Tai onko tauti tullut jostain normaalin suhteen loppumisesta.
Pekkahan on vieraillut? ent.NL:n puolella n.200 kertaa ja varmasti suhauttanut aikanaan muutaman huoran paksuksikin.
Homojen pahin vitsaus on katellisuus ja mustasukkaisuus kuten Pekan kehonkieli haastatteluissa on.
Onko Pekka ollut Homo jo kauan?
10
122
Vastaukset
- Anonyymi
Homous on synnynnäistä, kehitysvaurio sikiövaiheessa?
- Anonyymi
Se sukupuolen vaihtaminen on hänenkin kohdalla aloitettu jo sikiö vaiheessa . Niin nämä transformer suvut tekevät omille lapsilleen.
- Anonyymi
Hän on kyllä ollut mtf eli mies transformer koko elämänsä ajan.biologinen nainen joka on vaihtanut sukupuolensa.videosta vähän todistusaineistoa : https://www.bitchute.com/video/829axKXIJqZH/
- Anonyymi
Koijärvellä istui parin vaaksan korkeudelta katkenneen koivun vesan päälle ja siitä se sitten alkoi.
- Anonyymi
Itänaapurissa on varmaan hyvää materiaalia pekan seikkailuista kenties liian nuorten poikien kanssa. Hänestä tulee turvallisuusriski Suomelle presidenttinä.
- Anonyymi
Syntymävikahan se on. Ei kenestäkään homoa muuten tule.
- Anonyymi
Lääketieteessä on käytetty termiä seksuaalinen poikkeavuus. Taustaoletuksena on, että on olemassa yksi ainoa normaali malli toteuttaa sukupuolisuutta. Kaikki muut muodot ovat siten poikkeavia, epänormaaleja. Teoreettisenä viitekehyksenä toimii usein freudilainen psykodynaaminen malli normaalista psykoseksuaalisesta kehityksestä. Siinä homoseksuaalisuutta pidetään sukupuolivietin kääntymisenä tai perversiona. Oletus on kuitenkin jouduttu hylkäämään, koska tieteelliset empiiriset tutkimukset ovat osoittaneet, ettei homoseksuaalisuus ole sairaus. Nykykäsityksen mukaan homoseksuaalisuus on seksuaalisen halun ja käyttäytymisen yksi mahdollinen ilmenemismuoto.
- Anonyymi
Ennen homouttaan oli eläimiin sekkaantuja.
- Anonyymi
Homous johtuu psyykkisestä sairaudesta, useimmilla se puhkeaa jo murrosiässä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006