THL ym. päättävät, ketkä kulloinkin tarvitsevat rokotuksia. Nyt kun poliittisilla päättäjillä on vallalla lähes järjetön säästämisvimma, pitäisi kansalaisten hyvinvoinnin säilyttämiseksi keksiä uusia toimintatapoja. Säästämisvimma ei ole järjetön siksi etteikö Suomi olisi velkaantunut, vaan siksi että kerralla kaikki hyvinvointiin viittaava roskakoriin malli ei sovi oikein sekään. Yhteiskunta ei ole enää säästöjen kourissa toimintakykyinen. Järkevää säästöä voitaisiin saada, kun esimerkiksi koronan ja influenssaepidemioiden kohdalla otettaisiin käyttöön ei- riskiryhmien rokotukset potilaan omalla kustannuksella. Näinhän on osittain jo tehtykin. Rokotuksia edeltäisi em. tautien vasta-ainetestit. Joko maksuttomina tai mieluimmin kotitestit itse maksavina. Kotitestit vaativat kaiketi ensin niiden kehittämistä markkinoille itse testattaviksi.
Säästöä. ! Vasta-ainetestit käyttöön ja rokotuksia halukkaille omalla kustannuksella.
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
maksaisivatko nämä turvallisuushakuiset sitten omasta pussistaan senkin jos piikkinsä osoittautuisivat enemmän haitallisiksi terveydelleen ajan saatossa, olisivat tekniikkauskovaisina itse, valinneet puuttumisen luonnon tapaan hoitaa immuunipuolustuksen, tai jokin yksityinen sairausvakuutus kehittää näille lääketieteen koekaniineille
- Anonyymi
Onhan influenssarokotus toiminut jo vuosia samalla periaatteella. Ikäihmiset ovat saaneet A/B-influenssarokotteensa maksutta ja muut joko työterveyshuollon kautta tai itse maksavina. Olen itse ostanut sen yli kymmenen vuotta, muutamat yksityislääkärit antoivat ensin rokotereseptin, jonka sai itse hakea apteekista ja sitten itse pistoksen, maksoi muutaman kympin. Vasta-ainetestejä ei ole tehty kotitesteinä ja terveydenhuollossakin liian harvoin. Vastaavia testejä voi tehdä kotona esim. keliakiatestit diabetestestit jne. Vasta-ainetestit kertoisivat onko kyseiselle henkilölle syntynyt esim. koronavasta-aineita rokotusten avulla tai itse sairastamalla. Jos taso on riittävä, rokote on hyödytön. Jos rokotteen hankkii itse tai ottaa ilmaisrokotteen, se on jo suostumus eikä oikeuta korvauksiin. ellei kyseessä ole sitten esim. vanha pilaantunut rokote-erä, joka aiheuttaa oireita. Kukin päättää itse omalla kohdallaan riskeistä ja hyödyistä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18233398
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan influenssarokotus toiminut jo vuosia samalla periaatteella. Ikäihmiset ovat saaneet A/B-influenssarokotteensa maksutta ja muut joko työterveyshuollon kautta tai itse maksavina. Olen itse ostanut sen yli kymmenen vuotta, muutamat yksityislääkärit antoivat ensin rokotereseptin, jonka sai itse hakea apteekista ja sitten itse pistoksen, maksoi muutaman kympin. Vasta-ainetestejä ei ole tehty kotitesteinä ja terveydenhuollossakin liian harvoin. Vastaavia testejä voi tehdä kotona esim. keliakiatestit diabetestestit jne. Vasta-ainetestit kertoisivat onko kyseiselle henkilölle syntynyt esim. koronavasta-aineita rokotusten avulla tai itse sairastamalla. Jos taso on riittävä, rokote on hyödytön. Jos rokotteen hankkii itse tai ottaa ilmaisrokotteen, se on jo suostumus eikä oikeuta korvauksiin. ellei kyseessä ole sitten esim. vanha pilaantunut rokote-erä, joka aiheuttaa oireita. Kukin päättää itse omalla kohdallaan riskeistä ja hyödyistä.
Vasta-aine testit eivät ole mitään pesifistisiä toteamaan mitään virusta vaan kertovat kertovat lähinnä ihmisten puolustukseen osalllstuvien solujen aktiivisuudesta ja näiden solujen aktiivisuus voi olla koholla mistä tahansa elimistöön kuulumattoman aineksen vuoksi, jotka pitävät tulehdusta yllä. Näiden vasta-aineiden kohoamisen halutaan vain tulkita milloin mistäkin syystä koholla oleviksi.
Rokotteiden hyödyt perustuvat puhtaasti uskomukseen, vaikka suurin osa oireista häviää ilman minkään asteista lääkitystä niin halu tulkita ne lääkityksen vaikutukseksi on vailla pienintäkään tutkimukseen perustuvaa pohjaa. Eli jos saan haavan oikean käden sormeen ja hoidan vasenta kättä niin haava paranee siitä huolimatta ja tämän voi tulkita aiheutuneen vasemman käden hoitamisesta, vaikka haava olisi parantunut ilman vasemman käden hoitamistakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379