En olisi 1980-luvulla syntyneenä tätä päivää uskonut näkeväni.
Mitä ihmettä Suomessa tapahtuu, usko mennyt yhteiskuntaan täysin...
Kummallakin ulkomaalaiset puolisot, jotka ei osaa edes auttavasti Suomea.
Suomi ja suomalaisuus on ohi ja unohdettu.
Konkurssiin ja Venäjälle tämä valtio taitaa nyt mennä.
Siis oikeasti kontillaan oleva seniili johtamaan Suomea ?!
46
440
Vastaukset
- Anonyymi
Ääriainekset aina halveksivat demokratiaa ja avoimilla vapailla vaaleilla demokraattisesti valittuja päättäjiä. Ja ihmettelevät miksi ääriaineksilla ei ole kannatusta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomi on
Homorunkratia! - Anonyymi
Suomi on käytännössä vedetty viemäristä alas, tämä ei ole normaalille ihmiselle enää elinkelpoinen maa.
- Anonyymi
Sittenhän sinun on hyvä olla Suomessa, kun täällä on vain epänormaalien hyvä olla.
- Anonyymi
Kaikki alkoi siitä, kun homot päästettiin pois kaapista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten homoseksuaalit saadaan takaisin kaappeihin esimerkiksi mielisairaaloihin eheytyshoitoihin eli pakkopanoon naisten kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä epäterve muutos alkoi Halosen aikana. Ollut järkyttävää seurata, kuinka vanhat hyvät, arvokkaat arvot ajetaan alas. Kaikkea perustellaan vapaudella. Itänaapurissa on vielä selkärankaa jäljellä.
- Anonyymi
Pekka murtaa patoja.
- Anonyymi
voi se olla, kantores minores esityksiss ä pekka se hakee kai lisää avustajia, tuoretta lihaa?
- Anonyymi
Ei se nyt niinkään.
Tämmöstä tämä on.
Välillä vaikeampia päiviä.
Ja onhan nuita jo kyllä muutenkin.
Mullakin.
Ihan "perusterveydellisistä" syistäkin. - Anonyymi
No kontillaanhan se on Alexanderkin välillä. Hän on kuitenkin jo vuosia sitten kertonut olevansa bi-seksuaali eikä siinä ole mitään pahaa. Enemmän minua häiritsee hänen tekemänsä virheet työssä. Stubb on myöntänyt tehneensä seuraavat neljä virhettä työssään:
–Ensimmäinen virhe oli viisumivapaus.
-Toinen virhe oli Nord Stream.
- Kolmas virhe oli Rosatom, siis ydinvoimahanke joka lähti jo vuonna 2007.
-Viimeinen oli se, että en saanut vietyä Suomea Natoon, Stubb sanoi Iltalehden vaalitentissä.
Lähde:https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fb1c412a-282b-4350-96fc-8018bcfa290a - Anonyymi
Ja lisäänpä vielä, että onhan Pekkakin tehnyt ne pari virhettä, mitä jotkut koko ajan nostavat esiin. Kumpikin on siis tehnyt työssään virheitä - kukapa ei olisi joskus työssään joitain virheitä pitkällä urallaan tehnyt.
Kumpikin ehdokas tykkää miehistä. Alex myös vaimostaan - ihan puoliso hänellä onkin, kuten on ihana puoliso Pekallakin.
Nyt vain äänestetään toinen heistä Suomen pressaksi. Monissa maissa on paljon huonompia presidenttejä. - Anonyymi
Ei pidä kiinnittää liikaa huomiota politiikkoihin. Tulloo vaan pahamieli.
- Anonyymi
Olen syvästi pettynyt teihin, suomalaiset äänestäjät. Ja olen itse syntyperäinen kantasuomalainen.
- Anonyymi
Tuohan on pelkästään sinun oma henkilökohtainen ongelmasi. Vai kuvitteletko oikeasti että joku suomalainen äänestäjä katuisi äänestämistään vain siksi että joku anonyymi höpöttäjä Suomi24:lla kertoo olevansa pettynyt?
- Anonyymi
Minulla taas hyvä mieli! Kumpikin ehdokas on hyvä. Vaikea valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas hyvä mieli! Kumpikin ehdokas on hyvä. Vaikea valita.
En kestä kyllä sitä homohymyä. Se on erittäin kuvottava. Näyttää niin pedofiililtä tai itsensä paljastajalta kuin olla ja voi. Siksi on pakko äänestää Stubbia eli Kokoomusta, vaikka olenkin Kelan tuilla elävä eli heidän inhokki kansalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kestä kyllä sitä homohymyä. Se on erittäin kuvottava. Näyttää niin pedofiililtä tai itsensä paljastajalta kuin olla ja voi. Siksi on pakko äänestää Stubbia eli Kokoomusta, vaikka olenkin Kelan tuilla elävä eli heidän inhokki kansalainen.
Edelleen tuo on "ongelma", joka on ongelma vain sinulle. Ei kenellekään muulle.
- Anonyymi
Putja vois hoitaa suomen presidentin tehtävät sivutöinään.
- Anonyymi
Sehän jäi viimeiseksi
- Anonyymi
Onhan noita homoista kiinnostuneita friikkejä suhteellisen paljon. Joka päivä monta aloitusta, kai ainakin osa noista seksiin fiksoituneista on samoja?
Kun nyt kumminkin on kyse presidentin paikasta.
Varmaan noi tosi-tvt ja only fansit ovat saaneet joittenkin päät vaan surraamaan.
Että sehän se aina on mielessä. Ja usein varmasti puhe siitä mistä itsellä on puute! - Anonyymi
Ei tule kukaan hyväksymään ikinä homoseksuaalia. Pekka joutuu elämään viimeiset elinvuotensa jatkuvan tappouhan alla.
Miksi edes lähti ehdokkaaksi, kun tiesi nämä tulevat turvallisuusongelmat ?- Anonyymi
Kuvottavaa ja ahdistavaa edes ajatella Linnan Juhlia. Kuinka moni kieltäytyy kättelemästä ?
- Anonyymi
Mahtaakohan konservatiivisempien maiden johtajat edes ottaa vastaan Pekkaa vai pitävätkö kulttuurinsa loukkauksena...
- Anonyymi
Tappouhan alla? Toivottavasti ainakin itse olet kaltereitten takana.
Huhhuh.
- Anonyymi
Voi saatana turhaa Suomen MIHET sotivat , nyt tulossa suomelle sivari,pressaksi . Se.ruunaa suomen lopultakin perseeseen .
- Anonyymi
Moni homovihamielinen tai homofobinen ihminen moittii homoja ja vaikkapa Haavistoa. Samalla nämä haukkujat ihan vapaaehtoisesti paljastavat todellisen itsensä, etteivät he olekaan täysin heteroita, kuten ovat halunneet uskoa olevansa.
Jos siis et halua muiden tietävän, että sinussakin piilee pieni homo, niin kannattaa suhtautua neutraalisti homoseksuaaleihin.
Asiasta on tehty paljon tutkimuksia, eli MISTÄ JOHTUU, että jotkut niin kovasti vihaavat, halveksivat, pelkäävät yms. homoja.
TIEDÄTTEKIN varmaan te suurin osa lukijoista, että ihmiset, jotka pitävät itseään vahvasti HETEROINA, testeissä osoittavatkin tuntevansa vahvaa vetoa samaan sukupuoleen. He eivät pysty sitä testeissä olemaan paljastamatta, vaikka yrittäisivät, koska testit on tehty siten, että ne paljastavat ihmisen tietyt reaktiot tietyissa tutkimustilanteissa.
SIIS SIITÄ SYYSTÄ he saattavat pitää homoja ja lesboja uhkaavina, koska nämä muistuttavat heitä itseään heidän omista taipumuksistaan, kertoo moni tutkija maailmalla, kuten myös tutkija Netta Weinstein.
Psykologian professori Richard Ryan lisää, että monissa tapauksissa kyse on ihmisistä, jotka ovat sodassa itsensä kanssa ja jotka kääntävät sisäisen konfliktinsa ulospäin.
Lisävaikutuksensa fobian muodostumiseen on tutkimuksen mukaan sillä, jos henkilö kasvoi autoritaarisessa perheessä, jossa homoseksuaaliset taipumukset oli jyrkästi kielletty.
Tutkijoiden mukaan löydökset voivat auttaa selittämään, millainen dynamiikka on homoihin kohdistuneiden viharikosten taustalla ja miksi niin monet homoja kiivaasti vastustavat aktivistit ovatkin itse jääneet kiinni homosuhteista. WAU!
Lähteet: Science Daily ja USA Today. Tutkimus on julkaistu Journal of Personality and Social Psychology -lehden huhtikuun numerossa.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2012041115434324- Anonyymi
Noita tutkimuksia on tehty jo useampia eri puolilla maailmaa. On erikoista, että niin harva tuntuu tietävän, että homojen pelko on oman homouden piilottamisen tarvetta.
Surullistakin, että niin moni joutuu esittämään heteroa siksi, ettei uskalla tunnustaa mahdollisesti halveksuvalle lähipiirille olevansa homo tai bi-seksuaali, vaikka siinä ei ole mitään pahaa. Paljon pahempaa on olla muita alistava ja haukkuva, aggressiivinen hetero.
Miksi me ihmiset emme voisi nähdä toisten erilaisuutta enemmänkin rikkautena kuin uhkana...
- Anonyymi
En usko lainkaan, että homoja vihaavat ovat itse homoja.
Normaali tervejärkinen suomalainen on kasvatettu lapsesta asti niin, että ihmisen ainut tarkoitus maan päällä on lisääntyä ja se on mahdottomuus samaa sukupuolta olevan kanssa.
Eihän kukaan halua, että sisaruksetkaan hässii ja lisääntyy keskenään. Kohta sekin on laillista ja normaalia jatkossa. Alkaa tulla vammaisia lapsia, mutta mitä väliä, kunhan saadaan uusi muun suuntautuneiden insesti kulkue.
Jee jee.- Anonyymi
Miten teillä kasvatettiin vihaamaan homoja? Iltasadun tilalla. Oliko isä jättänyt kun löysi poikaystävän? Meillä kasvatettiin niin, että ei saa tapella, pitää leikkiä kiltisti ja kaikkien kanssa. Ketään ei saa kiusata. Sulla on ollut tosi kurja koti. Hanki terapiaa.
Oletko laestadiolaisperheestä, jossa tuo lisääntyminen oli jokavuotista ja elämän tarkoitus?
Vai sanottiinko sulle, että lapset tuovat leivän.
Mulle sanotiin, että käy koulusi kunnolla ja hanki itsellesi hyvä ammatti. Sen jälkeen on poikien vuoro. Ei käsketty lisääntyä ja täyttää maata,
BTW, se on täytetty! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten teillä kasvatettiin vihaamaan homoja? Iltasadun tilalla. Oliko isä jättänyt kun löysi poikaystävän? Meillä kasvatettiin niin, että ei saa tapella, pitää leikkiä kiltisti ja kaikkien kanssa. Ketään ei saa kiusata. Sulla on ollut tosi kurja koti. Hanki terapiaa.
Oletko laestadiolaisperheestä, jossa tuo lisääntyminen oli jokavuotista ja elämän tarkoitus?
Vai sanottiinko sulle, että lapset tuovat leivän.
Mulle sanotiin, että käy koulusi kunnolla ja hanki itsellesi hyvä ammatti. Sen jälkeen on poikien vuoro. Ei käsketty lisääntyä ja täyttää maata,
BTW, se on täytetty!Taidat olla itse seksuaalisen väkivallan uhreja, kun noin homoja puolustat. Homoksi tullaan juuri lapsuuden traumojen kautta. Olen kuullut, että noin 10-15 vuotiaana raiskatut naiset eivät yleensä luota miehiin enää koskaan. Siksi heistä tulee näitä erikoisseksuaaleja. Miehillä tavallisin reitti voi olla se, että kasvetaan meikkaavan ja laittautuvan yh-äidin kanssa kahdestaan ja hihitellään laukkujen kanssa kaikki vuodet keskenään. Lopulta et voi aikuisena olla mitään muuta kuin homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse seksuaalisen väkivallan uhreja, kun noin homoja puolustat. Homoksi tullaan juuri lapsuuden traumojen kautta. Olen kuullut, että noin 10-15 vuotiaana raiskatut naiset eivät yleensä luota miehiin enää koskaan. Siksi heistä tulee näitä erikoisseksuaaleja. Miehillä tavallisin reitti voi olla se, että kasvetaan meikkaavan ja laittautuvan yh-äidin kanssa kahdestaan ja hihitellään laukkujen kanssa kaikki vuodet keskenään. Lopulta et voi aikuisena olla mitään muuta kuin homo.
Olen hetero, mutta muuten ainutlaatuinen niinkuin nekin tuntemani tyypit, jotka eivät ole heteroita.
Sitä vaan, että en hyväksy syrjintää sellaisen asian vuoksi, jota ei ole itse valinnut.
Eli hyväksyn omavalintaisten asioiden arvostelun, mielipiteiden, tupakanpolton, alkoholin käytön. Niihen voi vaikuttaa keskustelemalla.
Siihen ei kauheasti voi, että on siniset silmät.
- Anonyymi
Molemmilla on ulkomaalaiset puolisot, jotka ei osaa Suomea puhua, mikä iso miinus molemmille, mutta Pekka Haavistolla on lisäksi väkivaltainen puoliso. Ei missään tapauksessa Linnan Juhliin vaarallinen "Toy Boy" kättelemään. Ei siis koskaan, kiitos.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2014011617936378 - Anonyymi
Sodomia, insesti, pedofilia, raiskaus, alistaminen, hyväksikäyttö, ihmiskauppa jne ovat kiellettyjä, eriarvoistavia, epäinhimillisiä ja lainvastaisia.
Tasavertainen aikuisten seksi taas on yksityisasia. Jokainen huolehtikoon omasta seksielämästään eikä kyttäile muita. Tirkistely ja stalkkaus ovat myös usein lainvastaisia. Tai siis kyllä niistä rikossyyte voi napsahtaa.- Anonyymi
Sodomia on homous ja sehän on nykyään Suomessa laillista kerta Pekkakin voi mennä Presidentin Linnaan eikä joudu oikeaan linnaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodomia on homous ja sehän on nykyään Suomessa laillista kerta Pekkakin voi mennä Presidentin Linnaan eikä joudu oikeaan linnaan..
Ok, tiedän mistä sinun tietolähtesi ovat! Haa. Amerikan äärifundamentalistit ovat 'sanoittaneet' tuon termin paremmin omaan ajatusmaailmaansa sopivaksi.
Raamatussa sodomia oli eläimiin sekaantumista.
Ei täysi-ikäisten aikuisten suostumuksellista seksiä tarkoittava.
- Anonyymi
Jos kouluttamaton lukion käynyt johtaa Suomea niin voimme siirtyä kaikki työssäkäyvätkin Kelan eläteiksi. Jos homoseksuaali johtaa Suomea, niin sukupuuttoon kuollaan jo valmiiksi syntyvyyskadon kanssa taistellessa.
- Anonyymi
Niin toivon että saat hoitoa ja toivon Pekasta presidenttiä.
Ihan sen takia , että on Suomen kokenein ukopoliittinen osaaja. Rauhallinen ja diplomaattinen jos tilanne muuttuu huonommaksi. Suomen kansan parasta ajattelen.
- Anonyymi
Kyllästyttää nykyinen seksuaalisuuden merkityksen korostatus , tympeitä tyyppejä nuo mielikuvituksensa paljastat.
- Anonyymi
Nyt taisi liukastua saippuaan tässä siivoojien alistamisessa, mutta onneksi hänen puolisonsa sentään tykkää siitä, että pyllistetään.
- Anonyymi
Pääsis kyllä mielipuuhaansa oikein kansakunnan kaapinpäältä rahtaamaan terroristejä pakolaisleireiltä maahamme.
- Anonyymi
Kai nyt jokainen ymmärtää kuinka vietävissä ja kusetettavissa on tuollainen höpsöttäjä setä. Hän on aivan liian kiltti ja lapsellinen valtion johtoon.
- Anonyymi
Jos me kaikki suojeltas nyt homoja, niin ei olis heterojakaan enää lainkaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010155671.html
Kyllä meidän heterojen täytyy suojella myös omaa identiteettiä, jotta meistä ei tule vähemmistöä, koska se johtaisi ihmisen sukupuuttoon hyvin nopeasti.
Suomalaisuus on nyt jo katoava vauvalaji. Kiitos ulkomaalaisten maahanvaltaajien tuoman turvattomuuden, Kela rahojen menetyksen ulkomaalaisille eli kantasuomalaisten köyhyyden lisääntymisen sekä loppuelämän avioliitto tai suurlapsiperhe unelmansa kadottaneiden, varmaan Tinderin ja ylipäänsä SoMen ansiota. - Anonyymi
Äänestän Stubbia, koska Haavisto on kuulemma sotkeentunut AlHol-terroristi toimintaan. Sillä ei sinänsä väliä mitä ehdokkaat makuuhuoneessaan yksityisajallaan puuhaa, kunhan se ei ole mitään laitonta. Samasta syystä esimerkiksi Jari Sillanpäätä en uskaltaisi äänestää, jos olisi ehdolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876