Nauttikaa siitä ilman mitään huumeita tai kasvojen ja vartalon muokkaamista. Nauttikaa terveydestä ja nuoruuden innosta uusia asioita kohtaan. Nyt on kaikki niin digitetty ettei vanha tahdo mukana pysyä.
Nuori ihminen on luonnostaan aina kaunis. Muistakaa että se aika on yllättävän lyhyt. Pian huomaat olevasi seitenkymppinen kitulias mummo tai vaari.
Kulta-aika nuoruuden
Anonyymi-ap
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin sitä on vanha kuin nuori.
Nuorena oli VIELÄ katkerampi.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mutta kun mikään normaali ei ole muotia, eikä siitä ei saa kivoja kuvia ja juttuja someen.
- Anonyymi
Somessa on nykynuorten koko elämä. Ei taida muuta elämää ollakaan. Toisin se oli 60-luvulla oli ihanaa olla silloin nuori. rahaa ei paljon ollut mutta oli kaikkea ilmaista huvia ja menoa. Ei ollut ulkolaisia häiriköimässä ja ryöstelemässä.
- Anonyymi
Join yhden pullon ykkösolutta ollessani 13 vuotias.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782