Kiva nähdä luulis ruattalaisten olevan viisaampia ku suomen murjottajat.
Miehittääkö amerikka myös ruotsin
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsi on aina kusettanut suomea suomalaiset on tyhmiä
- Anonyymi
Miehittää ja kohta Suomen ja on miehittänyt jo.
- Anonyymi
Palme kertoi mulle unessa. Suomi on miehitetty ja pikku paska maa. Että voitte vetää jonkun pään yli ja kuolla pois.
- Anonyymi
Höpö höpö minkä turvallisuudesta. Jenkit ja muut maat seisoo Ukrainan selän takana eivätkä tee mitään muuta kun antavat rahaa/muuta turhan päiväistä pienelle Ukrainalle.
Jenkit on aina olleet vellihousuja, laittoivat Japaniin pari ydinpommia ja hyökkäsivät Vietnamiin ja saivat Vietnamilta takkiin. SELLAINEN MAA JENKIT ON. - Anonyymi
Älä selitä. Olin Ranskan muukalaislegioonassa 8 vuotta 5 vuotta koulutuksessa guanassa ja siitä tappo armeijassa kongossa 3 vuotta. Te puhutte täällä jostain hirmu teoista mutta Ranskalla on palkka armeija jotka tappavat luvallisesti, olen tappanut paljon ihmisiä lukumäärää en tiedä mutta paljon. Pääsin pois ja olen eläkkeellä Ranskan legioonasta, saan eläkettä noin 3000 € kuukausi käteen ja olen tehnyt työni olen 61 vuotias.
- Anonyymi
Ethän valehtele
- Anonyymi
Loppuu ruotsissakin komukoiden pullistelu.
- Anonyymi
Ruotsalaiset on viisaampia kun me,ei ne päästä amerikkaa miehittämään.
- Anonyymi
Suomi on tilattu naton miinan polkijaksi.
- Anonyymi
Teille putinisteille ja tiltuille on näköjään todella kova pala, kun Suomi pelasti olemassaolonsa liittymällä Natoon.
Miksi näin tämän Naton on, teidän julistuksennehan on aina ja kaikessa johtanut murskaaviin häviöihin suomalaisten keskuudessa asiassa kuin asiassa. Ei siis mikään uusi juttu tuo Natokaan…
- Anonyymi
Miehittää heti ku nato stubb saapuu presidentiks
- Anonyymi
Outo Hysteria on vallannut Suomen jatkuvasti puhutaan että Venäjä on tänne hyökkäämässä kenenkään etua tämä valehtelu ajaa ei Venäjä ole koskaan ollut tänne hyökkäämässä toisen maailmansodan jälkeen
- Anonyymi
Ja äitis
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä962005Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861827Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3201644Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1971520Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 291036
- 511027
- 57994
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56988- 67964