Kuka on rakastellut Jumalan kanssa?

🤔🥰✝️

Minö tein nuorena ajatuksissani.
3122
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat
Aloittaja
  • Aloittaja

Joskus nuorena ajatteli olevansa vaan Jumalan mutta koin itseni yksinäiseksi eikä koskaan vastannut itkin kun minulle sanottiin kun ristit kätesi ja se on kuin puhelin numero kun soitat, mutta yhtenä päivänä minulle kerrottiin tunnen hänet kun rakastan ja rakastan lähimmäisiä paljon todella paljon. Minä rakastan ihmisiä. Joku kysyin mitä eläintä ja vastasin ihmisiä. Minä pelkään eläimiä.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Joskus nuorena ajatteli olevansa vaan Jumalan mutta koin itseni yksinäiseksi eikä koskaan vastannut itkin kun minulle sanottiin kun ristit kätesi ja se on kuin puhelin numero kun soitat, mutta yhtenä päivänä minulle kerrottiin tunnen hänet kun rakastan ja rakastan lähimmäisiä paljon todella paljon. Minä rakastan ihmisiä. Joku kysyin mitä eläintä ja vastasin ihmisiä. Minä pelkään eläimiä.

Jumala sanottiin luoneen ihmiset omaksi kuvaksi aina kuulleen papin lausuvan kuolevalle ”maaksi olet tullut maaksi olet tuleva” tellus äitimaassa on saman verran vettä kuin meissä ihmisissä syntyessä 75%

”Kehomme painosta iso osa on vettä. Vastasyntyneen painosta sitä on noin 75 prosenttia, lihaksikkaan miehen 60 prosenttia. Ikä ja kehon koostumus vaikuttavat veden määrään.”

” Ihmisen lisäksi myös kaikki muu elämä maapallolla on veden varassa. Maapallon pinta-alasta noin 75 prosenttia on veden peitossa, siitä kuuluisa nimikin: sininen planeetta. ”

https://www.helen.fi/artikkelit/2021/kaikki-mitä-olet-halunnut-tietää-vedestä-ja-vähän-enemmänkin

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

🤔🥰✝️

Minö tein nuorena ajatuksissani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu