Kokoomuslainen akavakin vastustaa Urpon leikkauksia

Anonyymi-ap

Onko heillekin tullu yhtäkkiä järki päähän

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinkun läheisyyspula FWB uhka vai mahdollisuus?

Aloin tässä vakavasti harkitsemaan FwB-miehen ”ottamisen” mahdollisuutta. Tosiaan itsellä alkaa kohtapuolin olemaan viik
        Sinkut
        181
        1431
      2. Voiko noin komea mies olla epävarma?

Jotenkin mahdoton ajatus, mut nyt ymmärtäisin sen käytöksen mua kohtaan, jos näin on 🤔
        Ikävä
        129
        1314
      3. Aamun ajatuksia

Meillä oli vahva yhteys. Sitä ei voi selittää, sen vain tunsi. Olen ikävöinyt sinua siitä asti, kun tiemme tavallaan erk
        Ikävä
        105
        1255
      4. Luovuttaisit jo

Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon. En ole susta kiinnostunut, joten voisitko lopet
        Ikävä
        154
        1170
      5. Jos Martina nai Aussi miehen

Tekeekö saman homman, kun meni Eskon kanssa naimisiin, veti pullollisen valkoviiniä aamupalaksi, ja oli kännissä omissa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        286
        1023
      6. KTI-rikollispulju

KTI perintätoimisto nyhjää yrittäjien rahat. Lisäksi 4 vuotta hakkerointeja. AVI lupasi ottaa toimiluvat pois. Poliisit
        Turku
        239
        899
      7. Haluatko nainen että naidaan

Ilman kumia? Tuntuisiko ajatus paljaan kalun saaminen sinusta kiihottavalta?
        Ikävä
        63
        830
      8. No oletko nyt

Nainen tyytyväinen kun ei olla kohta enää missään tekemisissä? Minä en mutta ei sillä väliä. Vanhemmalle naiselle
        Ikävä
        33
        727
      9. Ethän sinä

vaan luule, että oon varattu🤔
        Ikävä
        32
        723
      10. Mitä ihminen tekee, olipa se sitten fyysistä tai henkistä, sama energia tulee lopulta takaisin

Monien kansojen tiedossa on karman laki, vaikka he eivät tietäisikään, että kyse on karman laista. Mitä ihminen tekee,
        Hindulaisuus
        120
        669
      Aihe