Katselin ravintiloiden brunssimainoksia, kun niitä tupsahti eteen nettiä selatessa. Alle 30 eurolla saa jo ison valikoiman leipiä, levitteitä, juustoja, lihaleikkeleitä, kasviksia, puuroa, jugurttia, jopa lämpimiä ruokia ja jälkkäreitä, tietysti myös kahvi ja tee. Noilla ruuillahan pärjä koko päivän.
Brunssimainoksia
13
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmellakympillä hankkii ruuat 2-3 päiväksi riippuen miten monipuolisesti
haluaa syödä.- Anonyymi
On se niinkin, mutta yleensä tuolla rahalla saa vain yhden annoksen pääruokaa lounaalla tai päivällisellä ravintolassa, kahvi ja jälkiruoka pitää maksaa erikseen.
Jos ajatellaan hintaan sisältyviä tuotteita, ei niitä kaikkia jaksa kerralla syödä. Entivanhaan ruotsinlaivojen seisovat pöydät olivat suosittuja.
Ihmiset lappoivat lautaselle alkuruuat ja lämpimät päällekäin. No, onneksi nykyisin osataan käyttäytyä.- Anonyymi
En ole koskaan tuollaista nähnyt, kuljin Ruotsin laivoilla jo 60 luvulla.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan tuollaista nähnyt, kuljin Ruotsin laivoilla jo 60 luvulla.
Kuuskytluvulla minäkin ekoja kertoja matkustin, niin ja kävin toki ravintolassakin syömässä vaikka kansipaikoilla istuin ; ))
- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Kuuskytluvulla minäkin ekoja kertoja matkustin, niin ja kävin toki ravintolassakin syömässä vaikka kansipaikoilla istuin ; ))
Ehkä olen ollut sitten paremmassa seurassa jo 60 luvulla laivalla, kun osattiin ottaa eri lautaset alku- ja pääruuille. Leipälautanen, jälkiruualle omansa ja viineille samoin eri lasit. Ravintolassa ruokailu oli jo tuttua ja noudatettiin kotonakin tapoja.
- Anonyymi
Mitä välii, jos mättää kaikkea isolle lautaselle, liemiruuat tietysti eri juttu. Hienohelmaa esittää.
Näin Vikingin laivalla , Pietarista olevan naisinsinöörin kaurapuuron seassa prinssinakkeja ja munaruppanaa. Se aiheutti pöytäseureessa vinoa hymyilyä.- Anonyymi
Vaikuttaa tuhtilta annokselta, sillä insinööri pärjäsi pitkälle iltapäivään. Puurohan on samaa ainetta kuin leipä, ihan hyvin mautkin sopii toisiinsa,
- Anonyymi
Kyllä Paloma on miellissään nyt. Häntä on imarreltu tekemällä personoituja aloituksia.
On metaforaa, on kirja-aloituksia, on brunssia.
Mitähän lakeija seuraavaksi tarjoilee.- Anonyymi
Taitaa hän itse näitä tehtailla. On vaan niin moneen kertaan tarjoiltu palstalle ne hänen mielikuvituksellisen runsaat runssit ja antipasto vadit, Yhdessä kattauksessa riittäisi ruokaa perheelle viikoksi.
- Anonyymi
Vohveleilla passaa liinakko-miestään.
- Anonyymi
Itse syön 11 eurolla buffan. En viitsi kokkaila kotona.
ihmettelen näitä kirjoituksia laivojen buffasta. Onko väki käynyt siellä vain kyttäämässä mitä muut syö? Itse en ole koskaan katsonut muiden syömisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502