Kela maksaa meille köyhille lakkorahaa joka kuukausi 600 euroa + asumisrahaa 290 euroa + sähkörahaa noin 30 euroa. Kannattaa olla köyhyys lakossa.
Köyhyys lakko
18
281
Vastaukset
- Anonyymi
Lakko avustukset on tosi ruhtinaalliset. Palkkaahan kukaan ei halua maksaa.Kannattaa lakkoilla.
Ilmankos Orponen haluaa lopettaa lakot ja laittaa sakon lakkoilulle duunarille, ettei se saa "liikaa" rahaa. Orpolle palkan maksu duunareille on huohno idea.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mutta erityisen mieluista on se, että KEVA maksaa tuon summan
kolminkertaisena ihan joka kuukausi. Kannatti siis olla työelämässä.- Anonyymi
Olet eläkkeesi eteen tehnyt töitä noin arviolta 60 000 tuntia. Eipä käy kateeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet eläkkeesi eteen tehnyt töitä noin arviolta 60 000 tuntia. Eipä käy kateeksi.
Oikein rattoisasti meni töissä noin 35 vuotta ja nyt siitä ropisee niitä bonuksia
ihan oman elämän tappiin saakka. Siihen olen hyvin tyytyväinen ja kun meillä
on 2 eläkettä saavaa henkilöä, niin voi elää ihan kuin palkanmaksun aikoina.
- Anonyymi
Mikä lakko kun ilmoittivat että kaupatkin on auki. Täysin typerä lakko jos kaupat on auki. Pitäisi olla kaikki kiinni viikon.
- Anonyymi
Ne on lakossa jotka kuuluu liittoon, jotka ei kuulu ovat töissä.
- Anonyymi
Duunarit taas kusee omiin muroihinsa. Laitetaan pari paperitehdasta kiinni pian.
- Anonyymi
Rikkaiden ahneus vie tämän maan suohon. Liian paljon penkillä istuskelijoita jotka ei halua töitä tehdä ja halua 7000-20 000 euro kk palkka.
- Anonyymi
Sairasta toi sun ajattelua. Tiedät kyllä aivan varmasti mistä lakkoillaan, Ei työnteosta itsestään, VAAN NIIDEN EHOIDTA JA PAKKAUKSESTA.
Miksi pitää leikkiä näsäviisasta????? Ja tyhmää??? Aivan varmasti olet tietoinen lakon syistä.
Ei ne rikkaat lakkoile, kun niiden ei tarvi, nesaa kaiken ilman pyytämättäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta toi sun ajattelua. Tiedät kyllä aivan varmasti mistä lakkoillaan, Ei työnteosta itsestään, VAAN NIIDEN EHOIDTA JA PAKKAUKSESTA.
Miksi pitää leikkiä näsäviisasta????? Ja tyhmää??? Aivan varmasti olet tietoinen lakon syistä.
Ei ne rikkaat lakkoile, kun niiden ei tarvi, nesaa kaiken ilman pyytämättäkin.Ketkä ne? Pääministeri ja presidentti?
- Anonyymi
Mulle tulee takuueläke joka kk yhteensä 1530 e.
2 vuotta tein töitä ,rakennus ja puutarha hommia,peruskoulun jälkeen muutamat kurssit 4v.
eli 6v hommia+ peruskoulu.- Anonyymi
Työeläke on vaan70e. onneks saa näitä muita tukia .
asumistuki ja takuueläke.
niin se nousee tuohon 1530e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työeläke on vaan70e. onneks saa näitä muita tukia .
asumistuki ja takuueläke.
niin se nousee tuohon 1530eMä tein yli 20 v halvalla paskahommia urakkavauhtia ja terveys meni , saan saman , reilu meininki ?
- Anonyymi
Jos 6 v töitä ja eläke on 1500 €, niin se on kahdallaan.
- Anonyymi
On selvää ettei tästä maasta saa töitä.
- Anonyymi
Kyllä töitä saa jos on koulutusta riittävästi.
Aputyömiehen paikkoja ei enää nykyisin ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822