Jos viettää melkein kaiken ajan kotonaan ?
Eläimetkin viettää tietyssä ympäristössään suurimman osan elämästään ja sitäpaitsi kun kattelee mitä tuolla ulkona tapahtuu ja minkälaisia ihmiset on toisilleen niin miksi sitä haluaisi ylimääräistä draamaa ?
Miksi sekin on joillekkin ongelma
42
478
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pärjäät omilllasi ettet loisi yhteisiä varoja niin ihan vapaasti. Itsekin olen miettinyt samaa ja jopa tykkään ajatuksesta.
- Anonyymi
Tuo on todella törkeästi sanottu esim. työkyvyttömille.
- Anonyymi
Vai loisi. Toivottavasti itsekin joskus sairastut, tai muuten elämä potkii päähän, ehkä tulee työttömyys. Ei sitten jäädä loiselämään. Vaikka kuula kalloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Se tuntuu ehkä törkeältä mutta on vaan asia joka sitoo sinut muihin. Eli ei ole törkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai loisi. Toivottavasti itsekin joskus sairastut, tai muuten elämä potkii päähän, ehkä tulee työttömyys. Ei sitten jäädä loiselämään. Vaikka kuula kalloon.
Mitä sä nyt keuhkoot? Jos sä käytät yhteisiä varoja niin on se loisimista. Luulitko että olet johtaja ? Jonkun täytyy tehdä töitä jotta saat apua tilanteeseesi. Onko se ylpeydenaihe sinulle? Olisi hyvä katsella löytyiskö jotain etätyötä tms. Pääset eroon siitä mikä on sinulle vaikea käsiteltävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä nyt keuhkoot? Jos sä käytät yhteisiä varoja niin on se loisimista. Luulitko että olet johtaja ? Jonkun täytyy tehdä töitä jotta saat apua tilanteeseesi. Onko se ylpeydenaihe sinulle? Olisi hyvä katsella löytyiskö jotain etätyötä tms. Pääset eroon siitä mikä on sinulle vaikea käsiteltävä.
Upseerit käyttää yhteiskunnan varoja tuhoamiseen ja alistamiseen eikä siitä voi kieltäytyä edes ns. tasavallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Se tuntuu ehkä törkeältä mutta on vaan asia joka sitoo sinut muihin. Eli ei ole törkeää.
Ihmisen kuvaaminen siten, että hän piirtyy jonkinlaiseksi "loiseksi" on todellakin törkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle sinäkin luulet puhuvasi?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullun paperit on helppo saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha noista äärioikeiston puheista on suuttua. Suurin osa niistä elää toisten varoilla ja myös rikoksilla.
Ihminen on sosiaalinen laumaeläin. Kyllä siinä pää happanee neljän seinän sisällä jatkuvasti oleillessa. Mutta jos tykkäät, niin oma on valintasi tietysti.
- Anonyymi
Se on kuin minun elämä.
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuin minun elämä.
Niin se on paljon minunkin elämä. Sitä kun jäänyt lähes kaverittomaksi elämässä.
- Anonyymi
Sinulla ehkä happanee. Joillekin se on pelastus.
Anonyymi kirjoitti:
Mikään pelastus ole enemmissä määrin. Sitä käytetään rangaistusmuotonakin.
- Anonyymi
Riippuu siitä millaisia kokemuksia on. Jos on koko elämänsä tehnyt töitä ja siltikin valitetaan koko ajan niin kannattaako koko elämää uhrata kusipäiden elättämiseen? Tavallinen työläinen elättää aika monta mitään tekemätöntä viranomaista ja muuta puhetyöläistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikään pelastus ole enemmissä määrin. Sitä käytetään rangaistusmuotonakin.
Ihmiset ovat erilaisia. Et voi olettaa, että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä. Minulle rangaistus olisi se, etten saa olla yksin.
Sartren mukaan: helvetti on toiset ihmiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Et voi olettaa, että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä. Minulle rangaistus olisi se, etten saa olla yksin.
Sartren mukaan: helvetti on toiset ihmiset.Minä olen elänyt sitä rangaistusta jo vuosikymmeniä eikä näköjään mahdollisuutta päästä vapaaksi koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen elänyt sitä rangaistusta jo vuosikymmeniä eikä näköjään mahdollisuutta päästä vapaaksi koskaan.
Tiedän miltä se tuntuu. Minä olin ihmisten kanssa jatkuvasti 10 vuotta. Se oli todella raskasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sartren mukaan: helvetti on toiset ihmiset.Vaikken ole kiihko uskovainen olen aina takaraivossani pitänyt unelmaa Paratiisista missä minä ja hän oltaisiin ne ainoat ihmiset.
https://youtu.be/gtQAHcMUFss?si=B1huoY1WjadAD876
T.❤️💙zi
- Anonyymi
Ei ole ongelma, teen itsekin noin.
- Anonyymi
siksikö hakkaat meitä jotta kostat omaa elämääsi, johon olemme täysin syyttömiä. ikinä tulisi mieleen hyökätä jonkun ihmisen kimppuun, edes sielullisesti ja ryhtyä imemään hänestä elämää itseensä ja ravita omaa itseään ja voida paremmin. tuo on helvetin vastenmielistä ja kuvottava ja oksettavaa. etsi edes samaan satanistipiiriin kuuluva ja jätä minut rauhaan. en todella ole tuollaisten ystävä. kyllä hyvälläkin voi auttaa, lähettää hyvää energiaa ja "kaukohalata", mutta ei siinä kenenkään ajatuksia tongita tai imetä toista ihmistä itseensä. hyi saatana.
- Anonyymi
eikä ole mitään puolustettavaa, kerta kaikkiaan ihmiset ei tee noin. noin ei yksinkertaisesti tehdä. piste.
- Anonyymi
kotona saa olla ja viihtyä, viihdyn itsekin mutta haluan poistua silloin kun haluan ja olla kotona vapaasti , en esimerkiksi tuntea muiden juttuja. nyt on jo helpompaa, tosi paljon, valitin tosin joka hemmetin paikkaan ja nostin niin suuren metelin että kaippa rauhaan alkavat jättämään.
- Anonyymi
joskus luulin vaihtavani jonkun kanssa ajatuksia mutta en uskaltanut enää niin tehdä niin koska en tiennyt mistä ajatukset tuli. lähetin tietoisuuden aina pois. en ole mukana tuommoisessa, hyvin vastenmielistä. ja toivottavasti tuo jotenkin joskus todistetaan ja saatte tuomionne.
- Anonyymi
Niimpä, mutta kevään last Vegas - malliin jatketaan https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010154030.html
Ei niin kauheasti kannata välittää siitä, mitä mieltä ne jotkin ovat, ne jotkin joille se sinun oma elämäsi on ongelma. Kunhan vain viittaat kintaalla ja jatkat omaa elämääsi.
Riippuu varmaan keneltä kysytään. Kun tässä mielipidettä kysytään, niin vastataan sitten.
Mielestäni jokaisen töihin kykenevän kuuluu tehdä töitä. Suomi tarvitsee enemmän veroja maksavia ja jos saisin päättää, niin kaikki olisivat yrittäjiä. Kaikki sellaiset siis, jotka kykenevät töitä tekemään.
Olen ollut palkkatyössä aiemmin, mutta nyt pidempään yrittäjänä. Suomessa on työntekijöillä todella hyvät oltavat ja he eivät aina sitä osaa arvostaa.
Toinenkin (se työnantajan) puoli olisi hyvä nähdä ennen kuin arvostellaan jompaa kumpaa.- Anonyymi
Ihmiset siellä töissä tekevät hyvistäkin oloista paskoja.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset siellä töissä tekevät hyvistäkin oloista paskoja.
Aijaa, mihin viittaat? Minulla on tällä hetkellä mukavia työkavereita, mutta olen joskus ollut narsistin alaisena, joten olen nähnyt senkin puolen. Ei mukava puoli ollenkaan.
Minustakin se on ikävää kun ei saa olla rauhassa ja elää omanlaisia elämää.
- Anonyymi
Näin unta
Minulla oli orastava suhde
Joku tuntematon
Pidimme toisiamme kädestä autossa
Se tuntui hyvälle
- Anonyymi
Kun 35v on reissutöitä tehnyt ja joutuu kotiin sairauden takia"loisimaan"niin voin sanoa et ei ole hauskaa sekään. Vaikeaa olla paikoillaan tekemättä mitään,jotenkin vain pitää olla "loisimatta".
- Anonyymi
Lopeta valehtelu. Ihminen ei saa nyt olla hei yhtään oma itsensä toimijana.
- Anonyymi
Mitä sitten? Jos se muille ongelmia olkoon. Mä en ainakaan kysele keltään mielipiteitä. Mut on tarkan seulojen läpi todettu työkyvyttömäksi. Vuosien ajan. Lääkärit, työkokeilut, kuntous kaikki. Itken melkein päivittäin kipua. Ei minua vois vähempää kiinnostaa muiden mielipide asiasta.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kenelle se on ongelma? Läheisten kohdalla ymmärrän, että ehkä he toivoisivat toisinaan voivansa tavata sinut muuallakin kuin kotonasi. Eihän se ole lainkaan vastavuoroistakaan, jos toinen joutuu aina tulemaan kotiisi. Ventovieraiden kohdalla taas en tajua lainkaan miksi asia heitä risoisi
- Anonyymi
Ventovieras voi olla lähinaapurisi ja sellainen energinen Heikki tai Marjukka joten naapuri kuka ei ole energinen toivoo tasan joskus rauhallisia päiviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ventovieras voi olla lähinaapurisi ja sellainen energinen Heikki tai Marjukka joten naapuri kuka ei ole energinen toivoo tasan joskus rauhallisia päiviä.
Miksi energistä ihmistä haittaisi kotona viihtyvä? Sehän nyt on aivan kahelia.
- Anonyymi
Missäs sen ihmisen tulisi aikansa viettää jos ei kotona tai työpaikalla ,ABC: lla ukkoporukan kanssa kahvilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906