SECPOL LTD -yhtiön pääjohtaja IT- ja Pelialan

Anonyymi-ap

Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys. SECPOL OY - SECPOL LTD

Toimiala:

Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

Toimialakuvaus:

Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

14

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

      • Anonyymi

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).

        A video game walkthrough is a guide aimed towards improving a player's skill within a particular video game and often designed to assist players in completing either an entire video game or specific elements.

        https://supermario-game.com/

        Free game for you enjoy.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe