SECPOL LTD -yhtiön pääjohtaja IT- ja Pelialan

Anonyymi-ap

Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys. SECPOL OY - SECPOL LTD

Toimiala:

Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

Toimialakuvaus:

Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

14

161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.

      • Anonyymi

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

        Peliohjelmoija
        Full stack developer
        Pelisuunnittelija
        Junior Developer
        Developer

        Back-End developer
        Front-End developer

        Game developer
        Koodari
        Programmer
        Coder
        Ohjelmoija
        Ohjelmistoasiantuntija

        Data engineer
        DevOps developer

        Software engineer
        Software developer

        IT specialist
        Software Architect
        IT Consultant

        Ohjelmistosuunnittelija
        Sovellutuskehittäjä

        Pelialan yrittäjä
        Startup-yrittäjä

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.

        Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.

        Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.

        1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:

        yritys on perustettu
        liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
        yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
        yrityksen oma rahoitus on kunnossa

        https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusta osakeyhtiö YTJ-palvelussa
        Perusta osakeyhtiö sähköisesti YTJ-palvelussa.

        Valittavanasi on kaksi vaihtoehtoista tapaa, katso alla.

        Vaihtoehto A: Ohjattu perustamispaketti (palvelu luo asiakirjat)
        Valitse ohjattu perustamispaketti, kun:

        Osakkeilla ei ole merkintähintaa, ja osakepääoma on 0 euroa.

        Kaikki osakkeenomistajat ovat täysi-ikäisiä henkilöitä.
        Ilmoittamillasi henkilöillä on suomalaiset henkilötunnukset (osakkeenomistajat ja hallituksen jäsenet sekä mahdolliset toimitusjohtaja, tilintarkastaja, prokuristit ja edustajat).

        YTJ-palvelun luoma vakiomuotoinen yhtiöjärjestys riittää.
        Palvelu luo perustamissopimuksen ja vakiomuotoisen yhtiöjärjestyksen.

        Miten saat Y-tunnuksen?

        Saat osakeyhtiölle Y-tunnuksen ja ilmoituksen kirjaus- eli diaarinumeron sen jälkeen, kun olet allekirjoittanut, maksanut ja lähettänyt ilmoituksen YTJ-palvelussa.

        https://www.ytj.fi/index/ilmoittaminen/perustamisilmoitus/osakeyhtio.html

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiö syntyy, kun se rekisteröidään PRH:n kaupparekisteriin. Rekisteröintiä varten yhtiön on tehtävä maksullinen perustamisilmoitus.

        Samalla perustamisilmoituksella voit ilmoittaa yrityksen myös Verohallinnon arvonlisäverovelvollisten rekisteriin, työnantajarekisteriin ja ennakkoperintärekisteriin.

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakeyhtiön perustamisen hinta oli (240) euroa. Vuonna (2023).

        A video game walkthrough is a guide aimed towards improving a player's skill within a particular video game and often designed to assist players in completing either an entire video game or specific elements.

        https://supermario-game.com/

        Free game for you enjoy.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe