Pahoinpitely Jkylän vapaaseurakunnassa

Anonyymi-ap

Keskisuomalaisessa maksumuurin takana uutinen pahoinpitelystä nuorten illassa Jyväskylän vapaaseurakunnassa. Kertoisiko joku tapahtumasta?

13

1844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainittiin,että polvilleen ala-ikäinen ruvettu kai rukoilemaan kovemmin ottein ,kuten ennnen vanhaan.Jos ei kiinnosta kokoontumiset sielunhoitoon sitten,miksi ei aktiivinen .Koulussa 9-16, tunnin päästä kotona missäs oltu ja heti kokousvaatteet ylle ollaan menossa,jos vastustaa esim läksyt sai pahoittavan olon,täytyy puhua saarnaajalle,että puhuttelisi eikä usko puhetta ja haluton kokouksiin.On sitä ennenkin tapahtunut pyhäkoulua ja musiikissa toiminut perhe,kun poika tuhosi perheensä polttamalla pojat koirineen.

• Anonyymi

Puhut ihan hölmöjä- lue alempana mitä oikein on tapahtunut.

• Anonyymi

Vauva fi artikkeli aiheesta on poistettu. Vapaakirkko maksanut varmasti sivustolle siitä, että ei maine menisi. Mutta suoraan sanottuna tuollainen salailu antaa vielä huonomman kuvan. Myöntäisivät suoraa tapahtuneen!

• Anonyymi

Kuulemma tapahtunut jo viime huhtikuussa. Miksi uutista nimitetty näin kauan?

• Anonyymi

pimitetty

• Anonyymi

Olisiko mennyt oikeuteen tai poliisin tutkittavaksi. Monista rikoksista kerrotaan vähän jälkijunassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pimitetty

Koska monet artikkelit käsitellään myöhemmin ja nuorella oli varmasti vaikea puhua siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko mennyt oikeuteen tai poliisin tutkittavaksi. Monista rikoksista kerrotaan vähän jälkijunassa.

Kyllä, käräjäoikeus tuomitti viime elokuussa 2 poikaa kovalla sakolla. Tekijät tulivat rabdom tapahtumaan- lähinnä syömään - ja koko juttu tapahtunut varta ulkona nuorten illan jälkeen kun muut ovat lähdössä kotiin.

Heidän puolesta tämä ” harrastus” on kai loppunut ja nykyisin ovat ihan tavallisia nuoria. Tämä opetus riitti heille- uhrin kertomuksen mukaan, joka voi myös oikein hyvin.

• Anonyymi

Tilaisuudet pitäisi olla ikätasolle sopivaa ja aikuisille omat lapsille oma.Tarpeeksi lyhyet tilaisuudet,ettei lapset väsy ja jätä kokonaan. Aikuiset vasta jäseniksi omasta tahdotaan,jos jäävät paikkakunnalle,eikä lapsille jäsenvastuita,ennenkuin on omakohtaisesti aikuisena tietoinen ja vastuussa itsestään siihen asti vanhemmat valitsevat puolestasi ja lastensuoojelukaan lapsen fyysisestä,henkisestä ja hengellisestä tarpeista varsinkin,jos lapset ovat erisuuntiin kuuluvista perheistä, joten vielä näytelläkin.Moni aikuisena lähtenyt kauas lapsuuden maisemista,eikä kiinnosta vaan omantiensä kulkijoina.

• Anonyymi

Ensiksikin pahoinpitely tapahtui nuorten illan jälkeen ei nuorten illassa eli itse nuorten ilta on turvallinen. Tässä hetkessä puhumme yksilöistä joilla on luultavasti ongelmia niinkuin kaikilla väkivaltaisilla nuorilla. Eli kaksi nuorta käski nuoren polvistumaan ja pahoinpitelivät häntä. Eli tapahtuma ei ollut nuorten illassa pahoinpitely vaan sen jälkeen eli nuorten illalla ei ollut muuta tekemistä paitsi ajankohta ja tietenkin he laittoivat nuortenillassa joko väärästä tiedosta tai dramaattisemman kuuloisemmasta jutusta joka saisi enemmän lukioita.

• Anonyymi

Riitaisia ja muutenkin samanlaisia lahkolaisia kuin helluntailaiset.

• Anonyymi00013

Riitaisempia mielestäni. Erosin vapiksesta ja liityin hellareihin. Oli hyvä ja viisas päätös silloin ja edelleen 40 vuotta myöhemmin. Muuten "lahkot" ovat nykyisin keskenään hyvissä väleissä, ainakin ulospäin, niin kuin pitääkin olla.

• Anonyymi00014

Noilla lahkoilla ei taida olla muutenkaan paljon eroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe