Helluntailaisuudessa on monenlaista uskoa mm. torontolaisuuttta, äärikarismaattisuutta, kaatamista ja ylötempauspaikkkojen pelastusvarmuuden lupaamisia.
Kyseessä siis on lahkolaisuudesta.
Miten Kolarin "helluntaiherätys" etenee ?
Kolarin Helluntaiseurakunta ei ole tervehenkinen
12
437
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuus syntyi Suomeen äärikarismaattisena liikkeenä.
Se veti puoleensa seksuaalisuuden hengessä etenkin nuoria poikia. - Anonyymi
Mikä helluntaiseurakunta olisi tervehenkinen?
Villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja kaikki täynnä.- Anonyymi
Tuollaista on pakollisen vauvakasteen hedelmä.
- Anonyymi
Asia pitää tietenkin käydä paikan päällä toteamassa eikä heittä herjoja hatusta. Sekä myös tutkia asia Raamatulla. Muutoin itse esittää harhaoppisia näkemyksiä.
- Anonyymi
Ovatko vastuuttomat helluntaipastorit käyneet paikalla toteamassa ?
- Anonyymi
Kolari on profetaallinen nimi.
Henkiä on monia.- Anonyymi
Täällä tuntuu heiluvan vain rienaajahengt.
- Anonyymi
Helluntaihurmoksessa annetaan kovaa kyytiä henkien avulla.
- Anonyymi
Siionin Helluntaikkirkkkoon Piensoho kävi tuomassa "tukholman profetiaa" vai jotain muuta henkeä ?
Oli pastorien kutsuma pääpuhuja kesällä Siionissa. - Anonyymi
Ootko ollu ihan paikanpäällä katsomassa vai hatustako vedät tuon kaiken
- Anonyymi
Jänghä- henki toistaa ajasta toiseen samaa mantraa- Koskahan hän kertois siitä erittäin pyhästä hyvästä omasta seurakunnasta, että pääisi matkaan kokouksiin?!
- Anonyymi
Asutko itse kolarissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835