J-nimiä

¤_¤

Jiri
Jiska
Joel
Jose
Jeremias

Jade
Josefiina
Justiina

Entäs muita J:llä alkavia nimiä? EI 70-80-luvun yleisiä nimiä kuten Jukka, Jouni, Jaana, Jenni jne.

21

3856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jallu

      jallu

    • Bambi

      Omille kaksosilleni (laskettu 4.8.) ajattelin antaa nimiksi Jade ja Justus. Molemmat kauniita nimiä ja kuitenkin aika harvinaisia.

      • ¤_¤

        Onnea jo etukäteen! Kivat nimet. Itselle tulossa "vain" yksi vauva, mutta kun ei tietoa kumpi se on, niin pitää miettiä tyttöjen ja poikien nimiä.


      • jenni

        tuo justus minusta:) mulla poika 5v justus joonatan ja tyttö 1v maisa matleena


    • minä

      poikia:
      Joonas
      Joosua
      Jaro

      tyttöjä:

      Jinna
      Jessika
      Jonna
      Jeli

    • kuikka

      Julia, Juulia, Juuli, Jane, June

    • ????

      Jouki pojan nimeksi, Jemila tytölle.

    • zana

      Julia, Jonna...

    • Elise

      Jami
      Jasper
      Joakim
      Joonatan
      Jori

      Janika
      Janita
      Jemina
      Joanna
      Jutta

    • minä vaan.. :D

      Jemina(mun siskon nimi), jenni, jenna, julia, jenniina, janette, janika...

      joonas, julius, jaakko, .... ööh , mut ei ainakaan jeremias, koska siitä se joutuis kärsimään koulussa ;) :D

      • ¤_¤

        ...miksi Jeremias-nimestä joutuisi kärsimään koulussa?? Tiedätkö jotain mitä minä en tiedä. Itse tiedän vain Jeremiaksen lastensadusta Jeremias Rimppakinttu, mutta ei se ole ollenkaan paha. :-) Olen ihan ihastunut Jeremias-nimeen, mutten usko että menee mieheltä läpi. :-(


      • minä siis...
        ¤_¤ kirjoitti:

        ...miksi Jeremias-nimestä joutuisi kärsimään koulussa?? Tiedätkö jotain mitä minä en tiedä. Itse tiedän vain Jeremiaksen lastensadusta Jeremias Rimppakinttu, mutta ei se ole ollenkaan paha. :-) Olen ihan ihastunut Jeremias-nimeen, mutten usko että menee mieheltä läpi. :-(

        jaajaa... no mä tunnen yhen Jeremiaksen, jota on kiusattu nimen takii, siks aattelin et se ei varmaan oo siks hyvä nimi antaa... ;) musta se on ihan sulonen nimi


    • rose

      Jimi on paras pojista ja tytöistä Janika/Jenika tai Jannika/Jennika , ne on vähän harvinaisempii....

    • muikku

      Jeremi
      Jerkko/Jerko
      Jeke
      Joone/Jooni
      Jaanos/Janos
      Jiro/Jiiro/Jirko
      Jitro/Jetro
      Jasi
      Jaro/Jaromi
      Jaani/Jaano
      Jaake/Jakke
      Jonne/Jonnu/Jonni
      Jossu/Josse
      Jare
      Jouki
      Juuno
      Jaarli
      Janno
      Jerri/Jerry
      Jarre/Jare

      Jassi
      Jasmi/Jasmilla
      Jarinna
      Jimena
      Josenita
      Jenesia
      Jelena
      Jeena/Jiina
      Jilla
      Janna/Jinna/Jenna
      Jeanna/Joanna
      Jeelia
      Jasmiira/Jasmira
      Janda
      Jutta
      Jannike

      • 2 lapsen äiti

        Tytölle Jefimia, pojalle Jasse, Jiska.


    • Ninon

      Joakim
      Jakob,Jaakob
      Jalo
      Johannes
      Jarmo
      Jarno
      Jarto
      Jere
      Joel
      Juhani, Juhana
      Janos
      Juha
      Jussi
      Joonas
      Jouna
      Julianus,Julian
      Julius
      Justus
      Juuso


      Juliaana
      Janiika
      Jemina
      Johanna
      Joanna
      Jenny
      Josiina
      Julia
      Juliaana
      Juli, Juuliska
      Jutta
      Juudit


      Kaikki nimet ovat vanhasta suomalaisesta nimikirjasta.

    • ukit

      jessica
      Juliaana
      Janette
      Janetta
      Jenny

    • sasa

      jila ,jiri ,jiro ,jaro ,jimi,jasse,jami


      jiira ,joose,jonne,

    • salattityttö

      JARI

      • .....

        Pojalle Jaakke/Jaake?


    • jasmiina
      janita
      janika
      jore
      Joona
      jussi
      Juuli
      Juuni
      jere
      jutta
      jarkko
      jani
      jimi

      ääh..näitä on niin paljon ettei edes itsekkään muista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe