Tämäkin todistaa että Jeesus Kristus on Jumala

Anonyymi-ap

Kaikki varmasti tietää kenestä puhutaan kun puhutaan Pelastajasta, eikö?

Silloin puhutaan Jeesuksesta, Hän on Pelastaja.


Mitä sitten Jesaja 43:10-11 sanoo tähän liittyen.


Jesaja 43:10-11

[10] Te olette minun todistajani, sanoo Herra,
minun palvelijani, jonka minä olen valinnut,
jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun
ja ymmärtäisitte, että minä se olen.
Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa,
eikä minun jälkeeni toista tule.

[11] Minä, minä olen Herra,
eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.



SIINÄ se sanottiin. Voiko sitä selvemmin enää sanoa?

"[11] Minä, minä olen Herra,
eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä."


EI OLE MUUTA PELASTAJAA.

Jeesus Kristus on Herra, Jumala, Pelastaja.

Tulkaa totuuteen!

51

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja jos joku nyt sitten alkaa väittää että puhutaan kahdesta eri pelastajasta, niin silloinhan se tarkoittaisi että tuo Raamatun kohta tuossa olisi valetta itsessään, jota se ei tietenkään ole.

      Todella on vain yksi Pelastaja, yksi Jumala, jolla on kolme persoonaa, Isä, Poika ja Pyhä Henki jotka ovat yhtä, täysin erottamattomat.

      Jeesus Kristus on Herra, Hän on Jumala, Hän on Pelastaja.

      • Anonyymi

        "se tarkoittaisi että tuo Raamatun kohta tuossa olisi valetta itsessään, jota se ei tietenkään ole."

        Suljet siis kokonaan pois mahdollisuuden, että Raamattu voisi olla väärässä. Tuosta lähtökohdasta ei voi päätyä muuhun johtopäätökseen kuin siihen, että Raamattu on oikeassa.


      • Anonyymi

        Kolme persoona, soopaa....on vain kaksi persoonaa jumala ja jeesus


      • Anonyymi

        Mielipuolista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se tarkoittaisi että tuo Raamatun kohta tuossa olisi valetta itsessään, jota se ei tietenkään ole."

        Suljet siis kokonaan pois mahdollisuuden, että Raamattu voisi olla väärässä. Tuosta lähtökohdasta ei voi päätyä muuhun johtopäätökseen kuin siihen, että Raamattu on oikeassa.

        Raamattu on 100% totta, Jumalan sanaa.

        Jehovan todistajien "Uuden maailman käännös" on kuitenkin väärennettyä sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on 100% totta, Jumalan sanaa.

        Jehovan todistajien "Uuden maailman käännös" on kuitenkin väärennettyä sanaa.

        Ei ole olemassa alkuperäisiä tekstejä, vaan kopioiden kopioita ja kappaleita, joiden välillä on eroja.


    • Pelastaja? Juu. Olen varmalta taholta tullut informeeratuksi, että jeesus on pääosasssa uudessa versiossa Paiwats TV-sarjasta . Scenenä on Tyrnävän Peräsuolijoen rantalepikot, ja jeesus enkelipartioineen pelastelee jokeen pudonneita pilkkijöitä ja mato-onkijoita. Enkelit ovatkin päteviä pelastajia, koska osaavat lentää pelastettavan luon. Jeesuksen kulkupelinä on peryllein ja marakdein koristeltu kultainen komentopotkukelkka.

    • Anonyymi

      Lue Joh 20 luku kokonaan.

      Tajuatko, teet Jeesuksesta suuren valehtelijan
      Jeesus on Jumalan poika!

      • Anonyymi

        Raamattu sanoo että Isä ja Poika on yhtä.

        Johannes 10:29-30

        [29] Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.

        [30] Minä ja Isä olemme yhtä."


        Johannes 14:8-9

        [8] Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".

        [9] Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'


      • Anonyymi

        Johannes 20:27-29

        [27] Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

        [28] Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        [29] Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"


      • Anonyymi

        Johannes 1:1
        [1] Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

        Sana = Logos (Jeesus)


        2. Pietarin kirje 1:1

        [1] Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.


        Johannes 1:14

        [14] Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo että Isä ja Poika on yhtä.

        Johannes 10:29-30

        [29] Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.

        [30] Minä ja Isä olemme yhtä."


        Johannes 14:8-9

        [8] Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".

        [9] Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'

        Mitä sana YHTÄ tarkoittaa, selvitä se vaikka googlen kautta, että pääset harhoistasi eroon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes 20:27-29

        [27] Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

        [28] Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        [29] Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

        Käskin lukemaan KOKONAAN KYSEN LUVUN Joh. 20
        Jeesus on jumalan poika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes 1:1
        [1] Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

        Sana = Logos (Jeesus)


        2. Pietarin kirje 1:1

        [1] Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.


        Johannes 1:14

        [14] Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Lue kokonaan Joh. 1 luku, että pääset harhoistasi eroon

        Jeesus on jumalan poika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Hauska otsikko "tämäkin todistaa" minä kun taas en ole nähnyt yhtään oikeaa todistetta, että Jumala ja jeesus olisi ees olemassa. Vielä odotellaan todisteita siitä.

      • Anonyymi

        Uskovaisten logiikkaa: oman näkemyksen puolesta käy todisteeksi mikä vain, vastakkaisen näkemyksen puolesta ei mikään.


      • Anonyymi

        Kaikki mitä on olemassa todistaa Jumalan olemassaolosta.

        Se että ajattelee kaiken syntyneen ei mistään ja se ei mikään räjähti kaikeksi ja ei mikään synnytti itsestään elämän onkin erittäin loogista.

        Ja sen päälle vielä se ajatus että elottomasta itsestään syntynyt kykenisi ajattalemaan olemassaoloaan, vaikka kaikki olevinaan olisi sattumanvaraisesti syntynyt ei mistään, mutta nyt se olemattomasta lähtöisin oleva kykenisi ajattelemaan olemassaoloaan onkin taas erittäin loogista sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä on olemassa todistaa Jumalan olemassaolosta.

        Se että ajattelee kaiken syntyneen ei mistään ja se ei mikään räjähti kaikeksi ja ei mikään synnytti itsestään elämän onkin erittäin loogista.

        Ja sen päälle vielä se ajatus että elottomasta itsestään syntynyt kykenisi ajattalemaan olemassaoloaan, vaikka kaikki olevinaan olisi sattumanvaraisesti syntynyt ei mistään, mutta nyt se olemattomasta lähtöisin oleva kykenisi ajattelemaan olemassaoloaan onkin taas erittäin loogista sekin.

        "Kaikki mitä on olemassa todistaa Jumalan olemassaolosta."

        Ei se mistään Jumalan olemassaolosta todista, eikä varsinkaan jonkin tietyn Jumalan.

        "Se että ajattelee kaiken syntyneen ei mistään ja se ei mikään räjähti kaikeksi ja ei mikään synnytti itsestään elämän onkin erittäin loogista."

        On väärä dilemma tehdä vastakkainasettelu, jossa vaihtoehdot olisivat vain Jumala tai ei mitään. Ehkä kaikki on syntynyt jostain, mitä emme tunne, mutta joka ei kuitenkaan ole Jumala siten kuin ihmiset hänet ajattelevat. Jos emme tiedä, miten kaikki tuntemamme on saanut alkunsa, niin se todistaa vain siitä, ettemme tiedä ja pitää yrittää tutkia lisää. Ehkä tulevaisuudessa tiedetään enemmän, tai ehkä jotkin asiat ovat perustavanlaatuisesti meidän kokemusmaailmamme ja havaintokykymme ulkopuolella.

        "Ja sen päälle vielä se ajatus että elottomasta itsestään syntynyt kykenisi ajattalemaan olemassaoloaan, vaikka kaikki olevinaan olisi sattumanvaraisesti syntynyt ei mistään, mutta nyt se olemattomasta lähtöisin oleva kykenisi ajattelemaan olemassaoloaan onkin taas erittäin loogista sekin."

        Pitäisi hieman määritellä, mitä "itsestään" syntyminen tarkoittaa. Ihmiset liittävät tuohon erilaisia mielikuvia. Jos ajatellaan, että elämä olisi syntynyt "itsestään" tai "sattumalta" tavalla, jota voi verrata siihen, että pyörremyrsky kokoaa jumbojetin viimeistä ruuvia myöten oikein (kreationistit ovat tällaistakin vertausta käyttäneet), niin ei varmaankaan niin ole käynyt, eikä tällaista vakavasti kukaan opetakaan. Sen sijaan ajatellaan elämän kehittyneen vaiheittain yksinkertaisesta monimutkaiseen, missä sattuma on tuottanut lukemattomia määriä erilaisia kokeiluja, umpikujia ja turhia yrityksiä, mutta luonnonvalinta on seulonut toimivat systeemit jatkoon, ja niistä on sitten jälleen sattuman ja luonnonvalinnan myötä kehittynyt edelleen monimutkaisempaa. Tämä käsitys sopii yhteen mm. sen kanssa, että sukupuuttoon kuolleita lajeja on paljon (miksi luoja loisi sellaista, mikä ei toimi?) ja ihmisessä on jäänteinä aikaisemmista kehitysvaiheista surkastuneita, turhaksi muuttuneita ominaisuuksia kuten varpaankynnet ja karvankohottajalihakset. Ihmisen samankaltaisuutta apinoiden kanssa ei voi ohittaa muuten kuin älyllisellä epärehellisyydellä. Evoluutio on ylivoimaisesti paras tunnettu selitys elämän synnylle, mutta ennen kaikkea, tiedon puute ei ole todiste mistään, ei sen paremmin evoluutiosta kuin Jumalastakaan.


      • Anonyymi

        Et tietenkään, koska olet ateisti!!!


    • Anonyymi

      "Jeesus on Jumalan poika!" -löytyy Luukkaasta:

      1:30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria;
      1:31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan,
      1:33 ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman."
      1:34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua,
      1:35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.

      -Niin, tarkemmin siis: "pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi" - valtakunnallansa ei ei pidä loppua oleman.
      Pyhä Henki on, kuten muistamme Jumala - mutta mikä se voisikaan olla kun itsekin sanot Jeesusta Jumalan Pojaksi.

      5 Moos 5:11 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

      Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus

      • Anonyymi

        Jeesus on aina ollut, Hän oli olemassa ennen neitsyt Mariasta syntymistään, Hän on Jumala.


        Johannes 8:57-59

        [57] Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"

        [58] Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".

        [59] Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.


        Jesaja 9:5-6

        [5] Sillä lapsi on meille syntynyt,
        poika on meille annettu,
        jonka hartioilla on herraus,
        ja hänen nimensä on:
        Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala,
        Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

        [6] Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton
        Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa;
        se perustetaan ja vahvistetaan
        tuomiolla ja vanhurskaudella
        nyt ja iankaikkisesti.
        Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on aina ollut, Hän oli olemassa ennen neitsyt Mariasta syntymistään, Hän on Jumala.


        Johannes 8:57-59

        [57] Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"

        [58] Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".

        [59] Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.


        Jesaja 9:5-6

        [5] Sillä lapsi on meille syntynyt,
        poika on meille annettu,
        jonka hartioilla on herraus,
        ja hänen nimensä on:
        Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala,
        Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

        [6] Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton
        Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa;
        se perustetaan ja vahvistetaan
        tuomiolla ja vanhurskaudella
        nyt ja iankaikkisesti.
        Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.

        Todennäköisempää on, ettei Jeesusta ole koskaan ollutkaan. Jos joku sellainen olikin, entä sitten. Ainakaan siihen uskomiselle ei ole mitään syytä. Jokainenhan voi todeta, että sen sanomiksi Raamattuun kirjatut lupauksetkin jäivät vain lupauksiksi. Esimerkiksi:

        - Kaikki aikalaiset ovat kuolleet, mutta Jeesus jäi palaamatta
        - On yhtä tyhjän kanssa, vaikka kuinka sovitte jotain keskenänne ja rukoilette
        - Tunnustekoje ei tehdä, saati että ne olisivat suurempia kuin Raamatussa kerrotut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisempää on, ettei Jeesusta ole koskaan ollutkaan. Jos joku sellainen olikin, entä sitten. Ainakaan siihen uskomiselle ei ole mitään syytä. Jokainenhan voi todeta, että sen sanomiksi Raamattuun kirjatut lupauksetkin jäivät vain lupauksiksi. Esimerkiksi:

        - Kaikki aikalaiset ovat kuolleet, mutta Jeesus jäi palaamatta
        - On yhtä tyhjän kanssa, vaikka kuinka sovitte jotain keskenänne ja rukoilette
        - Tunnustekoje ei tehdä, saati että ne olisivat suurempia kuin Raamatussa kerrotut

        Jonkinlainen Jeesus on ehkä ollutkin, mutta hänellä tuskin oli paljonkaan tekemistä evankeliumeihin päätyneiden legendojen kanssa. Opetustyylissä on voinut olla samaa, mutta sehän ei tee vielä kenestäkään oikeasti ihmeidentekijää tai Jumalan poikaa.

        Raamatun Jeesuksen ennustukset eivät joka tapauksessa osuneet, ja hänen seuraajiensa odotukset eivät toteutuneet. Tätä pettymystä käsitellään myös Pietarin nimiin pannussa 2. kirjeessä.

        2. Piet. 3:9 Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät.

        Ehkä kiinnostavinta tuossa on, ettei pettymystä sinänsä kiistetä, vaikka asia selitelläänkin parhain päin.


      • Anonyymi

        Pyhä Henki Jumalaa.....hehehehhehehehehehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on aina ollut, Hän oli olemassa ennen neitsyt Mariasta syntymistään, Hän on Jumala.


        Johannes 8:57-59

        [57] Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"

        [58] Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".

        [59] Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.


        Jesaja 9:5-6

        [5] Sillä lapsi on meille syntynyt,
        poika on meille annettu,
        jonka hartioilla on herraus,
        ja hänen nimensä on:
        Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala,
        Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

        [6] Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton
        Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa;
        se perustetaan ja vahvistetaan
        tuomiolla ja vanhurskaudella
        nyt ja iankaikkisesti.
        Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.

        Jeesus on Jumalan poika, se kerrotaan eka kerran jo VT.......
        Ei mene lahkolaisen päähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisempää on, ettei Jeesusta ole koskaan ollutkaan. Jos joku sellainen olikin, entä sitten. Ainakaan siihen uskomiselle ei ole mitään syytä. Jokainenhan voi todeta, että sen sanomiksi Raamattuun kirjatut lupauksetkin jäivät vain lupauksiksi. Esimerkiksi:

        - Kaikki aikalaiset ovat kuolleet, mutta Jeesus jäi palaamatta
        - On yhtä tyhjän kanssa, vaikka kuinka sovitte jotain keskenänne ja rukoilette
        - Tunnustekoje ei tehdä, saati että ne olisivat suurempia kuin Raamatussa kerrotut

        soopaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlainen Jeesus on ehkä ollutkin, mutta hänellä tuskin oli paljonkaan tekemistä evankeliumeihin päätyneiden legendojen kanssa. Opetustyylissä on voinut olla samaa, mutta sehän ei tee vielä kenestäkään oikeasti ihmeidentekijää tai Jumalan poikaa.

        Raamatun Jeesuksen ennustukset eivät joka tapauksessa osuneet, ja hänen seuraajiensa odotukset eivät toteutuneet. Tätä pettymystä käsitellään myös Pietarin nimiin pannussa 2. kirjeessä.

        2. Piet. 3:9 Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät.

        Ehkä kiinnostavinta tuossa on, ettei pettymystä sinänsä kiistetä, vaikka asia selitelläänkin parhain päin.

        Tuokin selittely-yritys on ymmärrettävissiä vain siten, että kirjoittaja uskoi Herran paluuseen korkeintaan joidenkin vuosien sisällä. Tänä päivänä tuo, "ettei kukaan tuhoutuisi", on lähinnä surkuhupaisa.


    • Anonyymi

      Jos sinulla ei ole rakkautta,
      älä silloin odota ihmeitäkään,
      terveisin Jehovan todistaja.

      • Anonyymi

        Raamatussa kerrotaan, ihmeet lakkasivat opetuslasten jälkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa kerrotaan, ihmeet lakkasivat opetuslasten jälkeen!

        Missä siellä niin kerrotaan? Ei siellä sellaista ole.


    • Anonyymi

      Aikanaan koulukirjoissakin lukee, että ihmisrotu on lajiutunut tasankoapinoista.
      Ei edes nasarean mies ole kehittynyt niiden ulkopuolelta. Niinpä simpanssit ovat lähimpiä apinasukulaisiamme.

      Sitten kiihkouskovaiset kertovat nasarealaisen olevan jumalien kanssa samaa pataa.
      Sekin vielä, että jos ei joku tyyppi usko tätä silmään pissaamista aitotodeksi, on hän avotulella krillattava hitaasti, nautinnollisesti.
      Valheella on lyhyet jäljet sanotaan.

      • Anonyymi

        Keskity ainoastaan Raamattuun, sieltä löydät totuuden!


    • Anonyymi

      Jessus on Jumala ja Jumala on haihattelua.

      • Anonyymi

        Urpo


    • Anonyymi

      Muistaakseni Filippuksen evankeliumi sanoo Kristuksen kuolleen monta kertaa ja tekevän niin aina tahtoessaan.

      Tämä on tarkentunut sellaiseksi mielessäni että jos Kristus ILMESTYY jossakin jollekin niin ennen sitä hän kuolee. Esim. Hän ilmestyi ehkä Beowulf aikoihin Skandinaviassa ja kuoli , matkusti ajassa ja ilmestyi 1500 luvun Mexicossa jossa kuoli ja matkusti jälleen ajassa ja ilmestyi 2011 Slovakiassa. Jne.

      Ilmestymiset ovat ketjuja joihin sisältyy Kristuksen toistuva kuoleminen.

      • Anonyymi

        Myös Kaikkivaltiaalla Jehovalla on samanlainen ehkä erillinen Ilmestymiskeho. Hän kuolee aina ennen kuin lähettää Profeetan jolla on Pyhä Kirja maailmaan. Jokaista Profeetan tulemusta edeltää Jehovan kuoleminen.

        Islam väittää että Jumala ei voi kuolla.

        Siksi herää ajatus. Entä jos Jeesus ja Jehova eivät ole Jumala. Entä jos oikea tosi Jumala onkin tuntematon niin että edes Raamattu ei kerro hänestä mitään. Isän tuntee YKSIN Poika.


      • Anonyymi

        Soopaa!


    • Anonyymi

      Joo apinan sukulaisilta vaikutatte.

      • Anonyymi

        Katso itseäsi peilistä. Katso apinan kuvaa. Vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso itseäsi peilistä. Katso apinan kuvaa. Vertaa.

        Ateistit apinoi, mutta eivät ole koskaan olleet apinoita!


    • Anonyymi

      Jumala pelastaa, Jeesus toimi välimiehenä. Se on totuus.

      • Anonyymi

        JT-uskonnossa tarvitaan lisäksi järjestö. Se on aivan välttämätön, muuten ei ole Jeesuksen ja Jehovan luo asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT-uskonnossa tarvitaan lisäksi järjestö. Se on aivan välttämätön, muuten ei ole Jeesuksen ja Jehovan luo asiaa.

        Järjestö on heille jumala, Jehova...!


    • Anonyymi

      Jumalan koko täyteys asuu ruumiillisesti Kristuksessa. Ihmiseksi tulleessa Jumalan Pojassa asuu koko Jumaluuden täyteys.

      Ja jos tämän Kristuksen torjut, torjut Samalla Jumalan. Hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä, hän on kaikkivaltias.

      • Anonyymi

        Sinulla menee tässä käsitteet sekaisin. Laita paikka Raamatusta missä lukee että Jeesuksessa asuu Jumalan koko täyteys. Et löydä!

        Jumala,jumalisuus,jumalallisuus ovat täysin eri asiaa tarkoittavia sanoja Raamatussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla menee tässä käsitteet sekaisin. Laita paikka Raamatusta missä lukee että Jeesuksessa asuu Jumalan koko täyteys. Et löydä!

        Jumala,jumalisuus,jumalallisuus ovat täysin eri asiaa tarkoittavia sanoja Raamatussa.

        Koko Raamattu alusta loppuun asti kertoo sen. Ihmiseksi tulleessa Jumalan pojassa asuu koko jumalyyden täyteys. Se on Raamatun punainen lanka alusta loppuun.

        Jeesus Kristus on alfa ja omena, alku ja loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla menee tässä käsitteet sekaisin. Laita paikka Raamatusta missä lukee että Jeesuksessa asuu Jumalan koko täyteys. Et löydä!

        Jumala,jumalisuus,jumalallisuus ovat täysin eri asiaa tarkoittavia sanoja Raamatussa.

        Jeesus sanoi,isä lähetti minut!
        Lopeta sekoilu!


    • Anonyymi

      Anonyymi 2024-02-02 23:46:42
      "Laita paikka Raamatusta missä lukee että Jeesuksessa asuu Jumalan koko täyteys"

      -Kiva kun kysyit.

      Koloss. 2:6 Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä, 2:9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys

      -Tuossa näköjään varoitetaan jehovalahkostakin:
      Koloss. 2:8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla

      Todistajilla on tapana puhua juuri "opista" kun menevät kokouksiinsa.
      Ja jae jatkuu ... " ja tyhjällä petoksella"

      -Petostahan se on, jota joudutaan muuttelemaankin.


      Jehovan todistajien oppimuutoksista:

      1967 - Elinsiirrot kiellettiin ihmissyöntinä.[4]
      1980 - Elinsiirrot sallittiin [6]
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista

      • Anonyymi

        JT kristillisyydessä et ole eksytettävissä, tervetuloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT kristillisyydessä et ole eksytettävissä, tervetuloa!

        Siellä vartiotornin takasivulla on toistuvaiskirjoituksena ne lahjoitusohjeet lahkon hyväksi.

        Käteiset voi työntää valtakunnansalin lahjalootiin.
        Testamentti tulisi tehdä lahkolle.

        Asunnonkin voi lahjoittaa vartiotorniseuralle.
        Luvataan vielä että siihen saisi jäädä asumaan.
        Mutta miksi se tulisi lahjoittaa, jos siihen saa jäädä asumaan ?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe