Haluaisin olla ateisti

Anonyymi-ap

Olen kateellinen ateisteille, mutta en mahda mitään sille, että uskon. Saan välillä kohtauksia, jolloin sätkin lattialla ja päästelen eläinääni.

Jeesus Kristus on Herra!

16

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ateistin elämä on sinun elämään verrattuna tylsää ei tapahdu mitään.

Varma Tieto
      Toisenpolven ateisti

• Anonyymi

Olet taipuvainen epilepsiaan!
      Jeesus ei käskenyt sätkimään lattialla, ei tehnyt sitä itsekkään kertaakaan!

• Anonyymi

Sätkiminen kiinnostaa mutta ensiksi pitäisi tulla uskoon ja lähteä ateismista.
        Varma Tieto

• Anonyymi

Jeesus sätki mieluummin ristillä, koska se teki hyvää ristiselälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sätkiminen kiinnostaa mutta ensiksi pitäisi tulla uskoon ja lähteä ateismista.
        Varma Tieto

Juuri näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sätki mieluummin ristillä, koska se teki hyvää ristiselälle.

Mieluummin...vaihda lääkityksesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin...vaihda lääkityksesi

Huvittavia nämä toisten oikeinkirjoitusta korjailevat besserwisserit, jotka ovat väärässä.

• Anonyymi

Kaikista tulee viimeistään kuoltuaan ateisteja, sinustakin. Joten älä luovu toivostasi tulla ateistiksi.

• Anonyymi

Onko kuollut ateisti?
        Ateistisuus tyhmentåä rajusti

• Anonyymi

Niin ja ne ajatukset jotka vaivaavat mieltäsi 🤔 olet täysin todellisuudesta vieraantunut 🤣

• Anonyymi

Minä en kadehdi ateisteja. En sätki lattialla, mutta ratkean riemulliseen ylistykseen kammiossani usein, kun Jumalani antaa minulle huomiotaan. Maailmankaikkeuden suurin viisaus, rakkaus ja voima huomioi minutkin pienen ihmisen yksilöllisesti. Kutsun näitä pieniä lahjoja namuiksi, sillä ne ovat pienuudestakin huolimatta selviääkin selvempiä huolenpidon osoituksia.

• Anonyymi

Puhutko usein pienestä namustasi peräjälkeen?
        namunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamu

• Anonyymi

Saatana muokkaa ateistien arkea monin tavoin

• Anonyymi

Monet uskovaiset haluaisivat olla ateisteja mutta valitettavasti heidän älynlahjat eivät vaan yksinkertaisesti riitä siihen. Joten heidän on tyytyminen uskovaisuuteen.

• Anonyymi

Jos älykkäälle ateistille tulee aivovaurio, hänestä voi tulla teisti. Kun aivovaurio on riittävän vakava, ihminen on ateisti. Kivet, kärpäset,’puut ja pikkuvauvatkin ovat ateistisia.

• Anonyymi

Mikset halua olla keijukainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P. taas nuori urheilija - menehtyi 37-vuotiaana.

Petri Koivisto vartioi Oulun Kärppien ja Espoon Bluesin maalia. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010252054.html
      Maailman menoa
      80
      2671
    2. Luovuttaisit jo

Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon. En ole susta kiinnostunut, joten voisitko lopet
      Ikävä
      184
      1998
    3. Aamun ajatuksia

Meillä oli vahva yhteys. Sitä ei voi selittää, sen vain tunsi. Olen ikävöinyt sinua siitä asti, kun tiemme tavallaan erk
      Ikävä
      111
      1672
    4. Nainen, tässä on jotain todella kummaa

Meidän tapauksessa lähes kaikki on niin hullua, äärimmäisen mahdotonta ja outoa. Ei mitään edellytyksiä lähteä käyntiin,
      Ikävä
      58
      886
    5. Pahoinpitely

Kukas tämä rohkea urho on, joka uskalsi käydä avuttoman naisen kimppuun.Jätti lattialle, kahdeksi päiväksi, hakattuaan j
      Jämsä
      29
      843
    6. Etädiagnoosi kaivatulleni

Minkä etädiagnoosin antaisitte kaivatulleni, joka paljasti itsestään minulle erittäin henkilökohtiaisia asioita, mikä hä
      Ikävä
      59
      832
    7. Mitä muuttaisit kaivatussasi?

Rehellisiä vastauksia kiitos.
      Ikävä
      62
      806
    8. Lottovoitto???

Kuka täällä voitti 9 milliä?
      Sysmä
      18
      724
    9. Naiselle mielessäni hyvää yötä...

sinne missä aina nähdään. Olet arkeni piristys ja voima, enkä uskalla muusta kuin haaveilla. Uskon, että en ole sinulle
      Tunteet
      33
      710
    10. Huomenta mussukat

Hyvää maanantaita ja viikonalkua. Mitä on sydämellä? ☕🐺
      Ikävä
      147
      644
    Aihe