Kevyet mullat Jupolle
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/88c1e392-1576-4253-953b-f539fbc43826
Juppo Paavola on kuollut
21
1268
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoikin kertymään multaa nurkkiin, kun ei moneen päivään kukaan kuollut.
- Anonyymi
Luin juoppo, ja ihmettelin kuka se on. En kyllä Juppoakaan tunne.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18238194
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuolema korjaa elämän virheet, tee mitä teet.
https://m.youtube.com/watch?v=8F4OjkjWOOE - Anonyymi
Iän perusteella kuoli koronarokotteen aiheuttamiin komplikaatioihin.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Hienoa, että pääset pätemään tänne rokotevastaisilla salaliittoteorioillasi syöpään menehtyneen muusikon suru-uutisen kustannuksella.
- Anonyymi
Ota selvää asioista ja osoita hieman kunnioitusta menehtyneelle, syöpä vei arvostetun muusikon.
- Anonyymi
Liian nuorina lähtee ihmisiä nykyisin. Juppo on tunnettu rumpali Tampereella ja muuaallakin, rauhallinen kaveri, höyhenenkevyet unet.
- Anonyymi
Sekö entinen Tampereen pormestari?
- Anonyymi
Dogasko paljon?
- Anonyymi
Dogaaminen lienee jotain koiriin liittyvää, jos nyt et tarkoita dokaamista, jota Juppo ei liiemmin harrastanut.
- Anonyymi
Vakava koronarokotetauti?
Rokotteen teho
– Rokote on periaatteessa hyvin hyvin yksinkertainen, mikä selittää sitä, miksi kehitys on ollut niin nopeaa. Mutta teknologia on vielä tuore ja meiltä puuttuu näyttö, että sillä pystyttäisiin saamaan suojaavaa immuniteettia mihinkään tautiin, Mika Rämet toteaa ja lisää heti perään ettei halua kuulostaa liian negatiiviselta
Rokotteen haitta
– Kun koe-eläin, joka ei ollut ennen kohdannut virusta, rokotettiin ja rokotuksen jälkeen kohtasi luonnon viruksen, se saikin vaikeamman taudin. Näitä asioita pitää sulkea eläinmallien kanssa paljon pois, ettemme rokottamisella pahenna tilannetta saamalla aikaan vakavampia tautimuotoja, Hanna Nohynek sanoo.
THL johto ei rokotteita ottanu, siinä ei olisi ollut mitään järkeä :)
- Koronan jo sairastanut THL:n Hanna Nohynek empii rokotteen kanssa: "Onko järkeä antaa minunkaltaisilleni?" - Anonyymi
Korkea ikä jo muusikolle.
- Anonyymi
Juu. Kubain Cort läksi muistaaksni 28 veenä. Oli tietty vahinko, kun osui itseensä haulikolla.
- Anonyymi
50 vuotta sitten olis ollu, nykyään ovat raivoraittiita urheilijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Kubain Cort läksi muistaaksni 28 veenä. Oli tietty vahinko, kun osui itseensä haulikolla.
Del Shannon osui myös itseään kiväärillä päähän. Lyhyt Runaway.
- Anonyymi
Juopoilla on lyhyempi elämä.
- Anonyymi
Hän ei kyllä miltään juopolta vaikuttanut. Rauhallisen oloinen ihminen. Luottorumpali muusikoille ja monessa mukana. Läheisensä kertonevat kuolinsyyn, jos katsovat tarpeelliseksi, sen ei pitäisi kuulua toisille.
Kiitos musiikista ja myötätuntoa läheisille. - Anonyymi
Ryyppäsikö itsensä hengiltä vai eikö kuolinsyytä kerrota?
- Anonyymi
Miksi oletat niin ?! Syöpä hänet vei.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197