Kun seurasi niiden touhuja Senaatintorilla, katseli kylttien tekstejä ja kuunteli huuteluita, niin aika alkeellisella tasolla olevaa porukkaa näyttävät olevan. Ei ole sivistys päässyt tekemään pesää.
Suomalaiset duunarit ovat lapsellisia ja vähä-älyisiä
16
131
Vastaukset
- Anonyymi
Öyh öyh öyh öyh öyh öyh...
- Anonyymi
Siellä ne duunarit pieri ja huusi.
- Anonyymi
Suomalaisen duunarin tulisi siis hyväksyä omien oikeuksiensa rajoittaminen ja muuttua koneeksi joka ei koskaan ole sairaana eikä koskaan väsy? Kyllä se lammastelu ja orjamentaliteetti miellyttää joitain työnantajia, ja niin kauan kuin se miellyttää, niin kauan lakkoja ja työtaisteluja tarvitaan.
- Anonyymi
Ja Lii viä agitaattorina.
- Anonyymi
Ei siellä duunareita ollut,duunarit oli töissä,vihervassari loiset siellä mölisi!
- Anonyymi
Kommareita ja palestiinalaisia siellä oli, ei yhtään normaalia ihmistä.
- Anonyymi
Milloin Riku Aalto tuo päivän postin??
- Anonyymi
Mummot ja hampaattomat ukot senaatin torilla esittelivät tekohampaitaan.
- Anonyymi
SAK oli saanut hyvin yli 55 vuotiaita ja eläkeläisjäseniä ulkoilemaan. Missä nuoret olivat, heitä uudistukset luulisi enemmän kiinnostavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAK oli saanut hyvin yli 55 vuotiaita ja eläkeläisjäseniä ulkoilemaan. Missä nuoret olivat, heitä uudistukset luulisi enemmän kiinnostavan.
Nuoret haluavat ja osaavat tehdä töitä. Mummoilla on osaaminen vanhentunut.
- Anonyymi
Persut on Suomen sivistyneistöä.
- Anonyymi
Olet stand up- koomikko? 😆 Tuo oli hyvä!
- Anonyymi
Urpilainen 4%LIIII5% KOVA KANNATUS ON TYTÖILLÄ(oletus)
- Anonyymi
Lakkolaisen ja töissä olevan duunarin ero? Lakkolainen seisoo torilla, duunari istuu taukotilassa.
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223