En edelleenkään usko että Uusi Seelanti on oikeasti olemassa

Anonyymi-ap

Kyseessä on vain suuren luokan #HOAX# ja meille syötetään väärää tietoa jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla

34

395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttia

    • Anonyymi

      Mutta mihin mä sitten olen matkustanut useammankin kerran?

      Olen noussut Sydneyn kentällä koneeseen joka lentää meren päällä kolmisen tuntia ja sitten on laskeutunut maapalalle joka on riittävä iso ettei sitä ole saareksi tajunnut.

      Ja fauna sekä flora on riittävästi erilaista kuin mitä Australiassa tulee vastaan; ei ole kärmeksiä tai myrkky-hämiksiä, krokoja tai kenguja, saatika koaloita, linnut on erilaisia, puusto erilaista yms. Jotenka tiedän etten palannut Australiaankaan.

      Missä mä oon käynyt?

      • Anonyymi

        Mutta onko ollut ongelmia esim. matkalaukkujen kanssa matrix saattaa pätkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko ollut ongelmia esim. matkalaukkujen kanssa matrix saattaa pätkiä

        Ei ole.

        Koska tuonne voi tehdä päivän reissahduksen ei aina mukana edes ole kuin käsimatkatavarat.

        Eli edelleen mietin, mihin vittuun mä sitten lensin?

        Aloittaja voisi valottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.

        Koska tuonne voi tehdä päivän reissahduksen ei aina mukana edes ole kuin käsimatkatavarat.

        Eli edelleen mietin, mihin vittuun mä sitten lensin?

        Aloittaja voisi valottaa.

        Olen myös täysin vakuuttunut siitä että turmakone MH 370 yritti laskeutua olemattomalle Uudelle Seelannille ei olisi kannattanut


      • Selitäpä se, että myöskään Australiaa ei ole olemassa. Syynä se, että lättymaalättäpäiden kartoissa Australia venyisi aivan mahdottoman suureksi, lähes Pohjois-Amerikan kokoiseksi. Helpompi siis vetää foliopipoa syvemmälle ja ruveta väittämään koko Australiaa keksityksi. 🤡


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Selitäpä se, että myöskään Australiaa ei ole olemassa. Syynä se, että lättymaalättäpäiden kartoissa Australia venyisi aivan mahdottoman suureksi, lähes Pohjois-Amerikan kokoiseksi. Helpompi siis vetää foliopipoa syvemmälle ja ruveta väittämään koko Australiaa keksityksi. 🤡

        Myöskään Australia ei sovi mihinkään selitysmalliin joten disabloidaan koko aussilandia :D


    • Juu, se musta-asuinen rugbyjoukkue, joka on hallinnut lajia about sata vuotta, on oikeasti Suomen maajoukkue!

      • Anonyymi

        Se on aivan yhtä vakuuttavaa kuin että marski oli oikeasti musta!


    • Anonyymi

      Ei sitten ollut asiallisia vastauksia?

      Mihin mä lensin Sydneystä 3 tuntia?

      • Näin keskellä yötäkin lentävät possujonossa Sydneystä Aucklandiin vajaassa kolmessa tunnissa. Ilmeisen suosittu lentoreitti.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Näin keskellä yötäkin lentävät possujonossa Sydneystä Aucklandiin vajaassa kolmessa tunnissa. Ilmeisen suosittu lentoreitti.

        Aussit mielellään matkustaa naapuriin aina kun kärmekset ja hämikset alkaa ahdistamaan liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aussit mielellään matkustaa naapuriin aina kun kärmekset ja hämikset alkaa ahdistamaan liikaa.

        Ainakin takavuosina kiwit lensivät Ausseihin työnhakuun ja ostoksille samaan malliin kuin suomalaiset Ruotsiin. Miten lie nykyään?


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Ainakin takavuosina kiwit lensivät Ausseihin työnhakuun ja ostoksille samaan malliin kuin suomalaiset Ruotsiin. Miten lie nykyään?

        Duunin perässä osa saapuu, mutta shoppaamaan näillä lentohinnoilla ei taida olla tulijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Duunin perässä osa saapuu, mutta shoppaamaan näillä lentohinnoilla ei taida olla tulijoita.

        Onko siellä myös turvapaikkashoppailjoita isoine ostoskasseineen


    • Anonyymi

      Suomea ei ole oikeasti olemassa kirjoittakaa Googleen vaikka.

      • Anonyymi

        Tämä on totta.

        Tätä palstaakaan siis ei voi olla olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta.

        Tätä palstaakaan siis ei voi olla olemassa!

        Olemmeko vain tietokoneen RAM-muistissa olemassa aaaaaaaaaaaaaa


    • Anonyymi

      Uskon varmasti, että Peräseinäjoki on suuri illuusio. Todellisuudessa sitä ei ole.

      Miksi? Koska en ole koskaan siellä käynyt. Eikä kukaan mukaan. Jos joku luulee siellä käyneensä, häntä on huijattu.

      • Anonyymi

        Mutta kuka välittää jostain peräreikäseinähullujoesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuka välittää jostain peräreikäseinähullujoesta?

        Siitä voisi tehdä elokuvan, pääosassa kuollut Vesku Loiri.
        Ohjaaja Aki Kaurismäki (elossa?).

        Sigourney Weaveriä ei kannattaisi kysyä.

        Olis ykköshitti Seinäjoella.
        "Turhajoki, Peräseinäjojen hullu kuninkas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voisi tehdä elokuvan, pääosassa kuollut Vesku Loiri.
        Ohjaaja Aki Kaurismäki (elossa?).

        Sigourney Weaveriä ei kannattaisi kysyä.

        Olis ykköshitti Seinäjoella.
        "Turhajoki, Peräseinäjojen hullu kuninkas".

        Itse asiasssa Seinäjokea ei enää ole
        Seinäjoki on valunut Peräseinäjokeen


    • Anonyymi

      Uusi Seelanti ja Uusi Seelanti.
      Onko kukaan maininnut missä on se Vanha Seelanti?
      Jos ei ole Vanhaa Seelantia, niin ei voi olla sitten Uutta Seelantiakaan.

      • Anonyymi

        Totta niiin totta Uusi Seelanti on pelkkä kehäpäätelmä ja olkiukko sitä ei koskaan itse asiassa ollutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta niiin totta Uusi Seelanti on pelkkä kehäpäätelmä ja olkiukko sitä ei koskaan itse asiassa ollutkaan

        Seelanti on alue Hollannissa.

        In 1642 Dutch explorer Abel Tasman was the first European to discover New Zealand, calling it Staten Land. In 1645, Dutch cartographers renamed the land Nova Zeelandia after the Dutch province of Zeeland. British explorer James Cook subsequently anglicized the name to New Zealand.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seelanti on alue Hollannissa.

        In 1642 Dutch explorer Abel Tasman was the first European to discover New Zealand, calling it Staten Land. In 1645, Dutch cartographers renamed the land Nova Zeelandia after the Dutch province of Zeeland. British explorer James Cook subsequently anglicized the name to New Zealand.

        Persekärpänen tuli juuri Hollannista panem,asta poikakärpistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpänen tuli juuri Hollannista panem,asta poikakärpistä.

        Onnittelen, todistit juuri itsesi siksi mikä olet: lapsellinen , typerä idioottimainen, vähä-älyinen, typerys, jollaisia ei todellakaan tarvita tämän maapallon pinnalla.


    • Anonyymi

      Onko tämä tuntematon arseen panija joku osakkeenomistaja tässä lafkassa ja tarkoituksena saada data aktivoitumaan.
      Ethän sinäkään ole olemassa, ainoastaan joku digitaalinen kärpäsen jätös ruudulla, eli mitä sitten, vaikka mitään täällä olevaa ei ole olemassa.
      On tietysti olemassa oikeiden ihmisten rinnakkaistodellisuus, jotka elävät pallon mallisella maapallolla ja jotkut heistä ovat käyneet jopa kuussa kääntymässä, eli käyppä tutustumassa.

      • Anonyymi

        Kyllä se on ihan oikeutettua kritisoida Uuden Seelannin olemassaoloa sitä ei ole tieteellisesti vedenpitävästi todistettu että Uusi Seelanti todellakin olisi olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan oikeutettua kritisoida Uuden Seelannin olemassaoloa sitä ei ole tieteellisesti vedenpitävästi todistettu että Uusi Seelanti todellakin olisi olemassa

        Myöskään Turkua ei ole todistettu.

        Miten sinä todistat meille edes oman olemassaolosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskään Turkua ei ole todistettu.

        Miten sinä todistat meille edes oman olemassaolosi?

        Eipäs yritetä siirrellä maalia ja tehdä omia tietokilpakysymyksiä "Kyllä"- Kivikoski olisi kritisoinut moista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs yritetä siirrellä maalia ja tehdä omia tietokilpakysymyksiä "Kyllä"- Kivikoski olisi kritisoinut moista :D

        Olen kysynyt tässä ketjussa jo monesti että mihis se kone sitten Sydneystä sen kolme tuntia noin itään lentää meren päällä?

        Johonkin se menee, eikä se ole Australia.

        Koska vastausta ei ole tullut esitän sitten omia kysäreitä jottei keskustelu ihan kuole.


    • Anonyymi

      Kyllä siellä tyttäreni kävi, ja laittoi kuvia.
      Uskon mieluummin tytärtäni, kuin anonyymiä lättäpäätä.

      • Anonyymi

        Myös Viki ja Delfinekin, mikäli saavat Suomesta poistua ja rahaa riittää, voisivat koska tahansa tulla Australiaan, tai tuonne Uuteen Seelantiin.

        Mutta eivät pojat tule koska näkisivät asioita paljain silmin joilla menee omaa maailmanusko sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe