Kummallinen kokemus

Anonyymi-ap

Tämmöinen kävi

Juuri ennen vuodenvaihdetta puolisoni tahtoi lukea minulle tarot-korteista. Minulle on ihan sama lukeeko niitä joku minulle vai ei, kun en niihin kumminkaan usko.

No hän sitten nosti kortin ja luki selityksen, minä makasin suunä sängyllä ja siellä oli muutosta ja näitä tiettyjä avainsanoja. Ihan hyvin sattui sen aikaisten ajatusteni kanssa yhteen, mutta hälläväliä, tämä oli kuitenkin minun asenteeni tähän asiaan.

Tuli siinä sitten seuraava, tai sitä seuraava päivä, kun istuin keittiön pöydän ääressä yön alettua ja valitsin puhelimestani saarnaa kuunneltavaksi. Tapanani on ollut kuunnella saarnoja youtubesta nukkumaan mennessä.

Puoliso tuli siihen ja kysyi, että olenko saanut noista saarnoista jotain. Siinä sitten vastailin miten vastailin, jotain että enpä nyt kummempia.

Kävin levolle ja kuuntelin saarnaa silmät ummistettuna. Saarnaaja selitti aivan samoja asioita, kuin puoliso tarot-korteista. Sanoipa jopa, että on profetia ja se omistakoon tämän kuka kuulijoista kokee sen itselleen.

Kummallisuus ei loppunut siihen, saarnaja kertoi nähneensä jatkuvasti samaa numeroa, en muista oliko se 222, vai 333... Samaa tapahtunut itselleni hyvin paljon, ei samaa numerosarjaa, mutta muita numeroita.

Saarnajalle oli käynyt jopa niin, että saarnatessaan tästä numerokokemuksesta, oli seurakuntaan soittanut eräs seurakuntalainen ja kertonut, että kadulla oli tullut vastaan nainen, joka oli vasta synnyttänyt ja lapsen paino oli ollut, oliko se nyt 2, 22, vai 3,33 en tarkkaan muista.

Vuosi vaihtui, mitään ei tapahtunut. Suuri osa ennustuksista koski ajatuksiani oman yrityksen perustamisesta ja tähänkin liittyy pieni outous.

Puoliso kuunteli näitä hänen new age palavereitaan ja siellä nainen sanoi ihan suoraan, ettäjoku teistä on ajatellut perustaa yrityksen.

Minä luulen, että tämä kaikki on eksytystä. Numerosarjat tulee aina digitaalisten laitteiden kautta, joka on minun mielestä pedon kuvaa ja paholaisen valtakuntaa.

Omaa yritystä olen yrittänyt alkaa, mutta vastustus on valtava, jo aivan alustavissa asioissa on mennyt aivan mönkään, toki Jumalan tiet ovat ihmiselle tutkimattomat, on ollut jotain selvää siunaustakin.

Näihin mietteisiin, hyvää alkanutta helmikuuta niin uskovalle, kuin uskomattomattomallekin.

2

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas ymmärsin kohdan
      Luuk. 10:42 mutta tarpeellisia on vähän, tai yksi ainoa.
      Tajusin tämän merkityksen tänään klo 14:10.
      Klo 14 on 2., ja vuosi on 24.

    • Anonyymi

      Tarot-kortit on vaarallista okkultismia kuten kaikki new age, pois sellaisen saastan luota.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe