JT ja Raamattu kertoo, että PH ei ole persoona!

Anonyymi-ap

Pyhä henki on johonkin kohteeseen vaikuttavaa Jumalan voimaa .
Jumala ”lähettää henkeään” siten, että hän kohdistaa energiaansa minne tahansa, missä sitä tarvitaan hänen tahtonsa toteuttamiseksi.
Lahkolaiset lopettaa sitten valehtelun ja eksyttämisen tällä palstalla.

Valehteluun löytyy teidän omat sivustot, mitkä löytyy helposti palstan vasemmasta reunasta alekkain!

33

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Amen!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­­y­­m­­f­­­o­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18237449

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kyllä! Myös muista mielkuvitushahmoista voidaan keskustella. Esim Han Solo. Alkuperäisissä Tähtien sodissa Han Solo "veti ensin" aseensa baari tappelussa. Myöhemissä juttu korjattu niin että Han Solo tempaisee aseen esiin VASTA kun vasutja on tehnyt peliliikkeen! Oikea Han Solo on hiukka gangsteri ja siksi AINOa oikea totuus on: Han Solo veti ensin! Ja peräilmat päälle! Kreikaksi pröötomlux.

      • Anonyymi

        Ihmistekoisista keskustellaan ateistien palstalle, PAINU SINNE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmistekoisista keskustellaan ateistien palstalle, PAINU SINNE!

        pyhät hengets un muut jeovat ja jeesukset on ihmistekoisia


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kumma kun " vaikuttava voima" murehtuu ja puhuu.

      • Anonyymi

        Pierun Haju voi olla toisinaan murheellisen ummetunut, Kun se puhuu, on hymy herkässä.


      • Anonyymi

        VÄÄRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Puhuu ihmisten kautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pierun Haju voi olla toisinaan murheellisen ummetunut, Kun se puhuu, on hymy herkässä.

        Hakeudu hoitoon!


    • Anonyymi

      Pyhä Henki on rakkauden Henki. Niinkuin kolmiyhteisen Jumalan 3 persoonaa rakastavat toisiaan, niin tulee myös Jumalan lasten rakastaa toisiaan.

      • Anonyymi

        Ihmistekoinen kolminaisuus!


    • Anonyymi

      UM Joh 15:26 Kun se auttaja saapuu, jonka minä lähetän teille Isän luota, totuuden henki, joka lähtee Isän luota, se todistaa minusta.



      Joh 15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.

      Joh 15:26 hotan elthee ho parakleetos on egoo pempsoo hymin para tou patros to pneuma tees aleetheias ho para tou patros ekporeuetai ekeinos martyreesei peri emou

      JT:t eivät usko Pyhän Hengen olevan persoona ja siksi he kääntävät se auttaja ja se todistaa. Tutkimme tarkemmin tätä Raamatun kohtaa. Sana ho on määr.art. joka osoittaa tiettyä, tunnettua, mainittua henkilöä, esinettä asiaa, pron.; hän, tämä, tuo, se. Sana ekeinos on pron. hän, tuo, se.

      Jeesus sanoi lähettävänsä puolustajan, joka on totuuden Henki, joka myös todistaa Jeesuksesta. Raamattu opettaa, että Jumala on Henki. Vain Jumala on totuus ja vain Hänellä on totuus. Persoonaton henki ei voi todistaa totuudesta, mutta persoonallinen Henki voi ja kykenee todistamaan totuudesta. Raamattu opettaa Isän ja Pojan asuvan niissä, jotka rakastavat Jumalaa. Tämä tekee opetuksen Pyhästä Hengestä mielenkiintoiseksi. Jos Isä ja Poika asuvat niissä, jotka Jumalaa rakastavat, niin ei kai kyseessä voi olla persoonaton voimavaikutus?

      Joh 14:23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

      Joh 4:24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

      1 Joh 5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

      • Anonyymi

        Jehovan todistajien oppi Pyhästä Hengestä on Pyhän Hengen pilkkaa.


      • Anonyymi

        Kerro mikä on PH nimi?????????????????????????????????????????????????????????

        ei mikään!

        JT ovat oikeassa, tottakai, he ovat ainoat kristityt maailmassa

        Loput on saatanallista sakkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajien oppi Pyhästä Hengestä on Pyhän Hengen pilkkaa.

        Soopaa!


      • Anonyymi

        Kristityt alkoivat varhain pitämään Pyhää Henkeä erillisenä persoonana, ja näitä vaikutteita on päätynyt varsinkin Johanneksen evankeliumiin. Toisaalta Pyhä Henki esitetään joissain kohtaa myös sellaisena, mikä sopii persoonattoman asian kuvaukseksi. Kummallekin näkökannalle löytyy periaatteessa "raamatulliset" perustelut, kun sopivasti valikoi. Näin on useankin kiistanalaisen asian suhteen. Merkittävän tutkijanuran tehnyt eksegeetti Heikki Räisänen onkin sanonut, että kristinuskon hajanaisuuden juuret ovat jo Uudessa testamentissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mikä on PH nimi?????????????????????????????????????????????????????????

        ei mikään!

        JT ovat oikeassa, tottakai, he ovat ainoat kristityt maailmassa

        Loput on saatanallista sakkia!

        Jos kaikki jt ovat sinun kaltaisiasi, jokainen tajuaa kuka on saatanallinen, omahyväinen sokea fariseus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikki jt ovat sinun kaltaisiasi, jokainen tajuaa kuka on saatanallinen, omahyväinen sokea fariseus

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt alkoivat varhain pitämään Pyhää Henkeä erillisenä persoonana, ja näitä vaikutteita on päätynyt varsinkin Johanneksen evankeliumiin. Toisaalta Pyhä Henki esitetään joissain kohtaa myös sellaisena, mikä sopii persoonattoman asian kuvaukseksi. Kummallekin näkökannalle löytyy periaatteessa "raamatulliset" perustelut, kun sopivasti valikoi. Näin on useankin kiistanalaisen asian suhteen. Merkittävän tutkijanuran tehnyt eksegeetti Heikki Räisänen onkin sanonut, että kristinuskon hajanaisuuden juuret ovat jo Uudessa testamentissa.

        Puhut soopaa!
        Yksikään raamatunkirjoittaja ei puhunut kolminaisuudesta


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut soopaa!
        Yksikään raamatunkirjoittaja ei puhunut kolminaisuudesta

        Yksikään raamatunkirjoittaja ei myöskään puhunut järjestöstä tai hallintoelimestä, mutta se ei sitten todistajia haittaakaan. Joskus sillä on merkitystä, löytyykö jokin asia Raamatusta, joskus ei.


    • Anonyymi

      Raamattu ilmoittaa Jumalan toisinaan Jumalana, toisinaan Pyhänä Henkenä.
      Niin, tietyssä tehtävässä myös Kristuksena.
      Toki myös Jehovana, Herrana, ym.

      APT 5:3 Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä 5:4 Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."

      -Tässä siis Raamattu ilmoittaa Pyhän Hengen Jumalaksi

      Jatkossa Raamattu varoittaa valehtelusta, ja antaa tiedoksi Jumalan rangaistuksenkin:
      APT 5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä

      • Anonyymi

        Just joo, et ymmärrä lukemaasi!


    • Anonyymi

      Pyhän hengen täytyy sisältää informaatiota, ei pelkkää enerkiaa kuten töpselistä saatava 240 voltin vaihtovirtasähkö.

    • Minusta on aivan liian vähän puhuttu siittä, että pyh henki kävi vetämässä salaa mariaa viikseen. Minusta se on hyvin tuhmasti tehty joosefia kohtaan,ja ansaitsisi rangaistuksen, esimerkiksi 1000 vuoden Peräilmakiellon pyh hengelle. Ja myös YHWH-sedälle, kun yllytti moiseen tekoon.

      • Anonyymi

        Lue Raamatusta......Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi. Sinuna harkitsisin suolihuuhtelua suusta alkaen. Tosin, tuskin sekään enaa auttaa kohdallasi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue Raamatusta......Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi. Sinuna harkitsisin suolihuuhtelua suusta alkaen. Tosin, tuskin sekään enaa auttaa kohdallasi....

        Kolminaisuus on PH pilkkaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue Raamatusta......Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi. Sinuna harkitsisin suolihuuhtelua suusta alkaen. Tosin, tuskin sekään enaa auttaa kohdallasi....

        Minähän puhun viikseenvetäjä pyh hengestä. Kuka ei anna anteeksi? Joku satuolentoko?
        Minusta muuten on pyh hengestä aika törkeätä mennä hoonaamaan salaa neitsyttä, mariaa, joka oli vielä toisen morsian. Ja joka sitten synnyttää kansanvillitsijän, rikollisen, joka rangaistukseksi ristiinnaulitaan.


      • Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

        Minähän puhun viikseenvetäjä pyh hengestä. Kuka ei anna anteeksi? Joku satuolentoko?
        Minusta muuten on pyh hengestä aika törkeätä mennä hoonaamaan salaa neitsyttä, mariaa, joka oli vielä toisen morsian. Ja joka sitten synnyttää kansanvillitsijän, rikollisen, joka rangaistukseksi ristiinnaulitaan.

        Urpo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Urpo!

        Terve, olen kookoo5.


    • Anonyymi

      Minun, ja kaikkien urpojen, kannattaa opetella tämä viesti tuolta yltä:

      Raamattu ilmoittaa Jumalan toisinaan Jumalana, toisinaan Pyhänä Henkenä.
      Niin, tietyssä tehtävässä myös Kristuksena.
      Toki myös Jehovana, Herrana, ym.

      APT 5:3 Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä 5:4 Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."

      -Tässä siis Raamattu ilmoittaa Pyhän Hengen Jumalaksi

      Jatkossa Raamattu varoittaa valehtelusta, ja antaa tiedoksi Jumalan rangaistuksenkin:
      APT 5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe