"Sinkkisydämelle" ei suomalainen valuutta kelpaa?

Anonyymi-ap

Mikä ihmeen pulju tämä kirppari on, joka toistuvasti valittaa suomalaisten kolikoitten käytöstä muutamien eurojen ostoksista?
Kotikuntani kirpparin kassalla on kyltti, jossa puolestaan suositellaan pienten ostosten maksamista käteisellä!
Vai onko niin, että ruplat ilmeisesti kelpaisi? Ei jatkoon!

8

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa outoa. Onkohan tuo joku uusi käytäntö.
      Yleensä en ole löytänyt sieltä mitään ostettavaa, mutta sen harvan kerran kun olen jotain ostanut, olen maksanut ihan Suomen valuutalla. Olisiko sitten tullut uusi käytäntö.
      Pitää kiertää sitten kaukaa koko pulju vastedes. Hiljainenhan se on jo, tuskin käy juuri ketään. Luulen, ettei kauaa ole pystyssä enää.

    • Anonyymi

      Kommentoin ystäväni puolesta, jonka kolikoista on jo kaksi kertaa valitettu.
      Luulisi kirpparinpitäjän olevan onnellinen, jos jotain sieltä "säälistä" ostaa, vaikkakin kolikoilla?

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa!

    • Anonyymi

      Kyllähän se jotakin asennoitumisesta kertoo kun jotain esinettä/vaatetta katsoo ja vähän niitä siirtää ja kirpparinpitäjä kulkee perässä asettaen ne juuri samaan alkuperäiseen asentoon. Malttais odottaa edes asiakkaitten lähtöä!

      • Anonyymi

        No on noloa. En itse kehtaisi.


    • Anonyymi

      Taitaa sen pitäjä olla samanlainen vajakki kun ukkonsakin,joka rääpii niitä peltilehmän romujaan ja leikkii autokauppiasta.

    • Anonyymi

      Mikä sen omistajan nimi on?
      On vähän koppavan oloinen myyjäksi.

    • Anonyymi

      Ylös.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe