Päästään siitä motkottajasta!
Äänestäkää Eva B. Europarlamenttiin
17
183
Vastaukset
- Anonyymi
Totta! Henrikkson koittaa jo kerätä ääniä kääntämällä takkinsa hallitusohjelman maahanmuuttoasioissa! Ei vetele petturuus! Kärsiköön nyt, kun RKP:lle ”kaikki käy”, kunhan pääsee hallitukseen!
- Anonyymi
Eva Biaudee.
Aina Suomea vastaan.
Aina Ruotsin puolesta.
Eva teetätti Åbo Academiissa tutkimuksen jonka mukaan evakkoja sijoitettiin myös rantaruotsalaisiin kuntiin.
Evakkoja oli 420.000 ja suomalaisia 4 miljoonaa. Esim. Sottungassa pitäisi olla tämän mukaan 10 evakkoa.
Arvaa onko 🤔 🇸🇪🇸🇪
- Anonyymi
Adlercreutz tulee olemaan seuraava RKP:n puhjeenjohtaja!
- Anonyymi
Yök etovaa joukkoa pidetään yllä verorahoilla?🤯
- Anonyymi
Seuraavat EU-vaalit järjestetään Suomessa 9. kesäkuuta 2024. Jos olet Suomen tai EU:n kansalainen ja viimeistään vaalipäivänä täyttänyt 18 vuotta, sinulla on äänioikeus. Äänestää voi myös ennakkoon, ulkomailla vaalipaikassa tai ulkomailta kirjeitse.
- Anonyymi
Joko on ehdokkaita muita kuin Henrikssonska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kenet tuone suojatyöpaikkaan lähettää.ei sielä suomalaisten etuja kukaan aja,eikä ole koskaan ajettu.selkärankattomia vellihousuja.tytti ja muut suomen eu edustajat ei koskaan ole kertoneet julkisuudessa mitä tärkeää suomen kannalta saaneet tehdyksi.paskakaivoja ei lasketa mukaan.taisi olla jonkun kepulaisen märkä uni.brysselin marionetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evalla ja Tytillä on nyt kysyntää joka taholla. Heitä on kuuleman mukaan kysytty jo Venäjän seuraavalle kuulennollekin. Ei paha, jos suostuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evalla ja Tytillä on nyt kysyntää joka taholla. Heitä on kuuleman mukaan kysytty jo Venäjän seuraavalle kuulennollekin. Ei paha, jos suostuvat.
Hyvä! Kannatetaan!
- Anonyymi
Persut ne jaksavat täälä roikkua.
- Anonyymi
Opettele kepuli kirjoittamaan! Täälä ei ole sana!
- Anonyymi
Housuissasi sulla on täällä...
Rkp:n kannatus vähenee koko ajan kun heidän osuus mamuista vähenee koko hela tiiden.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuissasi sulla on täällä...
Rkp:n kannatus vähenee koko ajan kun heidän osuus mamuista vähenee koko hela tiiden....Jätte bra
- Anonyymi
Tekomielensä pahoittelija.suomen yksi parhaimpia näyttelijöitä Eva.olisi hyvä putous ohjelmaan.
- Anonyymi
Tätä evaa on kaikki kiittäneet mutta kukaan ei kannattanut.vähän kuin jutta ja lii.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393