Jiri
Jiska
Joel
Jose
Jeremias
Jade
Josefiina
Justiina
Entäs muita J:llä alkavia nimiä? EI 70-80-luvun yleisiä nimiä kuten Jukka, Jouni, Jaana, Jenni jne.
J-nimiä
21
3799
Vastaukset
- jallu
jallu
- Bambi
Omille kaksosilleni (laskettu 4.8.) ajattelin antaa nimiksi Jade ja Justus. Molemmat kauniita nimiä ja kuitenkin aika harvinaisia.
- ¤_¤
Onnea jo etukäteen! Kivat nimet. Itselle tulossa "vain" yksi vauva, mutta kun ei tietoa kumpi se on, niin pitää miettiä tyttöjen ja poikien nimiä.
- jenni
tuo justus minusta:) mulla poika 5v justus joonatan ja tyttö 1v maisa matleena
- minä
poikia:
Joonas
Joosua
Jaro
tyttöjä:
Jinna
Jessika
Jonna
Jeli - kuikka
Julia, Juulia, Juuli, Jane, June
- ????
Jouki pojan nimeksi, Jemila tytölle.
- zana
Julia, Jonna...
- Elise
Jami
Jasper
Joakim
Joonatan
Jori
Janika
Janita
Jemina
Joanna
Jutta - minä vaan.. :D
Jemina(mun siskon nimi), jenni, jenna, julia, jenniina, janette, janika...
joonas, julius, jaakko, .... ööh , mut ei ainakaan jeremias, koska siitä se joutuis kärsimään koulussa ;) :D- ¤_¤
...miksi Jeremias-nimestä joutuisi kärsimään koulussa?? Tiedätkö jotain mitä minä en tiedä. Itse tiedän vain Jeremiaksen lastensadusta Jeremias Rimppakinttu, mutta ei se ole ollenkaan paha. :-) Olen ihan ihastunut Jeremias-nimeen, mutten usko että menee mieheltä läpi. :-(
- minä siis...
¤_¤ kirjoitti:
...miksi Jeremias-nimestä joutuisi kärsimään koulussa?? Tiedätkö jotain mitä minä en tiedä. Itse tiedän vain Jeremiaksen lastensadusta Jeremias Rimppakinttu, mutta ei se ole ollenkaan paha. :-) Olen ihan ihastunut Jeremias-nimeen, mutten usko että menee mieheltä läpi. :-(
jaajaa... no mä tunnen yhen Jeremiaksen, jota on kiusattu nimen takii, siks aattelin et se ei varmaan oo siks hyvä nimi antaa... ;) musta se on ihan sulonen nimi
- rose
Jimi on paras pojista ja tytöistä Janika/Jenika tai Jannika/Jennika , ne on vähän harvinaisempii....
- muikku
Jeremi
Jerkko/Jerko
Jeke
Joone/Jooni
Jaanos/Janos
Jiro/Jiiro/Jirko
Jitro/Jetro
Jasi
Jaro/Jaromi
Jaani/Jaano
Jaake/Jakke
Jonne/Jonnu/Jonni
Jossu/Josse
Jare
Jouki
Juuno
Jaarli
Janno
Jerri/Jerry
Jarre/Jare
Jassi
Jasmi/Jasmilla
Jarinna
Jimena
Josenita
Jenesia
Jelena
Jeena/Jiina
Jilla
Janna/Jinna/Jenna
Jeanna/Joanna
Jeelia
Jasmiira/Jasmira
Janda
Jutta
Jannike- 2 lapsen äiti
Tytölle Jefimia, pojalle Jasse, Jiska.
- Ninon
Joakim
Jakob,Jaakob
Jalo
Johannes
Jarmo
Jarno
Jarto
Jere
Joel
Juhani, Juhana
Janos
Juha
Jussi
Joonas
Jouna
Julianus,Julian
Julius
Justus
Juuso
Juliaana
Janiika
Jemina
Johanna
Joanna
Jenny
Josiina
Julia
Juliaana
Juli, Juuliska
Jutta
Juudit
Kaikki nimet ovat vanhasta suomalaisesta nimikirjasta. - ukit
jessica
Juliaana
Janette
Janetta
Jenny - sasa
jila ,jiri ,jiro ,jaro ,jimi,jasse,jami
jiira ,joose,jonne, - salattityttö
JARI
- .....
Pojalle Jaakke/Jaake?
jasmiina
janita
janika
jore
Joona
jussi
Juuli
Juuni
jere
jutta
jarkko
jani
jimi
ääh..näitä on niin paljon ettei edes itsekkään muista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu231573Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691