Poliittinenlakko

Anonyymi-ap

Meinaako Kauhavalaasekki osallistua vasemmiston masinoomaan lakkoon?

44

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä lakossa on yli puoluerajojen.

      • Anonyymi

        SA-työväenpersut tukevat lakkoja ja liittoja


    • Anonyymi

      Joo kyllä kaikki Finnairin lentäjät sekä Akavalaiset opettajat menöö lakkohon.
      Nehän on lähes kaikki Kokoomukselaasia kovapalkkaisia duunareita

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä lakkoon mennään täällä kauhvallakin mennään

    • Anonyymi

      Vasemisto 🤣🤣 pikkuporvari ulisee. Tee itse ne puoliilmaiset työt.
      Minun työelämää on alkanut jo 1975, teidän paskojentyönnattajien riisto ei tule minua koskemaan, kun tiedätte että tällä työkokemuksella ei tehdä teidän paskojen hommia.
      Vai oletko rasvamontullatöissä oleva Persu, joka kuvittelee tai luulee että porvareilta tulee jotain hyvää 🤣🤣🤣 ei tähänpäivään mennessä, eikä tule.

    • Anonyymi

      Persun 💩 puolustaa puolueensa järjetöntä Kokoomuksen ja EK:koon perseennuolemista.

      • Anonyymi

        ha ha presut leikkii iikollia


    • Anonyymi

      Oon ikäni äänestäny kokoomusta, mutta nyt on hallituksen toimet menny yli hilseen. Taikka enemmänkin tuntuu että se eekoo on kaapannu kokoomuksen johdon, tai ainakin voidellu sitä hyvääsesti. En tunnista enää tätä kokoomusta siksi mihin olen tottunut. Sen takia menen lakkoon kuten kaikki muutkin yli puoluerajojen. Aion vakavasti harkita jatkossa kokoomuksen äänestämistä, ainakin sen tulisi päästä irti eekoon ikeestä.

    • Anonyymi

      Ei kai Kauhavalla muita kommunisteja ole kuin kepulaiset

      • Anonyymi

        mutta rikkureita on senkin erestä kun lukee näitä tekstejä


    • Anonyymi

      Kauvalaaset persut ovat kaikista innookkaampia lakkoolemahan, ku saa jäädä kotia juomahan kaljoo.

    • Anonyymi

      Minä meen töihin juomaan kaljaa.

    • Anonyymi

      Ilman muuta se on kansalaisvelvollisuus.

    • Anonyymi

      Nyt sihahti ensimmäinen!

    • Anonyymi

      Mitä paskaa kaikki kaupat auki, jaa jotta tälläänen lakko.

      • Anonyymi

        Kaikki ei kannata poliittistalakkoa.


      • Anonyymi

        eihän sielä oo töis kun rikkurit


    • Anonyymi

      Lakkoilijat älkööt kauppaan mene.

    • Anonyymi

      Ainahan näitä persnuolijoita on.Kuvittelevat olevan muita duunareja parempia.

      • Anonyymi

        Eiku ne kunnioittaa demokraattisesti valittua eduskuntaa/hallitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ne kunnioittaa demokraattisesti valittua eduskuntaa/hallitusta.

        mutta kun hallituksen kokoonpano on valheella koottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ne kunnioittaa demokraattisesti valittua eduskuntaa/hallitusta.

        nykyinen hallitus on saanu enenmistön valehtelemalla työ väestö lähtee rutsiin niin kun 60 luvulla


    • Anonyymi

      Persut valehteli ainakin ennen vaaleja.Joo demokraattisestivalittu mutta jos ennen vaaleja olis persut puhunu näin ne ei sielä todellakaan olisi.

      • Anonyymi

        Sossupummi kilahti🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossupummi kilahti🤣🤣

        Meinaakko että lakkoillevat duunarit niinku minä ollaan sossupummeja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko että lakkoillevat duunarit niinku minä ollaan sossupummeja..

        Justiin sellaasia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko että lakkoillevat duunarit niinku minä ollaan sossupummeja..

        Iteppä sen sanot. Osuit kerraanni asian ytieen.


      • Anonyymi

        elä höpötä pölijä. oo hilijaa ja mee töihin niinku kunon ihmiiset ja tee osasi. pölijä höpöttäjä.


    • Anonyymi

      Taidat itse olla sossupummi tai joku kultalusikka suussa syntynyt.Joka ei oo kovaa duunia nähnytkään.

    • Anonyymi

      Työmies tai nainen on palkkansa ansainu.Herrat tekis itse työt jos se olis kivaa.

    • Anonyymi

      Joo pullamössö kermaperseet moittii lakkoja.Ovat yleensä nuoria uraohjuksia jotka luulee että työantajat antaneet kaikki edut hyvää hyvyyttään.

      • Anonyymi

        Eli olet sitä mieltä, että työnantajat ovat antaneet kaikkia etuja? Olen kanssasi samaa mieltä. Edut pois ja palkka tehdystä työstä. Ei lomapalkkaa ja lomaltapaluu rahoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet sitä mieltä, että työnantajat ovat antaneet kaikkia etuja? Olen kanssasi samaa mieltä. Edut pois ja palkka tehdystä työstä. Ei lomapalkkaa ja lomaltapaluu rahoja

        Jos olet yrittäjä ei varmaan ole tunkua sinne töihin.


    • Anonyymi

      Tuleeko vaalien jälkeen uusia syitä lakkoiluun? Väärin äänestetty presidentti! Ei muuta kun perseet penkkiin.

    • Anonyymi

      Näin osakeomaisuutta kerryttäneenä kannatan myös maaorjuuden palauttamista. Ja ylipäätään orjuuden. Lapsilisät ja julkinen koululaitos lakkautettava myös, minä en tarvi. Omilla rahoillani käyn myös lääkärissä joten lakkautetaan julkinen terveydenhuolto ja säästetään isosti!

      • Anonyymi

        Höhöpö.


    • Anonyymi

      Soo onkin semmoonen juttu jotta täälä ei lakkoila. Näile lakkoolaasile kyllä löytyy ruotuun panijat. Seun varma. Sääli on sairautta ja peleko veren heikkoutta.

      • Anonyymi

        Eläs poika uhoo tairat olla joku köyhä härmäläänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläs poika uhoo tairat olla joku köyhä härmäläänen.

        Mikäs narukäsi siellä suutaan soittaa?


    • Anonyymi

      Kauhavalaaset tietää, että lakkojen priimusmoottor on EK. Ja tok he lähtöö mukkaan. Se oo isänmaalllinen teko.

    • Anonyymi

      Kauhavan seudulla teollisuudessa suomen pienimmät palkat.Muutamaa isompaa firmaa lukuunottamatta.Moni kuolee jo nälkään jos vähä lakkoillee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikista pahimpia ovat persaukiset kokoomuslaiset.On vaan niin hienoa leikkiä porvaria

    • Anonyymi

      Kommunistinen ylläpitäjä ryhmässä sensuroi miten sattuu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe