Suomalainen nainen ei kelpaa Pekka Haavistolle

Anonyymi-ap

Suomalainen nainen ei kelpaa Pekka Haavistolle, kun puolisoksi pitää hakea ulkomaalainen mies.
Onko vika suomalaisissa naisissa?
Vai onko vika Pekka Haavistossa?

13

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai pitäisikö väestö vaihtaa Pekan mieleiseksi: Suomalaiset naiset ulos ulkomaalaiset miehet sisään?

• Anonyymi

Ei kai politiikassa ole edes ollut sinun esittämääsi keskustelua, onko juoruämmän homma sinulla niin verissä ettet näe asioista asioista etkä ihmisten yksityis elämän riepottelua mitenkään vääränä . Ei juoruilijallam koskaan ollut edes tietoa että haavoittavat toisia ihmisiä kummallisilla puheillaan . Joita normaali ihminen ei koskaan tekisi Mene ja tee jotain järkevää se kun sepustelet netissä juttuja ihmisista tietämättä edes mistä puhut

• Anonyymi

siinäpä hän tekee virheen mitä wittua suoml. äänestäjät oikein näkee, Ei ole joka maahan asiaan mennä vierailulle ja toiseksi ei tehdä ulkomaan kauppaa näiden kanssa,äänestäkää vaan pekka jos niin haluatte ,minä EN äänestä

• Anonyymi

Hyvä kun kerroit ettet äänestä kaikki ovat varmaan oikein odottaneet että saavat tietää ketä äänestät . Vaikuttaa olevatkin suuri asia sinulle kun oikein ilmoitat netissä asiaa joka kuitenkaan ei sinänsä ole kertomisen arvoista, kuka välittää ketä äänestät

• Anonyymi

Pitääkö aloittajan aina nolata itsensä?

• Anonyymi

Perussuomalaisille miehille ei näytä suomalaiset miehet kelpaavan, kun niitä puolisoita on eri puolilta maailmaa kosiskeltu.

• Anonyymi

No ei siitä kannata välittää ihminen; ilman koulutusta siksi päästele omiansa netissä .
        Näitähän on muutamia kansan keskuudessa. Tyhjät tynnyrit vaan kolisee aina enenmmän

• Anonyymi

Mutta ajattele, sä et kelpaisi suomalaiselle naiselle, ulkomaiselle naiselle tai edes ugga-pugga-maan savimajan naiselle..

Ajattele!

• Anonyymi

Tynkkynen ja haavisto seurustelevat,ilta lehden mukaan.sen myötä persut ja vihreät lyövät kättä päälle ja sopivat riitansa.seuraava hallitus on persut,vihrät ja liike nyt.

• Anonyymi

Eihän Stubbillekaan ole kelvannut suomalainen nainen, piti hakea Englannista asti!

• Anonyymi

Tyypillistä kaverille, joka ei osaa matematiikkaa...

• Anonyymi

Ei ole vikaa kummassakaan vaihtoehdossa .
      Miksi ihminen jolla on toisenlainen seksuaalinen suuntaus ottaisi naisen vierelleen koska yleensä naiset eivät kiinnosta homoja. Joten mitä sinun päästäsi oikein puuttuu kun et näköjään ole tietoinen asioista .
      Haaviston puolison on hän valinnut itse, ja siinä ei pitäisi olla kenelläkään nokan koputtamista .
      Aikuisia ihmisiä molemmat
      Ja mitä tulee politiikkaan niin hän on osaavaa sillä sektorilla tietää politiikan hyvät ja huonot puolet , ja ihmisoikeuksien puolustaminen on aina ollut hänen agendansa . Joten hyvä kandidaatti sinänsä tarpeeksi elämän kokemusta jota tarvitaan politiikassa.
      Joten jätä puhuminen ihmisten yksityisistä asioista ja elämän tavoista se ei ole mitenkään politiikkaa . Kukin valitse nimittäin valitsee oman puolisonsa ihan itse. Joten hänen päätökseensä,ja hänen elämänsä jossa sinulla ei ole typerien kysymystäsi kanssa mitään osaa ei arpaa. Laita kyselysi sinne missä niihin saat vastauksen .

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3586
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      74
      3363
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      112
      3010
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2727
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2144
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1988
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1866
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1609
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      62
      1193
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1095
    Aihe