Koska te hyväksytte, että homoudesta voi olla eri mleltä kuin te ateistit ja liberaalit?

Anonyymi-ap

Ette te kuitenkaan pysty uskovien arvoja ja mielipiteitä muuttamaan. Kunnioittakaa siis erilaistasuutta.

658

1951

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Miksi teidän erilaisuutta pitäisi kunnioittaa kun ette tekään kunnioita muiden erilaisuutta?

      • Miten koet, ettei sinua kunnioiteta? 😺


      • Anonyymi

        Eli sinä et kunnioita muita ensin vaan vaadit ensin muita muuttumaan?


      • Sano sama uskoville ja perussuomalaisille.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sano sama uskoville ja perussuomalaisille.

        Sinusta puhutaan.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Miten koet, ettei sinua kunnioiteta? 😺

        Aivopieru pamahti taas.


      • Anonyymi

        Toisten kunnioitus on asennekysymys. Sitä voi antaa vaikka sitä ei itse saisi. Rakastakaa vihollisianne.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Miten koet, ettei sinua kunnioiteta? 😺

        Ks. aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ks. aloitus.

        En ole liberaali vaan ajattelen eri tavalla. Miten se tarkoittaa että en kunnioita sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä et kunnioita muita ensin vaan vaadit ensin muita muuttumaan?

        Onko se vaatimusta muuttumisesta jos pyydetään ymmärtämään muitakin kun heterojuntteja.
        Homot ei ole mikään uhka ihmiskunnalle mutta sitä ovat nämä ihmiset jotka rivosti kommentoivat heistä . Kunnioitus ihmistä kohtaan ihmisenä on se olennainen, ei siis homojen mollaus alati ole sitä että kunnioitetaan heitä ihmisinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vaatimusta muuttumisesta jos pyydetään ymmärtämään muitakin kun heterojuntteja.
        Homot ei ole mikään uhka ihmiskunnalle mutta sitä ovat nämä ihmiset jotka rivosti kommentoivat heistä . Kunnioitus ihmistä kohtaan ihmisenä on se olennainen, ei siis homojen mollaus alati ole sitä että kunnioitetaan heitä ihmisinä

        Ole ystävällinen ja määrittele "homojen mollaus". Pelkästään sen synniksi sanomisen sitä tuskin on. Moni muukin asia on syntiä eikä Jeesuskaan siitä turhaan puhunut tai vihapäissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vaatimusta muuttumisesta jos pyydetään ymmärtämään muitakin kun heterojuntteja.
        Homot ei ole mikään uhka ihmiskunnalle mutta sitä ovat nämä ihmiset jotka rivosti kommentoivat heistä . Kunnioitus ihmistä kohtaan ihmisenä on se olennainen, ei siis homojen mollaus alati ole sitä että kunnioitetaan heitä ihmisinä

        Ketkä tässä nyt rivosti kommentoivat ja mollaavat samaa sukupuolta pitäviä??
        Kysymys oli jokaisen vapaasta mielipiteestä, oli se mikä tahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten kunnioitus on asennekysymys. Sitä voi antaa vaikka sitä ei itse saisi. Rakastakaa vihollisianne.

        Uskovaiset ovat huudelleet niin paljon vähemmistöryhmistä koska eivät ota selvää asioista. Raamattua vahdataan silmät ristissä ja kukin tulkitsee sitä tavallaan ..
        On sanottu homoista niin pahoja pilkkanimiä uskovaisten taholta että vaikea antaa sellaista anteeksi, vaikka itse olen hetero niin silti voin ymmärtää miltä esim homoista tuntuu kun joka päivä uskonveljet haukkuu ja lupailevat kaiken mailman tuomioilla . Se ei ole koskaan okay ihmisiä kohtaan. Ämissä silloin on uskovaisten paljon mainostettu hyvyysmkun ovat noin typeriä etteivät edes tiedä miten homous syntyy ihmisessä jo sikiö asteella se ei ole heidän oma päätös mitenkään .joten lukekaa kirjanne ja uskokaa ihan niin paljon kun teitä huvittaa mutta lopettakaa saarnaamassa netissä kaiken mailman uhkailulla kukaan ei ole edes pyytänyt teiltä mielipidettä ja mainostusta jumalasta ja Jeesuksesta antakaa ihmisten päättää itse mihin uskovat ilman kadotuksien uhkailuista . Ja kukaan ei kaipaa niitä ilkeyksiä netissä teikäläiseltä jotka ette arvosta kaikkia ihmisiä,. Joten voisiko olla mahdollista että nämä herran lapsoset ottaisivat ja lukisivat hieman siitä mistä joka päivä huudetaan, siis sana homoon teillä,tapeetilla aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset ovat huudelleet niin paljon vähemmistöryhmistä koska eivät ota selvää asioista. Raamattua vahdataan silmät ristissä ja kukin tulkitsee sitä tavallaan ..
        On sanottu homoista niin pahoja pilkkanimiä uskovaisten taholta että vaikea antaa sellaista anteeksi, vaikka itse olen hetero niin silti voin ymmärtää miltä esim homoista tuntuu kun joka päivä uskonveljet haukkuu ja lupailevat kaiken mailman tuomioilla . Se ei ole koskaan okay ihmisiä kohtaan. Ämissä silloin on uskovaisten paljon mainostettu hyvyysmkun ovat noin typeriä etteivät edes tiedä miten homous syntyy ihmisessä jo sikiö asteella se ei ole heidän oma päätös mitenkään .joten lukekaa kirjanne ja uskokaa ihan niin paljon kun teitä huvittaa mutta lopettakaa saarnaamassa netissä kaiken mailman uhkailulla kukaan ei ole edes pyytänyt teiltä mielipidettä ja mainostusta jumalasta ja Jeesuksesta antakaa ihmisten päättää itse mihin uskovat ilman kadotuksien uhkailuista . Ja kukaan ei kaipaa niitä ilkeyksiä netissä teikäläiseltä jotka ette arvosta kaikkia ihmisiä,. Joten voisiko olla mahdollista että nämä herran lapsoset ottaisivat ja lukisivat hieman siitä mistä joka päivä huudetaan, siis sana homoon teillä,tapeetilla aina.

        Kyllä ihmisiä kaikki arvostaa, se ettei homoja sairaina yksilöinä, joita on äärimmäisen vaikea ihmisiksi kutsua kukaan arvosta ei ole tervehenkisten heterojen vika.


      • Anonyymi

        Vähitellen normaaliudesta on tullut erilaisuutta, ja sitä ei suvakit suvaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmisiä kaikki arvostaa, se ettei homoja sairaina yksilöinä, joita on äärimmäisen vaikea ihmisiksi kutsua kukaan arvosta ei ole tervehenkisten heterojen vika.

        Kommentistasi jäi puuttumaan mainostamasi tervehenkisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähitellen normaaliudesta on tullut erilaisuutta, ja sitä ei suvakit suvaitse.

        Normaali on edelleen normaali, vaikka oletkin luiskahtanut sieltä syvään tuntemattomaan.


    • Anonyymi

      Lain mukaan ei noitakaan ihmisiä saa syrjiä joten suuta soukemmalle. Yksityisesti voit tietenkin ajatella kuten haluat.

      • Ei ketään muutakaan. 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Ei ketään muutakaan. 😺

        Juuri sitä tarkoitin. Eli suuta soukemmalle. Ei uskonnollinen vakaumuskaan anna oikeutta syrjintään jota mm. ilkeät kirjoitukset ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Eli suuta soukemmalle. Ei uskonnollinen vakaumuskaan anna oikeutta syrjintään jota mm. ilkeät kirjoitukset ovat.

        Koetko erilaiset mielipiteet ilkeäksi? 😼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Eli suuta soukemmalle. Ei uskonnollinen vakaumuskaan anna oikeutta syrjintään jota mm. ilkeät kirjoitukset ovat.

        Ei ihmsten tarvi olla samaa mieltä suvaikkien kanssa.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Koetko erilaiset mielipiteet ilkeäksi? 😼

        Koen kaikki sinun kommenttisi ilkeiksi koska ne ovat ilkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen kaikki sinun kommenttisi ilkeiksi koska ne ovat ilkeitä.

        Vain sinä iIkeilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinä iIkeilet.

        Taas loukkasit minun tunteita. Oletpa ilkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Eli suuta soukemmalle. Ei uskonnollinen vakaumuskaan anna oikeutta syrjintään jota mm. ilkeät kirjoitukset ovat.

        Pitäisikö meidän olla sinun kanssasi samaa mieltä kaikista asioista, niin sitten olisit yltiöpäisen onnellinen.

        Me ihmiset olemme asioista eri mieltä, sinunkin pitäisi hyväksyä se. Me uskovaiset pitäydymme Jumalan sanaan, mutta ei minulle tule edes mieleen, että alkaisin vainota homoja. Ennemmin alkaisin vainota ihmisiä, jotka rääkkäävät eläimiä. Eläimet ovat minun sydäntäni lähellä.

        Millainen on ilkeä kirjoitus ? Onko se sellainen, mistä sinä et pidä ja siitä sinä saat nyrhämän. Maailmassa on mielipiteitä, meillä kullakin on oma mielipiteemme. Monesti kunnioitus toisen mielipidettä kohtaan avartaa myös meitä.

        Meillä Suomessa homot saa olla yleensä rauhassa. Enemmän tapahtuu kaltoinkohtelua, jos joku mustasukkaisuudessaan tekee toiselle pahaa. Ja usein viha on se liekki, joka saa ihmisen tarttumaan kättä pidempään.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Pitäisikö meidän olla sinun kanssasi samaa mieltä kaikista asioista, niin sitten olisit yltiöpäisen onnellinen.

        Me ihmiset olemme asioista eri mieltä, sinunkin pitäisi hyväksyä se. Me uskovaiset pitäydymme Jumalan sanaan, mutta ei minulle tule edes mieleen, että alkaisin vainota homoja. Ennemmin alkaisin vainota ihmisiä, jotka rääkkäävät eläimiä. Eläimet ovat minun sydäntäni lähellä.

        Millainen on ilkeä kirjoitus ? Onko se sellainen, mistä sinä et pidä ja siitä sinä saat nyrhämän. Maailmassa on mielipiteitä, meillä kullakin on oma mielipiteemme. Monesti kunnioitus toisen mielipidettä kohtaan avartaa myös meitä.

        Meillä Suomessa homot saa olla yleensä rauhassa. Enemmän tapahtuu kaltoinkohtelua, jos joku mustasukkaisuudessaan tekee toiselle pahaa. Ja usein viha on se liekki, joka saa ihmisen tarttumaan kättä pidempään.

        Ilkeä kirjoitus on sellainen joka loukkaa minua ja minun identiteettiä. Se on sortoa ja fobiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmsten tarvi olla samaa mieltä suvaikkien kanssa.

        Kuten ei myöskään samaa mieltä jeesusnatsien kanssa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Eli suuta soukemmalle. Ei uskonnollinen vakaumuskaan anna oikeutta syrjintään jota mm. ilkeät kirjoitukset ovat.

        Siinähän se uskonnon sanoma tuodaan selvästi esille kun haukutaan ihmisiä selåksuaalisesta suuntauksesta, aika alhaista touhua heiltä . Yrittävät jotenkin toisen ihmisen syntyessä saaneet ominaisuudet. Siinäkin jo näkee mitä porukkaa ne ovat, turpa laulaa ja aivot hölskyy tyhjänä päässä , siten heidät näen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmsten tarvi olla samaa mieltä suvaikkien kanssa.

        Etpä voi homoakaan muuksi muuttaa, joten miten oikein ajattelet. Vai voisiko sinut muuttaa homoksi, arvelen että ei, siis sama koskee homoja ei se ominaisuus mitenkään ole muutettavissa , eikä tarttekkaan olla . Siksi on ihmisten kunnioitettava toisia ihmisyåiä juuri sellaisena kun he ovat.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Pitäisikö meidän olla sinun kanssasi samaa mieltä kaikista asioista, niin sitten olisit yltiöpäisen onnellinen.

        Me ihmiset olemme asioista eri mieltä, sinunkin pitäisi hyväksyä se. Me uskovaiset pitäydymme Jumalan sanaan, mutta ei minulle tule edes mieleen, että alkaisin vainota homoja. Ennemmin alkaisin vainota ihmisiä, jotka rääkkäävät eläimiä. Eläimet ovat minun sydäntäni lähellä.

        Millainen on ilkeä kirjoitus ? Onko se sellainen, mistä sinä et pidä ja siitä sinä saat nyrhämän. Maailmassa on mielipiteitä, meillä kullakin on oma mielipiteemme. Monesti kunnioitus toisen mielipidettä kohtaan avartaa myös meitä.

        Meillä Suomessa homot saa olla yleensä rauhassa. Enemmän tapahtuu kaltoinkohtelua, jos joku mustasukkaisuudessaan tekee toiselle pahaa. Ja usein viha on se liekki, joka saa ihmisen tarttumaan kättä pidempään.

        Ilkeä kirjoitus on se jossa yritetään alentaa jotakin joka on syntynyt erilaisella suuntauksella Äja kun nyt olet muka uskovainen niin eikö joissain niissä teidän kirjoissa lue että rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi , siinähän sen näkee. Ihminen joka ei ole tyytyväinen omaan itseensä on usein juuri se joka ilkeitä kirjoittelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeä kirjoitus on se jossa yritetään alentaa jotakin joka on syntynyt erilaisella suuntauksella Äja kun nyt olet muka uskovainen niin eikö joissain niissä teidän kirjoissa lue että rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi , siinähän sen näkee. Ihminen joka ei ole tyytyväinen omaan itseensä on usein juuri se joka ilkeitä kirjoittelee.

        Kyllä homot saavat elää minun mielestäni ihan rauhassa, ei minulla ole aikomustakaan alkaa kohdella heitä kaltoin.

        Minun lapsuudenystäväni poika on homo. Olen muutaman kerran hänen kanssaan keskustellut ja hyvin meidän keskustelut sujuivat. En nostanut häntä korokkeelle, vaikka tuntuu nykyään siltä, että homot haluaisivat, että me heterot palvoisimme heitä.

        Onko insestiä harrastavat ihmiset syntyneet eri suuntauksella. Vai ovatko ainoastaan homot syntyneet erilaisella suuntauksella ? Mites on niiden laita, jotka tykkäävät sytytellä tulipaloja ja saavat siitä onnentunteita ?


      • Monkki kirjoitti:

        Kyllä homot saavat elää minun mielestäni ihan rauhassa, ei minulla ole aikomustakaan alkaa kohdella heitä kaltoin.

        Minun lapsuudenystäväni poika on homo. Olen muutaman kerran hänen kanssaan keskustellut ja hyvin meidän keskustelut sujuivat. En nostanut häntä korokkeelle, vaikka tuntuu nykyään siltä, että homot haluaisivat, että me heterot palvoisimme heitä.

        Onko insestiä harrastavat ihmiset syntyneet eri suuntauksella. Vai ovatko ainoastaan homot syntyneet erilaisella suuntauksella ? Mites on niiden laita, jotka tykkäävät sytytellä tulipaloja ja saavat siitä onnentunteita ?

        Kaikkea sinäkin tunnet.

        En ole huomannut, että homot haluaisivat heterojen palvovan heitä. Sairas ajatus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikkea sinäkin tunnet.

        En ole huomannut, että homot haluaisivat heterojen palvovan heitä. Sairas ajatus.

        Ei tietenkään tunne. Älyttömiä taas möliset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tunne. Älyttömiä taas möliset.

        Kuka homo on halunnut sinun palvovan häntä?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuka homo on halunnut sinun palvovan häntä?

        Tuot jälleen nàismaista homouttasi esiin.


      • torre3 kirjoitti:

        Kaikkea sinäkin tunnet.

        En ole huomannut, että homot haluaisivat heterojen palvovan heitä. Sairas ajatus.

        Laitoin huonon sanan siihen, mitä ajattelin. Tarkoitin sitä, että monet homot ylvästelevät homoudellaan tai ainakin minusta tuntuu siltä.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Pitäisikö meidän olla sinun kanssasi samaa mieltä kaikista asioista, niin sitten olisit yltiöpäisen onnellinen.

        Me ihmiset olemme asioista eri mieltä, sinunkin pitäisi hyväksyä se. Me uskovaiset pitäydymme Jumalan sanaan, mutta ei minulle tule edes mieleen, että alkaisin vainota homoja. Ennemmin alkaisin vainota ihmisiä, jotka rääkkäävät eläimiä. Eläimet ovat minun sydäntäni lähellä.

        Millainen on ilkeä kirjoitus ? Onko se sellainen, mistä sinä et pidä ja siitä sinä saat nyrhämän. Maailmassa on mielipiteitä, meillä kullakin on oma mielipiteemme. Monesti kunnioitus toisen mielipidettä kohtaan avartaa myös meitä.

        Meillä Suomessa homot saa olla yleensä rauhassa. Enemmän tapahtuu kaltoinkohtelua, jos joku mustasukkaisuudessaan tekee toiselle pahaa. Ja usein viha on se liekki, joka saa ihmisen tarttumaan kättä pidempään.

        Eläimet ovat myös minun sydäntäni lähellä. En pidä yhtään eläinten rääkkäämisestä.

        Uudessa maassa onneksi kukaan ei rääkkää ketään.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eläimet ovat myös minun sydäntäni lähellä. En pidä yhtään eläinten rääkkäämisestä.

        Uudessa maassa onneksi kukaan ei rääkkää ketään.

        1234567---

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeä kirjoitus on se jossa yritetään alentaa jotakin joka on syntynyt erilaisella suuntauksella Äja kun nyt olet muka uskovainen niin eikö joissain niissä teidän kirjoissa lue että rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi , siinähän sen näkee. Ihminen joka ei ole tyytyväinen omaan itseensä on usein juuri se joka ilkeitä kirjoittelee.

        Ai sinä uskot suuntauksiin jonkinlaisena totuutena? Tiede ei kuitenkaan ole todistanut että homostelu olisi jokin neuroottinen pakkomielle jota pitää toteuttaa käytännössä. Monet heterotkin elävät selibaatissa, tahtoen tai tahtomattaan. Väitätkö ettei homot pysty samaan?

        Elämässä on muutakin kuin seksiä joten varmaan homostelu on oma valinta ja siitä seuraa oma vastuu ja pulinat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Eli suuta soukemmalle. Ei uskonnollinen vakaumuskaan anna oikeutta syrjintään jota mm. ilkeät kirjoitukset ovat.

        Ei tervehenkiset kirjoitukset mitään syrjintää ole vaan totuus ja tosia ettei terve yhteiskunta voi eikä tarvitse homojen kaltaisia sairaita yksilöitä hyväksyä.


    • Anonyymi

      Ei kenenkään ole pakko hyväksyä luonnonvastaisuutta.

      • Anonyymi

        Eikä keksittyjä sukuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä keksittyjä sukuolia.

        kyllä 32 eri sukupuolta on totta, jos niillä voi tehdä rahaa 🤣


      • Anonyymi

        Ei, mutta hyvä olisi uskoa neitsyen synnyttävän ja ihmisten nousevan kuolleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta hyvä olisi uskoa neitsyen synnyttävän ja ihmisten nousevan kuolleista.

        Ne sentään voivat olla todellisia tapahtumia. Samaa ei voi sanoa sukupuolen vaihtamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne sentään voivat olla todellisia tapahtumia. Samaa ei voi sanoa sukupuolen vaihtamisesta.

        Synnyttävä neitsyt on valaistumisen metafora.
        Viinin muuttaminen vereksi on hyvinkin verrattavissa peniksen muuttamiseen klitaksi. Yhtä uskottavia ja tieteellisesti todistettuja molemmat.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Synnyttävä neitsyt on valaistumisen metafora.
        Viinin muuttaminen vereksi on hyvinkin verrattavissa peniksen muuttamiseen klitaksi. Yhtä uskottavia ja tieteellisesti todistettuja molemmat.

        Näinhän se on. Sukupuolta ei voi vaihtaa kuten ei vehkeitäkään.


      • Anonyymi

        Uskovaisuus on kuitenkin aivan luonnollista, Johtuu isojen aivojen mukanaan tuomasta kyvystä milikuvitella yliluonnollisia olento ja juttuja.


      • Anonyymi

        Se ei ole luomånnon vastaisuutta mitenkään, homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä,on ollut maan päällä . Siis ei mitäön uutta eikä luonnotonta. Luonnottomasti sen tekevät ihmiset joilla ei ole tietoa,
        raamattu ei ole mitenkään tiedon lähde, kaikilla noilla halveksimisilla vähenee väki uskon pojilta , kuka haluaisi kuulua johonkin pari tuhatta vanhaan klubiin ja vielä elää niiden sääntöjen mukaisesti . Joten homous vaan on olemassa halusi jeesustelija sitä tai ei. Ja meitä on monia heteroita jotka tuemme heitä monilla tavoin , koska annamme heille saman ihmisarvon kun muillekkin ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta hyvä olisi uskoa neitsyen synnyttävän ja ihmisten nousevan kuolleista.

        Ihan niin, näiden maailmassa ne neitsyetkin synnyttävät ja joku nousee kuolleista ,ja vielä uskovatkin niihin juttuihin, eibåcätkä tajua että ne jotka ovat kirjoittaneet raamatun olivat sen ajan kynä niekkoja ei siis mitään ihme olentoja tavallisia ihmisiä hyvällä mielikuvituksella varustettuina .
        Jos joku synnyttää lapsen niin on ollut yhdynnässä jonkun miehen kanssa , yksinkertaista ! Äeikä kukaan joka on kuollut herää eloon, miten nänen verenkiertonsa muka alkaisi toimimaan yhtä äkkiä ja aivot olisivat todella tuhoutuneet totaalista happi vajauksesta
        Jotta näihin ne uskoo ja ihmeisiin joissa ei ole mitään loogista . Neitsyt Maria ??? Epäilen syvästi .


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Synnyttävä neitsyt on valaistumisen metafora.
        Viinin muuttaminen vereksi on hyvinkin verrattavissa peniksen muuttamiseen klitaksi. Yhtä uskottavia ja tieteellisesti todistettuja molemmat.

        Mutta kun nämä nyt uskovat ihan tosissaan että joku on taikasauvaa heilutellut ja kutsuu sitä,ihmeeksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisuus on kuitenkin aivan luonnollista, Johtuu isojen aivojen mukanaan tuomasta kyvystä milikuvitella yliluonnollisia olento ja juttuja.

        Minulla on ollut liian huono mielikuvitus. Päädyin ateistiksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla on ollut liian huono mielikuvitus. Päädyin ateistiksi.

        Leikit uskovaa ja heteroa vuosikymmenten ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikit uskovaa ja heteroa vuosikymmenten ajan.

        Siitä huolimatta minulla ei ole mielikuvitusta.

        Ateismi sopii sellaiselle.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitä huolimatta minulla ei ole mielikuvitusta.

        Ateismi sopii sellaiselle.

        Jankutat samoja jankutuksiasi vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole luomånnon vastaisuutta mitenkään, homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä,on ollut maan päällä . Siis ei mitäön uutta eikä luonnotonta. Luonnottomasti sen tekevät ihmiset joilla ei ole tietoa,
        raamattu ei ole mitenkään tiedon lähde, kaikilla noilla halveksimisilla vähenee väki uskon pojilta , kuka haluaisi kuulua johonkin pari tuhatta vanhaan klubiin ja vielä elää niiden sääntöjen mukaisesti . Joten homous vaan on olemassa halusi jeesustelija sitä tai ei. Ja meitä on monia heteroita jotka tuemme heitä monilla tavoin , koska annamme heille saman ihmisarvon kun muillekkin ihmisille.

        Murhaajiakin on ollut aina joten ei sekään ole uutta tai luonnotonta. Eli se millainen ihmiskunta on ollut ei sano mikä on oikein tai väärin. Sinun pitää keksiä jotain muuta.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Synnyttävä neitsyt on valaistumisen metafora.
        Viinin muuttaminen vereksi on hyvinkin verrattavissa peniksen muuttamiseen klitaksi. Yhtä uskottavia ja tieteellisesti todistettuja molemmat.

        Joskus tänne kirjoitetään ällöttäviä mielikuvia ja mielipiteetkin saattavat kertoa tietämättömyydestä ihmisestä . Viisas varmaankin lukisi ensin muutaman aiheeseen liittyvää kirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisuus on kuitenkin aivan luonnollista, Johtuu isojen aivojen mukanaan tuomasta kyvystä milikuvitella yliluonnollisia olento ja juttuja.

        Uskovaiset eivät kuitenkaan kuvittele liikoja. Eivät esimerkiksi luule että sukupuolta voi muuttaa tai että homostelu olisi synnynnäistä. Tästä päätellen suvakkien mielikuvitus on paljon yliluonnollisempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tänne kirjoitetään ällöttäviä mielikuvia ja mielipiteetkin saattavat kertoa tietämättömyydestä ihmisestä . Viisas varmaankin lukisi ensin muutaman aiheeseen liittyvää kirjan.

        Kuten Setan trans oppaan? Kuuntelin kauan sitten ja ne olivat verrattavissa Raamatun hulluimpiin myytteihin.


    • Anonyymi

      Kyllä se koville ottaa.

    • Anonyymi

      Aloituksen mukaan ilmeisesti pitäisi olla hyväksyttävää esimerkiksi jättää valtiolle työhön otettaessa huomioimatta ammatillisesti pätevät hakijat jotka vaan eivät muista syistä johtuen ole aloittajalle mieluisia.
      Kivoja tollaset alotukset.

      • Anonyymi

        Ne on kivoja vain sinun päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kivoja vain sinun päässäsi.

        Etkö pidä aloituksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pidä aloituksesta?

        Ei tässä aloitusta kommentoitu.


      • Anonyymi

        Ihan niin jamkaiken tarkoituksena on suuri tyhmyys ihmisestä joka ei satu olemaan sellainen kun nämä jesuiitat posmittaa.
        Jos pätevä ihminen hakee uutta työtä niin onko CV ssä luettava sukupuolisuuskin heidän mielestään vaineiittäökö hyvä osaaminen esim sydänkirurgina ja homona .
        Joten aika näiden muinaismuistojen ruveta elämään oikeaa elämää ja lopettaa ihmisten tuomitseminen . Joten homo sanaa ei tartte käyttää silloin kun se ei ole tarpeellista edes annetaan kaikkien kukkien kukkia se on luonnon tarkoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin jamkaiken tarkoituksena on suuri tyhmyys ihmisestä joka ei satu olemaan sellainen kun nämä jesuiitat posmittaa.
        Jos pätevä ihminen hakee uutta työtä niin onko CV ssä luettava sukupuolisuuskin heidän mielestään vaineiittäökö hyvä osaaminen esim sydänkirurgina ja homona .
        Joten aika näiden muinaismuistojen ruveta elämään oikeaa elämää ja lopettaa ihmisten tuomitseminen . Joten homo sanaa ei tartte käyttää silloin kun se ei ole tarpeellista edes annetaan kaikkien kukkien kukkia se on luonnon tarkoitus

        Minä ainakin olen eri mieltä. Ei homoutta sinänsä tarvitse hyväksyä. Se on tavallisuudesta poikkeavaa käytöstä ja aiheuttaa monelle mielipahaa.


    • Anonyymi

      Hyvä kommentti. Samaa mieltä. En usko, että kenelläkään on mitään tätä vastaan, kun rehellisesti tunnustetaan totuus, että teidän uhrikulttijumallanne onkin Saatana.

      • Anonyymi

        Paavia lainatakseni - Jumalalle kelpaavat kyllä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavia lainatakseni - Jumalalle kelpaavat kyllä kaikki.

        Ei kelpaa!


      • Anonyymi

        Eihän se mikään Jumala ole vaan Lucifer oli enkeli joka ylpistyi ja jonka Jumala ajoi pois taivaan valtakunnasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa!

        Ei niin. Ei edes tottelematon poika.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei niin. Ei edes tottelematon poika.

        Taas sama jankkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama jankkaus.

        Oli kyse siitä mitä Jumala.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oli kyse siitä mitä Jumala.

        OIet aivan kuin Jammu.

        Etkä ymmärrä edes hävetä.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mikään Jumala ole vaan Lucifer oli enkeli joka ylpistyi ja jonka Jumala ajoi pois taivaan valtakunnasta.

        Ja Raamatun kohta oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Raamatun kohta oli?

        Saatana enkeleineen on tietysti helvetissä - ja osa vielä maanpäälläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Raamatun kohta oli?

        Ylpistyvä enkeli on vain metafora Venuksesta, joka aamulla loistaa kirkkaimmin ikään kuin haastaakseen auringon, mutta himmenee auringon noustessa sen ylle. Näin "jumala voittaa saatanan."


      • Et varmaan tajunnut, että sellaista summaa ei ole muuta kuin huumorimielessä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et varmaan tajunnut, että sellaista summaa ei ole muuta kuin huumorimielessä.

        Sinä olet köyhä. Asuntosikin on max 30t€:n arvoinen.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ylpistyvä enkeli on vain metafora Venuksesta, joka aamulla loistaa kirkkaimmin ikään kuin haastaakseen auringon, mutta himmenee auringon noustessa sen ylle. Näin "jumala voittaa saatanan."

        Et tiedä edes jaetta.

        OIet surkea ToIIo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä edes jaetta.

        OIet surkea ToIIo.

        Tiedän "kuinka olleet maahan pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika..."


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Tiedän "kuinka olleet maahan pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika..."

        Näinhän se menee saatana ei tunnista itseään alien inkvisitio odottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee saatana ei tunnista itseään alien inkvisitio odottaa

        tulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulossa

        Saatana vie mennessään jos sille puhuu koska sille on annettu valta viedä mukanaan jos sille puhuu


      • Anonyymi

        Sinä puolestasi vaikutat olevan herkkäuskoinen idiootti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet aivan kuin Jammu.

        Etkä ymmärrä edes hävetä.
        🤓

        Yhdennäköisyys on 100%.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee saatana ei tunnista itseään alien inkvisitio odottaa

        Tuo on vain runollinen metafora Venuksesta, jonka valo näyttää himmenevän kun sen yli nousee aurinko.


    • Anonyymi

      Nykyäänhän kirkossa vihitään homopareja. Onko aloittaja enemmän tai parempi uskovainen kuin kirkon papit?

      • Anonyymi

        Homoja vihkivä pappi minkään kirkon pappi ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoja vihkivä pappi minkään kirkon pappi ole.

        Jumala ei niitä ”vihkimisiä” siunaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei niitä ”vihkimisiä” siunaa.

        Ei se mitään siunaa.

        Menin joskus avioliittoon naisen kanssa, eikä Jumala vihkimistä siunannut Töölön kirkossa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei se mitään siunaa.

        Menin joskus avioliittoon naisen kanssa, eikä Jumala vihkimistä siunannut Töölön kirkossa.

        Ainoa avioIiittosi.

        Silloin kun Ieikit heteroa 21 vuoden ajan. Päättyi kun petit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa avioIiittosi.

        Silloin kun Ieikit heteroa 21 vuoden ajan. Päättyi kun petit.

        Päättyi, kun "vaimo" oli kaiken ajan töissä ja hengellisissä kokouksissa.

        Minulle avioliitto oli toisenlaista. Kuten nykyinen avoliitto miehen kanssa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päättyi, kun "vaimo" oli kaiken ajan töissä ja hengellisissä kokouksissa.

        Minulle avioliitto oli toisenlaista. Kuten nykyinen avoliitto miehen kanssa.

        Eihän kuutiokaan sinua kestä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päättyi, kun "vaimo" oli kaiken ajan töissä ja hengellisissä kokouksissa.

        Minulle avioliitto oli toisenlaista. Kuten nykyinen avoliitto miehen kanssa.

        OIet kerran ollut avioIiitossa.

        Päättyi tosiaan kun petit.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päättyi, kun "vaimo" oli kaiken ajan töissä ja hengellisissä kokouksissa.

        Minulle avioliitto oli toisenlaista. Kuten nykyinen avoliitto miehen kanssa.

        Miesvaimosi ei voi sietää sinua ToIIoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        OIet kerran ollut avioIiitossa.

        Päättyi tosiaan kun petit.

        Avioliitto päättyi, kun "vaimo" oli töissä ja hengellisissä kokouksissa. Se ei ole mikään avioliitto minulle.

        Nyt on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Avioliitto päättyi, kun "vaimo" oli töissä ja hengellisissä kokouksissa. Se ei ole mikään avioliitto minulle.

        Nyt on.

        Ainoa avioIiittosi päättyi kun petit vaimoasi Bottom-hommissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesvaimosi ei voi sietää sinua ToIIoa.

        Mies ei voi olla vaimo.

        Olet sinä kumma tollo.


      • Vain tollo sanoo miestä miesvaimoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa avioIiittosi päättyi kun petit vaimoasi Bottom-hommissa.

        Mitä ihmeen hölinää tuo on?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä ihmeen hölinää tuo on?

        Et kestä totuutta taaskaan.

        OIet ToIIo tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa avioIiittosi.

        Silloin kun Ieikit heteroa 21 vuoden ajan. Päättyi kun petit.

        Ollut siis pitempään naimisissa naisen kanssa kuin elänyt suhteessa miehen kanssa? Synnynnäinen homous vaikuttaa aika heikolta seksuaalivietiltä. Kuulostaa enemmän bi-seksuaalilta. Oikea homo ei makaisi naisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollut siis pitempään naimisissa naisen kanssa kuin elänyt suhteessa miehen kanssa? Synnynnäinen homous vaikuttaa aika heikolta seksuaalivietiltä. Kuulostaa enemmän bi-seksuaalilta. Oikea homo ei makaisi naisen kanssa.

        Ikävä kyllä Suomessa homoparit ovat voineet olla avioliitossa vain kohta seitsemän vuoden ajan .

        Et tiedä mitä homojen asiat olivat. Itse siinä juuri, missä homoja kuoli ja media teki niistä suuret otsikot. Päätin jäädä eloon ja menin naimisiin naisen kanssa. Se päättyi eroon kuten oletus olikin. Olen kuullut yhden homon eläneen naisen kanssa avioliitossa kuolemaansa asti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ikävä kyllä Suomessa homoparit ovat voineet olla avioliitossa vain kohta seitsemän vuoden ajan .

        Et tiedä mitä homojen asiat olivat. Itse siinä juuri, missä homoja kuoli ja media teki niistä suuret otsikot. Päätin jäädä eloon ja menin naimisiin naisen kanssa. Se päättyi eroon kuten oletus olikin. Olen kuullut yhden homon eläneen naisen kanssa avioliitossa kuolemaansa asti.

        Et tosiaan oIe avioIiitossa.

        Ainoa avioIiittosi särkyi kun petit miesten kanssa Bottomina.


    • No siis tämäkin on asioita mistä ei tarvitse änkyröiden kanssa neuvotella.
      Laki takaa homoille samat oikeudet kuin muillekin. Viis siitä mitä ajattelette.

      • Anonyymi

        Koska ei olisi taannut


      • Anonyymi

        Ainahan Suomessa ovat homot päässeet naimisiin jopa kirkossa. Ei sitä mikään laki ole estänyt. Piti vain mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan Suomessa ovat homot päässeet naimisiin jopa kirkossa. Ei sitä mikään laki ole estänyt. Piti vain mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Ei heterotkaan ole päässeet samaa sukuolta olevan kanssa naimisiin. Ihan samat oikeudet on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heterotkaan ole päässeet samaa sukuolta olevan kanssa naimisiin. Ihan samat oikeudet on ollut.

        Juuri niin. Oikeudet ovat aina olleet samat. Avioliitto on miehen ja naisen välinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Oikeudet ovat aina olleet samat. Avioliitto on miehen ja naisen välinen asia.

        Ihmisen typeryys on näköjään ehtymätön luonnonvara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen typeryys on näköjään ehtymätön luonnonvara.

        Sen takia sinä jaksat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen typeryys on näköjään ehtymätön luonnonvara.

        Todistat sen toiminnallasi joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Oikeudet ovat aina olleet samat. Avioliitto on miehen ja naisen välinen asia.

        Kaikki muuttuu. Se mitä oli ennen, ei enää päde.

        Nykyään kaikki aikuiset saavat äänestää, ja myös homoparit saavat mennä avioliittoon..


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki muuttuu. Se mitä oli ennen, ei enää päde.

        Nykyään kaikki aikuiset saavat äänestää, ja myös homoparit saavat mennä avioliittoon..

        Sinä et muutu. Et koskaan pysty raitistumaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki muuttuu. Se mitä oli ennen, ei enää päde.

        Nykyään kaikki aikuiset saavat äänestää, ja myös homoparit saavat mennä avioliittoon..

        OIet aina oIIut naismainen Hinaaja.

        Et muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        OIet aina oIIut naismainen Hinaaja.

        Et muutu.

        Sinä et kyllä muutu. Olet aina ollut se, joka suhtautuu toisiin negatiivisesti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinä et kyllä muutu. Olet aina ollut se, joka suhtautuu toisiin negatiivisesti.

        Kerron tosiasiat aina.

        Se ei muutu.


      • torre3 kirjoitti:

        Sinä et kyllä muutu. Olet aina ollut se, joka suhtautuu toisiin negatiivisesti.

        No eiköhän kaikki näe että tuossa on lähinnä hänen omaa kipuilua mukana.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No eiköhän kaikki näe että tuossa on lähinnä hänen omaa kipuilua mukana.

        Vain sinä näet. Omiasi.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No eiköhän kaikki näe että tuossa on lähinnä hänen omaa kipuilua mukana.

        Homot ovat aina päässeet naimisiin siinä kuin heterotkin. Kyse ei ole suuntauksista vaan sukupuolista. Pitää mennä naimisiin eri sukupuolen kanssa ja se on avioliitto. Kuinka katkera pitää olla että homona vaatii avioliittoa joka on vain heteroiden oikeus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homot ovat aina päässeet naimisiin siinä kuin heterotkin. Kyse ei ole suuntauksista vaan sukupuolista. Pitää mennä naimisiin eri sukupuolen kanssa ja se on avioliitto. Kuinka katkera pitää olla että homona vaatii avioliittoa joka on vain heteroiden oikeus.

        Eivät homot ole katkeria.

        Esimerkiksi Espanjassa avioliitto ei ole ollut vain heterojen oikeus 20 vuoteen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eivät homot ole katkeria.

        Esimerkiksi Espanjassa avioliitto ei ole ollut vain heterojen oikeus 20 vuoteen.

        Miesvaimosi on todella hupaisa.

        Ei avioIiittoa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eivät homot ole katkeria.

        Esimerkiksi Espanjassa avioliitto ei ole ollut vain heterojen oikeus 20 vuoteen.

        Miten niin vain heteroiden? Homot ja lesbot ovat voineet mennä aina naimisiin Espanjassa ja Portugalissakin. Pitää vain mennä eri sukupuolen kanssa naimisiin koska ei ole mitään muuta avioliittoa.


    • Anonyymi

      Milloin suvaitsevaiset ovat erilaisuutta suvainneet? Alusta asti hyväksyivät vain tietynlaiset, oman ideologian mukaiset erilaisuudet.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Heh, kuten uskovat hyväksyvät vain oman uskontonsa mukaiset erilaisuudet. Pata kattilaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, kuten uskovat hyväksyvät vain oman uskontonsa mukaiset erilaisuudet. Pata kattilaa jne.

        Ei uskovat hyväksy mitään. Eivät sitä jos toinen ei vietä sapattia, eivät hurmahenkiä, eivät kasteita, Paavalikin on joidenkin mielestä suurin valhtelija maan päällä yms.

        Ei tosiaan kannata nostaa meteliä jostain homoudesta kun ei hyväksytä. Silloin ei tunne uskovien sielunmaisemaa millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, kuten uskovat hyväksyvät vain oman uskontonsa mukaiset erilaisuudet. Pata kattilaa jne.

        Uskovat eivät teeskentele olevansa suvaitsevaisia vaan alusta asti on selvää että kaikki ihmiset tuomitaan kahteen ryhmään. Mennään joko taivaaseen tai kadotukseen. Se on rehellistä touhua jossa ei ole suvaitsevaisten kielipeliä ja valheellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat eivät teeskentele olevansa suvaitsevaisia vaan alusta asti on selvää että kaikki ihmiset tuomitaan kahteen ryhmään. Mennään joko taivaaseen tai kadotukseen. Se on rehellistä touhua jossa ei ole suvaitsevaisten kielipeliä ja valheellisuutta.

        Ja kuitenkin se yksi kaveri kehotti miettimään ennenkuin viskoo kiviä taivaspaikan varmuudessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin se yksi kaveri kehotti miettimään ennenkuin viskoo kiviä taivaspaikan varmuudessaan.

        Ja kun, heh, niiden uskovaisten uskonnossa ei edes ole taivasta ollenkaan. Ainoa mihin taivasten valtakunta iittyy on Jeesuksen opetus - se on meissä ja meidän ympärillämme eläessämme. Luonnollista, kun Jumala on luonut kaiken.

        Mutta kun ei samaan ihmiseen mahdu synti ja Saatana, kun Jeesuksen opetuksin on Jumalan valtakunta sisäisesti, niin uskovaiset perkaavat pois taivasten valtakunnan, ja keksivät, että se taivasten valtakunta onkin kuoleman jälkeen.

        Faktaa Raamatusta löytyy Jeesus Matt.13:33 ja juutalainen 2.Kor.5:7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun, heh, niiden uskovaisten uskonnossa ei edes ole taivasta ollenkaan. Ainoa mihin taivasten valtakunta iittyy on Jeesuksen opetus - se on meissä ja meidän ympärillämme eläessämme. Luonnollista, kun Jumala on luonut kaiken.

        Mutta kun ei samaan ihmiseen mahdu synti ja Saatana, kun Jeesuksen opetuksin on Jumalan valtakunta sisäisesti, niin uskovaiset perkaavat pois taivasten valtakunnan, ja keksivät, että se taivasten valtakunta onkin kuoleman jälkeen.

        Faktaa Raamatusta löytyy Jeesus Matt.13:33 ja juutalainen 2.Kor.5:7.

        No ei ole - uskovaiset menevät tietysti helvettiin, kun vaihtavat Jumalan Saatanaan Raamatun mukaan. Löytyy 1.Kor.3:13. Kyllä järki on sitten vaikea asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole - uskovaiset menevät tietysti helvettiin, kun vaihtavat Jumalan Saatanaan Raamatun mukaan. Löytyy 1.Kor.3:13. Kyllä järki on sitten vaikea asia.

        Ja edelleenkin juutalaisten Jumala homojorinoin on Raamatun Saatana, vaikka sitä harhaanjohtamiseksi kuinka kutsuttaisiin Jumalaksi.

        Se ei nimittäin Saatanan nimellä onnistu keräämään sieluja, mutta Jumalan nimellä erittäin hyvin kyllä - kaikkien kristittyjen ja uskovaisten sielut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkin juutalaisten Jumala homojorinoin on Raamatun Saatana, vaikka sitä harhaanjohtamiseksi kuinka kutsuttaisiin Jumalaksi.

        Se ei nimittäin Saatanan nimellä onnistu keräämään sieluja, mutta Jumalan nimellä erittäin hyvin kyllä - kaikkien kristittyjen ja uskovaisten sielut.

        Tästä syystä.Raamatussa on kaksi evankeliumia, kun on kaksi Jumalaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä syystä.Raamatussa on kaksi evankeliumia, kun on kaksi Jumalaakin.

        Raamatussa on neljä evankeliumia ihan samasta Jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on neljä evankeliumia ihan samasta Jumalasta.

        Q evankeliumista luotu, kirkolliskokouksissa päätettiin mitkä versiot ovat kelpoisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä syystä.Raamatussa on kaksi evankeliumia, kun on kaksi Jumalaakin.

        Miten niin kaksi evankeliumia? Tarkoitatko Testamentteja kun niitä on kaksi? Sinulle ei taida kumpikaan olla tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kaksi evankeliumia? Tarkoitatko Testamentteja kun niitä on kaksi? Sinulle ei taida kumpikaan olla tuttu.

        KAKSI EVANKELIUMIA.

        Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumi totuudella ja oikeudenmukaisuudella, kun hän käski julistaa taivasten valtakunnan tulemista maan päälle, joka on meissä ja meidän ympärillämme, ja opetti moraalia ja etiikkaa.

        Ja Paavalin syntien evalkeliumi Jeesuksesta tosi Jumalana kirottuna ja teurastettuna
        uhrilampaana, että pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.

        Kuulostaako nämä sinusta yhdeltä ja samalta evankeliumilta? Osaatko ajatella, että näissä olisi yksi ja sama Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAKSI EVANKELIUMIA.

        Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumi totuudella ja oikeudenmukaisuudella, kun hän käski julistaa taivasten valtakunnan tulemista maan päälle, joka on meissä ja meidän ympärillämme, ja opetti moraalia ja etiikkaa.

        Ja Paavalin syntien evalkeliumi Jeesuksesta tosi Jumalana kirottuna ja teurastettuna
        uhrilampaana, että pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.

        Kuulostaako nämä sinusta yhdeltä ja samalta evankeliumilta? Osaatko ajatella, että näissä olisi yksi ja sama Jumala?

        Matteuksen evankeliumin 7. luku : KAKSI TIETÄ, se ahdas portti ja se lavea portti ja tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumin 7. luku : KAKSI TIETÄ, se ahdas portti ja se lavea portti ja tie.

        Siitä kai olemme yhtä mieltä, että neljä evankeliumia sisältävät, Jeesuksen opetuksia taivasten valtakunnasta, ja sitten se Paavalin syntiopin evankeliumi, löytyy hänen tärkeimmästä opetuskirjeestä kirje Roomalaisille:

        "2:16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, MINUN EVANKELIUMINI MUKAAN."

        Ja tämän Roomalaiskirjeen mukaan tällä evankeliumilla, kun Jeesus on tosi Jumalana teurastettu uhrilammas pelastutaan näin ja löytyy 7. luvusta:

        "7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
        Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."

        Kuulostaako tämä teidän mielestä taivasten valtakunnan julistamisesta maanpäälle totuudella ja oikeudenmukaisuudella Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä, kuten Jeesus opetti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä kai olemme yhtä mieltä, että neljä evankeliumia sisältävät, Jeesuksen opetuksia taivasten valtakunnasta, ja sitten se Paavalin syntiopin evankeliumi, löytyy hänen tärkeimmästä opetuskirjeestä kirje Roomalaisille:

        "2:16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, MINUN EVANKELIUMINI MUKAAN."

        Ja tämän Roomalaiskirjeen mukaan tällä evankeliumilla, kun Jeesus on tosi Jumalana teurastettu uhrilammas pelastutaan näin ja löytyy 7. luvusta:

        "7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?
        Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."

        Kuulostaako tämä teidän mielestä taivasten valtakunnan julistamisesta maanpäälle totuudella ja oikeudenmukaisuudella Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä, kuten Jeesus opetti?

        Ja tehdä sitä pahaa mitä vihaa, niin kuulostaako se Jeesuksen opetukselta, kun hän sanoo näin:

        Luuk. "17:20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

        Ja koska tämä Jumalan valtakunta ja Paavalin syntien valtakunta ei mahdu samaan ihmiseen, niin tuo taivasten valtakunta pitää perata ensin pois ja siirtyä Paavalin syntien valtakuntaan, hänen opetuksen mukaan - kaksi evankeliumia, kaksi valtakuntaa ja näissä opeissa eri Jumalat.

        Evankeliumi 1) Jeesus, Matt. 13:33 "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON HAPATUKSEN KALTAINEN"

        Evankeliumi 2) Paavali 1.Kor.5:7 5:7 PERATKAA POIS VANHA HAPATUS, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tehdä sitä pahaa mitä vihaa, niin kuulostaako se Jeesuksen opetukselta, kun hän sanoo näin:

        Luuk. "17:20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

        Ja koska tämä Jumalan valtakunta ja Paavalin syntien valtakunta ei mahdu samaan ihmiseen, niin tuo taivasten valtakunta pitää perata ensin pois ja siirtyä Paavalin syntien valtakuntaan, hänen opetuksen mukaan - kaksi evankeliumia, kaksi valtakuntaa ja näissä opeissa eri Jumalat.

        Evankeliumi 1) Jeesus, Matt. 13:33 "TAIVASTEN VALTAKUNTA ON HAPATUKSEN KALTAINEN"

        Evankeliumi 2) Paavali 1.Kor.5:7 5:7 PERATKAA POIS VANHA HAPATUS, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.

        YMMÄRRETTY?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YMMÄRRETTY?

        Jeesuksen evankeliumin Jumala on taivasten valtakunnan isä, Israelin Jumala, joka kieltää viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7). Ja on tehnyt ikuisen liiton kaiken luomansa kanssa.

        Ja juutalaisten ja Paavalin evankeliumin Jumala on tulivuori (Jeesuksen sanoma Saatana) ja uhrikulttijumala, joka vaatii uhreikseen lampaita ja lapsia, ja jonka kanssa tehdään uusi liitto Jeesuksen viattomalla verellä.

        Nämä evankeliumit eivät ole edes samasta universumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat eivät teeskentele olevansa suvaitsevaisia vaan alusta asti on selvää että kaikki ihmiset tuomitaan kahteen ryhmään. Mennään joko taivaaseen tai kadotukseen. Se on rehellistä touhua jossa ei ole suvaitsevaisten kielipeliä ja valheellisuutta.

        Ja kuitenkaan kukaan meistä ei tiedä mitä meille tapahtuu aikamme tultua täyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on neljä evankeliumia ihan samasta Jumalasta.

        Eli Jumala on tollo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eli Jumala on tollo.

        Sinä olet pelkkä tollo.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eli Jumala on tollo.

        Vain sinä ja se toinen Iihava oIette ToIIoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkaan kukaan meistä ei tiedä mitä meille tapahtuu aikamme tultua täyteen.

        Kyllä tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinä ja se toinen Iihava oIette ToIIoja.

        Lue vähän niitä evankeliumieita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen evankeliumin Jumala on taivasten valtakunnan isä, Israelin Jumala, joka kieltää viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7). Ja on tehnyt ikuisen liiton kaiken luomansa kanssa.

        Ja juutalaisten ja Paavalin evankeliumin Jumala on tulivuori (Jeesuksen sanoma Saatana) ja uhrikulttijumala, joka vaatii uhreikseen lampaita ja lapsia, ja jonka kanssa tehdään uusi liitto Jeesuksen viattomalla verellä.

        Nämä evankeliumit eivät ole edes samasta universumista.

        Tom Cruisen uskonnossa Jumala tulee tulivuoresta. Onko tämä sama uskonto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietää.

        Aivan? Jotkut ovat kirjoittaneet tietävänsä mitä heille tapahtuu päiviensä päätteeksi ja lopulta on aina selvinnyt heidän ainoastaan toivovan itselleen haluamaansa asiaintilaa kuolemansa jälkeen.
        Jokainen saa kohdata tuon asian aikanaan ja ihmetyttääkin miksi jotkut haluavat valehdella itselleen tietävänsä sellaista mitä eivät voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin se yksi kaveri kehotti miettimään ennenkuin viskoo kiviä taivaspaikan varmuudessaan.

        Kukaan tuskin pääsee taivaaseen ainoastaan homoja kivittämällä. Tämä on selvä. Enkä tiedä ketään Raamatusta joka olisi joutunut kadotukseen jos on vain toiminut Jumalan tahdon mukaisesti. Vanhan Testamentin aikaan homostelusta määrättiin kuolemanrangaistus mutta ei Uuden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan tuskin pääsee taivaaseen ainoastaan homoja kivittämällä. Tämä on selvä. Enkä tiedä ketään Raamatusta joka olisi joutunut kadotukseen jos on vain toiminut Jumalan tahdon mukaisesti. Vanhan Testamentin aikaan homostelusta määrättiin kuolemanrangaistus mutta ei Uuden.

        Jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa, johti kuolemaan. Raamattu ei kuitenkaan kerro yhtään esimerkkiä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa, johti kuolemaan. Raamattu ei kuitenkaan kerro yhtään esimerkkiä.

        Kuutiohan on vedeIIyt sinua nàismaista Bottomia pyIIyyn.
        Kiistätkö?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa, johti kuolemaan. Raamattu ei kuitenkaan kerro yhtään esimerkkiä.

        Raamatussa ei tosiaankaan ole kivitetty yhtään homoa kuoliaaksi vaikka tämän vaikutelman voisi saada kun lukee suvaitsevaisten vihapuheita. Miksi he eivät tiedä totuudesta mitään?


    • Kyllähän te saatte olla asiasta sitä mieltä kuin haluatte. Ei sitä kukaan teiltä kiellä. Mutta te ette saa vaatia, että homojen pitää "parantua" tai että he eivät saa harrastaa seksiä tai mennä naimisiin.

      • Anonyymi

        Oletko luomuhetero geneettisesti?


      • Anonyymi

        Emme me mitään vaadi vaan Jumala vaatii. Homot itse haluavat parantua mutta te ette salli sitä. Homostelu on tietenkin synti ja saahan sitäkin tehdä omalla vastuulla. Naimisiin homot eivät voi mennä koska se nyt vain ei ole mahdollista. Me emme tuomitse koska rakastamme teitä kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme me mitään vaadi vaan Jumala vaatii. Homot itse haluavat parantua mutta te ette salli sitä. Homostelu on tietenkin synti ja saahan sitäkin tehdä omalla vastuulla. Naimisiin homot eivät voi mennä koska se nyt vain ei ole mahdollista. Me emme tuomitse koska rakastamme teitä kaikkia.

        Ja edelleenkin teidän tulivuoressa asuva juutalaisten Jumala onkin Raamatun Saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkin teidän tulivuoressa asuva juutalaisten Jumala onkin Raamatun Saatana.

        Rakastamme sinuakin. Parane pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme me mitään vaadi vaan Jumala vaatii. Homot itse haluavat parantua mutta te ette salli sitä. Homostelu on tietenkin synti ja saahan sitäkin tehdä omalla vastuulla. Naimisiin homot eivät voi mennä koska se nyt vain ei ole mahdollista. Me emme tuomitse koska rakastamme teitä kaikkia.

        Voisitko kuule mennä hoitoon....? Niin ja toivottovasti sinulla ei todellakaan ole omia lapsia. Itse asiassa sinulle tulisi julistaa lähestymiskielto kaikki lapsia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastamme sinuakin. Parane pian.

        Löytyy 5.Moos.4:10 alkaen - juutalaisten ja Paavalin Jumala, syntijumala, uhrikulttijumala - joka antaa tulivuorestaan kymmenen käskyä.

        Katsotaan paraneeko, ja luovutte uskontona tulivuorijumalasta ja vaihdatte Jeesuksen opettamaan taivasten valtakunnan isä Jumalaan, joka teki ikuisen liiton itsensä ja kaiken luomansa välille, josta merkkinä taivaalla on sateenkaari (1.Moos.9).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy 5.Moos.4:10 alkaen - juutalaisten ja Paavalin Jumala, syntijumala, uhrikulttijumala - joka antaa tulivuorestaan kymmenen käskyä.

        Katsotaan paraneeko, ja luovutte uskontona tulivuorijumalasta ja vaihdatte Jeesuksen opettamaan taivasten valtakunnan isä Jumalaan, joka teki ikuisen liiton itsensä ja kaiken luomansa välille, josta merkkinä taivaalla on sateenkaari (1.Moos.9).

        Siis siinaiko on tulivuori? Miten siellä voi kävellä paljain jaloin, jos se on aktiivinen?
        Heittääkö se tulivuori ne kivilaatat sieltä
        vai miten ne sieltä tulee jos ne on tulikuumiakin… Mooseksella ollu patalaput


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voisitko kuule mennä hoitoon....? Niin ja toivottovasti sinulla ei todellakaan ole omia lapsia. Itse asiassa sinulle tulisi julistaa lähestymiskielto kaikki lapsia kohtaan.

        Mikäs sinua nyt taas järkytti?


      • Anonyymi

        Saahan homot homostella. Se vain on Jumalan tahdon ja luomistyön vastaista touhua. Naimisiin he eivät pääse koska avioliitto on vain miehen ja naisen välinen instituutio. Näistä asioista ei kannata loukkaantua koska faktat eivät anna periksi eikä todellisuus muutu suuntauksien mukaiseksi vaikka kuinka yrittäisitte.


    • Anonyymi

      En hyväksy sitä koskaan.

      Se on ihan sama kuin sanoisi, että naiset, vasenkätiset tai tummaihoiset ovat huonompia ihmisiä kuin miehet, oikeakätiset tai valkoihoiset. Homojen syrjimisessä on kysymys barbaarisen taikauskoisesta ihmiskäsityksestä, joka ei kuulu länsimaiseen ihmiskäsitykseen.

      • Anonyymi

        Uskovaiset eivät ole koskaan sortaneet homoja. Homous on psykoseksuaalinen kehityshäiriö eikä se ole homojen vika. Vain heidän homostelunsa on heidän oma valinta. Siitä tulee Jumalan tuomio aikanaan eikä sen arvostelu kuulu uskovaisten päätäntävaltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset eivät ole koskaan sortaneet homoja. Homous on psykoseksuaalinen kehityshäiriö eikä se ole homojen vika. Vain heidän homostelunsa on heidän oma valinta. Siitä tulee Jumalan tuomio aikanaan eikä sen arvostelu kuulu uskovaisten päätäntävaltaan.

        Ai eivätkö ole? No miten se oli esim tämä Itä-Rooma keisari Justianus, joka määräsi että homoilta tulisi repiä kellit irti? Tai miten olisi nyky-Uganda, joka kristillinen valtio jossa homoudesta voi saada jopa kuolemantuomion?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Justinianus_I

        https://yle.fi/a/74-20034271


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset eivät ole koskaan sortaneet homoja. Homous on psykoseksuaalinen kehityshäiriö eikä se ole homojen vika. Vain heidän homostelunsa on heidän oma valinta. Siitä tulee Jumalan tuomio aikanaan eikä sen arvostelu kuulu uskovaisten päätäntävaltaan.

        "Uskovaiset eivät ole koskaan sortaneet homoja."

        Jos totuus ei olisi niin julma tuota voisi pitää huumorina.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai eivätkö ole? No miten se oli esim tämä Itä-Rooma keisari Justianus, joka määräsi että homoilta tulisi repiä kellit irti? Tai miten olisi nyky-Uganda, joka kristillinen valtio jossa homoudesta voi saada jopa kuolemantuomion?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Justinianus_I

        https://yle.fi/a/74-20034271

        Ei löydy historiasta sen nimistä kuin keisari Justianus. Olet taas keksinyt koko jutun omasta sairaasta päästäsi. Linkkikin johtaa ihan eri nimisen keisarin sivuille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy historiasta sen nimistä kuin keisari Justianus. Olet taas keksinyt koko jutun omasta sairaasta päästäsi. Linkkikin johtaa ihan eri nimisen keisarin sivuille.

        Niin tämän pitäisi kyllä olla ihan yleistietoa. Kyseessä on Itä-Rooman keisari Justinianus I. Mutta te hihhulit ette lue kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittamaan opusta, niin ymmärtäähän tämän. Ihmetyttää vain että et osaa käyttää edes liitteenä olevaa linkkiä....

        https://fi.wikipedia.org/wikihttps://fi.wikipedia.org/wiki/Justinianus_I_I


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin tämän pitäisi kyllä olla ihan yleistietoa. Kyseessä on Itä-Rooman keisari Justinianus I. Mutta te hihhulit ette lue kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittamaan opusta, niin ymmärtäähän tämän. Ihmetyttää vain että et osaa käyttää edes liitteenä olevaa linkkiä....

        https://fi.wikipedia.org/wikihttps://fi.wikipedia.org/wiki/Justinianus_I_I

        Nukkunut edes ylsi, niin et olisi niin sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukkunut edes ylsi, niin et olisi niin sekaisin.

        Nukkuisit "ylsi"? Mikä ihmeen "ylsi"? No sen siitä saa kun on pää täynnä uskontoa....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin tämän pitäisi kyllä olla ihan yleistietoa. Kyseessä on Itä-Rooman keisari Justinianus I. Mutta te hihhulit ette lue kuin sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla vuohipaimenten teltassa kirjoittamaan opusta, niin ymmärtäähän tämän. Ihmetyttää vain että et osaa käyttää edes liitteenä olevaa linkkiä....

        https://fi.wikipedia.org/wikihttps://fi.wikipedia.org/wiki/Justinianus_I_I

        Sinä kirjoitit omiasi jostain Justianuksesta: "No miten se oli esim tämä Itä-Rooma keisari Justianus, ..."

        Linkki kertoo ihan eri nimisestä henkilöstä. Se on keisari Justinianius, eikä keisari Justianus. Onko sinulla aivovamman lisäksi lukihäiriö? No en yhtään ihmettele. Sinun pitää mennä terapiaan ja hoitoon jonnekin. Vammasi on niin paljon vakava.


    • Anonyymi

      Ei niitä tarvitsekaan muuttaa. Ainoastaan piti muuttaa uskovaisten verenhimoa erilaisuutta vastaan. Saat ihan vapaasti olla vaikka natsi, mutta ei saa tappaa silti juutalaisia. Ihan sama asia tässäkin. Voit vihata vapaasti erilaisuutta, mutta sinun pitää antaa toisen olla erilainen.

      • Anonyymi

        No ei tulisi kyllä mieleenkään tappaa homoja tai ylipäätään ketään. Miksi te olette noin hysteerisiä tässä asiassa? En muista edes yhtään homojen pahoinpitelyä viime vuosilta, ainakaan jonkun uskovaisen tekemänä.

        Toisaalta Suomessa tehdään reilut 9000 aborttia tänäkin vuonna mutta se ei tietenkään ole sama asia kuin tappaminen. Se on varmaan rakkautta ja ihmisoikeus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tulisi kyllä mieleenkään tappaa homoja tai ylipäätään ketään. Miksi te olette noin hysteerisiä tässä asiassa? En muista edes yhtään homojen pahoinpitelyä viime vuosilta, ainakaan jonkun uskovaisen tekemänä.

        Toisaalta Suomessa tehdään reilut 9000 aborttia tänäkin vuonna mutta se ei tietenkään ole sama asia kuin tappaminen. Se on varmaan rakkautta ja ihmisoikeus.

        Ai et vai? No mitäs jos sitten vaikka aloittaisit noista:

        https://ranneliike.net/uutiset/728/aseellinen-hyokkays-homobaariin-usassa

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009651361.html

        https://yle.fi/a/3-5351823

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/uutisia/235602/homomies-pahoinpideltiin-sen-jalkeen-kun-elokuvantekija-kehotti-facebookissa-raiskaamaan-hanet/

        PS. Huono selitys tulee sinulta olemaan että tarkoitit Suomessa. Näin siksi että palstalla tämän tästä kirjoitetaan siitä että kuin kristityt ovat kaikkein vainoituin uskonnollinen ryhmä.

        Kun kysyy että missä tätä vainoa esiintyy, niin vastaus on että Pohjois-Koreassa ja arabimaissa. Siis diktatuureissa, joissa vainotaan kaikkia muitakin jotka ovat liian äänekkäästi eri mieltä kuin valtion johto....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tulisi kyllä mieleenkään tappaa homoja tai ylipäätään ketään. Miksi te olette noin hysteerisiä tässä asiassa? En muista edes yhtään homojen pahoinpitelyä viime vuosilta, ainakaan jonkun uskovaisen tekemänä.

        Toisaalta Suomessa tehdään reilut 9000 aborttia tänäkin vuonna mutta se ei tietenkään ole sama asia kuin tappaminen. Se on varmaan rakkautta ja ihmisoikeus.

        "No ei tulisi kyllä mieleenkään tappaa homoja tai ylipäätään ketään."

        Tuo on totta että Jeesus ei käskenyt tappaa homoja!

        Riittää kun julistamme heille Jumalan totuutena että seksi saman sukupuolen kanssa on synti ja häpeä. Tälläinen julistus on rakkautta koska moni homoseksuaali tekee parannuksen ja ottaa vastaan uskon Jeesukseen ja pelastuu taivaaseen.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai et vai? No mitäs jos sitten vaikka aloittaisit noista:

        https://ranneliike.net/uutiset/728/aseellinen-hyokkays-homobaariin-usassa

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009651361.html

        https://yle.fi/a/3-5351823

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/uutisia/235602/homomies-pahoinpideltiin-sen-jalkeen-kun-elokuvantekija-kehotti-facebookissa-raiskaamaan-hanet/

        PS. Huono selitys tulee sinulta olemaan että tarkoitit Suomessa. Näin siksi että palstalla tämän tästä kirjoitetaan siitä että kuin kristityt ovat kaikkein vainoituin uskonnollinen ryhmä.

        Kun kysyy että missä tätä vainoa esiintyy, niin vastaus on että Pohjois-Koreassa ja arabimaissa. Siis diktatuureissa, joissa vainotaan kaikkia muitakin jotka ovat liian äänekkäästi eri mieltä kuin valtion johto....

        Eli Suomessa ei ole yksikään uskovainen ole tappanut homoja saati pahoinpidellyt. Tämä selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli Suomessa ei ole yksikään uskovainen ole tappanut homoja saati pahoinpidellyt. Tämä selvä.

        Kuten sanottu tämähän oli se selitys jota odotettin. Josta seuraa, että teidän hihhuleiden on aivan turhan itkeä täällä kuinka kristityt ovat maailman vainoituin uskonnollinen ryhmä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai et vai? No mitäs jos sitten vaikka aloittaisit noista:

        https://ranneliike.net/uutiset/728/aseellinen-hyokkays-homobaariin-usassa

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009651361.html

        https://yle.fi/a/3-5351823

        https://www.qx.fi/yhteiskunta/uutisia/235602/homomies-pahoinpideltiin-sen-jalkeen-kun-elokuvantekija-kehotti-facebookissa-raiskaamaan-hanet/

        PS. Huono selitys tulee sinulta olemaan että tarkoitit Suomessa. Näin siksi että palstalla tämän tästä kirjoitetaan siitä että kuin kristityt ovat kaikkein vainoituin uskonnollinen ryhmä.

        Kun kysyy että missä tätä vainoa esiintyy, niin vastaus on että Pohjois-Koreassa ja arabimaissa. Siis diktatuureissa, joissa vainotaan kaikkia muitakin jotka ovat liian äänekkäästi eri mieltä kuin valtion johto....

        Trollaa ihan keskenäsi.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuten sanottu tämähän oli se selitys jota odotettin. Josta seuraa, että teidän hihhuleiden on aivan turhan itkeä täällä kuinka kristityt ovat maailman vainoituin uskonnollinen ryhmä.

        Olisit nukkunut vaan!


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuten sanottu tämähän oli se selitys jota odotettin. Josta seuraa, että teidän hihhuleiden on aivan turhan itkeä täällä kuinka kristityt ovat maailman vainoituin uskonnollinen ryhmä.

        Ai kristityt on maailman "vainoituin"? Mitähän se "vainoituin" oikein on? Aivan kuin tarkoittaisin että "vainotuin" mutta et osaa aivovammasi takia kirjoittaa oikein.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuten sanottu tämähän oli se selitys jota odotettin. Josta seuraa, että teidän hihhuleiden on aivan turhan itkeä täällä kuinka kristityt ovat maailman vainoituin uskonnollinen ryhmä.

        Ei vaan sinä olit väärässä ja nyt selittelet typeryyttäsi. Olit ilmeisesti kiireessä etkä edes tajunnut mitä kirjoitin.


    • Anonyymi

      "Kovvoo hommoo", meillä Kuopiossa

    • Anonyymi

      Pride-väen vittuilumarssit normi-ihmisille ovat pelkkää facismia.

      • Anonyymi

        Pride on vittuilua homofoobikoille. Normaali ihminen ei ole homofoobikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pride on vittuilua homofoobikoille. Normaali ihminen ei ole homofoobikko.

        Homous ei ole normaalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole normaalia.

        Siniset silmät eivät ole normaalia. Se on geenivirhe.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siniset silmät eivät ole normaalia. Se on geenivirhe.

        Homous on siis geenivirhe. Hyvä kun vihdoinkin myönnät.


      • torre3
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous on siis geenivirhe. Hyvä kun vihdoinkin myönnät.

        Etpä taaskaan ymmärtänyt.

        Siniset silmät ovat geenivirhe. Homouden syytä ei tiedetä, eikä biseksuaalisuutta ole edes tutkittu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Etpä taaskaan ymmärtänyt.

        Siniset silmät ovat geenivirhe. Homouden syytä ei tiedetä, eikä biseksuaalisuutta ole edes tutkittu.

        Siniset silmät ovat kauniit eikä niistä ole mitään haittaa kenellekään. Samaa ei voi sanoa homoista.


    • Anonyymi

      Oikeat vaimot ratkaisevat. Tästä syystä Stub voittaneen. Mikäli Haavistolla olisi oikea vaimo , hän olisi tällä hetkellä presidentti. Toinen vaihtoehto on , että ei ole niin näkyvää.

      • Anonyymi

        Stubb on bi-seksuaali ja todellinen pride edelläkulkija. Luuletko todellakin että Jumalalle menee valheet läpi.


    • Anonyymi

      Lasten saaminen tai lasten isyyden varmistaminen ei enää ole avioliiton ainoa tai edes välttämättä tärkein lähtökohta. Ihmiset saavat lapsia aivan avioliitosta riippumatta, ja biologinen vanhemmuus voidaan varmentaa lääketieteellisin keinoin.

      Avioliitto on julkisesti tunnustettu parisuhde, jolla on taloudellisia ja oikeudellisia ulottuvuuksia. Ihmiset sitoutuvat avioliittoon ennen kaikkea romanttisista syistä.

      Heteroseksuaalisilla ihmisillä romanttiset suhteet solmitaan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Pieni osa kansasta on homoseksuaalisia ja heille vastaavat suhteet solmitaan saman sukupuolen edustajan kanssa.

      Tämä on kyllä aika lailla selkeä kuvio.

      • Anonyymi

        "Pieni osa kansasta on homoseksuaalisia ja heille vastaavat suhteet solmitaan saman sukupuolen edustajan kanssa."

        Elävät uskovat taitaa olla ainoita ihmisiä jotka rakastamme heitä kun julistamme heille että seksi saman sukupuolen kanssa on syntiä. Näin suomme homoseksuaaleille mahdollisuuden tehdä parannus ja näin pelastua.

        Ateistit ja liberaalit pitävät vain homoseksuaaleja eläiminä ja näin ollen käyttävät heitä poliittisina välineinä vihanlietsontaansa.


      • Anonyymi

        Rakkaus on rakkautta eikä sitä voi lailla kahlita tai ohjata, mutta avioliitto on juridinen sopimus, joka on käytännöllinen ratkaisu yhdessä yhteisessä taloudessa asuville, joka mahdollistaa mm. sen, että elämänkumppanit ovat toistensa lähiomaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on rakkautta eikä sitä voi lailla kahlita tai ohjata, mutta avioliitto on juridinen sopimus, joka on käytännöllinen ratkaisu yhdessä yhteisessä taloudessa asuville, joka mahdollistaa mm. sen, että elämänkumppanit ovat toistensa lähiomaisia.

        Seksi ei rakkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksi ei rakkautta.

        Onko rakkaus sitä, että ei ole seksiä?


      • Olen asunut kahden homon kanssa, ja rakkautta on enemmän kuin naisen kanssa voi olla.

        Samaa sanoi Daavid.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pieni osa kansasta on homoseksuaalisia ja heille vastaavat suhteet solmitaan saman sukupuolen edustajan kanssa."

        Elävät uskovat taitaa olla ainoita ihmisiä jotka rakastamme heitä kun julistamme heille että seksi saman sukupuolen kanssa on syntiä. Näin suomme homoseksuaaleille mahdollisuuden tehdä parannus ja näin pelastua.

        Ateistit ja liberaalit pitävät vain homoseksuaaleja eläiminä ja näin ollen käyttävät heitä poliittisina välineinä vihanlietsontaansa.

        Rakkautta ei ole se, että keksii toisille syntejä, joilla panevat heitä helvettiin.

        Kaikki ihmiset ovat eläimiä, ei vain pidetä eläiminä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen asunut kahden homon kanssa, ja rakkautta on enemmän kuin naisen kanssa voi olla.

        Samaa sanoi Daavid.

        Muutti mielensä kun näki Batseban.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen asunut kahden homon kanssa, ja rakkautta on enemmän kuin naisen kanssa voi olla.

        Samaa sanoi Daavid.

        OIet aina ollut naismainen Hinaaja.

        Daavidilla miesten välinen ystävyys.

        Sinä OIet HlNTTl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutti mielensä kun näki Batseban.

        Lopputulos.

        Daavid sanoi, että mies on ihanampi kuin naisen rakkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        OIet aina ollut naismainen Hinaaja.

        Daavidilla miesten välinen ystävyys.

        Sinä OIet HlNTTl.

        En tiedä ketään, jolla on miehen kanssa ystävyys, ja rakastavat toisiaan kuin omia sielujaan, tekevät kaksi liittoa keskinäisen rakkautensa tähden.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tiedä ketään, jolla on miehen kanssa ystävyys, ja rakastavat toisiaan kuin omia sielujaan, tekevät kaksi liittoa keskinäisen rakkautensa tähden.

        Rakkaus on aina Jumalan käsky mutta seksi saman sukupuolen kanssa on synti ja häpeä Jumalan silmissä. Tällaiset synninharjoittajat Jumala johdattaa helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutti mielensä kun näki Batseban.

        Sheivaamaton arabi kylvyssä - ihan sama. Ei erota kumpi on :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on aina Jumalan käsky mutta seksi saman sukupuolen kanssa on synti ja häpeä Jumalan silmissä. Tällaiset synninharjoittajat Jumala johdattaa helvettiin.

        Älä viitsi olla tollo.

        Rakkauteen ei voi käskeä, vaan se tunne tulee ihmisen sisältä, eikä sitä voi estää..

        Seksi saman sukupuolen kanssa ei ole mitään pahantekoa, joten myös Jumala on tollo.


      • En vieläkään tiedä tapausta Suomessa, että kahden miehen välillä on ystävyys, joka on sellaista, että rakastavat toisiaan kuin omia sielujaan, ja tekevät kaksi liittoa keskinäisen rakkautensa tähden. Ja kehuvat miehen rakkautta ihanammsksi kuin mitä on naisen rakkaus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Älä viitsi olla tollo.

        Rakkauteen ei voi käskeä, vaan se tunne tulee ihmisen sisältä, eikä sitä voi estää..

        Seksi saman sukupuolen kanssa ei ole mitään pahantekoa, joten myös Jumala on tollo.

        OIet naismainen Hinaaja.

        Leikit silti heteroa 21 vuotta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lopputulos.

        Daavid sanoi, että mies on ihanampi kuin naisen rakkaus.

        Daavid tappoi Batseban aviomiehen että pääsisi sekstaamaan ja myöhemmin otti hänet vaimoksi. Kenet Daavid tappoi Joonatanin takia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Daavid tappoi Batseban aviomiehen että pääsisi sekstaamaan ja myöhemmin otti hänet vaimoksi. Kenet Daavid tappoi Joonatanin takia?

        Ei tappanut. Oli kyse sodassa olosta.


      • En tiedä vieläkään samanlaista ystävyyttä ainakaan Suomessa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei tappanut. Oli kyse sodassa olosta.

        Kyllä tappoi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tappoi.

        Raamattu on toista mieltä.

        Tiedätkö sinä Suomessa sellaista kahden miehen ystävyyttä, jossa rakastavat toisiaan kuin omia sielujaan, ja tekevät kaksi liittoa keskinäisen rakkautensa tähden, ja kehuvat miehen rakkautta ihanammsksi kuin mitä on naisen rakkaus?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei tappanut. Oli kyse sodassa olosta.

        Kysytään toisin. Kenet Daavid tapatti Joonatanin takia? Pitäisikö Daavidin tapattaa kaksi ihmistä Joonatanin takia koska yksi tappo olisi vain tasapelin Batseban kanssa?


      • Ei Raamatussa ole sitä, että täällä on kaksi naismaista HINTTIÄ.


        Et tiedä Raamatusta mitään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei Raamatussa ole sitä, että täällä on kaksi naismaista HINTTIÄ.


        Et tiedä Raamatusta mitään.

        Älysi ( tai sen puute ) tuli taas esiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysytään toisin. Kenet Daavid tapatti Joonatanin takia? Pitäisikö Daavidin tapattaa kaksi ihmistä Joonatanin takia koska yksi tappo olisi vain tasapelin Batseban kanssa?

        Pani etulinjaan. Ehkä se oli kuolemantuomio.

        Sen Jumala kuitenkin hyväksyi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pani etulinjaan. Ehkä se oli kuolemantuomio.

        Sen Jumala kuitenkin hyväksyi.

        Lue kysymykset ja yritä vastata niihin.


    • Anonyymi

      Olen miehen ja naisen välisen avioliiton kannalla, en miesparien.

      Ei tämä mitään syrjimistä ole.

      • Anonyymi

        Setatotalitaarit pitää sitä syrjintänä.


    • Anonyymi

      Me ei juurikaan kannateta väkivaltaa sen missään muodoissa. Tämä selvä.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään.


    • Anonyymi

      Syrjimistä, mikä syrjimistä, mitä nyt itse kukin syrjintänä pitää. Tavallaan se on hetetuus ja homouskin määrätynlaista syrjintää toistaan kohtaan. Muutenhan se on sama kumman kanssa sitä olelee.
      Minusta se ei ole pelkästään järjen asia kuinka homouteen suhtautuu. Jos on hetero kyllä se heteruus on kokonaisvaltaisesti ihmisessä ja vaikuttaa siihen pitääkö homoutta miellyttävänä tai ei.

      • Eräs tuttu lesbo ei tykännyt olla miehen kanssa. Ei ollut miellyttävää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eräs tuttu lesbo ei tykännyt olla miehen kanssa. Ei ollut miellyttävää.

        Sinä tykkäsit olla 21 vuotta naisen kanssa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eräs tuttu lesbo ei tykännyt olla miehen kanssa. Ei ollut miellyttävää.

        Eihän heteronainenkaan kaikista miehistä pidä, jotain merkitystä sillä persoonallisuudellakin on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eräs tuttu lesbo ei tykännyt olla miehen kanssa. Ei ollut miellyttävää.

        Ei homoja ja lesboja kenenkään ole pakko hyväksyä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eräs tuttu lesbo ei tykännyt olla miehen kanssa. Ei ollut miellyttävää.

        Samaistut Iesboon.

        OIet itse naismainen Hinaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaistut Iesboon.

        OIet itse naismainen Hinaaja.

        Minun entinen työkaveri ja ystävä oli lesbo.

        Sinä olet se, joka luulee vaikka mitä ja kertoo luulonsa kaikille. Sinua pidetään varmaan kahjona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei homoja ja lesboja kenenkään ole pakko hyväksyä.

        Lesbo ei hyväksynyt miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän heteronainenkaan kaikista miehistä pidä, jotain merkitystä sillä persoonallisuudellakin on.

        Moni heteronainen tykkää homoista. Kertoo jotain luonteesta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minun entinen työkaveri ja ystävä oli lesbo.

        Sinä olet se, joka luulee vaikka mitä ja kertoo luulonsa kaikille. Sinua pidetään varmaan kahjona.

        Elät Iuuloissasi.

        Itse pitäydyn faktoissa ja kerron aina miten asiat ovat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minun entinen työkaveri ja ystävä oli lesbo.

        Sinä olet se, joka luulee vaikka mitä ja kertoo luulonsa kaikille. Sinua pidetään varmaan kahjona.

        OIet TäysToIIo ja kaikki tietävät sen.

        Kuvasi ei vaIehtele.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Moni heteronainen tykkää homoista. Kertoo jotain luonteesta.

        Naiset tykkää homoista kun niille ei tarvitse antaa pesää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän heteronainenkaan kaikista miehistä pidä, jotain merkitystä sillä persoonallisuudellakin on.

        Persoonan koko ei tosiaan ratkaise, vaan se, miten sitä käyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tykkää homoista kun niille ei tarvitse antaa pesää.

        Kun eivät tee ehdotuksia. Homot ovat keskimäärin mukavampia kuin heterot naisten mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tykkää homoista kun niille ei tarvitse antaa pesää.

        Ei tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista.


      • Anonyymi

        Vaikka sinä heitä inhoat, niin älä yleistä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Moni heteronainen tykkää homoista. Kertoo jotain luonteesta.

        Koska ette kinua pesää, olette kuin naiset.


    • Pystyvätköhän aitolaiset keskustelemaankaan mistään muusta kuin homoseksuaalisuudesta? 🤔

      • Anonyymi

        Sinä et ainakaan pysty.


      • Anonyymi

        No kyllä pystymme ... :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä pystymme ... :))

        Näytä sitten miten sen teet.


      • Anonyymi

        Ei saa puhua aloittajan antamasta aiheesta vaan pitää puhua jostain muusta? Sehän on ihan älytöntä. Oletko joku liberaali ajattelija?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa puhua aloittajan antamasta aiheesta vaan pitää puhua jostain muusta? Sehän on ihan älytöntä. Oletko joku liberaali ajattelija?

        Huomautin vain epäsuorasti aloittajan olevan paitsi jänkkääjä, myös äärikonservatiivisen epäajattelijan. 😁


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Huomautin vain epäsuorasti aloittajan olevan paitsi jänkkääjä, myös äärikonservatiivisen epäajattelijan. 😁

        Epäajattelijan kysymys oli kuitenkin sinulle liian vaikea.


    • Anonyymi

      "Syrjimistä, mikä syrjimistä, mitä nyt itse kukin syrjintänä pitää. "

      Liberaali kirkko tosiaan harjoittaa homojen syrjintää, muita sitoo synti mutta homoille kirkko sallii synnintemisen mieluummin ja näin liberaali kirkko johdattaa tahallaan toimien homot helvettiin. Tällainen toiminta on raakaa syrjintää mitä kirkko harjoittaa.

      Me uskovat julistamme evankeliumia kaikille samalla tavalla ja huolehdimme myös homoseksuaaleista koska myös heille julistamme synnin syntinä siten, että seksi saman sukupuolen kanssa on Jumalan ilmoittamana synti ja häpeä. Tämä edustaa sitä rakkautta mistä me uskovat olemme niin kuuluisia maailmanlaajuisesti.

      • Anonyymi

        Myös homoseksuaaleille tulee julistaa sellaista evankeliumia mikä on Jumalan sanan mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös homoseksuaaleille tulee julistaa sellaista evankeliumia mikä on Jumalan sanan mukaista.

        Mihin se raja vedetään?
        - homo ei voi homoudelle mitään
        - 100% homoista tietää, että se on Raamatun mukaan syntiä.

        Saako/pitääkö heille levittää tätä viestiä, että homous on syntiä, vaikka heillä on siitä jo tieto?

        Surettaa tämä että homot kääntyy kaikkea uskonnollisuutta vastaan sen takia, että on kyllästynyt ikuiseen ”tuomitsemiseen”.
        Onko siitä synnistä aina pakko saarnata? He eivät voi sille mitään, etteivät voi valita heteron elämää. Toinen vaihtoehto on ikuinen selibaatti.

        Eikö heille voi vain opettaa, että jos haluatte olla suhteessa, niin valitkaa parisuhde ja olkaa uskollisia siinä. Suojelette toisianne, ettekä satuta ketään muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se raja vedetään?
        - homo ei voi homoudelle mitään
        - 100% homoista tietää, että se on Raamatun mukaan syntiä.

        Saako/pitääkö heille levittää tätä viestiä, että homous on syntiä, vaikka heillä on siitä jo tieto?

        Surettaa tämä että homot kääntyy kaikkea uskonnollisuutta vastaan sen takia, että on kyllästynyt ikuiseen ”tuomitsemiseen”.
        Onko siitä synnistä aina pakko saarnata? He eivät voi sille mitään, etteivät voi valita heteron elämää. Toinen vaihtoehto on ikuinen selibaatti.

        Eikö heille voi vain opettaa, että jos haluatte olla suhteessa, niin valitkaa parisuhde ja olkaa uskollisia siinä. Suojelette toisianne, ettekä satuta ketään muita.

        "Saako/pitääkö heille levittää tätä viestiä, että homous on syntiä, vaikka heillä on siitä jo tieto?"

        Pitää niinkauan kuin yksikin homo on pelastumatta!! Evankeliumia tulee julistaa kaikelle kansalle ja homot ovat yksi osanen tätä kaikkea kansaa.

        "Toinen vaihtoehto on ikuinen selibaatti."

        Näin valitsevat myös kaikki uskoontulleet yksin elävät heterot! Miksi homoilla pitäisi olla yksinoikeus synnilliseen elämään?

        "Eikö heille voi vain opettaa, että ..."

        Ei kristinuskon piirissä voi antaa ihmisten mennä kohti syntiä ja helvettiä! Maalliset tehkööt mitä haluavat sillä hehän sitten menevät myös itse helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se raja vedetään?
        - homo ei voi homoudelle mitään
        - 100% homoista tietää, että se on Raamatun mukaan syntiä.

        Saako/pitääkö heille levittää tätä viestiä, että homous on syntiä, vaikka heillä on siitä jo tieto?

        Surettaa tämä että homot kääntyy kaikkea uskonnollisuutta vastaan sen takia, että on kyllästynyt ikuiseen ”tuomitsemiseen”.
        Onko siitä synnistä aina pakko saarnata? He eivät voi sille mitään, etteivät voi valita heteron elämää. Toinen vaihtoehto on ikuinen selibaatti.

        Eikö heille voi vain opettaa, että jos haluatte olla suhteessa, niin valitkaa parisuhde ja olkaa uskollisia siinä. Suojelette toisianne, ettekä satuta ketään muita.

        "- 100% homoista tietää, että se on Raamatun mukaan syntiä."

        Torre ei tiedä eikä moni heterokaan. Paljon saa vielä saarnata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "- 100% homoista tietää, että se on Raamatun mukaan syntiä."

        Torre ei tiedä eikä moni heterokaan. Paljon saa vielä saarnata.

        Torre tietää, että Raamatun mukaan itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä. Käsittämätöntä, että itseään uskoviksi kutsuvat eivät tätä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torre tietää, että Raamatun mukaan itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä. Käsittämätöntä, että itseään uskoviksi kutsuvat eivät tätä tiedä.

        "Raamatun mukaan itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä. Käsittämätöntä, että itseään uskoviksi kutsuvat eivät tätä tiedä."

        Hyvä huomio mitä me elävät uskovat olemme suureen ääneen julistaneet että itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä, mutta seksi saman sukupuolen kanssa on Jumalan ilmoituksen mukaan synti ja häpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "- 100% homoista tietää, että se on Raamatun mukaan syntiä."

        Torre ei tiedä eikä moni heterokaan. Paljon saa vielä saarnata.

        Homoseksuaalisuus ei ole todellakaan syntiä.

        Jos jotain voi ajatella, niin jos mies makaa miehen kanssa, niin se olisi syntiä. Puolet homoista harrastaa peppuseksiä, ja lisäksi heteroja ja biseksuaalisia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus ei ole todellakaan syntiä.

        Jos jotain voi ajatella, niin jos mies makaa miehen kanssa, niin se olisi syntiä. Puolet homoista harrastaa peppuseksiä, ja lisäksi heteroja ja biseksuaalisia.

        Kyllähän sinua nàismaista pyIIyyn on veeelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torre tietää, että Raamatun mukaan itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä. Käsittämätöntä, että itseään uskoviksi kutsuvat eivät tätä tiedä.

        Missä siellä sanotaan että itse homous ei ole syntiä? Onhan se siellä jossain oltava jos te sen tiedätte.


    • Anonyymi

      Kirkolliskokous tulee hyväksymään homojen vihkimisen kirkossa 10 vuoden sisällä. En usko että kovin suurta joukkopakoa kirkossa tulee tapahtumaan. Kirkko hyväksyy sateenkaariaatteen jo nyt tällä hetkellä ja eri kirkoissa järjestetään sateenkaarimessuja. Tolkun luterilaiset ovat jo menneet Lähetyshiippakuntaan.

    • No kokoajanhan te olette erimieltä eikä kukaan teitä estä.
      Tosin itse näen asian hiukan tyhmänä eli se että pitäisi olla jotain mieltä joko heteroista tai homoista. Vähän kuin että tykkääkö joku kaalista vai ennemmin porkkanasta.

      En nimittäin usko että kenenkään homous muuttuisi siksi jos jokin ihmisryhmä ajattelee hänestä ala-arvoisia kuten ei muuttuisi varmaan heterokaan. Toki saatte jatkossakin ajatella noin mutta se on tyhmää sillä jos seksuaalisuus olisi pelkästään valinta niin tokihan te eheytyshoitojen kannattajat olisitte sen näyttäneet toteen muuttamalla heteron homoksi ja sitten ehkä takaisin. Mutta tuollaistahan ei oikeasti tapahdu. Ihminen on se mikä on ja onneksi Jumala näkee asiat laajemmin , kaikki ovat osallisia armoon. Ei vaan ne jotka te sinne päästäisitte.

      • Anonyymi

        "En nimittäin usko että kenenkään homous muuttuisi siksi jos jokin ihmisryhmä ajattelee hänestä ala-arvoisia kuten ei muuttuisi varmaan heterokaan. "

        No Tolkun uskomukset eivät mitenkään vaikuta, mutta tosiasia on että lukematon määrä homoseksuaaleja on tullut uskoon Jeesukseen ja näin heidän elämänsä on muuttunut perusteeellisesti kun synti jätetään ja riisutaan pois se vanha (homo)ihminen ja tilalle tulee uusi luomus Jeesuksessa Kristuksessa.


      • Anonyymi

        "Mutta tuollaistahan ei oikeasti tapahdu. Ihminen on se mikä on ja onneksi Jumala näkee asiat laajemmin , kaikki ovat osallisia armoon. "

        Tässä Tolkku on oikeasssa että kaikki ovat armosta osalliset mutta harvat suostuvat tämän armon Kristuksessa eläen vastaanottamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En nimittäin usko että kenenkään homous muuttuisi siksi jos jokin ihmisryhmä ajattelee hänestä ala-arvoisia kuten ei muuttuisi varmaan heterokaan. "

        No Tolkun uskomukset eivät mitenkään vaikuta, mutta tosiasia on että lukematon määrä homoseksuaaleja on tullut uskoon Jeesukseen ja näin heidän elämänsä on muuttunut perusteeellisesti kun synti jätetään ja riisutaan pois se vanha (homo)ihminen ja tilalle tulee uusi luomus Jeesuksessa Kristuksessa.

        Tunnen yhden uskossa olevan homon. Ei hänen elämänsä mitenkään muuttunut ole.

        Sinulla on ikävä taipumus rankkaan valehteluun.

        Olen tuntenut myös uskossa olevia heteroja, ja samanlaista elämää niillä kuin muillakin. Esimerkiksi salkkareita katsotaan ja avioeroja otetaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tunnen yhden uskossa olevan homon. Ei hänen elämänsä mitenkään muuttunut ole.

        Sinulla on ikävä taipumus rankkaan valehteluun.

        Olen tuntenut myös uskossa olevia heteroja, ja samanlaista elämää niillä kuin muillakin. Esimerkiksi salkkareita katsotaan ja avioeroja otetaan.

        Leikit tosiaan heteroa 21 vuotta.

        Ei mennyt kellekään läpi.

        OIet aina ollut naismainen. Hinaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikit tosiaan heteroa 21 vuotta.

        Ei mennyt kellekään läpi.

        OIet aina ollut naismainen. Hinaaja.

        Sinulla on tosissaan ikävä taipumus rankkaan valehteluun.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on tosissaan ikävä taipumus rankkaan valehteluun.

        Todista yksikin vaIhe.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todista yksikin vaIhe.
        🤓

        Kaikki mitä esität. Olen koko ajan odottanut milloin sinulta tulisi joku totuus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki mitä esität. Olen koko ajan odottanut milloin sinulta tulisi joku totuus.

        Kaikki mitä esitin on totta.

        OIet ikuinen VaIheen Orja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki mitä esität. Olen koko ajan odottanut milloin sinulta tulisi joku totuus.

        Sinulta ei totutta tosiaan kuulla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki mitä esität. Olen koko ajan odottanut milloin sinulta tulisi joku totuus.

        Et pysty todistamaan ensimmäistäkään vaIetta minulta.

        Kerron aina miten asiat ovat.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä esitin on totta.

        OIet ikuinen VaIheen Orja.

        En ole kyllä huomannut että sinulta tulisi muuta kuin luuloja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole kyllä huomannut että sinulta tulisi muuta kuin luuloja.

        Sellaisia Iuuloja sinulta.

        Et muutenkaan koskaan huomaa mitään.


    • Anonyymi

      Aloittaja yrittää niputtaa kaikki uskovat homoja vihaavien porukkaan. Suuri enemmistö uskovista kuitenkin hyväksyy homot aivan samanarvoisiksi heterojen kanssa. Kirkoissa vihitään homoja samalla tavalla kuin muitakin. Mitään eroja emme aseta. Jos syrjisimme heitä, me emme kehtaisi kutsua itseämme kristityiksi.

      kristitty mies

      • Totta ei sillä tavalla merkittävä asia.


      • Anonyymi

        Kehtaat kuitenkin sanoa itseäsi kristityksi vaikka syrjit Jumalaa ja hänen sanaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaat kuitenkin sanoa itseäsi kristityksi vaikka syrjit Jumalaa ja hänen sanaansa.

        Ei hän syrji Jumalaa ja hänen sanaansa, päinvastoin.


      • Anonyymi

        "Suuri enemmistö uskovista kuitenkin hyväksyy homot aivan samanarvoisiksi heterojen kanssa. "

        Itsekin uskon elävänä uskovana että suuri enemmistö nimikristityistä hyväksyy homoissa myös sen synnin mitä homot harjoittavat, mutta Jumala ei hyväksy syntiä. Sinänsä homoseksuaalit ovat elävän kristinuskon mukaan samanarvoisia kaikkien ihmisten kanssa eli evankeliumin julistus synnistä ja uskosta Jeesukseen kuuluu myös homoseksuaaleille. Tätä taasen kirkko ei homoille julista eli kirkko suhtautuu eriarvoisesti homoseksuaaleihin, ainakin kirkon liberaali siipi eriyttää homot toissijaiseksi ihmisiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Suuri enemmistö uskovista kuitenkin hyväksyy homot aivan samanarvoisiksi heterojen kanssa. "

        Itsekin uskon elävänä uskovana että suuri enemmistö nimikristityistä hyväksyy homoissa myös sen synnin mitä homot harjoittavat, mutta Jumala ei hyväksy syntiä. Sinänsä homoseksuaalit ovat elävän kristinuskon mukaan samanarvoisia kaikkien ihmisten kanssa eli evankeliumin julistus synnistä ja uskosta Jeesukseen kuuluu myös homoseksuaaleille. Tätä taasen kirkko ei homoille julista eli kirkko suhtautuu eriarvoisesti homoseksuaaleihin, ainakin kirkon liberaali siipi eriyttää homot toissijaiseksi ihmisiksi.

        Homot hyväksyvät synnit mitä heterot tekevät. Ei se heille edes kuulu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homot hyväksyvät synnit mitä heterot tekevät. Ei se heille edes kuulu.

        OIet naismainen Hinaaja tosiaan.

        Emme voi paeta faktoja.


      • Anonyymi

        Homouden hyväksyminen ja kirkkohäiden salliminen on käytännössä suurta vihaa. Homot tuuditetaan ajatukseen että heidän tekonsa ovat sallittuja jopa hyviä Jumalan silmissä. Se on väärää opetusta ja vie nämä homot kadotukseen.

        Tosin homot ovat jo valmiiksi sitä mieltä joten heissä itsessään on eniten vikaa. Sitä ei silti tarvitse heteroiden tukea ja sillä tavalla vihata homoja.

        Homoustelun synnistä varottaminen on hyvä teko, jokaisen kristityn velvollisuus.


    • Anonyymi

      Länsimaisessa demokraattisessa sivistysvaltiossa kenenkään ei tarvitse ymmärtää saati hyväksyä täysin länsimaisen demokraattisen sivistysvaltion arvojen vastaista ihmiskäsitystä.

    • Anonyymi

      Toivon myös , että Suomessa voisi jatkossakin kommentoida Raamattua joutumatta Korkeimpaan oikeuteen. Se tekisi ilmapiiristä terveenpää.

      • Suomessa on saanut aina sanoa mitä Raamatussa kerrotaan. Niin minäkin.


    • Anonyymi

      Onneksi tuleva presidentti, oli se kumpi tahansa, on eri mieltä homoudesta aloittajan kanssa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.

        Seksiä on monenlaista.

        Jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan, on sellaista mitä kukaan ei tee.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Seksiä on monenlaista.

        Jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan, on sellaista mitä kukaan ei tee.

        Kyllähän Kuutio on vedellyt sinua nàismaista pyIIyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Kuutio on vedellyt sinua nàismaista pyIIyyn.

        Vaihda jo Ievyä. 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.

        Raamatun mukaan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa tapahtuva seksi oli hyväksyttävää luonnollista sekä myös ilmeisen synnitöntä myös ja erityisesti aviopuolisoiden välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa tapahtuva seksi oli hyväksyttävää luonnollista sekä myös ilmeisen synnitöntä myös ja erityisesti aviopuolisoiden välillä.

        Eli homous on synti. Niinhän Raamattu sanoo.


    • Anonyymi

      Ihme aloitus. En muista kenenkään ateistin kieltäneen olemasta eri mieltä.

      No, ehkä aloittaja on niitä, jotka eivät osaa erottaa kritiikkiä kiellosta.

    • Anonyymi

      No jos välttämättä haluatte ajatella homoutta koko ajan niin siitä vaan.

    • Anonyymi

      Ääni Stubbille.

      • Anonyymi

        Annoit jo eilen. Älä jankkaa.


    • Anonyymi

      Jokainen tietää miltä "pakko ruotsi" kuulostaa, miksi enemmistö pakotetaan sietämään omista arvoista poiketen homoseksuaalisuuden pakko syöttöä. Seisokaa vaikka päällänne omissa makuuhuoneissanne, mutta jättäkää heterot rauhaan, älkääkä tyrkyttäkö erilaisuuttanne joka paikassa. Ei homous ole mikään itseisarvo, siitä pitäisi tehdä tutkimus mistä johtuu kiinnostus samaa sukupuolta kohtaan. Se ei ole normaalia ja vielä kaikki ne muut variantit päälle.

      • Anonyymi

        Menisit vaan itse sinne makuuhuoneeseen.


      • Heterot ovat omalla tavallaan erilaisia, heitä on noin 80 prosenttia.


        Itseasiassa ei kannata tutkia. Itse jo nuorena tykkäsin miespuolista, ja sisälläni oli mukava kutina. Sellaista on kiinnostus samasta sukupuolesta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Heterot ovat omalla tavallaan erilaisia, heitä on noin 80 prosenttia.


        Itseasiassa ei kannata tutkia. Itse jo nuorena tykkäsin miespuolista, ja sisälläni oli mukava kutina. Sellaista on kiinnostus samasta sukupuolesta.

        Oletko varma ettei kyse ollut kihomadoista?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Heterot ovat omalla tavallaan erilaisia, heitä on noin 80 prosenttia.


        Itseasiassa ei kannata tutkia. Itse jo nuorena tykkäsin miespuolista, ja sisälläni oli mukava kutina. Sellaista on kiinnostus samasta sukupuolesta.

        Leikit tosiaan heteroa 21 vuotta.

        OIet siitä huolimatta ollut aina naismainen Hinaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma ettei kyse ollut kihomadoista?

        Et tiedä mitä on tykätä jostakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikit tosiaan heteroa 21 vuotta.

        OIet siitä huolimatta ollut aina naismainen Hinaaja.

        Olen harrastanut peppuseksiä vuosina 2006-2010.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen harrastanut peppuseksiä vuosina 2006-2010.

        OIet aina ollut naismainen Hinaaja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et tiedä mitä on tykätä jostakin.

        Sinulla oli siis kihomatoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla oli siis kihomatoja.

        Siitäkö sinulla on tullut mukava kutina?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen harrastanut peppuseksiä vuosina 2006-2010.

        Uskoo ken tahtoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo.

        Pakko uskoa tosiasioita.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pakko uskoa tosiasioita.

        Sinulta niitä ei kuule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta niitä ei kuule.

        Niinkö luulet. Tuossakin tuli esiin yksi tosiasia.


      • Anonyymi

        Olen sydämellisesti samaa mieltä kanssasi. Monet ovat jo huomanneet että homouden hyväksynnän tuputtaminen vaikuttaa hyvin oudolta. Koska miksi jotain täysin normaalia ja kaikkien hyväksymää asiaa pitäisi jatkuvasti toitottaa? Kaikkien ihmisten ei tarvitse olla tässä asiassa samaa mieltä eikä uskovaiset mitään tuputtamista harrasta. Vain media ja some homottaa. Kaikkia ei edes kiinnosta joku some.


    • Anonyymi

      Teillä on oikeus puhua sananvapauden rajoissa mistä asiasta tahansa, muilla on vastaavasti oikeus arvostella vai olla kiinittämättä mitään huomiota

      • Anonyymi

        Meidän uskovien evankeliumin julistuksen uskoo noin 5% ihmisistä ja jokaiselle heistä avautuu iankaikkisuus kaikkine rajattomine resursseineen, mikä on jo yhden ihmisen kohdalla enemmän mikään maallinen resurssi tai resurssi keskittymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän uskovien evankeliumin julistuksen uskoo noin 5% ihmisistä ja jokaiselle heistä avautuu iankaikkisuus kaikkine rajattomine resursseineen, mikä on jo yhden ihmisen kohdalla enemmän mikään maallinen resurssi tai resurssi keskittymä.

        Ja tämä on se sanoma homo-ongelmien kanssa painiskeleville että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on se sanoma homo-ongelmien kanssa painiskeleville että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.

        No on sinne menossa moni muukin mutta heistä ette välitä vähääkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on se sanoma homo-ongelmien kanssa painiskeleville että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.

        Turhaa siinä uhkailet. Voi olla, että sinä menet helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sinne menossa moni muukin mutta heistä ette välitä vähääkään.

        "No on sinne menossa moni muukin mutta heistä ette välitä vähääkään."

        Tuo on totta että vain noin 5-10% ihmisistä ottaa vastaan uskon Jeesukseen ja sitten elää tässä uudessa todellisuudessa mutta evankeliumia julistamme kaikelle kansalle kaikkialla maailmassa. Homoseksuaaleja emme voi eriyttää pois evankeliumista vaikka kirkko eriyttää homot omaksi ryhmäkseen joita kirkko johdattaa helvettiin kitumaan vaikenemalla synti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No on sinne menossa moni muukin mutta heistä ette välitä vähääkään."

        Tuo on totta että vain noin 5-10% ihmisistä ottaa vastaan uskon Jeesukseen ja sitten elää tässä uudessa todellisuudessa mutta evankeliumia julistamme kaikelle kansalle kaikkialla maailmassa. Homoseksuaaleja emme voi eriyttää pois evankeliumista vaikka kirkko eriyttää homot omaksi ryhmäkseen joita kirkko johdattaa helvettiin kitumaan vaikenemalla synti.

        Turhaa on touhusi. Suomessa on rajusti vähemmän uskovia nyt kuin silloin kun olin nuori. Sinä aikana myös kirkon jäsenet ovat vähentyneet rajusti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Turhaa on touhusi. Suomessa on rajusti vähemmän uskovia nyt kuin silloin kun olin nuori. Sinä aikana myös kirkon jäsenet ovat vähentyneet rajusti.

        "Turhaa on touhusi. "

        Äläs sano - aina löytyy vaikka se yksi homoseksuaali joka pelastuu taivaaseen rajattomien resurssien maailmaan. Itse uskon että jopa 10% homoseksuaaleista lopulta ottaa vastaan uskon Jeesukseen. Ja tämä on asia mikä ainoana merkitsee jotain ihmisen elämässä. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Turhaa on touhusi. "

        Äläs sano - aina löytyy vaikka se yksi homoseksuaali joka pelastuu taivaaseen rajattomien resurssien maailmaan. Itse uskon että jopa 10% homoseksuaaleista lopulta ottaa vastaan uskon Jeesukseen. Ja tämä on asia mikä ainoana merkitsee jotain ihmisen elämässä. Amen

        Taidat olla itse se yksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Turhaa on touhusi. Suomessa on rajusti vähemmän uskovia nyt kuin silloin kun olin nuori. Sinä aikana myös kirkon jäsenet ovat vähentyneet rajusti.

        OIet täysin turha ja maaiIman suurin PeIIe.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Turhaa on touhusi. "

        Äläs sano - aina löytyy vaikka se yksi homoseksuaali joka pelastuu taivaaseen rajattomien resurssien maailmaan. Itse uskon että jopa 10% homoseksuaaleista lopulta ottaa vastaan uskon Jeesukseen. Ja tämä on asia mikä ainoana merkitsee jotain ihmisen elämässä. Amen

        Kun uskovat vähenevät, niin et voi nähdä niin, että touhusi on hyödyllistä.

        Näe todellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on se sanoma homo-ongelmien kanssa painiskeleville että Jumalan antaman ilmoituksen mukaan seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä. Tällaisten kauheuksien käytännön toimijat joutuvat Jumalan antaman ilmoituksen mukaan helvettiin kitumaan.

        Raamatussa ei kerrota samaa sukupuolta olevien välisen seksin olevan syntiä, ankarin sanoin osoitetaan miehen siemenen pakottaminen omatoimisesti paikkaan jossa siitä ei voi kehittyä ihmistä.
        -kuukautistilassa olevaan vaimoon.
        -mieheen,
        -vaimon luonnonvastaisiin yhteyksiin,
        -eläimeen,
        -antaminen mennä maahan.
        Ehkä tuohon kuuluvat sitten myös ehkäisyn käyttö avioseksissä, sekä paapan epätoivoiset yritykset hedelmöittää hedelmällisen iän ohittanutta vaimoaan.
        Mitä arvelet, pääsevätkö mainitsemasi samaa sukupuolta olevat jotka rakkauteen ja vapaaehtoisuuteen perustuen sekstailevat, samaan osastoon ikuisessa kärsimyksessä meidän heteroiden kanssa jotka pelkästään himoissaan hekumoimme ilman lisääntymistarkoitusta?
        Normitatte ja uhkailette toisia ihmisiä siitä mitä myös itse teette, kuten Paavali Roomalaiskirjeessään varsin osuvasti ilmaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei kerrota samaa sukupuolta olevien välisen seksin olevan syntiä, ankarin sanoin osoitetaan miehen siemenen pakottaminen omatoimisesti paikkaan jossa siitä ei voi kehittyä ihmistä.
        -kuukautistilassa olevaan vaimoon.
        -mieheen,
        -vaimon luonnonvastaisiin yhteyksiin,
        -eläimeen,
        -antaminen mennä maahan.
        Ehkä tuohon kuuluvat sitten myös ehkäisyn käyttö avioseksissä, sekä paapan epätoivoiset yritykset hedelmöittää hedelmällisen iän ohittanutta vaimoaan.
        Mitä arvelet, pääsevätkö mainitsemasi samaa sukupuolta olevat jotka rakkauteen ja vapaaehtoisuuteen perustuen sekstailevat, samaan osastoon ikuisessa kärsimyksessä meidän heteroiden kanssa jotka pelkästään himoissaan hekumoimme ilman lisääntymistarkoitusta?
        Normitatte ja uhkailette toisia ihmisiä siitä mitä myös itse teette, kuten Paavali Roomalaiskirjeessään varsin osuvasti ilmaisi.

        Muuten vaan sitten Jumala hylkää heidät omiin himoihinsa eikä avaa heille tietä Taivasten valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten vaan sitten Jumala hylkää heidät omiin himoihinsa eikä avaa heille tietä Taivasten valtakuntaan.

        Miehiähän tuo koskee Kultapieni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten vaan sitten Jumala hylkää heidät omiin himoihinsa eikä avaa heille tietä Taivasten valtakuntaan.

        Mitä ihmeen hölinää tuo on?

        Hylätty omiin himoihinsa. Siis ne, jotka olivat tunteneet Jumalan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä ihmeen hölinää tuo on?

        Hylätty omiin himoihinsa. Siis ne, jotka olivat tunteneet Jumalan.

        Kuten sinä. Etkö väitäkin olleesi joskus uskossa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä ihmeen hölinää tuo on?

        Hylätty omiin himoihinsa. Siis ne, jotka olivat tunteneet Jumalan.

        Leikit uskovaa vuosikymmeniä ja heteroa 21 vuotta.

        OIet täysin feikki ja vaIheellinen tapaus. Sinuun ei voi luottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinä. Etkö väitäkin olleesi joskus uskossa?

        En ole tuntenut Jumalaa. Pysyi liian kaukana.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole tuntenut Jumalaa. Pysyi liian kaukana.

        Sekin on ihan oma häpeäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on ihan oma häpeäsi.

        Jaa. Miten sen tuolla tavalla käsität?


      • Kaikkea sinäkin katsot pakkasella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sinne menossa moni muukin mutta heistä ette välitä vähääkään.

        Ne muut eivät vaadi syntejään siunattavaksi kirkossa. Naispappeus on poikkeus.


    • Anonyymi

      Konservatiivisen ja uskonnollisen kasvatuksen ja seksuaalisuuteen liittyvää ahdistuneisuutta tai muita homofobian syitä voy yrittää ymmärtää, mutta ihmiskäsitystä, joka ei ole länsimaisen sivistysvaltion arvojen mukainen ei tarvitse eikä voi hyväksyä.

      • Anonyymi

        Juuri noin? Länsimaisen sivistysvaltion arvojen mukaisesti meidän tulee kohdata jokainen lähimmäisemme samanlaisena ihmisenä kuin itsekin olemme.
        Jättämättä toisen syntisen ja kelvottoman ihmisen hyväksymättä, osoitamme omaa kelvottomuuttamme Jumalaa kohtaan.


      • Anonyymi

        Tässä ei ole kyse ihmisistä vaan käytöksestä. Homoseksuaalinen käytös on paheksuttavaa ja syntistä Jumalan silmissä. Jumala juuri rakastaa ihmistä ja siksi varoittaa tätä homosta käytöksestä. He häpäisevät oman ruumiinsa ja jäävät Jumalan valtakunnan ulkopuolelle.


    • Anonyymi

      Turha on ulkopuolisen ottaa kantaa homoseksuaalisuudesta. Heillä ei ole siihen tarvittavaa tietoa. Ainoastaan homoseksuaalit itse kokemuksesta tietävät miltä itsestä tuntuu. Tieteellisissä tutkimuksissa sitä on yritetty mutta huonoin tuloksin. Suurissa kyselyotannoissa ei saada todellista tietoa sillä harvoin otannassa saadaan oikeaa tietoa. Haastatteluissa monet eivät avaudu tarpeeksi hyvin jotta todellinen tieto saataisiin esille. Parhainta tietoa saadaan homoseksuaaleilta tutkijoilta itseltään, joilla on omakohtaista tietoa asiasta.

      • Anonyymi

        "Turha on ulkopuolisen ottaa kantaa homoseksuaalisuudesta. "

        No ei ainakaan meidän uskovien on turha ottaa mitään kantaa homoseksuaalisuudesta. Hyvin riittää vain se että kerromme heille Jumalan tahdon, että seksi saman sukupuolen kanssa on synti, häpeä ja kauhistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Turha on ulkopuolisen ottaa kantaa homoseksuaalisuudesta. "

        No ei ainakaan meidän uskovien on turha ottaa mitään kantaa homoseksuaalisuudesta. Hyvin riittää vain se että kerromme heille Jumalan tahdon, että seksi saman sukupuolen kanssa on synti, häpeä ja kauhistus.

        Raamattu osoittaa kielletyksi miehen siemenen pakottamisen omatoimisesti paikkaan jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittama ihminen.
        Samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä ei siis löydy kieltoa, ainoastaan tuo kaikkia miehiä koskeva kielto toistuu.
        Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu osoittaa kielletyksi miehen siemenen pakottamisen omatoimisesti paikkaan jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittama ihminen.
        Samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä ei siis löydy kieltoa, ainoastaan tuo kaikkia miehiä koskeva kielto toistuu.
        Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?

        "Samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä ei siis löydy kieltoa, ..."

        No ei varmaankaan sinun mielestäsi koska tuo on vain liberaalia politiikkaa!

        Mutta meidän elävien kristittyjen tulee julistaa kaikki Jumalan tahto, missä osa on sitä että seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu osoittaa kielletyksi miehen siemenen pakottamisen omatoimisesti paikkaan jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittama ihminen.
        Samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä ei siis löydy kieltoa, ainoastaan tuo kaikkia miehiä koskeva kielto toistuu.
        Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?

        "Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?"

        Jumalan sanasta! Meidän uskovien tulee tarkata huolellisesti mitä Jumala llmoittaa ja kertoa se sitten kaikelle kansalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?"

        Jumalan sanasta! Meidän uskovien tulee tarkata huolellisesti mitä Jumala llmoittaa ja kertoa se sitten kaikelle kansalle.

        Ymmärrän että tuo sinulle henkilökohtainen ongelma mutta tiedätkö sen että suurin osa meistä on heteroita joiden ei tarvitse aktiivisesti vastustaa tuollaista kiusausta koska sitä ei ole. Heteroiden kohdalla olisin paljon enemmän huolissani muista synneistä kuin homostelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että tuo sinulle henkilökohtainen ongelma mutta tiedätkö sen että suurin osa meistä on heteroita joiden ei tarvitse aktiivisesti vastustaa tuollaista kiusausta koska sitä ei ole. Heteroiden kohdalla olisin paljon enemmän huolissani muista synneistä kuin homostelusta.

        "Heteroiden kohdalla olisin paljon enemmän huolissani muista synneistä kuin homostelusta."

        Tosi oikeassa ole sillä 90% heteroistakin menee helvettiin tuosta vaan. Mutta tämä tosiasia ei saa estää meitä uskovia auttamasta myös homoseksuaaleja pelastukseen. Heissäkin on Jumalan lapsia jotka ottavat vastaan uskon Jeesukseen ja sitten elää Jumalan tahdossa, eikä liberaalien poliitikkojen tahdossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heteroiden kohdalla olisin paljon enemmän huolissani muista synneistä kuin homostelusta."

        Tosi oikeassa ole sillä 90% heteroistakin menee helvettiin tuosta vaan. Mutta tämä tosiasia ei saa estää meitä uskovia auttamasta myös homoseksuaaleja pelastukseen. Heissäkin on Jumalan lapsia jotka ottavat vastaan uskon Jeesukseen ja sitten elää Jumalan tahdossa, eikä liberaalien poliitikkojen tahdossa.

        Homot eivät edes halua luopua synneistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?"

        Jumalan sanasta! Meidän uskovien tulee tarkata huolellisesti mitä Jumala llmoittaa ja kertoa se sitten kaikelle kansalle.

        Teidän piti julistaa niinkuin on kirjoitettu ja nyt sinä julistat pelastusta omilla sanoillasi, etkö siis usko Jumalan sanoja tosiksi ilman omia muunnoksiasi ja selityksiäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä ei siis löydy kieltoa, ..."

        No ei varmaankaan sinun mielestäsi koska tuo on vain liberaalia politiikkaa!

        Mutta meidän elävien kristittyjen tulee julistaa kaikki Jumalan tahto, missä osa on sitä että seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä.

        Palstalla esittämissänne Raamatunkohdissa miehet tekevät tekoja, joista heitä rankaistaan ankarimman kautta.
        Ja nyt sinä syytät myös naisia teidän miesten hölmöilyistä, varsinainen oikeudenjakaja.
        Miksi postaat tuollaisia tekeleitä Jumalan nimissä, jos kerran et usko Hänen kyenneen antamaan sanojaan ilman sinun tekemiä muunnoksia?
        Kirjaintakaan ei saanut muuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä ei siis löydy kieltoa, ..."

        No ei varmaankaan sinun mielestäsi koska tuo on vain liberaalia politiikkaa!

        Mutta meidän elävien kristittyjen tulee julistaa kaikki Jumalan tahto, missä osa on sitä että seksi saman sukupuolen kanssa on synti, kauhistus ja häpeä.

        Missä se kielletään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homot eivät edes halua luopua synneistään.

        Eivät niin.

        Itsekin teen kaikkina lepopäivinä arkisia asioita, en rakasta kaikkia kuten itseäni, en käy katsomassa vankeja. Näin on elämäni jatkunut koko ajan. Synnissä eläen


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Missä se kielletään?

        Ei sitä pidä kieltää jos kerrotaan mitä siitä seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pidä kieltää jos kerrotaan mitä siitä seuraa.

        Siis ei kielletä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eivät niin.

        Itsekin teen kaikkina lepopäivinä arkisia asioita, en rakasta kaikkia kuten itseäni, en käy katsomassa vankeja. Näin on elämäni jatkunut koko ajan. Synnissä eläen

        Tiedät varmaan, että olet vastenmielinen.


      • On pakko kertoa miten asiat ovat.

        Tavallaan jos olisin hetero, niin kristinuskon mukaan menisin pikatahtia helvettiin.


      • Ei. Eikä Raamatusta kannata katsoa miten nykyään pitäsi toimia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On pakko kertoa miten asiat ovat.

        Tavallaan jos olisin hetero, niin kristinuskon mukaan menisin pikatahtia helvettiin.

        Et koskaan kerro.

        Täällä kerrotaan millainen ToIIo olet.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On pakko kertoa miten asiat ovat.

        Tavallaan jos olisin hetero, niin kristinuskon mukaan menisin pikatahtia helvettiin.

        Leikit heteroa tosiaan 21 vuotta.

        Ei mennyt kellekään läpi.

        OIet aina oIIut naismainen HlNTTl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et koskaan kerro.

        Täällä kerrotaan millainen ToIIo olet.

        Totuus on, että heterona menisin pikatahtia helvettiin.


      • Et ymmärrä mitään taaskaan.

        Jos olisin hetero, niin kristinuskon mukaan menisin pikatahtia helvettiin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et ymmärrä mitään taaskaan.

        Jos olisin hetero, niin kristinuskon mukaan menisin pikatahtia helvettiin.

        Leikit heteroa 21 vuotta tosiaan.

        Kiistätkö senkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mistä siis sinä olet ammentanut synniksi tuon samaa sukupuolta olevien välisen seksin?"

        Jumalan sanasta! Meidän uskovien tulee tarkata huolellisesti mitä Jumala llmoittaa ja kertoa se sitten kaikelle kansalle.

        Kaikelle kansalle, että tottelemattomat pojat pitää kivittää kuoliaaksi.

        Enpä ole huomannut että olette kertoneet sen kaikelle kansalle.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikelle kansalle, että tottelemattomat pojat pitää kivittää kuoliaaksi.

        Enpä ole huomannut että olette kertoneet sen kaikelle kansalle.

        Koska se ei ole kristillinen oppi kuten homouden syntisyys.


    • Anonyymi

      Homoja on turha vaatia kunnioittamaan ketään.

      • Anonyymi

        Samanlaisiahan me olemme kaikki, kunnioitus pitää ansaita ei vaatimalla mitään aikaa saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisiahan me olemme kaikki, kunnioitus pitää ansaita ei vaatimalla mitään aikaa saa.

        Minä en kunniota mitään kieroutunutta.


      • Anonyymi

        Homoista nykyaika on kasvattanut eräänlaisia minäminä-tyyppejä jotka vaativat itselleen kaikki maailman huomion ja oikeudet kuten mediasta joka päivä näemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kunniota mitään kieroutunutta.

        Itsekunnioituksesi on siis aivan nollassa?
        Ihmekös tuo sitten, että syytät seksuaalisia vähemmistöjä oman vapaan tahtosi aiheuttamasta tilasta itsessäsi.
        Voimia pärjätä elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekunnioituksesi on siis aivan nollassa?
        Ihmekös tuo sitten, että syytät seksuaalisia vähemmistöjä oman vapaan tahtosi aiheuttamasta tilasta itsessäsi.
        Voimia pärjätä elämässä

        Kunnioitan kyselin koska olen normaali. Mutta en sinua koska olet kieroutunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoista nykyaika on kasvattanut eräänlaisia minäminä-tyyppejä jotka vaativat itselleen kaikki maailman huomion ja oikeudet kuten mediasta joka päivä näemme.

        On ollut erittäin hyvä, että homoparit ovat saaneet mahdollisuuden avioliittoon.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On ollut erittäin hyvä, että homoparit ovat saaneet mahdollisuuden avioliittoon.

        Ihan sama kuin eläimet sen saisivat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On ollut erittäin hyvä, että homoparit ovat saaneet mahdollisuuden avioliittoon.

        Paperilla voi leikkiä mitä vaan.

        Oikea avioIiitto tietenkin vain miehen ja naisen välinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuin eläimet sen saisivat.

        Hah hah. Ihminen on eläin. Kädellinen nisäkäs.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hah hah. Ihminen on eläin. Kädellinen nisäkäs.

        OIet karmaiseva näky.


      • Opi luonnosta ja mene kouluun, niin ehkä jotain opit. Tai sitten et.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Opi luonnosta ja mene kouluun, niin ehkä jotain opit. Tai sitten et.

        Mikä se sinun koulutuksesi ja ammattipätevyytesi olikaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paperilla voi leikkiä mitä vaan.

        Oikea avioIiitto tietenkin vain miehen ja naisen välinen.

        Tämä nykyinen avioliittoni on selvästi parempi kuin mitä oli naisen kanssa. Kiitos eduskunta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tämä nykyinen avioliittoni on selvästi parempi kuin mitä oli naisen kanssa. Kiitos eduskunta.

        Ryyppäämistä pienessä läävässä se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sinun koulutuksesi ja ammattipätevyytesi olikaan?

        On niin, että tiedän ihmisen olevan eläin. Samoja touhuja on karhulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitan kyselin koska olen normaali. Mutta en sinua koska olet kieroutunut.

        Voitko tarkentaa, millä tavoin olet normaali? Siinä olet toki oikeassa että olen hetero ja niin kertakaikkiaan kelvoton syntinen, ettei varmaan maan päältä toista näin kelvotonta löydy.


      • Ei, vaan kaksi ihmistä. Kaksi sikaa on toinen laji.


      • Mies on mies, ei vaimo. Sinulla on käsitteet aivan hukassa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On ollut erittäin hyvä, että homoparit ovat saaneet mahdollisuuden avioliittoon.

        Sellaista mahdollisuutta ei ole olemassa. En tiedä mistä olet saanut noin harhaisen kuvan asioista.


    • Anonyymi

      Miksi kaikkien pitäisi kunnioittaa ateistien arvoja?

      • Anonyymi

        Niin ne lukee.


      • Anonyymi

        Anteeksi mutta mitä arvoja ateisteilla on? Onko heillä jokin käsitys hyvästä ja pahasta? Samaa porukkaa liberaalikristittyjen kanssa. Moraali kadoksissa ja Jumala hukassa.


    • Anonyymi

      Ihan vaan tiedoksi aloittajalle.
      Nykykäsityksen mukaan homoseksuaalisuus ei ole synti, ei rikollista, ei epänormaalia, ei poikkeavaa, ei sairaus, vaan seksuaalikäyttäytymisen yksi ilmenemismuoto. Vähänhän heitä on. Pride-liikkeessäkin suurin osa on heteroita, joitten mielestä syrjintä on paheksuttavaa.
      Asia ei oikeastaan ollenkaan kuulu sinulle. En minäkään seksuaalielämääni jakaisi sinun kanssasi heterona. Se on yksityisasia.

      Kuka se antoi sinulle oikeuden heittää ensimmäisen kiven tai tuhannennen?

      • Anonyymi

        Koska Jumala on ilmoittanut muuttaneensa käsitystään tuosta perversiosta?


      • Anonyymi

        OIet kuuluisa pérvertikko ja Bottom.


      • Anonyymi

        Kielletäänkö sinua hyppäämästä katolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Jumala on ilmoittanut muuttaneensa käsitystään tuosta perversiosta?

        On luonut kaikki meidät. Ihmisten ymmärrys on vain vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On luonut kaikki meidät. Ihmisten ymmärrys on vain vajaa.

        Ihminen on tyhmäksi tullut kuten Raamattu sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Jumala on ilmoittanut muuttaneensa käsitystään tuosta perversiosta?

        Eiköhän se ollut Päivi, joka kertoi olevansa Jumalan kuva?

        Jumalahan on rakkaus, maan ja taivaan luoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Jumala on ilmoittanut muuttaneensa käsitystään tuosta perversiosta?

        Ei ole koskaan antanut käsitystä itse homoseksuaalisuudesta, joten ei voi muuttaa sellaista mitä alunperinkään ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet kuuluisa pérvertikko ja Bottom.

        Sä olet vissiin sitten pérvertikko ja Top.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielletäänkö sinua hyppäämästä katolta?

        Ei ketään kielletä, joten hyppää vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On luonut kaikki meidät. Ihmisten ymmärrys on vain vajaa.

        Jumala loi vain Aatamin ja Eevan. Ja samana päivänä Eeva lankesi syntiin.

        Me muut olemme syntyneet tästä syntisopasta. Siksi homous on synti.


    • Anonyymi

      Laki ei kiellä sanomasta mielipidettään homoudesta.
      Raamatun opetusta saa jakaa vapaasti. Laki ei nosta syytettä 1 Kor. 6:9-11 oppia vastaan:

      "Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat
      eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
      eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa. Tuollaisia jotkut teistäkin olivat, mutta te olette antaneet pestä itsenne, te olette pyhitettyjä ja vanhurskautettuja Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengessä. "

      Raamattu siis sanoo, etteivät homoseksuaalisuuden harjoittajat pääse Taivaaseen. Se ei ole meidän sanomamme. Mutta olemme samaa mieltä Raamatun kanssa.

      • Kuka haluaa periä Jumalan valtakunnan?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuka haluaa periä Jumalan valtakunnan?

        Hyvä, ettet sinä!


      • Anonyymi

        Taivaasta en tiedä, tuskin sinne heterotkaan pääsee, jos tekoja katsotaan.
        Mutta ihan turha nillittää homoudesta, jota esiintyy aika vähän. Eivätkä ole ansinneet mitään syrjintää tai vainoa, Miksi kristityt haluaa vainota ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaasta en tiedä, tuskin sinne heterotkaan pääsee, jos tekoja katsotaan.
        Mutta ihan turha nillittää homoudesta, jota esiintyy aika vähän. Eivätkä ole ansinneet mitään syrjintää tai vainoa, Miksi kristityt haluaa vainota ihmisiä?

        Homo joka ei tee parannusta, ei sinne pääse.
        Älä yritä eksyttää homoja helvettiin.


      • Anonyymi

        Hienoa? Olet siis tehnyt miesten kanssa makaavista miehistä homoseksuaalisia miehiä ja naisia,.
        Sinulle eivät siis ole kelvanneet Jumalan antamat sanat, vaan Julistat omia sanojasi Raamatullisena totuutena.
        Voitko vielä tarkentaa, minkä herätysliikkeen jäsen taas oletkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettet sinä!

        Sano mikä järki on periä Jumalan valtakunta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sano mikä järki on periä Jumalan valtakunta.

        Ei sinulle mitään järkeä missään olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa? Olet siis tehnyt miesten kanssa makaavista miehistä homoseksuaalisia miehiä ja naisia,.
        Sinulle eivät siis ole kelvanneet Jumalan antamat sanat, vaan Julistat omia sanojasi Raamatullisena totuutena.
        Voitko vielä tarkentaa, minkä herätysliikkeen jäsen taas oletkaan?

        "Olet siis tehnyt miesten kanssa makaavista miehistä homoseksuaalisia miehiä ja naisia,."

        Hyvä huomio sinulta, sillä nykyäänhän kutsutaan homoseksuaaleiksi sellaisia ihmisiä jotka harjoittavat seksiä saman sukupuolen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet siis tehnyt miesten kanssa makaavista miehistä homoseksuaalisia miehiä ja naisia,."

        Hyvä huomio sinulta, sillä nykyäänhän kutsutaan homoseksuaaleiksi sellaisia ihmisiä jotka harjoittavat seksiä saman sukupuolen kanssa.

        Biseksuaalit ovat tuosta eri mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olet siis tehnyt miesten kanssa makaavista miehistä homoseksuaalisia miehiä ja naisia,."

        Hyvä huomio sinulta, sillä nykyäänhän kutsutaan homoseksuaaleiksi sellaisia ihmisiä jotka harjoittavat seksiä saman sukupuolen kanssa.

        Äkkiä hetero ja biseksuaali muuttuu homoseksuaaliseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulle mitään järkeä missään olekaan.

        Et siis osaa sanoa mikä järki missäkin on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Äkkiä hetero ja biseksuaali muuttuu homoseksuaaliseksi.

        Ainakin korkkiksen mielessä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et siis osaa sanoa mikä järki missäkin on.

        Kerro lisää mitä muuta et osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet siis tehnyt miesten kanssa makaavista miehistä homoseksuaalisia miehiä ja naisia,."

        Hyvä huomio sinulta, sillä nykyäänhän kutsutaan homoseksuaaleiksi sellaisia ihmisiä jotka harjoittavat seksiä saman sukupuolen kanssa.

        Jumala kuitenkin nimesi miesten kanssa makaavat miehet ja sinun uskosiko ei siis riitä hyväksymään Herran antamaa nimitystä?
        Voitko vielä tarkentaa miten nainen makaa naisen kanssa niinkuin miehet makaavat miehen kanssa, ja miten nainen makaa naisen kanssa niinkuin mies makaa naisen kanssa?
        Please, yritä edes pysyä Raamatun teksteissä, tuntuu niin kurjalta katsella leikkimistäsi vakavalla asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala kuitenkin nimesi miesten kanssa makaavat miehet ja sinun uskosiko ei siis riitä hyväksymään Herran antamaa nimitystä?
        Voitko vielä tarkentaa miten nainen makaa naisen kanssa niinkuin miehet makaavat miehen kanssa, ja miten nainen makaa naisen kanssa niinkuin mies makaa naisen kanssa?
        Please, yritä edes pysyä Raamatun teksteissä, tuntuu niin kurjalta katsella leikkimistäsi vakavalla asialla.

        Minä pyyhkäsin just perseeni raamattuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pyyhkäsin just perseeni raamattuun

        Tuntemattomat ovat Herran tiet, ehkä Hän tietää sen olevan ainoa reitti tietoisuuteesi?


    • Anonyymi

      Minun Pelastusarmeijataustani sanoo, että ihmisiä kunnioitetaan, autetaan ja rakastetaan.
      Ei vihata, vainota eikä kiusata.


      No, meitä on moneksi. Joillekin uskonto on vain lyömäase lähimmäisiä vastaan. Surullista. Kannattaa kiertää kaukaa vihaajat ja vainoajat.

    • Anonyymi

      Kristittynä en halua hyväksyä ihmisten pilkkaamista enkä väheksymistä, jos ovat sellaisia kuin Luoja on heidät luonut. En tunne yhtään homoa, ehkä ovat kaapissa? Mutta en tiedä myöskään mitään seurakuntamme jäsenten seksuaalikäyttäytymisestä. Sehän on yksityisasia.

      Outo aloitus. Miksi vihata sellaista seksuaalikäyttäytymisen muotoa, josta ei ole mitään haittaa kenellekään?

      Rakkaus voittaa kaiken. Voimia aloittajalle!

      • Anonyymi

        " Miksi vihata sellaista seksuaalikäyttäytymisen muotoa, josta ei ole mitään haittaa kenellekään?"

        No syntiä saa kyllä Jeesukseen uskovan vihata, mutta ei saa vihata homoseksuuleja vaan päinvastoin heitä tulee rakastaa edes sen verran että varoittaa synnistä mikä johtaa kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Miksi vihata sellaista seksuaalikäyttäytymisen muotoa, josta ei ole mitään haittaa kenellekään?"

        No syntiä saa kyllä Jeesukseen uskovan vihata, mutta ei saa vihata homoseksuuleja vaan päinvastoin heitä tulee rakastaa edes sen verran että varoittaa synnistä mikä johtaa kadotukseen.

        Raamatussa pidetään hyväksyttävänä avioseksinä miehen ja naisen välillä ainoastaan sellaista, missä vaimon on mahdollista tulla raskaaksi, kaikki muu viittaa siveettömyyteen sekä pelkkään himoissaan hekumointiin, joista te ette varoittele meitä muita lainkaan?
        Suomen syntyvyystilastojen mukaan me muut matkaamme teidän varoittelijoiden kanssa siis kadotukseen.


    • Anonyymi

      Minä. Olen eronnut kirkosta, koska pyhäkoulunpitäjänä kohtasin hienohelmoja, joille tärkeää oli lähimmäisten tuomitseminen.
      Tiedän että Jumala rakastaa niitä, jotka ovat oikeamielisiä.
      Ovat nöyriä eivätkä asetu Jumalan asemaan.

    • Anonyymi

      Miten voit olla eri mieltä jostain ihmisestä joka on syntynyt erilaisella suuntauksella. Ei hän siihen itse ole vaikuttanut millä ominaisuuksilla syntyi.

      Ihmettelen kovasti tuota tietämättömyyttä näistä asioista , sillä minulla ei ole ongelmia kenenkään homoudesta , vaikka olen hetero, sillä olen tietoinen siitä että homoja on paljon, toiset uskaltavat olla omina itsenään julkisesti, siinä kun toiset pelkäävät tyhmien ihmiseten mielipiteitä , täten kieltävät itseltään elämän joka kuuluu heille.

      Siis uskovaisten mielipiteisiin en keskity tippaakaan, he ovat porukkaa sinänsä, usko ei roiku raamatun lauseissa vaan ihmisen sydämmessä .
      Uskovaiset kovasti tuomitsevat asioita joista heillä ei ole harmaata aavistustakaan taka pajuista porukkaa kaksois moraalisessa maailman uskossaan jossa siinäkin on löydetty asioita joissa lapset ovat saaneet kärsiä .

      Joten toivon että kaikki kaappihomot tulevat ulos kaapistaan ja uskaltavat olla juuri sellaisia kun ovat.
      Miksi heidän pitäisi elää jonkun tekouskovaisen mielentilojen mukaisesti , koska heillä on todella lupa olla ihan sitä mitä ovat .

      Jos nämä höperöt ottaisivat ja lukisivat asioita niin moni voisi ymmärtää sen että jokainen on hyvä ihminen oli hän homo tai hetero .
      Ja että elämme aikaa jolloin tiede on vahvana yhteiskunnissa , siis emme ota ojåhjeita raamatusta, ainoastaan noudatamme omia lakejajamme .

      • Anonyymi

        Komppaan. Jokainen hakee tietoa ja ajattelee itse. Eikä ketään ole syytä syrjiä sellaisen ominaisuuden takia, johon ei ole voinut itse vaikuttaa. Kiitos kommentistasi!


      • Anonyymi

        "Siis uskovaisten mielipiteisiin en keskity tippaakaan, he ovat porukkaa sinänsä, usko ei roiku raamatun lauseissa vaan ihmisen sydämmessä ."

        No ihmisen sydämessä ei usko roiku, vaan ihmisen sydämestä lähtee kaikki se paha mitä maailmassa nytkin tapahtuu.

        Usko roikkuu nimenomaan Raamatun lauseissa eli Jumalan sanasta mikä on Jeesus Kristus. Usko roikkuu siis uskosta Jeesukseen ja Hänen jokapäiväisessä johdatuksessaan. Amen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siis uskovaisten mielipiteisiin en keskity tippaakaan, he ovat porukkaa sinänsä, usko ei roiku raamatun lauseissa vaan ihmisen sydämmessä ."

        No ihmisen sydämessä ei usko roiku, vaan ihmisen sydämestä lähtee kaikki se paha mitä maailmassa nytkin tapahtuu.

        Usko roikkuu nimenomaan Raamatun lauseissa eli Jumalan sanasta mikä on Jeesus Kristus. Usko roikkuu siis uskosta Jeesukseen ja Hänen jokapäiväisessä johdatuksessaan. Amen

        Mark. 7:21

        Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mark. 7:21

        Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat,

        Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa.

        Raamatunkirjoittajilla ei ollut anatomia hallussa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa.

        "Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa."

        Siksi Jumala vähän selittääkin asiantilaa että kaikki ihmiset voisivat ymmärtää kun Jumala ilmoittaa, että "Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, ...". Eli ihmisen sisältä eli sydämestä lähtevät pahat ajatukset , ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa."

        Siksi Jumala vähän selittääkin asiantilaa että kaikki ihmiset voisivat ymmärtää kun Jumala ilmoittaa, että "Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, ...". Eli ihmisen sisältä eli sydämestä lähtevät pahat ajatukset , ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, ...

        "Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa."

        Vasta viime kymmenen vuoden sisällä tiedekin on tämän ymmärtänyt, kun huomattiin että sydän tosiaan sisältää neuroneja mistä aivotkin muodostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mark. 7:21

        Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat,

        Tässäkin ketjussa tuo pahantahtoisuus näkyy selkeästi kun sielunveljesi julistaa, miten Raamatussa kerrottujen miehimysten sekä miesten kanssa makaavien miesten kielletyt ovat nykyaikaistettu koskemaan ainoastaan homoseksuaalisia miehiä ja naisia. Kaikille muille te annatte siunauksenne tehdä niitä tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin ketjussa tuo pahantahtoisuus näkyy selkeästi kun sielunveljesi julistaa, miten Raamatussa kerrottujen miehimysten sekä miesten kanssa makaavien miesten kielletyt ovat nykyaikaistettu koskemaan ainoastaan homoseksuaalisia miehiä ja naisia. Kaikille muille te annatte siunauksenne tehdä niitä tekoja.

        Näkee kirjoituksistasi , että vanhempasi lienevät sisaruksia keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkee kirjoituksistasi , että vanhempasi lienevät sisaruksia keskenään.

        Voi Kultapieni, kun eivät nyt vaan ole. Ihan eri puolilta Suomea ovat he ja heidän sukunsa.
        Toisaalta kiinnostaa miten olet päätynyt tuohon olettamukseen, minähän vain muistutin aiempaa kirjoittajaa hänen tekemistään raamatun muunnoksista joita hän julistaa Raamatullisena totuutena vaikka ne ovat vain hänen omia mielipiteitään.
        Entä itse, miten elämääsi on vaikuttanut että vanhempasi ovat sisaruksia keskenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Kultapieni, kun eivät nyt vaan ole. Ihan eri puolilta Suomea ovat he ja heidän sukunsa.
        Toisaalta kiinnostaa miten olet päätynyt tuohon olettamukseen, minähän vain muistutin aiempaa kirjoittajaa hänen tekemistään raamatun muunnoksista joita hän julistaa Raamatullisena totuutena vaikka ne ovat vain hänen omia mielipiteitään.
        Entä itse, miten elämääsi on vaikuttanut että vanhempasi ovat sisaruksia keskenään?

        Olet sukurutsan seuraus, muru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sukurutsan seuraus, muru.

        Todellakin, saatamme olla sisaruksia Kultapieni. Olisihan se ihanaa löytää palstalta sukulainen ja vielä tuollainen itseni kaltainen höpönassu.


      • Anonyymi

        "Miten voit olla eri mieltä jostain ihmisestä joka on syntynyt erilaisella suuntauksella. Ei hän siihen itse ole vaikuttanut millä ominaisuuksilla syntyi."

        Kukaan muukaan ei voi sille mitään mitä on. Kaikkia pitää siis suvaita myös erimielisiä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sydän on elin, jolla ei ole tuollaista toimintaa.

        Etkö ymmärrä kuvakieltä? Sitä on Raamatussa paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä kuvakieltä? Sitä on Raamatussa paljon.

        Olen realistinen. Minulle on turhaa esittää asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Kuten, että ihminen on ihminen, ja eläin on eläin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen realistinen. Minulle on turhaa esittää asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Kuten, että ihminen on ihminen, ja eläin on eläin.

        Anteeksi vain mutta tyhmä jankka sinä olet.


    • Anonyymi

      Sana ja käsite "homoseksuaalisuus" on määritelty vasta 1850-luvulla. Tätä ennen ei ymmärretty, että ihmisillä on erilainen seksuaalinen suuntautuminen. Ei siis ole niin, että kuka tahansa voi muuttua miehimykseksi epäsosiaalisen elämän takia, tai miehimys voisi muuttua ei-miehimykseksi jonkinlaisen kilvoittelun kautta.

      Vasta 1850-luvulla käyttäytymistiede ymmärsi, että ihmisillä todella on sellainen ominaisuus kun seksuaalisuus, joka ei riipu esim sosiaalisuudesta tai asosiaalisuudesta. Ja useimmilla tämä seksuaalisuus kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen, mutta joillakin se kohdistuu samaan sukupuoleen. Joillakin on mahdollisuus seksuaalisuuteen kummankin sukupuolen kanssa.

      • Periaatteessa ei voi määrätä kuka kenestäkin tykkää.


      • Anonyymi

        "Sana ja käsite "homoseksuaalisuus" on määritelty vasta 1850-luvulla. Tätä ennen ei ymmärretty, että ihmisillä on erilainen seksuaalinen suuntautuminen."

        Raamatussakin on nyt alettu käyttää miehimyksestä nimitystä homoseksuaali, koska sana homoseksuaali on ymmärrettävämpi nykyihmiselle.

        Raamatussa käytetään ainakin kahta termiä homoista, miehen kanssa makaavat miehet ja homoseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sana ja käsite "homoseksuaalisuus" on määritelty vasta 1850-luvulla. Tätä ennen ei ymmärretty, että ihmisillä on erilainen seksuaalinen suuntautuminen."

        Raamatussakin on nyt alettu käyttää miehimyksestä nimitystä homoseksuaali, koska sana homoseksuaali on ymmärrettävämpi nykyihmiselle.

        Raamatussa käytetään ainakin kahta termiä homoista, miehen kanssa makaavat miehet ja homoseksuaali.

        Sinulle siis miehimys tarkoittaa homoseksuaalista miestä ja/tai naista?
        Kivoja noi teidän sanaleikit, mitähän Raamatun Sanonen antaja mahtaa leikistäsi olla mieltä, kun kirjautti kuitenkin Raamattuun ettei kirjaintakaan saa muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle siis miehimys tarkoittaa homoseksuaalista miestä ja/tai naista?
        Kivoja noi teidän sanaleikit, mitähän Raamatun Sanonen antaja mahtaa leikistäsi olla mieltä, kun kirjautti kuitenkin Raamattuun ettei kirjaintakaan saa muuttaa.

        "Sinulle siis miehimys tarkoittaa homoseksuaalista miestä ja/tai naista?"

        Olet oikeassa sillä nykyään Raamatussa sana miehimys on korvattu nykyaikaisemmalla sanalla homoseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinulle siis miehimys tarkoittaa homoseksuaalista miestä ja/tai naista?"

        Olet oikeassa sillä nykyään Raamatussa sana miehimys on korvattu nykyaikaisemmalla sanalla homoseksuaali.

        Kommenttisi mukaan Raamatussa kerrotun miehimyksen teot sinä kiellät ainoastaan homoseksuaalisilta miehiltä ja naisilta, muut voivat huoleti tehdä niitä sinun siunauksellasi.
        Ja tuolla tavallako sinä toteutat Jumalan tahtoa?


      • Anonyymi

        Kyllä se on aina ymmärretty, kuten sekin, että sukupuolia on vain kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on aina ymmärretty, kuten sekin, että sukupuolia on vain kaksi.

        Juuri noin? Hedelmöittävä = mies ja hedelmöittyvä = nainen, muut ovat sitten sukupuolettomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin? Hedelmöittävä = mies ja hedelmöittyvä = nainen, muut ovat sitten sukupuolettomia.

        Kumpi sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin? Hedelmöittävä = mies ja hedelmöittyvä = nainen, muut ovat sitten sukupuolettomia.

        Mies on mies vaikka ei hedelmöitäkään.
        Mutta vain miehet hedelmöittävät,
        Eihän ole vaikeaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sinulle siis miehimys tarkoittaa homoseksuaalista miestä ja/tai naista?"

        Olet oikeassa sillä nykyään Raamatussa sana miehimys on korvattu nykyaikaisemmalla sanalla homoseksuaali.

        Toisaalta Luther sanoi, että se on lasten raiskaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinulle siis miehimys tarkoittaa homoseksuaalista miestä ja/tai naista?"

        Olet oikeassa sillä nykyään Raamatussa sana miehimys on korvattu nykyaikaisemmalla sanalla homoseksuaali.

        "Olet oikeassa sillä nykyään Raamatussa sana miehimys on korvattu nykyaikaisemmalla sanalla homoseksuaali."

        On tärkeää että Raamattua käännetään käyttäen ajanmukaista kieltä. Näin se tulee kaikkien ymmärrettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet oikeassa sillä nykyään Raamatussa sana miehimys on korvattu nykyaikaisemmalla sanalla homoseksuaali."

        On tärkeää että Raamattua käännetään käyttäen ajanmukaista kieltä. Näin se tulee kaikkien ymmärrettäväksi.

        Todellakin? Tehän olette julistaneet Raamatullisena totuutena, että miehimykset ja miesten kanssa makaavat miehet ovat nykyään homoseksuaalisia miehiä ja naisia, joilta Raamatussa kielletyt seksuaaliset teot eivät ole muilta kiellettyjä.
        Hyvinpä olette taas kerran kääntäneet ajanmukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on mies vaikka ei hedelmöitäkään.
        Mutta vain miehet hedelmöittävät,
        Eihän ole vaikeaa?

        Jos ihmisen sukupuoli on hedelmöittävä tai hedelmöittyvä, niin mitä sellaiset ovat jotka eivät kykene kumpaankaan joko synnynnäisestä syystä tai omasta vapaasta tahdostaan?
        Minkä vuoksi lisääntymiskykyiseksi sukupuoleltaan kutsutaan ihmistä joka ei siihen jostakin syystä kykene?
        Miten hedelmöityskyvytön voisi olla mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi sinä olet?

        Olen hedelmällinen ja käyttänyt lisääntymiseen sukupuoltani, tosin on jo useampi vuosi viimeisen lapsen syntymästä joten saatan olla sukupuoleton. Pitäisi varmaan käydä testeissä vieläkö hedelmällisyyttä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin? Tehän olette julistaneet Raamatullisena totuutena, että miehimykset ja miesten kanssa makaavat miehet ovat nykyään homoseksuaalisia miehiä ja naisia, joilta Raamatussa kielletyt seksuaaliset teot eivät ole muilta kiellettyjä.
        Hyvinpä olette taas kerran kääntäneet ajanmukaisesti.

        Ennen ajateltiin eri tavalla ja puhuttiin miehimyksistä. Mutta on hyvä ymmärtää että nykyajan yleisö ei tiedä tätä ilmaisua. Se ymmärtää ilmaisun homoseksuaali paremmin. Kysehän on samasta asiasta joten mitään käännösvirhettä ei tässä ole.


      • En ole koskaan tuntenut. Tuttavani ovat olleet normaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen ajateltiin eri tavalla ja puhuttiin miehimyksistä. Mutta on hyvä ymmärtää että nykyajan yleisö ei tiedä tätä ilmaisua. Se ymmärtää ilmaisun homoseksuaali paremmin. Kysehän on samasta asiasta joten mitään käännösvirhettä ei tässä ole.

        Raamatussa miehimysten kielletyt teot ovat siis sinun ymmärryksesi mukaan kiellettyjä ainoastaan homoseksuaalisilta miehiltä ja naisilta, muille ne ovat sinun siunauksellasi sallittuja.
        Ja tuollaistako sinä julistat Raamatullisena totuutena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihmisen sukupuoli on hedelmöittävä tai hedelmöittyvä, niin mitä sellaiset ovat jotka eivät kykene kumpaankaan joko synnynnäisestä syystä tai omasta vapaasta tahdostaan?
        Minkä vuoksi lisääntymiskykyiseksi sukupuoleltaan kutsutaan ihmistä joka ei siihen jostakin syystä kykene?
        Miten hedelmöityskyvytön voisi olla mies?

        Miesoletettujahan XY -ihmiset ovatkin, ellei kyetä aukottomasti todistamaan heidän kyenneen hedelmöittämään hedelmöittyvää.
        Valtaosa miehiksi kutsutuista siis lienee todellisuudessa pelkkiä miesoletettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihmisen sukupuoli on hedelmöittävä tai hedelmöittyvä, niin mitä sellaiset ovat jotka eivät kykene kumpaankaan joko synnynnäisestä syystä tai omasta vapaasta tahdostaan?
        Minkä vuoksi lisääntymiskykyiseksi sukupuoleltaan kutsutaan ihmistä joka ei siihen jostakin syystä kykene?
        Miten hedelmöityskyvytön voisi olla mies?

        Kaikki miehet tai naiset eivät lisäänny tai harrasta edes seksiä. Se ei tee heistä sukupuolettomia tai vaihda heidän sukupuoltaan. Nämä faktat ovat kyllä ihan peruskauraa.


    • Anonyymi

      Säälikää homofobiasta kärsiviä, älkää tuomitko. Älkää äänestäkö Haavistoa presidentiksi.

      • Anonyymi

        Kuka homoja muka pelkää?


    • Anonyymi

      Ei ole lyömistä, jos tahtoo auttaa lähimmäisiään oikealle tielle ja irti synnistä, joka estää pääsemästä taivaaseen. Sanan opettaminen läh9immäisille on suurinta rakkautta.

      • Anonyymi

        Raamattuhan edellyttää, että Sanan opettaminen tehdään kirjaintakaan muuttamatta.
        Toisin sanoen Raamatun Sanojen antaja ei nähtävästi halunnut kenenkään julistavan omia mielihalujaan vaan yksinomaan Herran Sanoja.


    • Anonyymi

      Vastauksena aloittajalle: En koskaan. En pysty muuttamaan typerien uskovien näkemyksiä, mutta voin halveksua heitä kuten he halveksuvat niitä jotka eivät istu heidän arvomaailmaansa. Voin myös kettuilla heille ja osoittaa heidän olevan typeriä lampaita, aikuisia ihmisiä jotka uskovat satuihin. Toki uskovaisuus on sen verran paha päävamma, että lääkettä siihen ei taida vielä olla olemassa.

      • Anonyymi

        Ansaitset halveksuntani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ansaitset halveksuntani.

        Hyvä, se vain lämmittää mieltäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, se vain lämmittää mieltäni.

        Ole hyvä.


      • Anonyymi

        " En pysty muuttamaan typerien uskovien näkemyksiä, mutta ..."

        Sinänsä uskovilla meillä ei ole mielipiteitä. On vain Jumalan ilmoitus, että seksi saman sukupuolen kanssa on syntiä.


      • Anonyymi

        Voit halveksua niin kuin he halveksuvat. Mutta sitten et ole yhtään sen parempi kuin he. Mitä syytä sinulla silloin on halveksuntaasi kun sinun pitäisi halveuksia myös itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " En pysty muuttamaan typerien uskovien näkemyksiä, mutta ..."

        Sinänsä uskovilla meillä ei ole mielipiteitä. On vain Jumalan ilmoitus, että seksi saman sukupuolen kanssa on syntiä.

        Tuo on Jumalan vastaista.

        Kyse on siitä, että jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Raamatussa makaaminen on yhdyntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " En pysty muuttamaan typerien uskovien näkemyksiä, mutta ..."

        Sinänsä uskovilla meillä ei ole mielipiteitä. On vain Jumalan ilmoitus, että seksi saman sukupuolen kanssa on syntiä.

        Todellakin? Raamatussa ainoastaan lisääntymistarkoituksessa seksiä pidettiin hyväksyttävänä, luonnollisena sekä myös ilmeisen synnittömänä.
        Kaikki muu viittaa rankalla kädellä syntiin, siis myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin? Raamatussa ainoastaan lisääntymistarkoituksessa seksiä pidettiin hyväksyttävänä, luonnollisena sekä myös ilmeisen synnittömänä.
        Kaikki muu viittaa rankalla kädellä syntiin, siis myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa.

        Olet ennenkin väittänyt noin. Mutta mihin väitteesi perustuu?


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Olet ennenkin väittänyt noin. Mutta mihin väitteesi perustuu?

        Kaikki muu seksi esitetään Raamatussa kielteisenä joista seuraa ankarimmat mahdolliset rangaistukset.
        Miehen siemenen pakottaminen omaehtoisesti paikkaan, jossa siitä ei ole mahdollista kehittyä Jumalan tarkoittama ihminen on siis ankarin sanoin osoitettu kielletyksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muu seksi esitetään Raamatussa kielteisenä joista seuraa ankarimmat mahdolliset rangaistukset.
        Miehen siemenen pakottaminen omaehtoisesti paikkaan, jossa siitä ei ole mahdollista kehittyä Jumalan tarkoittama ihminen on siis ankarin sanoin osoitettu kielletyksi.

        Laitatko muutaman kohdan missä noin sanotaan.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Laitatko muutaman kohdan missä noin sanotaan.

        Ai sinäkö et tunnista kohtia, joita olette postanneet palstalle pitkään.
        -kuukautisten aikana vaimoon ,
        -mieheen
        -miesten pettäessä vaimoaan miehen kanssa
        -vaimon luonnonvastaisiin yhteyksiin,
        -antaminen mennä maahan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö et tunnista kohtia, joita olette postanneet palstalle pitkään.
        -kuukautisten aikana vaimoon ,
        -mieheen
        -miesten pettäessä vaimoaan miehen kanssa
        -vaimon luonnonvastaisiin yhteyksiin,
        -antaminen mennä maahan

        Eihän tuolla ole mitään merkitystä että antaa jonkun keinotekoisen listan joka ei edes liity asiaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tuo on Jumalan vastaista.

        Kyse on siitä, että jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Raamatussa makaaminen on yhdyntä.

        Minä vastustan sinun jumalaasi ja hihhulointiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin? Raamatussa ainoastaan lisääntymistarkoituksessa seksiä pidettiin hyväksyttävänä, luonnollisena sekä myös ilmeisen synnittömänä.
        Kaikki muu viittaa rankalla kädellä syntiin, siis myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa.

        Mitähän väliä sillä on mitä raamatussa sanotaan? Kun en aio sen oppien mukaan elää vaikka joku uhkaisi aseella. Syntisestä mielestä nauttii koko ruumis.


    • Anonyymi
      • Jumalan totuus on mitä sattuu.

        Esimerkiksi katui sitä kun tuhosi kaiken elämän vedenpaisumuksella.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jumalan totuus on mitä sattuu.

        Esimerkiksi katui sitä kun tuhosi kaiken elämän vedenpaisumuksella.

        Sinun mielipiteesi tuskin kiinnostaa ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielipiteesi tuskin kiinnostaa ketään.

        Tai sinua ei kiinnosta Raamattu. Se on tullut voimallisesti esiin.


      • Anonyymi

        "Jumalan Totuus on aina puhdasta ja kaunista:"

        Juuri näin, Jumala antoi ilmoituksensa rakkaudesta, meille ihmisille pelastuksi. Siksi kunnioittakaamme Jumalaa ja Hänen sanaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalan Totuus on aina puhdasta ja kaunista:"

        Juuri näin, Jumala antoi ilmoituksensa rakkaudesta, meille ihmisille pelastuksi. Siksi kunnioittakaamme Jumalaa ja Hänen sanaansa.

        On tärkeää että me uskovat emme unohda myöskään homoseksuaaleja, joille myös kuuluu julistaa Jumalan sanaa, uskosta ja armosta. He jos ketkään sitä tarvitsevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tärkeää että me uskovat emme unohda myöskään homoseksuaaleja, joille myös kuuluu julistaa Jumalan sanaa, uskosta ja armosta. He jos ketkään sitä tarvitsevat.

        Juuri noin? Kirjaintakaan muuttamatta julistaa Raamatun totuutta kaikelle kansalle, olet hyvin sisäistänyt tehtäväsi.
        Ilo silmälle, että vielä löytyy viestin viejiä jotka pysyvät Jumalan antamissa sanoissa laittamatta niihin omiaan.
        Lisäksi hienoa, että viet Raamattua sinne missä tehtäväsi kohteet tapaavat elää ja olla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jumalan totuus on mitä sattuu.

        Esimerkiksi katui sitä kun tuhosi kaiken elämän vedenpaisumuksella.

        Se oli symbolista puhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalan Totuus on aina puhdasta ja kaunista:"

        Juuri näin, Jumala antoi ilmoituksensa rakkaudesta, meille ihmisille pelastuksi. Siksi kunnioittakaamme Jumalaa ja Hänen sanaansa.

        Jumala antoi ilmoituksen vihasta ja kivityksistä. Ei mitään rakkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli symbolista puhetta.

        Minulle se oli tosipuhetta sikäli kun Raamatussa on muuta kuin symbolista puhetta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jumalan totuus on mitä sattuu.

        Esimerkiksi katui sitä kun tuhosi kaiken elämän vedenpaisumuksella.

        Heh, OIet järkyttävän ruma.

        Ja et ymmärrä edes hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin? Kirjaintakaan muuttamatta julistaa Raamatun totuutta kaikelle kansalle, olet hyvin sisäistänyt tehtäväsi.
        Ilo silmälle, että vielä löytyy viestin viejiä jotka pysyvät Jumalan antamissa sanoissa laittamatta niihin omiaan.
        Lisäksi hienoa, että viet Raamattua sinne missä tehtäväsi kohteet tapaavat elää ja olla.

        Tyyppi saadaan siis nähdä uutisissa evankelioimassa seuraavassa Pride-kulkueessa?
        Edistystä, aidot uskovat jalkautuvat näyttöpäätteidensä ja kahvikuppiensa takaa niiden ihmisten joukkoon joiden ainoa pelastus ovat uskovat.
        Edes Jeesus ei saa ilmeisesti ketään pelastettua ilman suomalaisten herätysliikkeiden ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, OIet järkyttävän ruma.

        Ja et ymmärrä edes hävetä.

        En usko sinua. Uskon vain tosiasioita.

        Tosiasia on se, että minusta on mielipiteitä laidasta laitaan. Sinä pidät rumana, osa tavallisen näköisenä, osa paremman näköisenä. Osa ennen 66 v on jo kuollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tärkeää että me uskovat emme unohda myöskään homoseksuaaleja, joille myös kuuluu julistaa Jumalan sanaa, uskosta ja armosta. He jos ketkään sitä tarvitsevat.

        Homot tarvitsevat juttujasi yhtä vähän kuin muutkin. Et sinä muista edes välitä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homot tarvitsevat juttujasi yhtä vähän kuin muutkin. Et sinä muista edes välitä.

        Olet niistä riippuvainen 24/7.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En usko sinua. Uskon vain tosiasioita.

        Tosiasia on se, että minusta on mielipiteitä laidasta laitaan. Sinä pidät rumana, osa tavallisen näköisenä, osa paremman näköisenä. Osa ennen 66 v on jo kuollut.

        OIet tosiaan järkyttävän ruma ja Iihava ToIIo.

        Se on fakta joka ei muuksi muutu.

        Sinun on syytä hävetä itseäsi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulle se oli tosipuhetta sikäli kun Raamatussa on muuta kuin symbolista puhetta.

        Se on symbolista kieltä kun Raamatussa lukee että Jumala katui.


    • Anonyymi

      Milloin homot alkaa lisääntymään ja täyttämään maan???

      • Eivät koskaan. Heterot ja biseksuaaliset tekevät lapsia, kuten homoja ja lesboja.

        Mutta kun maa on täynnä, niin aletaan kuolemaan nälkään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eivät koskaan. Heterot ja biseksuaaliset tekevät lapsia, kuten homoja ja lesboja.

        Mutta kun maa on täynnä, niin aletaan kuolemaan nälkään.

        Pitäisit pääsi kiinni kun sinulla ei koskaan ole mitään sanottavaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisit pääsi kiinni kun sinulla ei koskaan ole mitään sanottavaa!

        Taas oli sanottavaa.

        Onhan selvää, että mitä enemmän ihmisiä, sen vähemmän tilaa muille eläimille ja ruoantuotannolle.

        Eli parempi olisi ollut niin, että älkää täyttääkö maata.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Taas oli sanottavaa.

        Onhan selvää, että mitä enemmän ihmisiä, sen vähemmän tilaa muille eläimille ja ruoantuotannolle.

        Eli parempi olisi ollut niin, että älkää täyttääkö maata.

        Mitä? Missä??????????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Missä??????????

        Ihan tuossa ja nyt taas kerran.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ihan tuossa ja nyt taas kerran.

        Voi sinua onnetonta.


    • ”Koska te hyväksytte, että homoudesta voi olla eri mleltä kuin te ateistit ja liberaalit?”

      Totta kai voi olla. Ei se vain tarkoita sitä, että pitäisi hyväksyä ne teot ja puheet, mitkä ovat totuuden vastaisia.

      Ihmiset inhoavat kaikenlaista toisissaan, eikä siinä mitään. Kunhan se ei johda tekoisin, mistä seuraa vain vihaa tai muiden ihmisten alentamista.

      Muista myös se, että onhan monia jotka eivät hyväksy tietynlaisia uskovia koska ovat heidän kanssaan samaa mieltä. Sinunkin tulee siis hyväksyä tämä.

      • Anonyymi

        Et sinä voi ketään pakottaa pitämään perversioita normaalina.


      • Anonyymi

        Sinun vihasi uskovia kohtaan on tullut selväksi, silti rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi ketään pakottaa pitämään perversioita normaalina.

        Tuskin Mummo edes yrittää pakottaa sinua luopumaan rakkaista perversioistasi joita itsekään et pidä normaalina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Mummo edes yrittää pakottaa sinua luopumaan rakkaista perversioistasi joita itsekään et pidä normaalina.

        Lapsellinen yritys taas syyllistää toinen kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen yritys taas syyllistää toinen kirjoittaja.

        Minustakin tuolta aiemmalta kirjoittajalta (2024-02-07 09:50:56) todella lapsellinen yritys saada syyllistettyä Mummo.


    • Anonyymi

      Homot haluavat varastaa mielipiteen oikeuden. Sanavapauden he ovatkin jo varastaneet. Seta jyrää väkivalloin, ihmisyys on siitä kaukana.

      • Taas sait käyttää sananvapautta. Ole onnellinen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Taas sait käyttää sananvapautta. Ole onnellinen.

        Etkö sinä sitten saanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä sitten saanut?

        Käsitit taas väärin.

        Suomessa on sana vapaa. Ongelmia tulee vain, jos solvaa muita järkyttävässä määrin, vaikka ei sitäkään aina pahana pidetä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Käsitit taas väärin.

        Suomessa on sana vapaa. Ongelmia tulee vain, jos solvaa muita järkyttävässä määrin, vaikka ei sitäkään aina pahana pidetä.

        Miksi länkytät täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi länkytät täällä?

        Entäs sinä?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Entäs sinä?

        Kerro toki itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki itsestäsi.

        Olen avoimena ihmisenä kertonut vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen avoimena ihmisenä kertonut vaikka kuinka paljon.

        Olet kiero kuin korkkiruuvi!


    • Anonyymi

      Jeesus on sovittanut kaikkien ihmisten kaikenlaiset synnit. Ja Hän voi vapauttaa pinttyneenkin syntisen.
      Jokainen voi päästä taivaaseen ottamalla vastaan Jeesuksen pelastajakseen ja luopuen syntielämästään.

      • Ei siihen Jeesusta tarvita.

        Luovu vain syntielämästä.


      • torre3 kirjoitti:

        Ei siihen Jeesusta tarvita.

        Luovu vain syntielämästä.

        Saatko jotain outoa tyydytystä noista typeristä huuteluistasi? Vai eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi?


      • yIämummo kirjoitti:

        Saatko jotain outoa tyydytystä noista typeristä huuteluistasi? Vai eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä elämässäsi?

        On tekemistä.

        Mutta jos painotetaan luopumista syntielämästä, niin eikö siinä Jeesus jää turhaksi? Pitää pelastaa itse itsensä.


      • torre3 kirjoitti:

        On tekemistä.

        Mutta jos painotetaan luopumista syntielämästä, niin eikö siinä Jeesus jää turhaksi? Pitää pelastaa itse itsensä.

        Ei näytä olevan kun joka päivä tällä tuntikausia vietät.


      • Anonyymi

        Raamatun mukaan Jumala oli jo valinnut omansa Maailman perustusta laskettaessa, joten sillä ei siis pitäisi olla mitään merkitystä ottaako jotakin vastaan vai ei, jokaisen kohtalo on jo aikoja sitten sinetöity.
        Miten syntinen siis kykenisi luopumaan syntielämästään, muutoin kuin itsetuhoisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jumala oli jo valinnut omansa Maailman perustusta laskettaessa, joten sillä ei siis pitäisi olla mitään merkitystä ottaako jotakin vastaan vai ei, jokaisen kohtalo on jo aikoja sitten sinetöity.
        Miten syntinen siis kykenisi luopumaan syntielämästään, muutoin kuin itsetuhoisesti?

        Jeesus on pelastus!


      • yIämummo kirjoitti:

        Ei näytä olevan kun joka päivä tällä tuntikausia vietät.

        Oli taaskin vaikka mitä tekemistä. Meille on tullut kissa omia aikojaan. Samoin kuten Seinäjoella kävi. Olemme kissojen ja lintujen suosiossa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oli taaskin vaikka mitä tekemistä. Meille on tullut kissa omia aikojaan. Samoin kuten Seinäjoella kävi. Olemme kissojen ja lintujen suosiossa.

        Kävit viinakaupassa ja kuvasit tissisi kuivassa ryteikössä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävit viinakaupassa ja kuvasit tissisi kuivassa ryteikössä. 🤣

        Ei käyty kaupassa. Kuvassa on kyllä myös elävää puuta.

        Mutta sateita odotetaan. Perjantaina on 40 prosentin mahdollisuus sateeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on pelastus!

        Älä liikaa luule. Tähän asti Jeesus ei ole ollut pelastus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jumala oli jo valinnut omansa Maailman perustusta laskettaessa, joten sillä ei siis pitäisi olla mitään merkitystä ottaako jotakin vastaan vai ei, jokaisen kohtalo on jo aikoja sitten sinetöity.
        Miten syntinen siis kykenisi luopumaan syntielämästään, muutoin kuin itsetuhoisesti?

        Eli on aivan sama mitä kukin tekee.

        Kristinusko on edelleen maailman helpoin uskonto.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eli on aivan sama mitä kukin tekee.

        Kristinusko on edelleen maailman helpoin uskonto.

        Se on sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Älä liikaa luule. Tähän asti Jeesus ei ole ollut pelastus.

        Sano se Palosaarille ja pojallesi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei käyty kaupassa. Kuvassa on kyllä myös elävää puuta.

        Mutta sateita odotetaan. Perjantaina on 40 prosentin mahdollisuus sateeseen.

        Kaksi järkyttävän Iihavaa nàismaista ToIIoa.

        Sinun on syytä hävetä.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa se, että on "eri mieltä" homoudesta?

      Eri mieltä siitä, että homot ovat ihmisiä niin kuin me kaikki ja vain yksi piirre ihmisessä?
      Eri mieltä siitä, että homous on myötäsyntyinen ominaisuus, kuten AIVAN KAIKKI tutkimukset osoittavat?
      Eri mieltä siitä, että ihmisiä ei saa sortaa sukupuolisen suuntautumisen mukaan, kuten perustuslakimmekin taitaa sanoa?

      • Anonyymi

        Sitä, että homous on inhottavaa pervoutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että homous on inhottavaa pervoutta.

        Miksi sitten olet sitä harjoittanut?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miksi sitten olet sitä harjoittanut?

        Pitääkö sinun lyödä vasaralla sormeesi, että tiedät sen sattuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että homous on inhottavaa pervoutta.

        Jos homostelu inhottaa sinua, niin lopeta ihmeessä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sinun lyödä vasaralla sormeesi, että tiedät sen sattuvan?

        Homoudesta ei varmaan voi sanoa yhtään mitään, jos ei siitä ole omaa kokemusta.


      • Anonyymi

        Tuo on sairaan ihmisen kirjoittamaa kuvottavaa homofobiaa!

        Jos pedofilia huolettaa, niin mikset keskity omien harhojesi sijasta kristityissä yhteisöissä tapahtuvaan lasten raiskauksiin? Miksi te kristityt ette halua niitä kitkeä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sairaan ihmisen kirjoittamaa kuvottavaa homofobiaa!

        Jos pedofilia huolettaa, niin mikset keskity omien harhojesi sijasta kristityissä yhteisöissä tapahtuvaan lasten raiskauksiin? Miksi te kristityt ette halua niitä kitkeä?

        Minä en pelkää homoja enkä pedofiilejä.
        Mutta pidän heitä molempia seksuaalisesti häiriintyneinä.
        Hyväksy, että kaikki eivät ajattele kuten sinä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homoudesta ei varmaan voi sanoa yhtään mitään, jos ei siitä ole omaa kokemusta.

        Kokeile sitten lyödä vasaralla sormeesi.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Minä en pelkää homoja enkä pedofiilejä.
        Mutta pidän heitä molempia seksuaalisesti häiriintyneinä.
        Hyväksy, että kaikki eivät ajattele kuten sinä.

        Kristinusko on pedofili-uskonto, jonka kertomuksen mukaan Jumala saattoi 13-vuotiaan Marian raskaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristinusko on pedofili-uskonto, jonka kertomuksen mukaan Jumala saattoi 13-vuotiaan Marian raskaaksi.

        Kyllä se islam on missä lapsivaimoja otetaan.

        Maria synnytti Jeesuksen neitsyenä. Onko jäänyt rippikoulu käymättä?


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Kyllä se islam on missä lapsivaimoja otetaan.

        Maria synnytti Jeesuksen neitsyenä. Onko jäänyt rippikoulu käymättä?

        Synnyttävä neitsyt? Onko jäänyt biologia tunnilla käymät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Synnyttävä neitsyt? Onko jäänyt biologia tunnilla käymät?

        Pikku juttu Jumalalle joka on luonut koko maailman kaikkeuden.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Minä en pelkää homoja enkä pedofiilejä.
        Mutta pidän heitä molempia seksuaalisesti häiriintyneinä.
        Hyväksy, että kaikki eivät ajattele kuten sinä.

        Nykytiedon valossa vaikutat itse seksuaalisesti häiriintyneeltä kommenteillasi, mitäpä jos yrittäisit hyväksyä etteivät kaikki ajattele kuten sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykytiedon valossa vaikutat itse seksuaalisesti häiriintyneeltä kommenteillasi, mitäpä jos yrittäisit hyväksyä etteivät kaikki ajattele kuten sinä.

        Et sinä mitään tiedä, et osaa edes keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykytiedon valossa vaikutat itse seksuaalisesti häiriintyneeltä kommenteillasi, mitäpä jos yrittäisit hyväksyä etteivät kaikki ajattele kuten sinä.

        Pedofiillit ovat rikollisia ja suojaikäraja pitäisi olla 18 vuotta. Homous ei ole rikollista, vaan Suomen lainsäädäntö hyväksyy homoseksuaalisuuden ja jopa Evl kirkon papeista suurin osa haluaa vihkiä avioliittoon samaa sukupuolta olevat parit.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Pikku juttu Jumalalle joka on luonut koko maailman kaikkeuden.

        Toisin sanoen Jumala on kommenttisi mukaan tehnyt turhaa työtä antaessaan ihmiskunnalle kyvyn etsiä tietoa miten eri asioita on muodostunut?
        Jos edelleen korvattaisiin tieteellinen tutkimustyö Jumalalla, kuten ihmiset tuhansia vuosia sitten tekivät ja sinä kommentissasi, nykylääketiede ja lukutaito, puhekieli etc. olisivat jääneet löytymättä.
        Voitko nyt kertoa, miten u s k o t neitsyen hedelmöittyneen sekä neitseestä syntymisen tapahtuneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiillit ovat rikollisia ja suojaikäraja pitäisi olla 18 vuotta. Homous ei ole rikollista, vaan Suomen lainsäädäntö hyväksyy homoseksuaalisuuden ja jopa Evl kirkon papeista suurin osa haluaa vihkiä avioliittoon samaa sukupuolta olevat parit.

        Homouskin oli rikos ja saarista jokin aika sitten.
        Ei lakimuutos ole kuin äänestyskysymys. Ei homous itsessään ole miksikään muuttunut vaikka laki muuttui.


      • Anonyymi

        Sinulla on siis taipumusta siihenkin, todellakin inhottavaa ja kauhistuttavaa, mitä arvelet minne Jeesus sinut sijoittaa Taivaan Kirkkaudessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen Jumala on kommenttisi mukaan tehnyt turhaa työtä antaessaan ihmiskunnalle kyvyn etsiä tietoa miten eri asioita on muodostunut?
        Jos edelleen korvattaisiin tieteellinen tutkimustyö Jumalalla, kuten ihmiset tuhansia vuosia sitten tekivät ja sinä kommentissasi, nykylääketiede ja lukutaito, puhekieli etc. olisivat jääneet löytymättä.
        Voitko nyt kertoa, miten u s k o t neitsyen hedelmöittyneen sekä neitseestä syntymisen tapahtuneen?

        Jumala nimenomaan on antanut ihmisille eläimistä ja muusta luodusta poikkeavan lahjan etsiä tietoa, myös itsestään . Mutta mitä sinä luulet löytäväsi?


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Jumala nimenomaan on antanut ihmisille eläimistä ja muusta luodusta poikkeavan lahjan etsiä tietoa, myös itsestään . Mutta mitä sinä luulet löytäväsi?

        Aamen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on siis taipumusta siihenkin, todellakin inhottavaa ja kauhistuttavaa, mitä arvelet minne Jeesus sinut sijoittaa Taivaan Kirkkaudessa?

        Minulle kelpaa vaikka ”seisomapaikka”.


      • yIämummo kirjoitti:

        Jumala nimenomaan on antanut ihmisille eläimistä ja muusta luodusta poikkeavan lahjan etsiä tietoa, myös itsestään . Mutta mitä sinä luulet löytäväsi?

        Linnuilla on taas sellaisia lahjoja, joita ihmisillä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homouskin oli rikos ja saarista jokin aika sitten.
        Ei lakimuutos ole kuin äänestyskysymys. Ei homous itsessään ole miksikään muuttunut vaikka laki muuttui.

        Mikä rikos homous muuten on?


      • yIämummo kirjoitti:

        Pikku juttu Jumalalle joka on luonut koko maailman kaikkeuden.

        Miksi esität asioita, joita et kykene todistamaan koko elämäsi aikana?

        Uskonnot ovat suurta huijausta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mikä rikos homous muuten on?

        Riippuu mistä maasta puhutaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Linnuilla on taas sellaisia lahjoja, joita ihmisillä ei ole.

        Sinullako tosiaan on linnun aivot?


      • torre3 kirjoitti:

        Miksi esität asioita, joita et kykene todistamaan koko elämäsi aikana?

        Uskonnot ovat suurta huijausta.

        Miksi minun pitäisi todistaa sinulle yhtään mitään?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miksi esität asioita, joita et kykene todistamaan koko elämäsi aikana?

        Uskonnot ovat suurta huijausta.

        Sinulla ei ole koskaan mitään todisteita mistään.

        Pidä suusi kiinni, RumaJammu‼️‼️‼️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile sitten lyödä vasaralla sormeesi.

        On tullut lyötyä. Ei tarvitse kokeilla.

        Se on ikävä kokemus toisin kuin samaa sukupuolta olevien seksi.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Jumala nimenomaan on antanut ihmisille eläimistä ja muusta luodusta poikkeavan lahjan etsiä tietoa, myös itsestään . Mutta mitä sinä luulet löytäväsi?

        Kommenteillasi olet osoittanut miten te herätysliikkeissänne jätätte käyttämättä tuon lahjaksi saadun ominaisuutenne toteamalla Jumalan teko.
        Kiva nähdä uskon olevan sinulle luulemista, kerrankin olet rehellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteillasi olet osoittanut miten te herätysliikkeissänne jätätte käyttämättä tuon lahjaksi saadun ominaisuutenne toteamalla Jumalan teko.
        Kiva nähdä uskon olevan sinulle luulemista, kerrankin olet rehellinen.

        Voinet tarkentaa väitettäsi?


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Minulle kelpaa vaikka ”seisomapaikka”.

        Kelpaa? Sinähän olet jo pakottanut Jeesuksen sätkynukeksesi upotuskasteellasi ja suullisella touhullasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa? Sinähän olet jo pakottanut Jeesuksen sätkynukeksesi upotuskasteellasi ja suullisella touhullasi.

        Mihin tämä väitteesi perustuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mistä maasta puhutaan.

        Että mikä rikos homous sinun mielestäsi on?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Että mikä rikos homous sinun mielestäsi on?

        Monet inhottavat asiat eivät enää ole rikos. Homostelu on yksi niistä.
        Olet muuten vahvistanut käsitystäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullako tosiaan on linnun aivot?

        Lintuja pyörii tässä ja sisälläkin.

        Linnut ovat erittäin viisaita. Kaikki toimii kuin rasvattu. Tähän on tullut jo neljä poikuetta


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Lintuja pyörii tässä ja sisälläkin.

        Linnut ovat erittäin viisaita. Kaikki toimii kuin rasvattu. Tähän on tullut jo neljä poikuetta

        On se varmaan sinulle jännää. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole koskaan mitään todisteita mistään.

        Pidä suusi kiinni, RumaJammu‼️‼️‼️

        Ei ole todisteita juu.

        Siitä huolimatta olen avioliitossa, juossut Hampurissa kisan ja kuva saksalaisessa urheilulehdessä. Sellaista on, kun ei ole todisteita mistään.

        Usko tai älä kuuluu tähän ja Jumalaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ole todisteita juu.

        Siitä huolimatta olen avioliitossa, juossut Hampurissa kisan ja kuva saksalaisessa urheilulehdessä. Sellaista on, kun ei ole todisteita mistään.

        Usko tai älä kuuluu tähän ja Jumalaan.

        Olet pelkkä vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelkkä vitsi.

        Tai hänen käytöksensä on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ole todisteita juu.

        Siitä huolimatta olen avioliitossa, juossut Hampurissa kisan ja kuva saksalaisessa urheilulehdessä. Sellaista on, kun ei ole todisteita mistään.

        Usko tai älä kuuluu tähän ja Jumalaan.

        Heh, ei taaskaan todisteita.

        Pelkkää puppua siis sinulta taas.

        OIet naismainen Hinaaja ja Iihava juoppo.

        Leikit heteroa 21 vuoden ajan. Taas kerroin miten asiat ovat.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ole todisteita juu.

        Siitä huolimatta olen avioliitossa, juossut Hampurissa kisan ja kuva saksalaisessa urheilulehdessä. Sellaista on, kun ei ole todisteita mistään.

        Usko tai älä kuuluu tähän ja Jumalaan.

        NIsmInen miesvaimosi on hupaisa yksinkertainen ToIIo.

        Et oIe avioIiitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet inhottavat asiat eivät enää ole rikos. Homostelu on yksi niistä.
        Olet muuten vahvistanut käsitystäni.

        Ja teidän mielipuuhastanne ihmisen kivittämisestä on tullut rikos. On teillä varmasti kurjaa elää tällaisessa maailmassa joka ei ota teidän erikoisia mielihalujanne hyväksyttävällä tavalla huomioon.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Mihin tämä väitteesi perustuu?

        Voi Kultapieni, eihän se mikään väite ole.
        Tehän olette kertoneet miten upotuskasteella sekä suullisella tunnustuksella te kykenette pakottamaan Jeesuksen ottamaan teidän seuraajakseen ja antamaan teille kaikki aiemmin tekemänne- sekä tulevat synnit anteeksi.
        Vaikka Raamatun mukaan Jumalan valitsemat ihmiset on valittu jo ennenkuin Maailman perustustakaan oli laskettu, niin te kykenette tuon rituaalin avulla muuttamaan Kaikkivaltiaan ennaltatietämystäkin.
        Silloinhan te käskytätte Kaikkivaltiasta,


      • Anonyymi kirjoitti:

        NIsmInen miesvaimosi on hupaisa yksinkertainen ToIIo.

        Et oIe avioIiitossa.

        Et tiedä mitä Suomen lait ovat. Miten niitä voi vaatia ulkomaan ihmisiltä.

        Mies ei voi olla vaimo. Sinun tolloudesta ei loppua tule.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Voinet tarkentaa väitettäsi?

        Totesit tuossa aiemmin minun luulevan jotakin, kuitenkaan et voi tietää muista ihmisistä tuollaista kuin itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ei taaskaan todisteita.

        Pelkkää puppua siis sinulta taas.

        OIet naismainen Hinaaja ja Iihava juoppo.

        Leikit heteroa 21 vuoden ajan. Taas kerroin miten asiat ovat.
        🤓

        Facebookissa on varsin monta todistetta. Mutta ei ne kaikkia kiinnosta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et tiedä mitä Suomen lait ovat. Miten niitä voi vaatia ulkomaan ihmisiltä.

        Mies ei voi olla vaimo. Sinun tolloudesta ei loppua tule.

        OIet järkyttävä ToIIo tosiaan.

        Naismainen miesvaimo siellä tosiaan. Kimittääkin.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Kultapieni, eihän se mikään väite ole.
        Tehän olette kertoneet miten upotuskasteella sekä suullisella tunnustuksella te kykenette pakottamaan Jeesuksen ottamaan teidän seuraajakseen ja antamaan teille kaikki aiemmin tekemänne- sekä tulevat synnit anteeksi.
        Vaikka Raamatun mukaan Jumalan valitsemat ihmiset on valittu jo ennenkuin Maailman perustustakaan oli laskettu, niin te kykenette tuon rituaalin avulla muuttamaan Kaikkivaltiaan ennaltatietämystäkin.
        Silloinhan te käskytätte Kaikkivaltiasta,

        Miksi minulle tuota kirjoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totesit tuossa aiemmin minun luulevan jotakin, kuitenkaan et voi tietää muista ihmisistä tuollaista kuin itsestäsi.

        Jotain asoita luullaan ja jotain uskotaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaan sinulle jännää. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        On hyvä seurata luonnon elämää.

        Toista ei kiinnosta kuin oma napa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On hyvä seurata luonnon elämää.

        Toista ei kiinnosta kuin oma napa.

        Kirjoitat kuin vähä-älyinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet inhottavat asiat eivät enää ole rikos. Homostelu on yksi niistä.
        Olet muuten vahvistanut käsitystäni.

        Hyvä kuulla, että et pidä homoutta sen kummempana.

        Eräs hetero kun harrasti seksiä minun kanssani, niin halusi aina uudelleen. Mutta hänellä ei ollut romanttisia tunteita. Hetero kun oli


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Et sinä mitään tiedä, et osaa edes keskustella.

        No miltä tuntuu kun omaa seksuaalisuuttasi arvioidaan palstalla esittämiesi kommenttien perusteella?
        Mun mielestäsi ei ole normaalia, että ihminen käyttää aikaansa toisten ihmisten seksuaalisuuden arvioimiseen ja vieläpä julkaisee arvioitaan tällaisella palstalla.
        Ehkä yrität löytää itsellesi vaimon, niin löydät elämääsi jotakin todellista sisältöä.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Kyllä se islam on missä lapsivaimoja otetaan.

        Maria synnytti Jeesuksen neitsyenä. Onko jäänyt rippikoulu käymättä?

        Avioliiton ulkopuolisen hedelmöityksen seurauksena?


      • yIämummo kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi todistaa sinulle yhtään mitään?

        Siksi, koska minä haluan tietää kaiken.

        Eli todista kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miltä tuntuu kun omaa seksuaalisuuttasi arvioidaan palstalla esittämiesi kommenttien perusteella?
        Mun mielestäsi ei ole normaalia, että ihminen käyttää aikaansa toisten ihmisten seksuaalisuuden arvioimiseen ja vieläpä julkaisee arvioitaan tällaisella palstalla.
        Ehkä yrität löytää itsellesi vaimon, niin löydät elämääsi jotakin todellista sisältöä.

        Arvioi toki heteroutta.
        Onko sinulla vaimon puute kun sitä minulle tyrkytät?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hyvä kuulla, että et pidä homoutta sen kummempana.

        Eräs hetero kun harrasti seksiä minun kanssani, niin halusi aina uudelleen. Mutta hänellä ei ollut romanttisia tunteita. Hetero kun oli

        Inhota toki saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avioliiton ulkopuolisen hedelmöityksen seurauksena?

        Kyllä, lue inkarnaatio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Inhota toki saa.

        Moni inhoaa sitä, joka inhoaa.

        Käytännössä on parempi olla inhoamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin vähä-älyinen.

        Sinut tiedetään.

        Et halua, että luonnon elämää seurataan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinut tiedetään.

        Et halua, että luonnon elämää seurataan.

        Et sinä mitään tiedä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Moni inhoaa sitä, joka inhoaa.

        Käytännössä on parempi olla inhoamatta.

        Homous on inhottavaa.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Arvioi toki heteroutta.
        Onko sinulla vaimon puute kun sitä minulle tyrkytät?

        Vaimo antaisi sinulle muutakin mietittävää kuin homoseksuaalisten ihmisten seksuaalinen käyttäytyminen.


      • Anonyymi
        yIämummo kirjoitti:

        Kyllä, lue inkarnaatio.

        Jeesuksen antaman mallin mukaan avioliittoon naisen kanssa pitää vihkiä eri mies kuin hedelmöittäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on inhottavaa.

        Miten sait sellaisen kokemuksen?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten sait sellaisen kokemuksen?

        Tuot jälleen naismaisia honouttasi ja pérvoiIujasi esiin.


    • Anonyymi

      Vaikeaa näyttää olevan.

    • Anonyymi

      Koska te uskovaiset ja liberaalit hyväksytte, että on kolmaskin mielipide?

      Vain heteroseksistä voi syntyä lapsia. Biologisesti ihminen on siis hetero, ja homous on samankaltainen perversio kuin vaikkapa seksi esineiden, lasten tai eläinten kanssa.

      Tämän perustelemiseen ei tarvita Raamattua tai muita satukirjoja.

      • Anonyymi

        Timo Soini sanoi hyvin,
        homous on biologian, terveen järjen ja Raamatun vastaista.


      • Anonyymi

        Kommenttisi mukaan Suomessa on todella vähän heteroseksiä syntyvyystilastoja ajatellen, ovatko Suomen miehet siis muuttuneet kyvyttömiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Soini sanoi hyvin,
        homous on biologian, terveen järjen ja Raamatun vastaista.

        Aivan? Jokohan Timppa on lisääntynyt ja täyttänyt maan biologisilla terveen järjen ja Raamatun mukaisilla jälkeläisillään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timo Soini sanoi hyvin,
        homous on biologian, terveen järjen ja Raamatun vastaista.

        Timo Soini puhui viimeksi ihan pimeitä telkkarissa. Ei tuokaan ole mitään järkevää puhetta.

        Soini ei ymmärrä, että ihmiset ovat monin tavoin erilaisia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Timo Soini puhui viimeksi ihan pimeitä telkkarissa. Ei tuokaan ole mitään järkevää puhetta.

        Soini ei ymmärrä, että ihmiset ovat monin tavoin erilaisia.

        Kaksi ToIIoa siellä Soinia reiIusti paksumpia.

        Ja et tosiaan ymmärrä edes hävetä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Timo Soini puhui viimeksi ihan pimeitä telkkarissa. Ei tuokaan ole mitään järkevää puhetta.

        Soini ei ymmärrä, että ihmiset ovat monin tavoin erilaisia.

        Sinusta kaikki järkevä on pimeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan? Jokohan Timppa on lisääntynyt ja täyttänyt maan biologisilla terveen järjen ja Raamatun mukaisilla jälkeläisillään?

        Miksi hänen pitäisi täyttää maa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi täyttää maa?

        "Lisääntykää ja täyttäkää maa..."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta kaikki järkevä on pimeää.

        Mitä järkevää Soini puhui?


      • Vähän outo ajatus sinulla.

        Homot ja lesbot ovat miehiä ja naisia. Ei voi verrata esineisiin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Vähän outo ajatus sinulla.

        Homot ja lesbot ovat miehiä ja naisia. Ei voi verrata esineisiin.

        Tuot jatkuvasti nàismaista homouttasi esiin.

        Todella hupaisaa.


    • Anonyymi

      Tässäkin kysymyksessä kirkko osoittaa olevansa Raamattua vastustava instituutio.

      • Anonyymi

        Eihän Kirkko vastusta ihmisten lisääntymistä, päinvastoin mieluustihan papit vihkivät avioliittoon miehiä ja naisia joilla on mahdollisuus lisääntyä. Valitettavan monet vaan jättävät heille lahjoitetun sukupuoliominaisuutensa käyttämättä ja ehkäisyä käyttäen pelkästään himoissaan hekumoivat kuten vanhat paapatkin tekevät hedelmällisen iän ohittaneen vaimonsa kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Kirkko vastusta ihmisten lisääntymistä, päinvastoin mieluustihan papit vihkivät avioliittoon miehiä ja naisia joilla on mahdollisuus lisääntyä. Valitettavan monet vaan jättävät heille lahjoitetun sukupuoliominaisuutensa käyttämättä ja ehkäisyä käyttäen pelkästään himoissaan hekumoivat kuten vanhat paapatkin tekevät hedelmällisen iän ohittaneen vaimonsa kanssa.

        Olin aikoinaan naimisissa naisen kanssa, emmekä lisääntyneet viimeiseen 17 vuoteen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olin aikoinaan naimisissa naisen kanssa, emmekä lisääntyneet viimeiseen 17 vuoteen.

        Petit vaimoasi ainoassa avioIiitossasi.

        Liittosi hajosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Petit vaimoasi ainoassa avioIiitossasi.

        Liittosi hajosi.

        Liitto hajosi, kun "vaimoa" saattoi tavata vain hengellisessä kokouksessa. Se ei ollut avioliitto minun mieleeni.


    • Anonyymi

      Ei kai homoudesta voi olla kun yhtä mieltä koska se on jo sikiöasteella lapsessa, siksi siitä ei kellään pitäisi olla mitään mieltä , eihän vasen vasen kätisiäkään Voi olla eri mieltä kas kun sekin tulee jo ihan itsestään lapselle .
      Joten et voi verrata uskoa homouteen mitenkään. Usko valitaan ihan itse, mutta homoseksualitetti on ihmisellä jo syntyessään, siksi on kamalaa kun ihmiset siitä huutelee koska kukaan ei ole itse päättänyt että, on homo. Sitten se usko, kaikki eivät voi kerta kaikkiaan vaan uskoa johonkin mitä kukaan ei voi todistaa mitenkään,
      loogisuus puuttuu esim että joku muka loi ihmisen ja sitten vielä teki naisenkin jonkun kylkiluusta, eikö se mielestäsi ole epäloogista . Lapsi syntyy ainoastaan miehen ja naisen yhdynnän tuloksena , ei mitenkään muuten ja naista ei mitenkään olla tehty miehen kylkiluusta , joten kun näitä juttuja kuulee niin ihmettelee ihmisten erilaisuutta mitä tulee uskomiseen.
      Joten ei kukaan sinulta kiellä uskomista korkeintaan ihmettelee ainoastaan . Joten jos nyt haluta olla uskossa niin se in sinun ihan oma päätöksesi asioista. Muut luottavat tieteeseen ja tieteen avulla saavutuksiin kuten sairaan hoito jne
      Joten kaikki ihmiset ovat saman arvoisia olivat uskossa tai eivät . Ja kukaan ei pakota mihinkään

      • Anonyymi

        Kukaan ei synny homoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei synny homoksi.

        Voitko tarkentaa, miten homo syntyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei synny homoksi.

        Oletko se, joka kaiken tietää?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oletko se, joka kaiken tietää?

        Siellä kaksi nàismaista Soinia Iihavampaa hinaajaa.

        Todella hupaisaa.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oletko se, joka kaiken tietää?

        Homoksi ei kukaan synny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tarkentaa, miten homo syntyy?

        Googlaa synnytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa synnytys.

        mitä siitä seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa synnytys.

        Kirjoitit ettei kukaan synny homoksi, niin voitko nyt kertoa miten ihmisestä tulee homoseksuaalinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit ettei kukaan synny homoksi, niin voitko nyt kertoa miten ihmisestä tulee homoseksuaalinen?

        Se on lapsena tapahtunut seksikehityksen kehityshäiriö. Se oli rikos ja psykologinen sairausluokitus Suomessa vielä pitkälle 70-lukua. Ei siitä edes ole niin kauan vaan aika tuoretta kamaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oletko se, joka kaiken tietää?

        Laitauskovaisuus perustuu ennen kaikkea uskoon omasta erehtymättömyydestä. Fraasi "ihminen on erehtyväinen" tarkoittaa uskoville,. että he jotka ovat eri mieltä ovat väärässä - laitauskovainen itse ei koskaan eikä missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on lapsena tapahtunut seksikehityksen kehityshäiriö. Se oli rikos ja psykologinen sairausluokitus Suomessa vielä pitkälle 70-lukua. Ei siitä edes ole niin kauan vaan aika tuoretta kamaa.

        Siitä näkee kuinka kummallisia ajatuksia ennen on ollut.

        Ei taida olla mitään lakia enää vuodelta 1900.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoksi ei kukaan synny.

        Ja mihin perustat tuon ajatuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on lapsena tapahtunut seksikehityksen kehityshäiriö. Se oli rikos ja psykologinen sairausluokitus Suomessa vielä pitkälle 70-lukua. Ei siitä edes ole niin kauan vaan aika tuoretta kamaa.

        Kerrot ihmisestä tulevan homoseksuaalisen lapsuudessa tapahtuneen seksikehityksen häiriön vuoksi; miten itsestä riippumaton sairaus voi olla rikos?
        Paljonko kyseisestä sairaudesta sai sairaslomaa ja mikä sairauden aiheutti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot ihmisestä tulevan homoseksuaalisen lapsuudessa tapahtuneen seksikehityksen häiriön vuoksi; miten itsestä riippumaton sairaus voi olla rikos?
        Paljonko kyseisestä sairaudesta sai sairaslomaa ja mikä sairauden aiheutti?

        Ei ne osaa sanoa. Ovat aivan pöhköjä.

        Että seksikehityksen kehityshäiriö on rikos. Hulluinta mitä olen kuullut.


    • Ollaan nähnyt Rasisti homokin Itävalta ja Holandi -Alankomaat

      • Anonyymi

        Ääni Stubbille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääni Stubbille.

        Itse olen täysin tympääntynyt Stubbiin. Alkaa olla jo liian valheita.

        Sellaista presidenttiä en halua.


      • torre3 kirjoitti:

        Itse olen täysin tympääntynyt Stubbiin. Alkaa olla jo liian valheita.

        Sellaista presidenttiä en halua.

        Siis liian paljon niitä valheita.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olen täysin tympääntynyt Stubbiin. Alkaa olla jo liian valheita.

        Sellaista presidenttiä en halua.

        Stubb on huono kuten Pekkakin.

        Sinun mielipiteesi ei siitä huoIimatta kiinnosta ketään, RumaJammu.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis liian paljon niitä valheita.

        Kuten sinullakin, RumaJammu.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olen täysin tympääntynyt Stubbiin. Alkaa olla jo liian valheita.

        Sellaista presidenttiä en halua.

        OIet surkein ToIIo missään ja koskaan.

        Sinun on syytä hävetä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis liian paljon niitä valheita.

        OIet Stubbia kuuIuisampi vaIehtelija.


    • Anonyymi

      "Kerrot ihmisestä tulevan homoseksuaalisen lapsuudessa tapahtuneen seksikehityksen häiriön vuoksi; "

      No tieteen tulokset tätä tutkimuksissaan on sanoneet. Ihmettelenkin miksi homottajat ovat tieteen denialisteja eli kieltäjiä kutakuinkin kaikki tyyni.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe