Halla ajossa on älykkyys hyvää. Ja hyvinhän hänellä meni. Mutta tuliko nyt elämän taustat ja teot merkitsemään ettei päässyt 2. Kierrolle. En äänestänyt Hillalle tehdyn jutun takia. Moraalia vaadin avioliitossa omankin syyni takia. Äänestin Haavistoa.
Vaikuttiko Halla-ahon harha-askel
27
231
Vastaukset
- Anonyymi
Olen syntynyt ulkomailla vanhemmille jotka ovat kantasuomalaisia Suomen kansalaisia. Halla-ahon mukaan en saisi asettua ehdolle edes eduskuntavaaleissa, koska olen syntynyt ulkomailla. Tästä syystä en ikinä voisi äänestää Halla-ahoa tai edes persuja.
- Anonyymi
Olet trolli koska muuten tietäisit että olet oikeutettu suomen kansalaisuuteen suoraan. Ihme ettei vanhempasi ole jo asiaa hoitanut.
- Anonyymi
Joo. Ja muutama vuosi sitten oli ministerinä Sveitsin kansalainen Anne Berner.
- Anonyymi
Olen syntynyt ulkomailla vanhemmille jotka ovat kantasuomalaisia Suomen kansalaisia. Halla-ahon mukaan en saisi asettua ehdolle edes eduskuntavaaleissa, koska olen syntynyt ulkomailla. Tästä syystä en ikinä voisi äänestää Halla-ahoa tai edes persuja.
Oletko menossa eduskuntaa . Oletko muuten varma, että jollakulla muulla presidentti ehdokkaalla ei olisi samankaltaisia ehdotuksia, mitä väität Halla-aholla olevan.- Anonyymi
Ainoastaan Halla-aho toi tuollaisen ehdotuksen esille, sillä mennään.
- Anonyymi
Tuossa tuskin oli kyse siitä, että kyseinen henkilö olisi menossa politiikkaan mukaan. Halla-ahon mukaan esim. Teemu Selänteen tai Kimi Räikkösen lapset eivät voisi asettua ehdolle eduskuntaan, koska ovat syntyneet ulkomailla.
- Anonyymi
Haavisto on pers een nuolija. Ja on myös sanan varsinaisessa merkityksessä.
- Anonyymi
Tyhmää vetää kenenkään kotiasioita esille. Ne on jokaisen omia ja ovat keskenään ne sopineet ja läpikäyneet. Ei ne kansalle kuulu mitenkään.
- Anonyymi
Jussi on jäyhä, ihmettelen miten on voinu olla sivusuhteessa?, ja jos vaimo hyväksyny se on heidän välinen juttu. Itse olin aviossa niin kauan kun lapset lähti maailmalle, vaikka mies petti mennen tullen vuosikausia.
- Anonyymi
Ihmettelen naisia jotka sen kanssa haluaa.
- Anonyymi
Jussi on vaalivoittaja tavallaan, näytti miten suuri kannattajajoukko hänellä on. Varmasti on tyytyväinen tulokseen vaikkei pressaksi päässytkään. En usko että moneenkaan vaikutti harha-askeleensa. Anteeksianto on tärkeä raamatun kohta meille luterilaiselle. Jussi ei kuulu kirkkoon mutta näyttää että on asian puolisonsa kanssa keskustellut selväksi koska tämä on luvannut kaikessa miestään tukea. Siinä ei meillä muilla ole mitään sanomista.
Vaalivoittaja? Näissä vaaleissa ei ole loppujen lopuksi kuin yksi voittaja. Eli hän kuka valitaan. Ja se on hyvin suurella todennäköisyydellä Stubb. Aateena jos ajatellaan niin vaalien voittaja oli liberalismi.
Kuten jopa Riitta Purra tunnusti että toiselle kierrokselle menevät oikeistolainen liberaali ja vihervasemmiston edustaja. Halla-ahon äänet tulivat persuilta ja KD:ltä. Näkyy siinä että Sari Essayh äänet jäivät vain 1,5 prosenttiin.
Gallup-kannatus KDllä on ollut neljän prosentin luokkaa. Joten minne katoisi 2,5 prosenttia? Pääasiassa Halla-aholle ja osa Olli Rehnille. Haluttiin äänestää ateistia, että Haavisto ei pääse toiselle kierrokselle. Mutta turpiin tuli....
- Anonyymi
Oma ehdokkaani ei päässyt läpi, niin toisella kierroksella äänestä Stubbia. Näin tekevät monet tuntemani ihmiset, samoin kuin nuoriso lähipiirissä.
- Anonyymi
Huonot vaalit muutenkin, ei ketään uskottavaa ehdokasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990