Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys. SECPOL OY - SECPOL LTD
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)
Toimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
SECPOL LTD -yhtiön pääjohtaja IT- ja Pelialan
14
111
Vastaukset
- Anonyymi
Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
- Anonyymi
Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.
Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.
Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.
Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.
Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, pelialaPeliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten
Peliohjelmoija
Full stack developer
Pelisuunnittelija
Junior Developer
Developer
Back-End developer
Front-End developer
Game developer
Koodari
Programmer
Coder
Ohjelmoija
Ohjelmistoasiantuntija
Data engineer
DevOps developer
Software engineer
Software developer
IT specialist
Software Architect
IT Consultant
Ohjelmistosuunnittelija
Sovellutuskehittäjä
Pelialan yrittäjä
Startup-yrittäjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten
Peliohjelmoija
Full stack developer
Pelisuunnittelija
Junior Developer
Developer
Back-End developer
Front-End developer
Game developer
Koodari
Programmer
Coder
Ohjelmoija
Ohjelmistoasiantuntija
Data engineer
DevOps developer
Software engineer
Software developer
IT specialist
Software Architect
IT Consultant
Ohjelmistosuunnittelija
Sovellutuskehittäjä
Pelialan yrittäjä
Startup-yrittäjäNeogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.
https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.
https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/C#-ohjelmoinnin perusteet
Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely
Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C#-ohjelmoinnin perusteet
Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely
Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.3D-grafiikka ja animaatiot
Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3D-grafiikka ja animaatiot
Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.Unity-Peliohjelmointi
Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unity-Peliohjelmointi
Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.
Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.
Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.
1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:
yritys on perustettu
liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
yrityksen oma rahoitus on kunnossa
https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.
Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.
Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.
1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:
yritys on perustettu
liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
yrityksen oma rahoitus on kunnossa
https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoimintaPerusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.
Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.
Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:
Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.
Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).
YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.
Miten saat Y-tunnuksen?
Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.
https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.
Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.
Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:
Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.
Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).
YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.
Miten saat Y-tunnuksen?
Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.
https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.htmlOsakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.
Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.
Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).
A video game walkthrough is a guide aimed towards improving a player's skill within a particular video game and often designed to assist players in completing either an entire video game or specific elements.
https://supermario-game.com/
Free game for you enjoy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta771776Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181679- 161484
En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee12116450+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin191163Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv51151hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121116Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291111Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää61099Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata
Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot71084