Miksei Essayahia heh heh hehkuteta enää kymmenien aloitusten voimalla :-D
Veikö kissa uskovaisten kielet?
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
Keskittivät äänet Halla-Aholle jottei Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle. Ateistikin kelpaa mutta homoseksuaali ei.
- Anonyymi
Mikä on Pekan maailmankatsomus?
- Anonyymi
Taivaan Isä petti Sarin.
- Anonyymi
Älähän nyt viitsi, kun et asiasta tiedä mitään. Sari, KD, odotti noin 1-2% kannatusta, ja 1,5, oli tulos.
- Anonyymi
Hyvä Jussi!
- Anonyymi
Jospa Sarin pitääkin olla eri paikassa.Hän sopii hyvin eduskuntaan muuhunkin kuin presidentiksi.Mitä pidempään on politiikassa, sen enemmän puhuu järkeä.Presidentti ei ole ainoa kuka päättää.
- Anonyymi
Täysin jumalaton kansakunta ei ansaitse kristittyä presidenttiä.
- Anonyymi
Sarilta meni Ollille ääniä.Moni asuu maalla.
- Anonyymi
Tuo yksi kristillinen väsyi jo kun tuli lunta tupaan.
- Anonyymi
Vaikka hihhulit kuinka rukoilivat niin ei tapahtunut taivaallista ihmettä.
- Anonyymi
Uskovainenkin käsittää ehkä moni, että luutnantti tajuaa enemmän kuin Sari, vaikka Sari muuten on hyvä niin nyt Suomen puolustus tärkeä kokemus...enkä minä ainakaa mitää Jussia äänestänyt, mikä ei ole kristitty koska sanoo ei ihmisrt o saman arvoisia.JUMALA SANOO ON.Homotki on ihmisiä, mutta avioliittoa ei ole heille tehty.Olli älyää tämänkin.
- Anonyymi
Maailma ei tu koskaan kohtelemaan samanarvoisesti ihmisiä.Mutta kristinusko sanoo kaikki ihmiset ovat saman arvoisia.Päätökset eri juttu.Sari oli siinä raamatun linjassa.Jussi ei.Ihmiset huomaa eri asioita.Itse en lähde sanomaan ihmiset ei o saman arvoisia, koska mietin mitä siitä seuraa.Tärkeää pitää sopu maassa.Se on kaikkien etu ja kristittyjen tapa toimia.Siinä ei loistanu Liikää.😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990