Miehittääkö amerikka myös ruotsin

Anonyymi-ap

Kiva nähdä luulis ruattalaisten olevan viisaampia ku suomen murjottajat.

13

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruotsi on aina kusettanut suomea suomalaiset on tyhmiä

    • Anonyymi

      Miehittää ja kohta Suomen ja on miehittänyt jo.

    • Anonyymi

      Palme kertoi mulle unessa. Suomi on miehitetty ja pikku paska maa. Että voitte vetää jonkun pään yli ja kuolla pois.

    • Anonyymi

      Höpö höpö minkä turvallisuudesta. Jenkit ja muut maat seisoo Ukrainan selän takana eivätkä tee mitään muuta kun antavat rahaa/muuta turhan päiväistä pienelle Ukrainalle.
      Jenkit on aina olleet vellihousuja, laittoivat Japaniin pari ydinpommia ja hyökkäsivät Vietnamiin ja saivat Vietnamilta takkiin. SELLAINEN MAA JENKIT ON.

    • Anonyymi

      Älä selitä. Olin Ranskan muukalaislegioonassa 8 vuotta 5 vuotta koulutuksessa guanassa ja siitä tappo armeijassa kongossa 3 vuotta. Te puhutte täällä jostain hirmu teoista mutta Ranskalla on palkka armeija jotka tappavat luvallisesti, olen tappanut paljon ihmisiä lukumäärää en tiedä mutta paljon. Pääsin pois ja olen eläkkeellä Ranskan legioonasta, saan eläkettä noin 3000 € kuukausi käteen ja olen tehnyt työni olen 61 vuotias.

      • Anonyymi

        Ethän valehtele


    • Anonyymi

      Loppuu ruotsissakin komukoiden pullistelu.

    • Anonyymi

      Ruotsalaiset on viisaampia kun me,ei ne päästä amerikkaa miehittämään.

    • Anonyymi

      Suomi on tilattu naton miinan polkijaksi.

      • Anonyymi

        Teille putinisteille ja tiltuille on näköjään todella kova pala, kun Suomi pelasti olemassaolonsa liittymällä Natoon.
        Miksi näin tämän Naton on, teidän julistuksennehan on aina ja kaikessa johtanut murskaaviin häviöihin suomalaisten keskuudessa asiassa kuin asiassa. Ei siis mikään uusi juttu tuo Natokaan…


    • Anonyymi

      Miehittää heti ku nato stubb saapuu presidentiks

    • Anonyymi

      Outo Hysteria on vallannut Suomen jatkuvasti puhutaan että Venäjä on tänne hyökkäämässä kenenkään etua tämä valehtelu ajaa ei Venäjä ole koskaan ollut tänne hyökkäämässä toisen maailmansodan jälkeen

    • Anonyymi

      Ja äitis

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe