja mitenkähän Stalin, Neuvostoliitto tai kommunistit ovat sitten parempia kuin natsit?
Kyllä natsien teot kalpenevat Neuvostoliiton ja kommunistien toinen toistaan makaaberimpien tekojen rinnalla.
Kyllä maailma olisi parempi paikka jos natsit olisivat voittaneet kommunistien sijasta. - henkka_669
kunnian osoitus neuvostoliiton hirmutöille joita se ei ole vielä tänä päivänäkään tunnustanut vaikka cccp on kuollut ja kuopattu! Saksa sentään pyysi anteeksi, mutta ovatko venäläiset pyytäneet anteeksi esim. virolaisille tai muille kansoille jotka joutuivat rautaesiripun taakse.
se oli väärin niitä 400 000 karjalaista ja sotaveteraaneja kohtaan!mielestäni pitäisi pyytää anteeksi!
- rk95
Suomella olisi ollut samanlainen kohtalo jos venäläisiä ei olisi saatu pysäytettyä kesällä 44.
Jossa SAKSALAISET olivat suurena apuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459