Xanor depot 1mg

Anonyymi-ap

Otsikon mukainen 1mg debot lääke käytössä ja nyt olisi halu lopettaa se. Miten olisi hyvä edetä. Sain lääkäriltä 10mg Diapamia lopettamiseen. Eli, vaihdanko siten että olisi 0.5mg depot ja 10mg Diapamia, nehän vastaa suurin piirtein tuota 1.0 debot ja sitten vähentäisin sitä Diapamia ja sitten kun se olisi vähennetty loppuun, niin jäisi 0.5mg depot Xanoria se olis yksi etappi. Sitten tuon 0.5 vaihtaisin taas Diapamiin jota murustelisin pois. Voisko joku tietävä auttaa .

12

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääkärin ohjeilla onnistut . Xanor on pahempi huume kuin heroiini , vieroitusoireet voivat olla järkyttäviä . . Kyllä on sairasta , et sitä vielä ihmisille syötetään .

      • Anonyymi

        Lääkäri antoi just tuon Diapamin Xanor vieroitukseen. Itse lopetan kun pääsisin alkuun miten kannattaa tehdä. Luulen että tällä palstalla on vierottanuita.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lääkärin pitäsi antaa kunnon ohjeet. Päihdelinkin sivuilla on hyviä artikkeleita bezoista ja kannattaa googlata "Ashton Manual" myös! Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Tutustu Ashton manualiin. Kannattaa kuitenkin huomioida, että vähennysaikataulu kannattaa mitoittaa oman olon, ei Heather Ashtonin ohjeiden mukaan. Vähennyksen voi aina stopata joksikin aikaa halutessaan, jos on liikaa stressiä elämässä tai esim. vieroitus alkaa vaikuttaa negatiivisesti uneen tai ahdistus tasoihin liikaa. Tee vähennys elämäntilanteessa jossa stressitasot ei ole liikaa.

      Voit myös kokeilla hyberbolista vähennystä missä vieroittaudut annoslaskua kokoajan loppua kohden pienentäen.

      Joillakin voi esiintyä ongelmia crossover-vaiheessa missä yksi bentso vähennetään toiseen. Tämä voi johtua siitä että annosmäärät eivät vastaakaan toisiaan kunnolla ja lisäksi bentsojen vaikutukset ei ole identtiset eli ts. uusi bentso ei tunnu mukavalta.

      Itsehoito on tärkeää onnistuneessa bentsovieroituksessa. Koska bentsovähennys voi vaikuttaa gaban (kiihdyttävä välittäjäaine) ja gaban (rauhoittava välittäjäaine) tasapainoon, kannattaa satsata rentoutukseen paljon tukeakseen levollista oloa ja rauhoittaakseen mahdollisesti lääkepurku vuoksi ylikierroksilla käyvää hermostoa. Jos uni on ongelma kannattaa satsata unettomuuden lääkkeettömien hoito keinoihin. Itseään ei kannata koetella liikaa bentsovieroituksessa vaan keholle kannattaa olla" hellä" eli kovat kuntokuurit sun muut kannattaa jättää pois siksi aikaa ja kokeilla sen sijaan jotain kevyempää. Alkoholia kannattaa vältellä vieroitus aikana koska se vaikuttaa samoihin reseptoreihin kuin bentsot ja jotkut raportoivat vieroitusoireiden pahenemista. Ruokavalioon kannattaa satsata : vähän prosessoitua terveellistä ruokaa. Stimulantit kuten kofeiini ei sovi kaikille vieroituksessa vaan nostavat ahdistus tasoja. Osa voi olla herkempiä vieroituksessa. Mutta tämäkin on yksilöllistä.

      Mikäli vieroitus ei ala onnistua löytyy vaikka minkälaisia kikkailukeinoja vähentää tosi pienillä annoksilla. Riittävällä hitaudella ja pienillä vähennyksillä voi onnistua vieroituksessa vaikka muuten vieroitus ei tuntuisi onnistuvan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä. Voiko siis kahta benzoa mennä yhtäaikaa? Jotenkin ei pääse alkuun. Ahdistusta vielä on, mutta tuosta Xanorista on pakko päästä pois:(

      • Anonyymi

        Jos siis on ollut riippuvuus yleensä käytetään pitkään vaikuttavia bentsoja kun lopetetaan. Eli Diapamia tai Rivatrilia siis. Näin varsinkin tehdään jos on ollut isot annokset ja/tai jos on ollut
        montaa eri benzoa ennen käytössä. Se idea tässä myös on sellainen että nämä pitkävaikutteiset bentsot yleensä aiheuttaa vähemmän vieroitusoireita ja olo ei sahaa edestakaisin koska vaikutus ei lopu kesken ennen seuraavaa annosta.

        Sinun 10 mg Diapamia on ehkä mahdollisesti liian vähän. Voisit soittaa ja kertoa lääkärille ahdistuksestasi ja kysyä voisitko saada vähän suuremman annoksen (esim. 15mg??). Sitten voisit kokeilla uudestaan. Joka tapauksessa, kannattaa olla heti hoitajaan tai lääkäriin yhteydessä jotta he tietävät tilanteesi. Näin saat apua ahdistukseesi myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis on ollut riippuvuus yleensä käytetään pitkään vaikuttavia bentsoja kun lopetetaan. Eli Diapamia tai Rivatrilia siis. Näin varsinkin tehdään jos on ollut isot annokset ja/tai jos on ollut
        montaa eri benzoa ennen käytössä. Se idea tässä myös on sellainen että nämä pitkävaikutteiset bentsot yleensä aiheuttaa vähemmän vieroitusoireita ja olo ei sahaa edestakaisin koska vaikutus ei lopu kesken ennen seuraavaa annosta.

        Sinun 10 mg Diapamia on ehkä mahdollisesti liian vähän. Voisit soittaa ja kertoa lääkärille ahdistuksestasi ja kysyä voisitko saada vähän suuremman annoksen (esim. 15mg??). Sitten voisit kokeilla uudestaan. Joka tapauksessa, kannattaa olla heti hoitajaan tai lääkäriin yhteydessä jotta he tietävät tilanteesi. Näin saat apua ahdistukseesi myös.

        Siis tarkoitan että vaihdan ensin 0.5 xanorin 10mg Diapamiin ja vielä jää lisäksi 0.5 Xanor. Sitten lähden tiputtamaan Diapamia nollaan ja vielä jää toi 0.5 Xanor jonka sitten vaihdan taas 10mg Diapamiin jonka taas ajan alas eli Sitten se olisi siinä parhaillaan.


    • Anonyymi

      Meillä vaimo syönyt Xanoria unilääkkeeksi kai 25 vuotta, ainakin kauan. Kysyin vaan kerran kun on 74v että nukut niin hyvin, lopetetaanko. Lopetettiin, ei ole mitään tuskaa tai muutosta elämässä, siitä jo 2 vuotta.

      Itse olen kokeillut vuosien mittaan myös Xanoria , näin aina painajaisunia. Vielä viimevuonnakin kokeilin ja heti eka yö oli painajaista, en tiedä oliko sitä tunnin vai koko yö.
      Syön Imovanea 7,5mg ja siitä puolikas , jo yli 30 vuotta. Se on kuin ei vaikuttasi mitään, mutta kuitenkin pystyn nukkumaan 2 pätkässä 8 tuntia. Muuten nukkuisin 2-3 tuntia, valvoisin 3 tuntia ja aamulla taas nukkuisin 2 tuntia.
      Näen imovanella aina hyviä unia tai en mitään unia.

    • Anonyymi

      kun minä aloitin lääkkeen sain plajon lääkettä tuntuu siltä että näitten vuosien varrella on tullu lääkkeestä hymy ja minun kaverini nimittelee minua pervoksi kun hymyilen leveellä hymy mys sanoo minua pervoksi ja lääkkeet tekee minusta vähän oudon sekä että selitän koko aika että haukkuu minua kun hymyilen minun hymyllä haukkuu minua pervoksi sen takia en oikein enään uskalla puhua enään koska melkein aina hymyilen kun olen iloinen ja hauska tai heitän huumoria niin yksi asukas haukkuu minua pervoksi vain hymyn perusteella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe